Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 2 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 2:32

hun så på ham og lukkede blidt øjnene da hans smukke hænder igen fandt vej gennem hendes lange blonde hår og rødmede let over de blide berøringer i det hun så på de nye blå mærker hun havde allerede fået og sagde"nej ..... jeg må bare selv tag hjem men først vil jeg heale dig.." hendes hænder lyste i det hun blidt berørte ham og hele hans krop ville kildre i det hun gik nærmest ind i huden uanset hvor hun rørte og arbejdede de såret steder og hvor smerten nu trykkede indtil det forsvandt og sagde"sådan .... så er min gæld vist betalt for de søde nusseri du har givet mig... men jeg har været væk og bekymre dig ej om mig jeg overlever... tror jeg" hun betragtede hans smukke øjne med et let smil men så, så væk i skam i det hun ikke ville ha han skulle falde for hende vis der nu var den mindste mulighed for det... fordi hun vidste ikke om hun ville kunne holde til endnu en der sagde at hun blot forførte alle og hun aldrig kunne vælge fordi hun ventede på den rigtige.... og hun holdte jo af sine venner ... hendes ene vinge baskede let i det den stille faldt til jorden dog røg den ikke af.... hun så op mod ham og sagde"bare gå jeg klare mig læggende her......"

//Sorry :S skal i seng men svar ligeså snart jeg kan :D
nær 13-14 tiden :D måske før//

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 2 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 2:40

"Jeg vil ikke have min gæld betalt. Jeg vil have, at du skal slappe af. Og jeg er ligeglad med, hvem der så kommer. Jeg vil tage kampen opå mod Zane. Jeg vil trodse ham for din skyld. Indtil du er rask, vil jeg beskytte dig. Det er min gæld, eftersom det er min skyld, du er skadet," sagde han stille. "Om du så aldrig vil heale dig selv, så står jeg til rådighed over for dig, indtil den dag, du igen kan forsvare dig selv," sagde han roligt, og tog hende blidt ved skuldrene, og trak hende ned at ligge. Han lod sine hænder køre over hendes kind, og gennem hendes hår igen. Måske lidt akavet? Men chris nød det faktisk. At ligge sådan med hende. Der var et eller andet, der virkelig så sødt ud på hende, hver gang han rørte hende. Måske den måde, hun rødmede på? "Du skal være dig selv. Jeg dømte dig for hurtigt, undskyld," sagde han, og kunne ikke dy sig for at sende hende et kys i håret, ved hovedbunden, da han fik skubbet hendes hår til siden. Han havde jo chancen, eftersom han sad med hendes hår, og nussede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 16:38

hendes øjne funklede som var de krystaller i det de var helt våde af tåre næsten men ikke triste tåre eller stolte tåre men glædeståre, han var så nuttede nu.... en utrolig forandring fra hvad han var før, den voldelighed han havde vist hende og såret hende så groft.. hun tog sig blidt til ribene med et lille klage piv"mmhaar" hun lukkede øjnene hurtigt i og holdte hånden der blidt uden at klemme og prøvede at sætte sig op men uden held så hun lod sig dumpe ned igen og så på Chris med de smukke øjne som i film når en pige lå ved en fyr og hele verden gik i slowmotion og der blev stillet skarpt ved hendes bedårende øjne, og rødmen over hendes kinder så hun virkede så uskyldig som hun egenlig var... han havde ret.. der var mange der havde prøvet at voldtage hende og 2 havde fået heldet med sig, zane ville os ha prøvet men hun havde nået at flygte... hun anede ikke hvad fyre så i hende man kunne vis man kunne se igennem healing kunne man se hun havde prøvet at brænde sin indre hud og give sig selv rifter så hun ikke mere blev betragtede som denne smukke pige.. hun så væk i skam og sukkede let fra struben i det hun sagde"du skal ikke beskytte mig... det ikke din skyld jeg var dum og burde ha vidst bedre angående min beklædning.... undskyld" hun lukkede øjnene og rødmede let over at huske hans blide kys mod hendes hoved bund... det var virkelig sødt af ham"jeg.... jeg vil ikke forfør dig bare rolig jeg ejer ingen af den evne desuden vis jeg gjorde ville jeg afstøde den evne, du har ret... mange har prøvet at voldtage mig kun.... kun 2 er det lykkes for, den ene var en... en kaos dæmon den stærkeste han bankede mig indtil jeg intet mere kunne og straffede mig som han kaldte det for ikke at ville være hans tjener.... så var der ma´lakel som jeg var så forelsket i men der blot ville ha min krop for så at støde mig af vejen...." hun mærkede en tåre rande ned af kinden og så mod chris og sagde"Jeg ved jeg smuk og til tider som en gudinde men det er ej en gave men en forbandelse for mig, jeg ønsker ikke den opmærksomhed fra fyre så de bliver sindsyge deres hjertes begær er ej min sag men når de vil ha mig så voldsomt at se skader mig så er det min sag.... og min forbandelse" Hun lod øjnene være lukket og vendte sig smerte klagende om på siden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 23:28

Chris kiggede på hende. "du er smuk. Din krop er tiltalende. Det er jeg med på. Men ... at de vil udnytte dig. Du må ikke forelske dig i de typer. Det er det, der ligger herinde, der betyder noget," sagde han, og lod sin hånd stryge hendes bryst, der hvor hertet sad. "Og ikke med størrelsen. Det er ikke størrelsen der er vigtigst, det er, hvordan han bruger den; misbruger den, eller om han bruger den med lidenskab og kærlighed," sagde chris roligt, mens han kiggede på Kajika. Han lod blidt hendes krop dreje på siden igen, mens han stadig nussede hende i håret. "Du har min fulde beskyttelse," sagde han stille. Han betragtede hende stille. "Jeg kan muligvis sørge for, der ikke sker dig noget mere?," sagde han stille, og betragtede hende, mens månen skinnede over dem. Han kyssede hende kort på panden, og smilede. Ret akavet, men nydende. Chris lukkede øjnene, og gik alt i gennem. Var han ved at forelske sig? - let's hope not. Han havde lige totalt gennemtævet hende, og han kunne ikke tilgive sig selv for det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 23:46

kajika vendte sig blidt om og grinte sødt i det hun sagde"størrelsen hihi jeg håber da ikke du mener en vis ting fyre har mellem bene når du taler om hvordan han bruger den og det ikke handler om størrelsen og jo før piger gør det faktisk lidt" hun blinkede til ham og tog blidt hans hånd og sagde"men vi siger det bare aldrig" kajika var helt oprigtig og løg ikke overfor ham hun talte sandt og dækkede aldrig over sandheden hun ville dog kun gør det vis det var en hemmelighed eller nogen spurgte hende om hun havde forelsket sig i dem vis hun da havde så ville hun benægte og vis ikke ville hun klart sige nej til dem... dog på den mest nuttedes måde der fandtes.. hun rødmede let og så på Chris og sagde"hvad.... hvad er dit navn egenlig? jeg kan ikke huske om du sagde det???"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 0:00

Chris kiggede blidt på hende, og nussede hende blidt i håret. "Du er ikke helt seriøs. Størrelsen er ikke alt. For sex er ikke det eneste i livet, vel? Og størrelsen er heller ikke så meget, hvis der ikke er noget som helst kærlighed i mellem personerne?," sagde han stille, og strøg hånden over hendes kind. Han kiggede på sin hånd, der blev fanget af hendes. Han lod sin hånd dreje lidt, og lod sin hånd flette ind i hendes med et lille smil. "Tja. I siger sikkert helelr ikke, hvem I er forelsket i. Det er det, der er problemet, med jer piger. I kan ikke altid sige det, vel?," sagde han drillende, og rakte svagt tunge af hende. Han betragtede hende stille, og fangede resten af hendes tårer. Han smilede varmt, og betragtede hende stille. "Nej. Du har ikke fået mit navn. Og jeg har heller ikke fået dit. Men hvis du spørger efter en ild dæmon med navnet Chris, og utrolig styrke, så vil de nok guide dig til mit hus," sagde han stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 0:08

kajika prikkede ham blidt på maven og rakte tunge til ham i det han sagde det med en stærk dæmon"nååårh en stærk dæmon hva hihi sikker på de ikke guider mig til en anden eller jeg blot går forkert så vis jeg finder dig og ikke den store stærke dæmon" hun grinte sødt og rødmede let i det hun sagde"men jo du har ret med det med kærlighed .... sex er ikke alt og burde ikke blive alt men et forhold er heller intet uden lidenskab og lyst, det er det der forbinder os" hun så på ham og så rigtig nuttede ud med rødmen over kinderne og det dejlige pige uskyldige smil over de fyldige perfekte kysse læber og sagde"men det ikke ondt ment skam.... og hmm hvem siger vi gør det og hvem ved" hun trak på skuldrene lidt så godt hun kunne og grinede let med lukkede øjnene hovedet let på skrå og smilede klært... i det hun rødmede endnu mere over fletten med fingerne og nussede blidt sin finger op af hans og sagde"så Chris... ? har du intet efternavn og mit navn er jo Kajika, Kajika Dé volkan" hun smilede kært og lavede peace tegn og sagde"den eftersøgte hun kat" hun blinkede til ham i det hun kunne forvandle sig til en neko, halv kat halv menneske, øre som en kat hjørnetænder og hale som en og til tider øjne...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 0:39

"Lyst og lidenskab er normalt i et forhold. Men man skal også kunne sidde ned og snakke om hinandens problemer. Og hygge sig, og putte når det er mørkt. Det er ikke kun sex. Hvis jeg var i et forhold med en, der bare ville have sex konstant. Jeg ville skride med det samme," sagde han stille, og kiggede på hende. Han nussede hende i håret. "Er folk bare konstant efter dig?," spurgte han stille, og skubbede noget af hendes hår til side fra hendes pande. Han kiggede op mod månen, som skinnede hans dæmon skikkelse op. Han glitrede som små diamanter, da dæmoner oprindeligt levede i nattens lys, og ikke månens skarpe skær. Han kiggede igen ned mod Kajika. "Jeg bliver hos dig, indtil du er rask," sagde han stille. "daylight time, and dark standard," sagde han roligt. Han rettede lidt på sit hår, og kiggede stadig med sine røde, næsten glødrøde øjne - spor fra hans ild - hans gnist kunne man vel sige.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 0:48

Hun nikkede anerkende og sagde"ja det har du ret i det ville jeg os, jeg syntes der er mere i et forhold os end blot sex og man skal kunne opleve noget og dog os stole nok til at lade den anden klare sine kampe selv om man inderligt vil hjælpe ved de altid at man er i deres hjerter og de blot er få meter fra en vis man mangler hjælp" hun grinte kært og lod blidt finger spidserne berør hans brystkasse dog blidt og nænsomt ikke seksuelt på nogen måde blot et enkelt strøg hen af hans brystkasse fra den ene side til den anden og lod armen falde tilbage ved hendes side i det hun rødmede meget og sagde"årh! undskyld!!... det er blot at, du skinder så meget og ser så uvirkelig ud du ved, du er så smuk i månens lys og jeg ville blot se om du var virkelig" hun strammede blidt grebet hvor hun flettede hans finger og rødmede i det hun blidt kyssede hans håndryg med de bløde læber nærmest som silke der printede sig let et kys på håndryggen og så på ham uskyldigt med de skindende hav blå øjne og dette uskyldige skær mens vingerne stille prøvede sig an med at forsvinde ind i ryggen"undskyld endnu en gang Chris" hun udtalte Chris på den engelske måde og med en let blid romantisk fransk accent

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 1:35

Chris smilede stille, og kiggede roligt på hende. "Det er okay. Du har udbredt skaderne. Det er mig, der er et uhyre. Det var vel mig der startede påklædninge, og trøjen. De brækkede vinger og så videre. Jeg er virkelig ked af det. Hvis det er noget som helst, uanset hvad, så sig til. Jeg gør alt," sagde han, og kyssede hende kort på håndryggen - gengældende, og fordi han havde lyst, og følte det var det rigtige tidspunkt at placere det på. De bløde læber, der ramte hendes håndryg, meget langsomt, og roligt trak sit ansigt væk derfra igen. Han betragtede hendes smukke øjne, mens hans øjen gik direkte ind i hendes. En slags øjenkontakt, der ikke var til at bryde. I hvert fald ikke for Chris. Hun bandt ham vel på en måde. Han tog dog blikket væk, da det blev ret så akavet. Han tog sin anden hånd, og kørte den gennem hendes hånd. "Jeg håber bare, du får en rigtig forelske, i den rigtige. I stedet for i en, der bare vil have din krop," sagde han, og stirrede lige ud i luften.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 13:48

hun gjorde det samme som ham da de havde set hinanden i øjnene i laaaaang tid uden så meget som et ord til at bryde den dårlige stilhed som kajika hadet så meget ved alle når det var nogen hun lige havde mødt og det ikke involverede kærlighed eller forelskelse"Ja det håber jeg virkelig også ... dog har jeg overvejet op til flere gange blot at lade Zane få mig for at Terra ikke skal lide men hvad syntes du?" hun kiggede på ham og prøvede at få vingerne ind igen og endelig! gik de ind i ryggen så de ikke mere var fremme.. hun så på Chris og smilede let i det hun hørte fodtrin og en stemme sige"Jeg så hende her nede! hun kan ikke være langt væk hun er vist skadet så vidt jeg kan lugte" det var en vampyr der førte Zane´s hær denne gang... kajika så panikslagen på Chris og sagde"nej.... jeg må væk her fra"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 17:43

Chris kiggede roligt på hende. "Nej. Du skal ikke udlevere dig selv! Terra kan klare sig med det pres. Jeg kender Terra. Hvis Zane bliver for meget, så begår Terra mytteri," sagde han stille, og kiggede mod lyden. Han lukkede øjnene kort, og lod duften af vampyr inhalere i hans næsebor. "Nej. Du skal ikke udleveres. Du skal ikke gå selv. Man får en stor dusør af, at du er død. Ergo, en dusør for, at du er levende; det betyder bare, at Zane vil tortuere dig, og bag efter dræbe dig. Og jeg vil jeg ikke have," sagde han stille, og kiggede på hende. Han indtog sin normale skikkelse, og bed sig svagt i læben. "Jeg er ked af, at gøre det her mod dig, men jeg er nødt til det," sagde han og lod sine hænder føre under hendes arme, og hen på hendes liv. Han trak hende hen i mørket, og lod sin krop falde over hende. Han lod dog sin krop holde oppe via hans arme. Han dækkede for hendes duft med sin egen, og skyggede for hendes krop. Han mimede i natten: 'undskyld'.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 17:48

kajika rødmede inderligt i det hun mærkede ham trække hende hen i mørket men endnu mere da han var over hende og hun så på ham med disse dirmant agtige glinsende øjne og det lange smukke platin blonde hvide hår lod sig let flagre hen af ryggen og så hen af den smukke jord mens de lå der og var helt tætte... hun kunne end ikke få sig selv til at sige noget som helst dog smilede hun kært og kyssede ham blidt på kinden til stor frygt for hvad han dog ville sige og hviskede i hans øre blidt mens hånden lå på hans kind"tak chris og det gør intet.... faktisk nyder jeg det lidt" hun så flovt væk og lukkede øjnene i flovhed.... hun smilede kært og Zane´s folk gik videre forbi dem uden at se hende og vampyren knurrede og sagde"kom vi går jeg har ikke færten af hende her mere"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 18:58

Chris tog forsigtigt i mod kysset, og sendte hende bare et smil igen. Han kiggede lettere overrasket på hende. "Hvorfor nyder du det?," spurgte han, og lod sin krop dale helt tæt hen til hende, da de kom lige forbi, for at gå videre. Han betragtede hende fra den korte afstand der var, fra deres kroppe og ansigter. Eller, deres kroppe var oven på hinanden, og hendes ansigt var maks ti centimeter fra hans. Og omvendt. Han betragtede hende. Hun var smuk. Og tiltrækkende nu, selv over for Chris. Han var selv lidt skræmt, men hun var virkelig smuk. Han forstod godt, at folk ville have hende. Dog ville han aldrig selv bare bukke under for hendes skønhed. Hun var smuk, og han kunne godt se, at hun ikke ville have det. At det var en forbandelse for hende. "Du er sød, når du rødmer," sagde han, og lod sin krop løftes på én hånd, mens han kærtegnede hendes kind med den anden hånd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 19:14

Hendes øjne funklede og den røde nuance var let at se mens hendes hår blidt flagrede og hun gav nærmest et lille støn fra sig da hans krop rørte hendes.. Hun tog sig hurtigt! for munden og så mega flovt på ham*OMG! hvor pinligt jeg lod bare ikke det kunne ud fra min mund!!... det så pinligt hvad vil han dog ikke tænke nej jeg vil ingen gang vide det, og prøv og se mindre tiltrækkende ud Chris.... du så.... så forførisk nu og den kemi vi har nu.... årh! jeg må se at komme til kræfter ellers er det første gang jeg falder for en fyr ved første møde.... og være han ville blot tro jeg ville ha ham som ved andre fordi jeg vil jo ikke ha alle blot ha en...* hun rødmede mere og så flovt væk igen og sagde"tak tror jeg chris.... så... så burde vi virkelig ikke se at skildes... og hmm jeg syntes blot du dejlig varm ikke andet"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 19:25

Chris kunne se, hun var blevet flov, og han kunne også se, at hun lige nu fyldte ham med løgn. "Du ved godt, at jeg kan se, du lyver," sagde han roligt. Han smilede stille, og betragtede hende roligt. "Jeg kan sagtens få dig til at sige sandheden," sagde han, og trak en blyant frem, som han altid gik rundt med. "En lille evne, jeg ville kalde for noget farligt," sagde han stille. Han lod sin hånd føre ned på papiret, og der blev skriblet hurtigt. Han rakte det hen mod hende. På papiret stod der: "Hvis du lyver, vil dette papir brænde!" Han smilede. "Du kan ikke snyde mig," sagde han roligt, og lod papiret lægge ved siden af dem. Han satte sig væk fra hende, og satte sig langsomt ved siden af hende. "Hvad er der så?," spurgte han stille, og lod sin hånd glide hen mod hendes, og flette langsomt ind i.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 19:35

Hun over rødmede og prøvede at få ham til at sstoppe med at skrible og sagde"chris hihi nej stop nu jeg ber dig jeg" hun stoppede da hun så på papiret og sagde"jamen! så vil jeg slet ikke snakke med dig " hun rødmede og lukkede øjnene i og satte sig langsomt op i det hun bed tænderne sammen dog ikke så det kunne ses og nynnede en melodi inde i hovedet for han ej kunne gør hende noget med dette brændende papir og sagde"jeg kan ej svare på noget når jeg ikke ved hvad du snakker om Chris" hun smilede lumsk og prøvede at undgå alt... der kunne føre til sandheden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 20:18

Chris kiggede på hende. "Sig det nu bare. Lige nu lyver du, og holder det skjult. Hvad er det, du holder skjult?," spurgte han, og kiggede over på hende. Hun havde sat sig op, hvilket han ikke ville have. Han lod sine hænnder lægge mod hendes ryg, og derefter mod hendes kavalergang. Han fik skubbet hende ned at ligge igen. Blidt og roligt. Han lod sin krop flytte rundt, så hun igen kunne lægge sit hoved i hans skød. Hvilket han gjorde for hende. "Du skal slappe af," sagde han, og nussede hende blidt i håret. Han kørte sin hånd blidt i gennem hendes hår, og smilede varmt til hende. "Fortæl det nu bare. Det skader ikke nogen," sagde han roligt. "Du er allerede eftersøgt. Hvad kan være værre?," spurgte han stille, og kørte en hånd over hendes helt røde kind, som bare blev mere og mere rød.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 20:28

kajika betragtede ham og sagde"Chris hva.... hvad?? laver du, må jeg ikke mere rejse mig op??" hun kiggede undrende på ham og rystede modvilligt på hovedet som et tegn på nej og holdte sig for munden for intet at sige til ham og han intet ville finde ud af og prøvede at gøre alt for ikke at sige noget som ville afsløre hendes måske begyndende lille crush på Chris.... hun nikkede til det om det skadet nogen og sagde"JO mig" hun så væk og lukkede øjnene i det hun rejste sig op med stor besvær og sagde"Jeg er nødtil at gå her fra inden jeg dummer mig og siger sandheden til dig som er at jeg har en crush på dig og fjern så den besværgelse! jeg vil ikke tale sandt mere det forfærdeligt pinligt!!" hun tog sig for munden med den frie hånd og begyndte at løbe fra ham for ikke mere at sige sandheden!.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 20:44

Chris blev lettere overrasket over hendes ord, som bare fløj ud af hende. Han betragtede hende, mens hun løb. "Just take care out there." Han kiggede efter hende, og satte sig ned. Bare hun løb den modsatte vej af Zane. Han lod sin mund åbne, og nogle smukke toner fløj ud. Han forsøgte at synge: Wild World. Han lukkede øjnene i, og sang roligt. "Oh baby, it's a wild world. I always remember you like a child, girl." Han kiggede hen mod budskadset, som stadig rykkede sig, eftersom hun forsøgte at løbe væk. Han lagde sig helt ned, og kiggede op i den sorte himmel. "Wild World. Watch out," sagde han stille, og satte sig op, da det blev ved med at pusle. Han kunne høre, hun var langt væk. Han kiggede undskyldende ned i jorden, og mumlede svagt: "I lige måde."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 20:55

Kajika kom hjem i det hun så nogen elvere nær hendes lejlighed og kulden havde taget til og hun vidste hun ikke var i sikkerhed andre stedre ved nogen hun kendte fordi dem kendte Zane også og ikke nok med det så var det heller ikke sikkert at sove ude på åbengade med alle de vampyr der kunne dufte sig frem og hvad der mund ellers var af hans håndlangere... kajika tog sig til armene i det hun sukkede og gik tilbage til stedet og stod foran Chris nu igen og gik ned i knæ ydmygt og sagde"Chris... kan jeg være hjemme ved dig, de har omringet mit hjem og sat flere vagter ved gaderne og skovene og jeg kan ikke gå uset væk her fra.... og de har fundet alle mine bekendte og venner de kender ikke dig fordi vi lige har mødtes... kan du ikke nok tag mig til dig bare i aften"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 21:13

Chris lyttede roligt til vinden, der hviskede i hans øre. Han kunne høre Kajika snakke til ham, og han satte sig op. "Jeg er ikke Godfather. Jeg skal ikke knæles for. Selvfølgelig. Du kan bo hos mig så længe du vil," sagde han stille. "Jeg vil hellere end gerne blandes ind i dine ting. Jeg vil virkelig gerne beskytte dig," sagde han stille, og kørte en hånd over hendes kind igen. Han smilede. "Men jeg er vant til natten, så du får bare mine nøgler," sagde han, og lod sin hånd glide ned i bukserne. Han trak en nøgle frem. "Adressen står der," sagde han stille. "Eller vil du gerne have, jeg går med?," spurgte han, og lod nøglen dumpe ned i sandet foran hende. Han betragtede hende stille. Crush på Chris? - lidt utroligt. Hun var smuk og dejlig. Han var?? ingenting, hvis man tog i betragtning, og satte Kajika op mod Chris i skønhed. Hun var smukkest, og dejligst. Han var bare ... stærkest?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 21:26

hendes smil kom og hun kraglede hen til Chris og sagde"ja jeg vil virkelig gerne ha du kommer med mig hjem til dig eller ja du ved hvad jeg mener egenlig med det???" hun rødmede let og bed sig i underlæben i det hun ikke turde at sige hun gerne ville ha ham med for selvskabens skyld hun så på papiret der lå et stykke fra dem og sagde"Chris har du endnu ikke ødelagt det dumme stykke papir" hun kraglede hen til det og tog fat i enderne og sagde"Mmmmh nu skal det dumme sandheds papir dø..." hun smilede let og ville til at rive det i stykker mens hun havde taget nøglen blidt i mellem sine læber, dog så der ikke kom savl på

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 22:04

"Vent. Fortæl en løgn! Slip papiret, og sig ... du elsker mig! Så burde det nok brænde!," sagde han stille, og slog hurtigt armene om hendes liv, og trak hende hen til sig. Han lod hende sidde i mellem hans ben. Han ville have, hun skulle føle sig sikker. "Sig du elsker mig, så vil papiret nok gå op i flammer," sagde han roligt, og kyssede hende blidt på halsen, mens han nussede hendes mave blidt med hænderne. Han smilede varmt til hende, og betragtede nøglerne i hendes mund. "Hvis du gerne vil ahve, jeg skal med. Hvad får jeg så for det?," spurgte han drillende, og rakte tunge. Han forventede ikke ligefrem noget seriøst svar. Egentlig slet i det hele taget et svar, han forventede vel bare, at hun reagerede underligt, eller noget i den stil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 22:11

Kajika slap papiret i det hun så lettere nervøs på ham og havde ikke opfanget det helt geniale ved at vis hun sagde det så ville det nok ikke brænde efter som hun allerede havde denne kildrende følse inde i maven... hun så på ham nervøst og rødmede let over de markeerede kindben der gjorde ansigtet mere katte agtigt i lysets smukke skær og sagde"jeg elsker dig Chris" i det papiret gik i flammer stoppede det og efter lod det stykke af sedlen hvor der stod at hun skulle tale sandt ... hun så nervøst på det og tog det hurtigt i lommen og sagde"Wauw se det brændte !HAHAH helt.... op sådan da" hun så nervøst på ham og sagde"mmmmh en der laver mad og en der kan gøre rent?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum