Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en stille dag EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en stille dag EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en stille dag EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en stille dag EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en stille dag EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en stille dag EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en stille dag EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en stille dag EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en stille dag EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en stille dag EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en stille dag

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

en stille dag Empty en stille dag

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 14:22

Dato: 22/5
Sted: midt i parken, Sombre
Tid: 11.49
Omgivelser: mennesker
Vejr: overskyet, men luften er varm.
Påklædning: sin hvide kjole, ingen sko, håret hænger løst, vingerne kan ses

Tear sad oppe på en gren og sad og kiggede rundt i parken. Træet, hun sad i, stod lige ved siden af stien, som førte rundt i parken. På den anden side af stien, var søen, som var blank i dag, den reflekterede skyerne. Tear fik øje på de legende menneske børn, mens deres forældre sad på et tæppe og læste i avisen eller i en bog. Hun begyndte stille at smile, hun elskede at betragte menneskerne fra træerne.
*Du er svaaaaaaaag! Du kunne have det så sjovt!* hviskede en stemme inden i Tears hovede. Tear gispede overraskede, men rystede så derefter på hovedet. Hun lagde sig ned på grenen med maven ned ad og betragtede menneskerne. "Sina, du er ondskabsfuld. De nyder livet, ligesom alle andre." mumlede Tear.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en stille dag Empty Sv: en stille dag

Indlæg af Mr. Ting Ons 19 Maj 2010 - 16:14

Ting chan hoppede glad langs vande og mod træerne. Hun havde sin le med, men den var usynligt. Hun vil ikke gøre nogle af disse menesker bange. Hun lugtede, entet blod, så hun ville ikke gøre et uheld igen, med at føre en sjæl til døden. Hun kom til træerne, og smilede. Nu kunne hun være i træets skygge, hun nød det.. Entil et brise ramte hende og hun så på de menesker som var ved søen *det er ikke dem, de er ikke magiske* tænkte hun og prøvede at finde ud af hvem eller hvad det var... Som ikke var meneske...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 16:22

Tear kiggede ned på den anden side af grenen og fik øje på en pige. *Nej, hun er en dæmon, hvis du ellers ville være opmærksom.* sagde en stemme irriteret inde i hendes hoved. Tear grinte bare over hendes fejl, hun lagde næsten altid mærke til det med det samme, men Sina havde altid været hurtigere til at genkende et andet væsen.
Tear lænte sig ud over kanten, så hun faldte ned. Hun lavede en kølbøtte og begyndte at baske med vingerne. Hun blev hængende lidt i luften, mens hun betragtede dæmonen. Hun landte elegant ved siden af dæmonen, og lod vingerne falde ned, så det så ud som, om de hang. Hun håbede et sted, at dæmonen ikke havde set hende. *Jeg glemmer altid, hvor høje andre væsner er.* sagde Tears egen stemme inde i hovedet på hende. Mens der var en latter i hendes hoved, som ikke var hendes.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 19 Maj 2010 - 16:25

Hun drejde roligt hoved og så væsnet som hun fornemmede. Hun spærrede øjene op, så man kunne se hendes gyldne brune øjne "Woow en Alf" sagde hun inponerret og bukkede for hende.. "Nihao, hyggeligt at møde dig" sagde hun og vidste med det samme at pigen var en alf, ingen smuk og sød væsent kunne se sådan ud... Hendes røde hår svajede let til brisen som ramte dem blidt. Den var varm, det betyd at Ting var genert.

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 16:29

Tear havde lige håbet, men hun smilte bare. Hun baskede igen med vingerne, så hun kunne se direkte på dæmonens ansigt. *Slå hende!* sagde en stemme begejstret i Tears hoved. Tear rystede på hovedet og trak sig lidt væk, hun ville ikke risikere, at Sina ville tvinge sig adgang til hendes bevægelser, så dæmonen blev slået. Hun fik igen kontrol over sig selv.
"Det er også hyggeligt at møde dig." sagde Tear og smilte, mens hun bukkede i luften.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 19 Maj 2010 - 16:36

Hun smilede venligt "Mit navn er Ting chan.." sagde hun venligt og så på hende, imens hun betragte hende. Havde hun gjort noget forkert..? Ting blet lidt trist, hvorfor kvajede hun sig hele tiden, i sådan en samtale, hun blev usikker. Hade alfen hende..

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 16:39

"Jeg er Tear." sagde Tear og smilte. Hun opdagede forandringen hos Ting og blev sur på Sina, hun skulle også altid ødelægge det hele for hende, hun ville jo ikke gøre Ting ked af det. Og det var ikke så tit, at hun mødte andre.
*Os mig! Jeg er her også!* råbte stemmen i hovedet på Tear. Tear sukkede, men tænkte, at det ikke kunne hjælpes.
Hun satte en finger for hovedet og smilte. "Og herinde," sagde hun, "har vi Sina." Dæmonen ville sikkert syntes det virkede dumt, men man vidste jo aldrig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 19 Maj 2010 - 16:41

Hun så på hende og tænkte sig om "en sort side kan jeg høre" sagde hun blidt, men så ned. Hun kendte det godt, men hun kunne styre det. Hun så på hende og sagde i en venligt tone "Nihao til dig Sina, hyggeligt at møde dig" sagde hun og bukkede *Måske, er jeg gak gak, men jeg kan altså tænke mig at hun har to sider* tænkte hun men blev varm, hun havde ikke gjort noget galt.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 16:45

"Ja, min sorte side. Hun er heldigvis i sit bedre hjørne i dag." sagde Tear og smilte, "Hun er næsten af ren ondskab."
*Jeg kan godt høre dig!* mumlede Sina vredt i hovedet på Tear.
Tear smilte bare, hun havde ikke lyst til at diskutere med Sina i dag igen. Det var ikke det værd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 19 Maj 2010 - 16:48

Hun smilede og gik mod Tear, hun gik på en måde op af en trappe. Men der var ingen trappe, hun gik op i luften. Vinden løftede hende op. Hun smilede så det blæste blidt i hendes røde har.... Tear var da sød, hun kunne ikke lade være med at smile, det var første gang hun kunne tale til en person uden at være i tvivl. "Men, hvis Sina er ondskabsfuld. Burde i ikke lave en aftalt om at lade hinanden i fred" sagde hun venligt.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 16:52

Tear rystede opgivende på hovedet og sukkede. "Vi er ligesom en del af hinanden. Den ene kan ikke leve uden den anden, du ved?" sagde hun og kiggede på Ting. *Og sidst du ville skaffe dig af med mig, var en katastrofe ikke? Det vil du ikke risikere igen.* grinte Sina ondskabsfuldt i hovedet på Tear. Tear kunne kun være enig, det skulle bare ikke ske igen. Det havde været farligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 19 Maj 2010 - 16:55

Hun smilede og var ca 1,5 m væk fra Tear og så på hende "jeg mente nu, at uhm i to kunne lave en slags aftale. Fx, du syntes Sina er nogle irresterene, jeg tror at Sina er træt af at være lukket inde... Måske skal i prøve at bytte sider nogle gange" sagde hun mildt *Det har jeg prøvet mange gange, men gad vid eom det hjælper..'?* tænkte hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 19:30

Tear så skræmt på Ting, som om hun lige havde sagt, at hun ville sprænge byen i luften. *Hende kan jeg godt lide.* grinte Sina inde i hendes hovede, men Tear rystede på hovedet og tænkte, *Det kan godt Sina, men du vil kun gøre hende ondt.* Sina grinte endnu højere inde i hendes hoved. Tear var blevet nød til at holde hænderne over ørerne i håb om, at det ville hjælpe, men gjorde det ikke.
"Det kan ikke lade sig gøre. Sina indeholder ingen gode følelser overhovedet." sagde Tear til Ting, som om det ville forklare alt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 20 Maj 2010 - 15:43

Hun så lidt mistænkeligt ud "er hun så ond... Som du siger" sagde hun lidt forundret. Det havde hun ikke regnet med... Men hvad kunne der ske, måske at Sina dræbte folk, eller hvad det nu kan være "Jeg vil prøve at møde hende Sina" sagde hun tilsidst og så bestemt ud... Så ond kunne Sina da heller ikke være.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 16:16

Tear så på Ting. Turde hun gøre det? Men hun var bange for, at Sina ville tvinge sig kontrol over kroppen, så Tear ikke ville kunne komme tilbage igen. "Jeg tør ikke gøre det. Det er for risikabelt." sagde Tear stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 20 Maj 2010 - 16:27

Hun så lidt trist ud, fordi hun ikke kunne hjælpe "men jeg tænkte, at hun kunne møde en som hun kunne se hvor stærk hun var.." det hun mente 'hun' var hende selv.... Hun vil faktisk se hvor stærk Sina var, og måske hjælpe Sina og Tear..

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 16:42

Han kom gående forbi i sin menneske form, han så en pige der stod og så lidt trist ud, så han besluttede sig for at gå derover for at se om han kunne hjælpe.

"Øh.. Undskyld jeg blander mig, men er der noget galt?"

Han kiggede på hende og så en smule bekymret ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 20 Maj 2010 - 16:54

Hun så på personen som spurgte hende om noget.. Hun betragte ham, ikke et meneske, men noget andet. Hun tænkt sig om og lande på jorden, kunne han ikke se Tear..? "hvad mener du...?" spurgte hun lidt kækt men smilede da.... Hvem var han overhoved... Kunne han ikke se Tear..?

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 16:55

Han havde ikke set Tear da han snakkede til pigen.

"Nå jeg syns bare du fik et lidt trist udtryk i ansigtet lige før, jeg tænkte bare på hvad der mon var galt? hvis du da ikke har noget imod at jeg spørger"

Han kiggede på pigen der tydeligvis er dæmon som han selv er, men han vil ikke afsløre noget medmindre det er nødvendigt, så han bliver i sin menneske form.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 20 Maj 2010 - 17:01

Hun blev utålmodigt, hun snakkede jo med Tear... Men kunne han ikke se hende..? "Ok, men tak, og hyggeligt at møde dig.. Uhm kan du ikke se endnu en pige her...? Ik for at lave sjovt med dig" sagde Ting chan og så nærmest igennem ham. En brise ramte hende, så hendes røde hår svajede *Aha, endnu en demon* tænkte hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:04

Cricker så pludselig lidt forbavset ud.

"En anden? Hvad men..-"

Så fik han øje på Tear, han havde ikke set hende da hun er alf og ikke var særlig høj

"Undskyld, det var ikke for at være uhøflig jeg..."

Han stoppede og vidste ikke helt hvad han skulle sige, det kunne ses at han rødmede en smule over ikke at have set hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 20 Maj 2010 - 17:09

Hun fnisede og ventede på Tear's svar... Men smilede bare.. Hvor sjovt.
Havde han ikke set hende, nok fordi Tear var 8 cm. Men skidt pyt med det. Hun opdaget ham rødme og tænkte over hvad og hvorfor han rødmede... Hun vidste ikke hvad det var for en følelse "hvad er dit navn, når ja uhm Mit navn er Ting chan" sagde hun venligt og bukkede.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:12

Han rystede på hovedet og smilede.
"Mit navn er Cricker Ancalime, og som du måske har kunnet føle nu så er jeg ikke et normalt menneske"
Han bukkede også for hende for at gengælde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 20 Maj 2010 - 17:19

Hun så på Tear, hvorfor svarede hun ikke..? Men hun hørte ham godt og sukkede "Ja du er en demon... Hmm en meget specielt demon" sagde hun for ikke at vise noget respekt.... Men hun sagde det i en mørkt tone, men inde i mente hun det ikke. Hun var ikke sur, hun var glad. Men det kan let misforstå i hendes tone. Hun havde hånden bagom ryggen og ledte efter noget, da hun holde det, rundt om den blev hun glad. Der var den jo.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:20

Cricker trak bare på skuldrerne.
"Special, nææh det tror jeg ikk"
Han kiggede på hende og smilte, han kunne godt se at hun i det mindste så lidt gladere ud
"Hvad laver i ellers her omkring?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: