Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 22:30

Chris kiggede på hende. "Se. Der er intet at være! .." Han stoppede sig selv. "Du har taget noget," sagde han anklagende, og lod sin hånd glide ned mod hendes lomme. Han trak forsigtigt et papir op, hvor efter han betragtede det nøje. Han smilede. "Min magi er virkelig stærk," sagde han stille. Han lod papiret krølle sammen, hvor efter han betragtede hende, der som hun sad. "Jeg har ikke brug for en hushjælp." Han smilede. "Det var for sjov," indrømmede han ærligt, og smilede stille. "Når ja, forresten; til det med dit crush. I lige måde," hviskede han til sidst i hendes øre, og kyssede hende blidt på kinden. Han sukkede roligt, og rejste sig. Han lod sin hånd tage nøglen roligt, hvor efter han rakte hånden frem mod hende. "Skal vi gå?," spurgte han stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 22:36

hendes kinder blev helt røde og hendes humør skiftede i det hun sagde"HEY! DU MÅ IKKE RØR MIN LOMME NEJ ! JEG MENER DET CHRIS JEG BIDER" hun bed ham blidt i hånden da han tog fat i papiret og kom egenlig blot til at savle lidt fordi hun var jo næppe nogen vampyr og rødmede let i det hun vendte ryggen til ham og sagde"undskyld og din evne er ond og dum! syntes jeg fordi den får en til at tale sandt ellers kan du se vis man lyver og det ikke sjovt!" hun rødmede og så på ham stille i det hun rødmede utrolig meget og besvimede let i få sekunder mod jorden og åbnede så øjnene stille og slikkede sig let om læberne i det hun nikkede ja og rejste sig langsomt og fulgte med ham hjem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 22:50

Chris smilede stille, og betragtede hende roligt. "Jeg synes da, det er en meget god evne, at have," sagde han roligt, og smilede varmt. Han blinkede kort for at fugte sine øjne. Han forsøgte at undgå kradtet, som Kajika havde forsøgt at gemme sig i tidligere. Han skubbede det til side, og holdte det for Kajika. Han smilede roligt, og gik med de raslende nøgler i hånden. Han fik taget sig sammen, og slog sine vinger ud. Han stillede sig om ved siden af hende, og lod den ene arm glide omrking hendes liv, hvor efter han lettede roligt, og fløj til sit hjem med hende under armen. Eller, faktisk ved siden af. Han kyssede hende kort på kinden, og lod stille sine ben røre jorden igen, for at stå foran en villa. Gul og gylden. Prægtig i månens lys. Han lod nøglen dreje om, og han åbnede døren forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 22:56

Hun rødmede let i det hun fik en gren i hovedet og faldt ned på røven med et lille bump fordi hun var så let"auvv??.... dumme grene" hun grinte let med et fjoget smil sat over mundvigen og rejste sig lettere klunset op og gik så efter ham i det han stoppede og tog om hende liv rødmede hun dog blot igen forgæves til at holde det tilbage og sagde"jeg kan nu godt selv flyve at du ved det Chris" hun grinte og prøvede at komme fri i det hun landet med ham og så på den store villa og gik ned i knæ og sagde"Wauw hvor er den stor" hun rejste sig kort efter og fulgte med ham indenfor og det første hun gjorde var at grine og så løbe fra rum til rum uden at stoppe og åbnede døre og så ind af dem hvad han havde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 11:59

Chris lod sin krop smide sig tungt i sofaen. Han var helt færdig nu. Den ene nat, en pige, en kamp, og nu; en overnatning. Ikke fordi det var slemt. Han betragtede hende gå i gennem hvert rum, som indeholdte; køkken, stue, værelse, soveværelse, 'kontor', fryserum og opbevarings- og madrum. Han rystede let på hovedet, og kiggede på hende. Han smilede. "Hvor vil du sove henne?," spurgte han roligt, og kiggede over mod Kajika, der rydeligvis havde fundet sit barnlige indre. Han betragtede hende, mens hendes skønhed lyste, og hun bare løb rundt. Huset var egentlig ikke så stort, men der var da plads til flere end en. Og det var den så sandeligt også beregnet til. Det var hans forældre, der dræbte en familie. Og da Chris' forældre døde blev Chris tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 16:34

kajika rødmede let i det hun stoppede op foran ham og sagde"hmm" med fingeren let placeret under hagen mens hun så tænksom ud og grinte let i det hun blidt satte sig ved hans side og sagde"Hmm det ved jeg ikke hvor vil du da gerne ha jeg sover henne" hun strøg blidt det smukke platin blonde hår til side i det hun let satte sig ved hans side med et smil over mundvigen og bed sig let over de fyldige læber"hmm... jeg kunne jo sove inde ved dig vis det intet gør altså!.... intet sensuelt eller noget blot du ved venskabeligt" hun lod finger spidserne blidt stryge hen over sofaens ryglæn og lænede sig hen over ham med dette forføriske drilske smil og denne bagtanke der ikke var til at tage fejl af.... Hun drillede ham!...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 0:19

Chris kiggede på hende, da hun lige så stille havde det forføriske smil på sine læber! Hun skulle ikke drille ham nu! Han lod sine hænder ramme hendes kinder, og lod sine læber ramme hendes i ét hedt kys, hvor efter han smilede uskyldigt, og fjernede hænderne fra hendes kinder. "Don't play with the fire," sagde han roligt. Han betragtede hende, da hun faktisk var meget smuk! Ikke uforståeligt, at Zane var forelsket i hende. Ikke uforståeligt, at Chris også var lidt lun på hende. Han ville bare ikke sige det. Det ville nok ikke være det bedste at sige. Men det kys havde nok sagt det hele, ellers så ville det da være ret så tydeligt. Han nussede hendes kind med en hånd, hvor efter et lille drillende smil kom på hans læber. "Sweet lips," sagde han, og kørte en af sine fingre over hendes læber. "Klart du må sove hos mig," sagde han. "Og til det med det sensuelle. Du kommer bare. Jeg kan nok godt styre dig," sagde han roligt, med en ret så ligeglad tonefald.

//Sorry kreativiteten. Hjernerystelse. Kører ikke for godt. Men kan stadig godt emne xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 0:37

//gør intet Chris! :D//

Hun mærkede de dejlige bløde hænder i det han kom tæt på hende i dette smukke øjeblik hvor to personer nærmest ville smelte sammen og for the love of good ! så ville hun ha været helt færdig og rødmet over hele masken da han placeret kysset på hendes læber vis det ikke var fordi hun rødmede lidt og besvimte med et ovenlig pump ned på gulvet og lå blot der som en eller anden dukke og kunne ej rør sig i det der gik få sekunder og så åbnede hun igen øjnene lettere på klem og tog sig let til hovedet"hva?" hun sad på sine knæ nu overfor ham og så på ham i det hun rødmede helt over kinderne mens hendes smukke hud funklede som var den lavet af ren krystal eller glas... Hun smilede lettere fjoget og noget skævt fra mundvigen i det hun roede sig let i håret og sagde"øøøhm!! ØH??? okay tror jeg men bare rolig... og jeg tænkte må jeg låne dit bad her???"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 0:47

Chris kiggede på hende. Det var da godt, hun ikke kunne klare det. Så havde han vist sin kærlighed. Ikke lige det smarteste. Slet ikke når hun midlertidigt boede her. "Lad som om, du er hjemme," sagde han, og nikkede bag efter til det med, at hun måtte gå i bad. "Du er altid velkommen. Hvis du vil have brusebad, så er det tredje dør til højre. Karbad så er det helt nede for enden," sagde han, og viste roligt frem med sine fingre. Han lod sin lægge bedre til rette i sofaen. "Du skal bare lade som om du er hjemme. Gør hvad som helst du vil," sagde han roligt, og smilede varmt. Hun kunne gøre alt hvad hun ville for hans skyld. Han var ret så ligeglad med, hvad hun foretog sig. Men at hun var her, det var han alligevel glad for, at hun valgte at være hos ham. Dels fordi han holdt af hende, underligt nok efter som deres møde var akavet, men også fordi hun var skadet, og han ville beskytte hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 0:56

Hun smilede i det hun rejste sig op og drilsk uglede hans hår og sagde"Okay bolle dyr" hun grinte i det hun trak tøjet af sig som hun gik mod karbadets værelse og sagde"Nåårh! ja Chris tager du ikke mit tøj til vask nu når du er igang og mit undertøj skal blot være i vask i en halv time og så hænges til tørre ellers bliver de for små og krymper og så har jeg intet at tag over og det samme glæder mit tøj dog kan det holde til en time" hun grinte kært i det hun blidt NØGEN!.. strøh håret let til siden med et smil over læberne og gik med lydløse skridt hen til karbadet tændte det og lagde sig mens hun mærkede det blive hældt op og sagde"mmmh" hun så rundt efter noget at tænde for musik og fandt en radio og noget sæbe, først blev sæben hældt i , og så radioen tændt i det hun lukkede øjnene helt og slappede af med armene let ved kanterne ....*Hmm?? hvad mund Chris laver?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 1:19

"Jeg sagde, du skulle føle dig hjemme. Ikke føle dig overberuset af tjenere," sagde han roligt, og smilede. "Hvis du ikke vasker det, så brænder jeg det! Så kan du da bare rende nøgen rundt," sagde han helt ærligt. "Jeg gør det ikke," sagde han stille, og lod sin krop stadig bare lægge på sofaen. Det fristede egentlig ikke at kigge, eller, måske lidt. Men ikke noget, han ikke kunne modstå. Han kiggede ud af vinduet, som lige så stille viste, at solen var ved at gå ned i Vest. Han kiggede over mod stedet, hvor musikken kom fra. Han smilede lidt. Hun var vidst alelrede faldet til. Det kunne man i hvert fald høre: - at hun hyggede sig fint i badet. Han trak roligt vejret, og pustede langsomt ud. Han lukkede øjnene, men døsede ikke hen. Han slappede abre roligt af. Han sov egentlig ikke, og det ville han ikke komme til lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 1:28

da bade vandet endelig syntes at være koldt var det tid for hende at komme op hvilket hun skam også gjorde med blide lange smukke stragte ben hen over kanten ned på gulvet i det hun spredte vingerne ud og dyppede dem let så de fik den smukke hvide farve tilbage igen og så, så lettere forvirret rundt i det hun slukkede musikken og opdagde noget forfærdeligt!!! INGEN HÅNDKLÆDER!!*ARGH!!! ingen håndklæder! argh! det kan ikke passe* hun åbnede helt våd døren og sagde stille meegt uskyldig i stemme og helt flov"Chris.... kan.... kan du ikke komme med nogen håndklæder der er ingen her oppe og du har ikke brændt mit tøj vel?... fordi har intet andet og gå i og kan ikke komme hjem den første uge vil jeg væde med" hun rømmede sig let i det hun stod i dør åbningen med de hvide smukke dugnede vinger om sin nøgne krop for at gemme den og stod blot og ventede på svar, vis hun sov måtte hun gå hen til det andet badeværelse nøgen!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 1:38

Chris reagerede med det samme. "Det eneste tøj, til en hel uge. Stakkels dig," sagde han stille. Han rejste sig langsomt. Han gik direkte ned mod hende, mens han smilede. Han betragtede egentlig bare hendes smukke ansigt, som også var helt vådt. Hun var smuk. Han smilede. "Næste gang. Så husk, at håndklæderne ligger lige bag ved badekarret," sagde han, og gik om på den anden side. Der lå de i en fin bunke. Han smilede, og tog et varmt håndklæde, og gik hen, og svang det uskyldigt over hende. "Er du okay?," spurgte han stille, og holdt for, så hun ikke skulle tabe det. Han ventede egentlig bare på, hun ville holde. Han smilede stille, og kunne ikke dy sig, for at kysse hende fristende, vådt på halsen. Bare for sjov, og så lidt i alvor. Men han forsøgte at gemme det bag en facade der sagde; for sjov. Den facade var desværre bare ved at knække.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 1:45

Kajika nikkede lettere uskyldigt med lyden"aha" over læberne mens hun blidt tog om håndklædet da han svang det om hende og trak sine vinger ind så hun ikke mere havde vingere og tog blidt håndklædet ovenligt på i det hun svang det om kroppen og over brysterne af sig selv og gjorde så det sad fast i den anden side mærkede hun kysset på halsen og rødmen steg hurtigt op i kinderne i det hun uskyldigt lukkede øjnene og sagde"mmmh" hun bed sig svagt i underlæben der var så blød og fyldig i det hun gik lidt til siden, væk fra ham og så overrasket på ham men slap dog ansigtets overraskede udtryk da hun så han så på hende lettere for sjov, dog så det os lidt Creepy ud efter som han lige havde kysset hende på halsen? hende halv nøgen ... for sjov kys på halsen?... Hun tog sig blidt til kinden og sagde"mmh! Chris du burde ikke tage sådan et dristisk move når du blot har i hensigt at gøre sjov med sådan en alvorlig ting som at kysse en halv nøgen pige og tak fordi du viste mig det og ja.... jeg har blot .... blot kun det her tøj til en hel uge"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 2:05

Chris kiggede på hende. "Ja. Men jeg vil ikke indrømme noget så hurtigt, som du gjorde," sagde han stille, og smilede. Han lod sig selv bevæge hen mod hende. "Lad os bare sige, at 'for sjov' er en facade. Jeg tror godt, jeg ... kan lide dig. Måske lidt for meget," sagde han stille, og betragtede hendes ansigt, som bare var rødt, så det gjorde noget. Han sukkede roligt, og passerede hende hurtigt, for ikke at virke helt for fjern i hendes skønhed. Men det var nu også mere hendes personlighed han havde forelsket sig i, og ikke hendes krop, som en masse andre nok havde gjort. Og for at være ærlig, kunne han godt forstå, hvorfor de gik efter hendes krop. Men han var faldet for Kajika. Og ikke hendes krop! Han lod hurtigt sin krop gå hen mod sofaen, for ikke at gøre denne pinlige situation mere pinlig. Han bed sig svagt i læben, og havde kun en ting i hovedet; at han var en kæmpe idiot!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 2:09

kajika stod rystende der og sagde strangt"Nej! hvad mener du med som jeg gjorde det var din dumme dumme! stykke papir besvægelses ting som aldrig vil bide skeer med mig mere så ha!! jeg har regnet det ud og.... kan du??.... li mig" hun så væk i det rødmen blev for meget og steg hende virkelig til hovedet mens hun prøvede at få overblik over situationen i det han gik forbi hende sukkede hun let og da han endelig var ude gik hun ned i knæ og strøg blidt håret væk fra ansigtet med et lille suk og sagde"Hmm" hun rejste sig vaklende efter noget tid og gik hen og samlede sit tøj op og sagde"Chris ? er du okay og kunne jeg låne en skjorte af dig eller noget til at sove i" hun stod der og ventede på svar mens hun gik med blide skridt hen mod Chris og så på ham med disse dazzling øjne og den glinsende krop der stadig var lidt våd...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 2:09

//Skal sove :S men svare i morgen! :D^^)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 2:20

"Men papiret brændte ikke," sagde han med et roligt smil. Han rystede svagt på hovedet. "Lide dig. Nej da," sagde han, og bed sig hårdt i læben. Og kneb øjnene i og nikkede hurtigt. "Jo. Jeg kan godt lide dig. Jeg har forelsket mig i dig, og ikke i din krop," sagde han, og åbnede langsomt øjnene. Han lod sin krop føre ind i soveværelset, hvor efter han smilede. "Jeg har ikke andet end skjorter," sagde han. "Eller jo. Nogle trøjer. Men de bliver jo bare ødelagt," sagde han og hentydede til Kajikas vredesudbrud. Han lod en skjorte glide over sin egen krop, og tog en med til hende. En der var lidt for lang til ham, så den ville nok kunne bruges til Kajika. Han gik ud til hende. "Ja, jeg kan godt lide dig. Desværre," sagde han stille, og lod skjorten glide over hendes skulder. "Du ved selv rummene. Du skifter, hvor du vil," sagde han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:03

Kajika så efter Chris og stod der og anede ikke hvad hun dog skulle sige til hans nærmest kærligheds erklæring. hun stod blot der og trippede lidt mens hun ventede i det hun så fornærmet på ham da han sagde hun sikkert ville ødelægge dem" Jeg!? det passer ikke årh! Chris hvor er du dog dum" hun vendte sig fornærmet om for ikke at se på ham og spille fornærmede i det hun mærkede hans skjote på skuldren, gik hun hen til hans værelse og klædte om og stod blot der i hans flotte lange skjorte og så stille rundt i det hun råbte"jeg... jeg tror bare jeg går i seng nu Chris" hun rødmede let i det hun bed sig i pegefingeren og sukkede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:27

Chris satte sig irriteret på sofaen. Det var ret trist. Han var forelsket i hende, og hvad kunne han gøre ved det? Intet stod i hans magt om forelskelser. Han hørte hende, og et lille smil kom på læberne. "Godnat, Kajika," sagde han roligt, og kiggede ud af vinduet, hvor mørket blev ved med at trænge længere og længere ind mod de to. Han lukkede øjnene, og kunne høre et suk fra Kajika. "Er der noget galt?," spurgte han roligt, og rejste sig. Han var på vej til at gå ind til hende, hvis der var. Han ville gerne hjælpe. Han bed sig kort i læben. Hun var smuk. Hendes læber var fristende, og hendes søde personlighed. Det var ret træls så at tænke på, at han havde forelsket sig i det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:36

Kajika sukkede let og strøg blidt håret væk fra ansigtet i det hun næsten lå ved kanten af hans seng efter som han boede her mente hun at han skulle ha mest plads som overhovedet muligt i det hun sagde"det intet Chris jeg har det fint bare sov når du vil okay" hun så ikke mod ham da hun hørte ham komme fordi hun ville bare ikke forelske sig uanset hvad... hun bed sig let i underlæben fordi han var så dejlig i det hun huskede deres kamp og bed let tænderne sammen i form af smerte der kom tilbage i ryggen og sagde"godnat Chris"hendes lange smukke blonde hår lå blidt ned af hendes skuldre og ryggen mens hendes læber var fugtede af hendes tunge, samt hendes glatte stramme lår kunne ses i det hun ikke havde tager dyne over sig. skjorten dækkede næsten ikke hendes bagdel så man kunne se de smukke lingeri trusser i det hun lå der uskyldigt med armen under puden og den anden oppe ved hjertet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:56

Chris kiggede ind til hende hurtigt. "Læg dig nu bare ind på sengen," sagde han stille, og gik hen til hende. Han lod sine hænder glide under hende krop, og løftede hende ind på cirka midten. Han lod dynen trække over hendes krop, helt op til skuldrene. "Godnat," sagde han, og kyssede kort hendes kind. Han nussede kort hendes kind, og lod så døren stå på klem. "Hvis der sker noget, så kalder du bare," sagde han roligt, og sukkede næsten lydløøst, da han fortsatte ned ad gangen. Han lod sin krop falde ned i sofaen, og lytttede til den dejlige stilhed, som nu var der. Han kunne lytte til lyde langt fra der hvor han sad, da der var meget stille i huset lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:04

Kajika så på ham med de store øjne og sagde"Hmm okay chris det skal jeg nok men ...." hun sukkede da han gik inden hun nået at få afsluttet sin sætning og mumlede"men vil du ikke nok lægge ved mig" hun så stille på væggen i det hun lukkede øjnene og lod verden gå i sort for sig selv..

Næste dag.
Vejret udenfor var smukt og solrigt, mens graderne indenfor var steget til over 26 gr, mens solen lyste ind så godt den nu kunne, og sommer blæsten lod sig let hvine ind af sprækkerne på de halv åbne vinduer... Hun åbnede blidt øjnene*endnu en dejlig dag*.. og satte sig op temmelig søvnig og kiggede forvirrende rundt mens hun mumlede noget uforstående og gabte som en løve i det hun sagde"aaaaaahhh? mmmh" hun roede sig let i håret i det hun lagde sig om på ryggen og så op mod loftet og tænkte*hvor er jeg?* hun så stille rundt i det hun huskede det hele og tænkte*årh nårh ja, Chris hus*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 15:02

Chris sov egentlig aldrig. Han vidste ikke hvorfor, men det gjorde han bare aldrig. Han kunne mærke, at solen igen var stået op. Han lod sin krop trække op ad sofaen, hvor efter han kiggede rundt. Han gippede let med øjnene og gik hen mod Kajika. Han åbnede døren, og kiggede ind til hende. "Godmorgen," sagde han stille. Han lod døren åbne, hvor efter han smilede roligt. Han betragtede hende hurtigt, og gik så igen. Døren der nu var åbnet ledte meget af solskinnen ind i rummet, så hun også kunne få gode af vejret, som var friskt. Han gik direkte ud på terrassen. Vejret var smukt uden for, og Chris sad tit og betragtede vejret fra hans terrasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 15:14

Fødderne fik kontakt med gulvet i det hun blidt mærkede det dejig larkerede fin pudset trægulv og rejste sig langsomt op på de meget trætte ben og gik med morgen hår ud mod det sted der syntes at komme vind fra som var den dejlige sommer brise i det hun stod der i dør karmen.. hendes hud glinsede mens de himmel hav blå dådyr øjne glimtede af sig selv med et skær af glæde i sig, mens hun fugtede læberne med den dejlige jordbær røde tunge, så de funklede smukt lysserød som de nu var, mens hun strøg blidt med de lange smalle finger håret til siden der var hvidt og langt til hofterne der flagrede som det ville samt den hvide skjorte hvor man let kunne se hendes glinsende lår, samt den dejlige hud af hendes uden nogen fejl.. Hun gik mod ham lydløst i det hun sagde"godmorgen Chris sovet godt?" hun betragtede let himlen mens hun stod ved siden af ham og mærkede vinden flagrende i sit hår og skjorten der var tynd og dejlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat]) - Page 3 Empty Sv: Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum