Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Den mørke skov - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Den mørke skov - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Den mørke skov - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Den mørke skov - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Den mørke skov - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Den mørke skov - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Den mørke skov - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Den mørke skov - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Den mørke skov - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Den mørke skov - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Den mørke skov

2 deltagere

Side 2 af 23 Forrige  1, 2, 3 ... 12 ... 23  Næste

Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 22:44

det gav et chok i hende at han kom så hurtigt "Ved jeg ikke om du gøre, men dine øjene blikkede ikke overhovedet" sagde hun og gys ved tanken om at blive et byttet "Så lidt" hun så på hans figner og så spørgende på ham "hvorfor bid du i dig selv" sagde hun spørgende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Ahngel Søn 18 Apr 2010 - 22:49

Ahngel kiggede lidt på hende og smørede en uhyggelig maske på imens han smilte, stadig bidende i sin finger. "Fordi jeg smager så pokkers godt." sagde han og kunne ikke lade være med at grine en lille smule. "Jeg er sulten. derfor." sagde han derefter og kiggede lidt frem for sig.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 22:51

Hun små grinte over det han sagde og stoppede så da han sagde han var sulten "har du ikke fået noget " spurgte hun og bliv siden, hun vidste han ikke bid hende "hjælper det at bid dig selv mod din sult" , hun var ikke på vagt , da hun troede på han ikke vil bide hende,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Ahngel Søn 18 Apr 2010 - 22:53

"Ikke just, men det fjerner noget af lysten." sagde han og nærmest trækkede de monstrøse tænder ud af fingeren igen, som hurtigt lappede sig sammen. "Jeg skal ikke have mere for idag.." sagde han og rejste sig.

//må logge//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 22:54

Hun så på ham "okay" sagde hun bare, hun bliv sidden

//okaay//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 8:00

inuyasha så på. han knyttede næven meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 14:14

Inuka bliv siddene på pladsen og så ikke fra siden fødder, men hun havde høret sin bror "Ni-san, hvorfor gemmer du dig der" hun så lige mod hendes bror , men nogle blide øjene til ham *han er vist sur* tænket hun og sukkede dybte, hun aede sin hale blidt , mens hun så mod sin bror ventede på han svarede hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 18:22

¨

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 18:23

inuyasha hoppede ned. "jeg bad dig jo passe på inuka, vil du virkelig ende som mor!" sagd ehan vredt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 18:25

Hun så ned "Ja var også på vagt" sagde hun og kiggede op på sin bror, hun skammede sig "nej jeg ønsker ikke blive som , mor" hun sukkede *jeg lignede mor rigtigt meget på alle punkter* tænket hun og legede ned noget græs "men han virkede okay"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 18:33

stol ikke på nogen før du kender dem" sagd ehan. han var meget vred. men han vidste at det med at være uforsigtig stammede fra deres mor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 18:37

"Sorry ni-san, han virkede okay, jeg ved det var forkert af mig men" hun stoppede hun så ned, hun bare nu igen en nye halskæde , en sølv stjerne, Inuka sukkede "jeg har bare det samme problem som mor vel" sagde hun det var første gang hun indrømmede det og hun rejste sig og smilede blidt til sin bror "tilgiv mig, kan ikke lad være med at havde tillig hurtigt til andre" hun lignede deres mor som hun stod sådan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 18:38

du får hurtigt tillid til andre væsner, for hurtigt.. men jeg er ikke vred over det, bliver bare vred når folk skader dig" sagd ehan. "hør en dag finder vi ud af hvorfor mor blev angrebet og dræbt, og vi finder måske også en dag far i levende live" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 18:41

Hun nikkede , hun havde sin ide over hvorfor hun bliv dræbte *noget med hendes kærlighed til deres far* tænket hun og så på sin bror "men lover dig jeg forelsker mig aldrig, det skaber hun ødelæggelse og sorg" hun lod hun som deres far, hun stod med ryggen til sin bror og vendt blikket mod ham, hendes blide smil stålede og hendes ansigt var vildt uskyldig "okay" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 18:45

du skal have lov at forelske dig.. hør.. folkene mors by var bare ikke vilde med far.. ud over mors søster...." sagd ehan. han kløede sig i håret bag det ene øre. han så mod himlen og pjuskede sit hår. han lignede deres far nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Ahngel Man 19 Apr 2010 - 18:45

"Hvor dramatisk.." mumlede en stemme oppe fra træerne. Ahngel sad der og betragtede dem med et roligt smil. Han havde siddet der længe efter han havde forsvundet fra Inukas side og sad nu bare og betragtede dem i almen stilhed. Han kiggede imod drengen og nikkede til ham som en hilsen og kiggede derefter på Inuka med et tænkende blik.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 18:47

inuyasha hev hurtigt inuka bag sig. "hvem er du" sagd ehan. hans hale pjuskede, og han så meget vred ud. ingen skulle skade inuka igen. det tillod han ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 18:48

"aww ni-san" sagde inuka og så oversket mod ahngel , hun troede han var gået væk "åh hej" sagde hun og så mod sin bror , hun var lidt mere vagt end da han var gået, hendes samtal med hendes bror havde øde sikkeheden omkring hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 18:50

HVEM ER DU!" gentog inuyasha vredt. hans tænder var meget tydlige, fordi han var så vred. han så på inuka. han fik beskyttelsesgenet over sig igen. han så på drengen, han knyttede næven meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Ahngel Man 19 Apr 2010 - 18:51

Ahngel lagde hovedet på skrå og satte af gra grenen, hvorpå han havde siddet og betragtet dem. Han landede blidt som en fjer på jorden og rettede sine røde øjne imod drengen med et nærmest overdramatiserende opgivende udtryk, men med et ulmende dystert smil under sig. "Hvad er det dog for en hilsen? Folk heromkring har det med at fejlfortolke." sagde han med et suk og knejsede nakken nedad i et galant buk. "Ahngel Mort De sang er mit navn, den herre." sagde han og rettede sig igen op. "Bonjour Petit." sagde han imod Inuka.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 18:53

hun nikkede til Ahngel og hendes vagtsomhed var falde væk igen "hej Ahngel" sagde hun og kiggede op på sin bror "Ni-san fald ned , sagde han ikke var sådan" , hun tog fast i sin bror tøjre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 18:55

inuyasha ville ikke lade ham komme tæt på inuka. "du er en vampyr, ikke sandt" sagd ehan. han havde lyst til at brække sig over at bruge formel tone over for den fremmede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Ahngel Man 19 Apr 2010 - 18:57

Ahngel grinte kort, som ganske vidst afslørede et makabert tandsæt fra et rovdyr. "Haha. Ganske rigtigt." sagde han og nikkede endnu en gang til ham. Han betragtede drengen og derefter Inuka med et kort smil. Søskende.. Nemt at lugte.. en smule sværere at tage i betragtning.
Han satte sig galant ned på en træstub lidt væk fra dem og betragtede dem nærgående, som om hans øjne var helt tæt på dem, men egentlig ikke.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 18:59

inuyasha så på ham, han var godt på vagt for at beskytte inuka

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 19:00

"Ni-san stop nu" Inuka sukkede og så mod Ahngel "det må du undskyld, han vil bare beskyttet mig" sagde hun og kiggede op på hendes bror, De var så forskel som søskende kunne være, Inuka udstålende stadig uskyldighed, hendes hale bevægede sig fra side til side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 2 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 23 Forrige  1, 2, 3 ... 12 ... 23  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum