Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
en stille nat?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
en stille nat?
Az kom stille gående ned af en gyde, mørket var for længst faldet på og han gik roligt og langsomt, duften af friskt blod kom nærmere da han nærmede sin en anden gyde, en kvinde var fuldt igang med at blive tappet, han smile blot venligt til vampyren og gik videre, månens lys skinnede som sølv på hans ellers meget lyse hud, hans sorte hår sad som det skulle, den hvide skjorte var pæn og ren som altid og de hvide bukser var også rene, alt i alt lignede han et lyst væsen, men under fasaden gemmer der sig jo altid et rovdyr, han stoppede op da han hørte noget bag sig, han vendte sig om og kiggede på en person bag i skyggen fra en af husende, han kunne ikke se personen fuldt da en svag dis af damp var mellem dem.
Gæst- Gæst
Sv: en stille nat?
Xetrias stod bag dampen og observerede den vampyr der nu kiggede på ham ''Godaften broder..'' sagde han stille og kiggede direkte der hvor mandens øjne var ''En fantastisk aften at gå en tur på.. ikke?'' spurgte han i et roligt tonefald, dog lød det mere som en konstatering end et spørgsmål ''Jeg syntes ikke jeg har set dig før..'' sagde han så og trådte igennem dampene så han kunne se Vampyren foran sig ''Jeg er Xetrias Noterian'' sagde han med et elegant buk, han havde et langt slankt sværd ved siden, og hans lange sorte hår hang løst over hans skuldre og ryg, og han pillede ved sit snake-bite imens han kiggede på Vampyren.
Gæst- Gæst
Lyan kom gående med lette skridt gennem gyden. Da hun kom til en gang drejede hun let til højre og til venstre næste gang.
Da fik hun øje på to vampyre og stoppede brat op. Hun stod lige mellem dem. De havde vist ikke fået øje på hende, da hun jo ikke var ret høj. Hun kiggede skiftevis op på dem.
Hendes babyblå øjne glimtede og hendes lyse hud, fik hende næsten til at ligne en vampyr, men hun havde ikke se tænder som en vampyr, så det var hun jo self. ikke. Hun var en almendelig smuk aspara.
Hun havde en hvis kjole på og nogle hvide sko på. Hendes hår hang fri i luften
Hun så igen på vampyrene.
Da fik hun øje på to vampyre og stoppede brat op. Hun stod lige mellem dem. De havde vist ikke fået øje på hende, da hun jo ikke var ret høj. Hun kiggede skiftevis op på dem.
Hendes babyblå øjne glimtede og hendes lyse hud, fik hende næsten til at ligne en vampyr, men hun havde ikke se tænder som en vampyr, så det var hun jo self. ikke. Hun var en almendelig smuk aspara.
Hun havde en hvis kjole på og nogle hvide sko på. Hendes hår hang fri i luften
Hun så igen på vampyrene.
Gæst- Gæst
Han så på den anden vampyr "Hyggeligt at møde dem her.. Mit navn er Azreael Cude Icefeather" sagde han med en rolig tone og så lidt ned på det lille væsen der nu var mellem dem, det lugtede skam slet ikke af vampyr, mere som aspara, han smilte venligt til den lille men hurtigt op på den anden vampyr og så hans våben "er våben behøvet her?" spurgte han mens han lavede et lille nik ned imod hans sværd og smilede venligt.
Gæst- Gæst
''Ikke i dette selskab skulle jeg mene.. jeg går ikke ud fra at de er interesseret i at dø i nat..'' sagde han roligt og kastede så et blik på Asparaen ''Godaften Frøken'' sagde han med et buk idet han rakte ud efter hendes hånd for at kysse den blidt på overfladen, han havde ingen trang til aspara blod overhovedet, men han vidste at andre vampyrer ikke havde det sådan.. så han var klar til at forsvare den lille Aspara..''Mit navn er Xetrias Noterian Frøken, mig en ære at træffe dem'' sagde han roligt og rejste sig fra sit buk.
Gæst- Gæst
Lyan rakte let hånden frem mod ham og smilte. "Mit navn er Lyan Fireann," sagde hun blidt og så mod den anden vampyr overfor Xetrias. Hun smilte til ham.
Hun gik et skridt tættere på ham, da hun kunne mærke at han ikke ville gøre noget. Hun smilte igen og kløede det ene ben med tåspidserne på den anden fod.
Hun kiggede skiftevis, fra den ene vampyr til den anden.
Hun gik et skridt tættere på ham, da hun kunne mærke at han ikke ville gøre noget. Hun smilte igen og kløede det ene ben med tåspidserne på den anden fod.
Hun kiggede skiftevis, fra den ene vampyr til den anden.
Gæst- Gæst
Han så på hende med et venligt blik før han så lidt rundt i det han hørte et skrig "hm... endnu en" kom det roligt fra ham og så på Xetrias med et venligt smil, han så op på månen før han sukkede og så ned igen, langsomt løftede sin hånd og smilte, han fjernede noget hår fra sit ene øje.
Gæst- Gæst
han kiggede på Asparaen ''Det er farligt for folk som dig at være ude på den her tid.. der er nogle af os der ikke kan styre vores trang til jeres blod..'' hviskede han meget lavt i hendes øre ''men jeg har ingen interesse i jeres blod.. heldigvis for dig.'' hviskede han meget hurtigt efter for der efter at kigge på Vampyren ''Hvis de har tænkt dem at drikke fra den lille frøken, må jeg desværre stille mig i vejen gode Broder..'' sagde han meget koldt og kiggede hårdt på vampyren.
Gæst- Gæst
Lyan skulgte en klump og nikkede. "Det ved jeg," hviskede hun lidt efter og gik let om bag Xetrias. Den ene skulder dog helt ud til den ene side og hovedet helt derud. Så kunne hun se ham den anden vampyr og Xetrias.
Hun smilte svagt, men også lidt bange. "Det er jeg glad for," sagde hun og så på den anden vampyr.
Hun smilte svagt, men også lidt bange. "Det er jeg glad for," sagde hun og så på den anden vampyr.
Gæst- Gæst
Han så ned på den lille Aspara "jeg finder det kedeligt at drikke blod fra en hjælpeløs person" sagde han med et smil og så på den anden vampyr og fik et kold udtryk, han løftede det ene øjenbryn og sukkede "med andre ord.. ingen Aspara blod til mig i nat" sagde han med rolige dog kolde ord, han så på sværdet der stadig så fjendeligt ud efter hans hoved, han tænkte lidt før han rettede blikket imod den lille Aspara igen, med mere glæde i øjnene end når han så på vampyren.
Gæst- Gæst
Xetrias kiggede skeptisk på den anden Vampyr ''Godt valg.. jeg ville ikke til at dræbe en af mine artsfæller.. ikke i nat ihvertfald...'' sagde han koldt og holdt øje med hans bevægelser.
Han kiggede så på Asparaen og smilte imens han sagde ''Så længe jeg er tæt på dig er der ingen vampyr der kan røre dig.. det lover jeg..'' for derefter at kigge på den anden vampyr igen ''Det må se meget mærkeligt ud at en vampyr beskytter en Aspara.. men jeg er ikke interesseret i at se en mand drikke blodet fra en ung pige.. det må du jo kunne forstå..'' sagde han stile og smilte så.
Han kiggede så på Asparaen og smilte imens han sagde ''Så længe jeg er tæt på dig er der ingen vampyr der kan røre dig.. det lover jeg..'' for derefter at kigge på den anden vampyr igen ''Det må se meget mærkeligt ud at en vampyr beskytter en Aspara.. men jeg er ikke interesseret i at se en mand drikke blodet fra en ung pige.. det må du jo kunne forstå..'' sagde han stile og smilte så.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Et stille måltid, eller et stille mord.. \\Cricker - Privat//
» her er stille, for stille!! Vlad
» en stille dag
» En stille dag
» En stille gå tur..?
» her er stille, for stille!! Vlad
» en stille dag
» En stille dag
» En stille gå tur..?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives