Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nattens mørke - Kajika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Nattens mørke - Kajika
Tid: 02.30
Omgivelser: Ingen
Vejr. Regn
Dean sad inde i teatersalen og kiggede op imod scenen som så han endnu et stykke, men faktisk var det flere timer siden det var slut, men da stykket sluttede kunne han ikke forlade salen. han havde været inde i se Carmen. En opera omhandlende den smukke pige Carmen som skulle gifte sig en en soldat, men da så en lækker tyrefægter kom til byen forelskede hun sig i ham i forbudt kærlighed, hun valgte at gå tilbage til Soldaten efter de havde haft en lang affære og det endte med at tyrefægteren slog Carmen ihjel fordi at hvis han ikke kunne få hende, skulle ingen have hende.
Han sad bare og stirrede ud i luften, næsten som om stykket endnu kørte, men der var ingenting, kun få lys i loftet gjorde at salen stadig var tændt, scenen var mørk og det samme var balkonerne.
Dean huskede tydeligt den lange samtale han havde haft med Maila, han havde det svært lige for tidne, det var flere dage siden han havde snakket med Kajika og han havde ikke kunne tænke på andet end hende, hvor ville han dog ønske at de havde snakket om tingene, men han vidste godt at både ham og hende var for stolt til at kunne gøre det. Måske hun bare var stædig, og han... Ja han var vel bare bange for at såre sig selv, han turde ikke at åbne sig for et andet menneske igen, for han vidste det ville ende med skuffelser, det gjorde det altid, og alligevel så kunne han næsten ikk elade være med at ville gøre det, men han vidste ikke hvorfor, hun havde bare fået følelser frem i ham, og selvom de var gået fra hinanden i uvenskab så tænkte han stadig positivt om hende og det havde også gjort at han næsten ikke havde tænkt på andet end hende de sidste mange dage. Nat og dag.
Gæst- Gæst
Sv: Nattens mørke - Kajika
Kajika var ej faldet sammen efter disse uger men hun tænkte på Dean hver dag, hun var lidt tynder end før men det var på grund af de sårende ord der var kommet fra læberne af den fyr hun havde forelsket sig forbudt i... Dean..
Gæst- Gæst
Selvom han havde tænkt meget på hende så havde han også opgivet, han kunne absolut ikke mere, og alligvel ønskede han et eller andet sted at hun kom hen og satte sig inden for hans rækkevidte så de kunne snakke sammen. Han havde endnu ikke forstået hvorfor de var blevet sådan uvenner og sidst han havde gjort noget var det da han havde slået fyren i baren, det var åbenbart det der havde gjort det hele,men han vidste ikke hvorfor og lige nu havde han problemer med at gætte hendes motiver. Måske hun bare manipulerede ham og rent faktisk bare ville noget helt andet? Der var mange tanker der bekymrede ham og bla. derfor havde han svært ved det hele, fordi han altid stolt forsøgte at holde hovedet højt, han skulle ikk tabe ansigt, heller ikke selvom han nok burde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rejste sig langsomt op og gik imod udgangen, klokken var ved at være tre, men i hans hoved havde han kun siddet i teatret i få minutter, det var forfærdeligt at dagene gik så langsomt at han havde det utroligt dårligt.
Han gik ud af hovedingangen, det regnede, hvor var det bare typisk. Han stod udenfor og anede ikke om Kajika var i nærheden eller hun var taget hjem, han blev derfor bare stående under teateres halvtag imens han frem fra sin inderlomme fandt en pakke cigerater og hurtigt fik tændt en af dem, det var lige hvad han havde brug for, han skulle ryge. Han mærkede røgen fylde sine lunger og det gav ham en dejlig indre ro som han bedre kunne forholde sig til end alt det andet der kørte i hans hoved lige nu.
Han lod stille blikket glide ud i natten, men han kunne ikke få øje på noget og han sukkede derfor bare stille imens han overvejede om han måske bare burde gå hjem.
Gæst- Gæst
dog var hun ej led i tonen blot kold...
Gæst- Gæst
Dean nikkede bare."Det tror jeg" sagde han i et lidt mere afslappet toneleje uden helt at sige mere, han prøvede ikke at være alt for sur, men han var såret og han vidst eikke lige nu hvordan han kunne komme over det.
Han overvejede et øjeblik om han bare skulle gå ud i regnen eller han faktisk skulle tale til hende, men han vidste ikke hvad han skulle gøre:"Jeg står bare og venter på en pige jeg er vild med" sagde han og lænede sig op af muren uden at kigge på hende, men blot endnu lade blikket glide ud i regnen, han vidste ikke hvad han skulle sige og som altid var han et fjols til følelser og ting der mindede om.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dean sad bare og kiggede ned iu jorden imens han kiggede på det våde fliser. Det regnede ikke hvor han sad for teater taget dækkede lige præcis den plet, mend er var stadig vådt fra folks fødder der var vadet ind og ud af døren. Han kiggede endnu over på taxaen og ønskede et eller andet sted at hun ikke ville tage afsted.
Selvom døren stadig stod åben blev han siddende, han ville frygte at hun bed ham eller måske endda slog ham hvis han hoppede ind, han vidste jo godt at hun hadede ham og han havde besluttet sig for abolut ikke at prøve på noget, for han vidste han alligevel ville blive straffet for det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dean sagde ikke noget da hun snakkede, men satte sig blot ved en af de mange stole inde i det store rum, det var smukt og han kunne godt lide de store udskærelser der var rundt ved væggene. Han nikkede abre da hun sagde at hun havde hørt ham og Maila's samtale, så kunne hun da ikke være helt dum, for så vidste hun da noget. Han havde jo nærmest fortalte Maila alt, følte han ihvertfald selv.
"Okay" sagde han bare koldt d ahun sagde at hun ville flytte, han var ikke ligeglad og han havde lyst til at sige at hun skulle blive, men han kunne ikke, han var træt og han ønskede ikke at gøre sig sårbar, og slet ikke nu hvor hun skred. Han anede ikke om hun vidste hvad han følte for hende, men han anede ihvertfald ikke hvad hun følte for ham, overhoved. Men han håbede da at der var bare noget, men han vidste intet:"Flygte som altid" sagde han bare som en lille irriteret og næsten sukkende kommentar.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dean kiggede op på hende da hun talte igen og fat om flasken:"Du kender altså andre end mig der er sådan?" sagde han og hævede øjnbrynet, han tvivlede og gættede på at hun nok snakkede om ham, men han ville ikke tro det hvis det ikke passede, men på den anden side kunne tingene jo umuligt gå værre.
Dean rystede på hovedet:"Ikke noget,d us kal ikke sige noget og jeg ved heller ikke hvad jeg skal sige" sagde han bare og vidste ikke hvad han skulle sige, der var bare ikke helt noget der var passende:"Ødelægge mig?" sagde han og kunne næsten ikke lade være med at udbryde e tlille girn:"Du ødelægger mig ved at blive gal og ikke gide at snakke med mig!" sagde han og rystede opgivende på hovedet. Han havde ikke engang haft en chance for at sige hvad han mente før de var blevet uvenner og havde råbt af hinanden ude i regnen.
Gæst- Gæst
Hun sukkede stille og sagde"vil du vide hvorfor jeg gik, jeg gik fordi jeg var bange for at forelske mig mere i dig end i forvejen, jeg fandt et smuthul da du gik ud af baren og brugte det så, jeg sagde ting jeg slet ikke mente... men jeg blev vred... hvorfor skulle jeg åbne mit hjerte og sige jeg er faldet for dig, når det ikke laver om på noget inde i dig, det kan være du måske får det bedre af at vide at jeg godt kan lide dig meget.... men det gør ikke så jeg får det bedre, jeg kan aldrig ændre det med du ikke kan elske eller ikke ved om du ikke kan.... derfor så jeg ingen grund til at forklar mig overfor dig den gang" hun holdte små pauser ind imellem så det ikke blev en tale strøm og hun havde øjnene af sølvisk grå farve rettet mod Dean i mens hun snakkede til ham roligt og fattet dog med underlagt gråd i undertonen mens hun sagde dette her...
Gæst- Gæst
Dean kiggede ned i jorden da hun snakkede og han kunne mærke han næsten fik ondt ind i sit hjerte, han vidste ikke hvorfor, men det hun gjorde sårede ham og han vidste ikke hvad han skulle gøre. Han rejste sig op og gik hen til udgangen men gik ikke ud, han stod istedet bare i døren og kiggede hen på hende."Jeg ved godt du har ret" sagde han:"Og jeg lover ikke at opsøge dig mere" sagde han og kiggede ned i jorden imens han tog fat i håndtaget og var klar til at gå ud af døren, men gjorde det endnu ikke.
Han vidste at han burde sige noget, men han vidste ikke hvad, hver gang han prøvede at åbne munden kom der intet ud og alt hvad han kunne finde på at sige virkede jo bare så ligegyldigt, for hun havde jo ret. Dean stod bare i døeren og kiggede hen på hende, det gjorde ondt at kigge på hende, men han vidste ikke hvad han skulle sige, han var bange for at såre både hende og sig selv.
Gæst- Gæst
"Nårh men det en heldig pige du skal ses med, så? hyg dig Dean og pas godt på dig selv" Kajika smilede sødt og gik så stille væk fra ham for at komme hjem af til Carmen
Gæst- Gæst
Dean vidste ikke havd mere han skulle sige, han havde lyst til at kysse og kramme hende og sige at han gerne ville være kærester med hende og alt det der, men han kunne allerede mærke det gå galt inden han gik igang:"Jeg vil ikke såre dig" sagde han og smilede let til hende med et trak på skuldrende.
Han lod en hånd glide igennem sit hår og overvejede om han bare skulle gå hjem, han anede ikke havd han skulle gøre og hva der skulle ske nu, tingene gik bare dårligt, men nu havde han da i det mindste fået sagt hvad han mente.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dean smilede let for sig selv, han var da egentligt glad for at de havde fået snakket igen, også selvom at det lige nu var en smule mere svært end han troede, han kunne godt lide hende, meget godt, men han var også bange. Især for sig selv. Han fandt let nogle sedler frem fra sin lomme, så var der ihvertfald til en taxa så de kunne komme afsted.
Gæst- Gæst
Hun sukkede stille og kiggede så lidt ud af vinduet i det hun sagde lettere forkvalt sådan ikke rigtig let at komme ud med det"Undskyld alt før Dean, jeg mente ikke et ord, altså af disse skælds ord jeg måtte ha sagt, og jeg kan virkelig os lide dig" hun så flovt ned og sagde"Jeg bare ikke god til det der med følelser og jeg virkelig et problem barn så alt kontakt med nogen der behandler mig godt er jeg meget øm overfor?" hun sukkede og strøg sig let under øjet og så ned af sig selv, lettere driv våd var hun efter at ha stået og ventet ved siden og holdt øje med indgangen om Dean var kommet frem, hun havde stået der i noget tid, hun ønskede at vente på han kom frem så hun kunne lade som om hun ikke havde ventet men faktisk havde gjordt det..
Hun så stille ud af taxien da den sagde den var der og hun steg langsomt ud og sagde"tak for turen" hun smilede og gik så med Dean op i hans lejlighed og vis hendes hjerte havde kunnet slå havde det slået hurtigere end nogen sinde før, det føltes mærkeligt at være der igen men da hun endelig kom indenfor så hun efter en radio tændte den og havde den på meget meget lav spilning og så mod Dean og sagde"sulten?, jeg har altid tænkt på at ville prøve at lave mad til andre end mig selv, jeg blev jo ikke født som vampyr men.. Aspara faktisk? vis du kender den race" hun grinte let og smilede sødt da hun ventede lidt med at finde tingene frem vis han ikke var sulten fandt hun dem ikke frem men vis han var og han havde sagt hvad han kunne li i taxien ville hun bikse alt muligt frem dog uden det helt store rod og vaske op i mens hun os passet madden og så stille det frem på bordet bagefter til ham og så et glas vand til sig selv..
Gæst- Gæst
Dean nikkede bare til hvad hun sagde, men han vidste ikke hva han skulle sige, han var så dårligt til at udtrykke sine følelser og hadede at føle sig svag, som han gjorde når han snakkede om sine følelser, det han lige havde sagt var mere føleles ladende end han havde sagt i mange mange år. Han smilede derfor bare let til hende og nikkede så:"I lige måde", det var umilbart de eneste ord han kunne få ud af sin mund.
Dean sad bare i taxaen uden at røre sig og han turde næsten heller ikke bevæge sig, han var bange for at sige eller gøre noget så de endte med at stå og råbe af hinanden igen. Derfor lod han bare være med at tale. Dean nikkede bare, han kunne vel altid smile og han satte sig derfor ind i sofan og afventede hende:"Jo jeg kender godt racen" smilede han let og tænkte på Etienne som jo var Aspara, hvilket også var tydeligt at se på ham, de havde deres helt specielle udstråling og det undrede ham ikke at hun også var det.
Gæst- Gæst
Hun smilede forsigtigt og satte maden frem til ham og sagde"værsgo bare spis løs" hun havde lavet lidt kinesisk mad, med forskellige slags sovs og kød.
hendes lange hår var blevet sat op i en hestehale. Hun så lidt hen af mod Dean og sagde flovt"men undskyld den nat" hun sukkede og sagde"jeg var i dilemma med mig selv om hvorvidt jeg skulle helt skride fra dig og ikke se dig mere, du er lidt farlig" hun smilede skævt og lidt kejtet i det hun sagde"farlig for mine følelser sååååå" hun grinte let for at lette stemningen og sagde"øhm... så? kan jeg låne noget tørt tøj eller måske et håndklæde??"
Gæst- Gæst
Dean nikkede bare til hende, alt han havde sagt var også i vrede og nok mest fustration, som en rigtig tøs der ikke forstod noget."Syntes du det var forkert jeg slog ham i bare?" sagde han lige efter hun sagde han bare kunne spørge løs, han havde gentligt ikke nogel spørgsmål, men lige det havde han tænkt meget over, især fordi det var der det hele startede:"Og hvorfor blev du sur bagefter? jeg menr... Hvorfor lige der?" sagde han og lagde hovedet let på skrå for at vise at han var interesseret i at høre hvad hun havde at sige omkring emnet.
Dean spiste en smule af hendes mad og nikkede let som et tegn til at det smagte godt, han spiste dog ikke meget mere end en halv posion, han var ikke så vildt sulten, men det smagte bestemt godt:"JA du tager bare... Du ved jo hvor det er" sagde han med et let flabet smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dean smilede let for sig selv imens han bare nikkede, han hørte godt hvad hun sagde, men som hele tiden var han stadig en smule forvirret:"Men hvad har så ændret sig? Hvorfor er følelserne ok nu? Mend et var de ikke for en uge siden?" sagde han og forstod ikke helt hvad der havde ændret sig, var det fordi han også kunne lide hende, eller var det fordi hun mon havde indset et eller andet? han anede det ikke og følte ikke han blev mindre forvirret som samtalen skred frem.
Han smilede let til hende og kunne ikke lade være med at komme med et lille grin:"Nej dumme... Det var da dig jeg ventede på" smilede han, da han havde sagt det var det som en hentydning han troede hun ville fange, men det havde hun åbenbart ikke, hvilket også var fint nok, nu var alt jo iorden alligevel.
Han sad bare i sofaen og ventede på at hun fik skiftet, han lænede sig let tilbage i sofaen og lukkede kort øjnene, han kunne mærke han var søvnig, men det havde også været en lang nat.
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» i nattens mørke
» nattens mørke-åben
» Nattens mørke (Nanna)
» Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips