Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad sker der lige? - Zane EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad sker der lige? - Zane EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad sker der lige? - Zane EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad sker der lige? - Zane EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad sker der lige? - Zane EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad sker der lige? - Zane EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad sker der lige? - Zane EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad sker der lige? - Zane EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad sker der lige? - Zane EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad sker der lige? - Zane EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad sker der lige? - Zane

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Angelie Tirs 29 Jun 2010 - 19:08

Omgivelser: Ikke et øje udover Angelie
Sted: Legepladsen
Vejr: Solen skinner svagt, mens det regner lidt
Tid: Eftermiddag.. Omkring kl 16

Angelie smilede let, mens man kunne høre en fast knirken, som når man slog på en tromme.. Den lyd kom fra hængslerne på den gynge, som Angelie nu sad på, og gyngede frem og tilbage, mens hun staditg kom højere og højere op i luften.
Egentlig var det vel forkert, at man som 19 årig, sad på en gynge, ligesom dengang man stadig var et barn, men Angelie havde en barnlig side, som lige den dag trængte til at blive lukket ud. Hun havde nået den rigtige højde, og var nu klar til at springe af gyngen. Se hvor langt ud hun kunne komme.
"1...2...." Talte hun muntert, mens hun gjorde klar, da gyngen for tredje gang kom fremad. "tre!" udbrød hun, og satte så af fra gyngen, inden Angelie, som hvinede lavt, strøg igennem luften, mens sandet under hende, kom nærmere og nærmere.
Elegant landede hun på benene, cirka tre meter væk fra gyngestativet og smilede bredt. Det måtte være hendes personlige rekord.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 19:16

Zane gik stille gennem den silende regn. Han nød den virkelig...
Han var i bar overkrop og havde kun et par bukser og et par støvler på.
Han vandrede hen ad gade da han pludselig hørte Angelie hvine.
Det lød ikke som et forskrækket hvin, mere som et glædens hvin.
Normalt ville han have været ligeglad, men han fornemmede noget overnaturligt, og det vækkede hans nysgerrighed.
Han gik hen til legepladsen hvor lyden var kommet fra, og stillede sig med armene over kors.
Hans kolde øjne hvilede på Angelie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Angelie Tirs 29 Jun 2010 - 19:19

Angelie sukkede let, mens hun mærkede hvordan regnen gennemblødte hendes skjorte, og nederdel, men hun tog sig ikke meget af det. Regn var altid fredfyldt, eller det var det i hvert fald for hende.
Hun havde overhovedet ikke bemærket at der var andre til stede, før hun vendte sig om, for at gå tilbage til gyngen og tage en tur til.
Hun så ham. Den yngre mand, som stod med armene over kors, og kiggede ondt på hende. Af gammel vane, sank Angelie let en klump, mens hun nærmest var frosset fast til stedet.
"Kan jeg hjælpe dig?" spurgte hun forsigtigt, efter der var gået lidt tid, hvor luften imellem dem havde været anspændt.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 19:22

Han holdt øjenkontakt med hende mens han talte.
"Hvem er du?" spurgte han.
*Der er noget over hende... men hvad er det?* tænkte han.
Ganske vist var hun meget køn i hans øjne, men han var sikker på at det intet havde med det at gøre...
Hans øjne var kolde og hårde, og det var klart at han forventede et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Angelie Tirs 29 Jun 2010 - 19:25

Angelie havde mest lyst til at bryde øjenkontakten med ham, men noget fik hende til ikke at gøre det. Hvorfor mon han var interesseret i hende. Hun rømmede sig let, men kunne også se, at han forventede et svar fra hende, og nok ikke nogle af de der udenomssvar, som Angelie ofte brugte.
"Angelie Walentina" svarede hun så og rynkede let på næsen. "Og hvem er du selv?" spurgte hun så hurtigt. Det var i hvert fald mest fair, hvis hun vidste hvem han var også.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 19:27

Hans blik blev en anelse mildere, men det var stadig koldt.
"Jeg er Zane D'tarion." sagde han.
"Angelie... hvad er du? Hvorfor fornemmer jeg noget specielt her?"
HAn smilede koldt til hende.
Hans nysgerrighed havde taget over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Angelie Tirs 29 Jun 2010 - 19:30

Angelie rynkede let på næsen igen, da hans blik blev en anelse mildere. Det kunne kun være en form for facade, for at lokke hende ud i problemer.
"Jamen dav Zane" svarede hun så langsomt, inden hun endelig fik vendt blikket væk fra ham, og Angelie stirrede istedet direkte ind i et træ, der stod til højre, og lidt bagved Zane.
"Jeg er død" svarede hun af refleks på hans spørgsmål, uden hun nåede at tænke sig om. *Så sku da også* brummede en stemme irriteret inden i hendes hoved, hvorefter Angelie smækkede læberne sammen, for ikke at tale mere over sig.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 19:33

Han hævede et øjenbryn.
"Død?" spurgte han og gik hen til hende.
Han hævede stille en hånd, og forsøgte at prikke hende i maven med en finger, for at se om hun var et spøgelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Angelie Tirs 29 Jun 2010 - 19:35

Angelie himlede let med øjnene, da han gentog hendes ord, men trådte uvilkårligt et skridt tilbage, da han begyndte at komme nærmere.
"Du skal ikke engang tænke på at gøre det" hvislede hun lavmælt. Der var ikke noget værre, end når folk begyndte at teste hende. Om dagen havde hun sgu da hud og det hele. Spøgelser var kun gennemsigtigt om natten.
"Ja død.. Ligesom i trækker ikke vejret, og er blevet begravet"
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 19:38

Han kneb øjnene en anelse sammen.
"Tal ikke sådan til Di Morgas hersker, lille pige." sagde han og gik hen til hende igen.
Han så koldt på hende og smilede.
"Hvem slog så yndig en pige ihjel?" spurgte han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Angelie Tirs 29 Jun 2010 - 19:40

Angelie fnøs let, da han snakkede om at han var hersker.
"Sidst jeg tjekkede stod dit navn sgu da ikke på byskiltet" brummede hun så lavmælt, at det næsten ikke kunne høres. Hun var dog glad for at han ikke havde prikket til hende alligevel.
"det gjorde den forbandede tøs til Faith" mumlede hun så, og var forbavset over, hvordan hun blev ved med at tale over sig, når han spurgte om noget.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 19:43

Han skulle lige til at straffe hende, men han stoppede sig selv da han hørte hvem der havde slået denne pige ihjel.
"Faith... javel ja." sagde han tænksomt.
Han lagde en hånd på Angelie's skulder og gav den et blidt klem.
"Hvorfor så hidsig?" spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Angelie Tirs 29 Jun 2010 - 19:45

Angelie bemærkede den trykkede stemning, der kom frem efter hendes ord, men den forsvandt næsten ligeså hurtigt igen. Forundret over Zanes pludselige humørskift, og den hånd, som han nu lagde på hendes skulder, vendte hun undrende blikket mod ham.
"Jeg er ikke hidsig.. Jeg er forsigtig" svarede hun så, men i et mere roligt tonefald end før. Langsomt lagde hun let armene over kors, uden at ryste hans hånd væk, som hun ellers ville have gjort.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 19:47

Han slap hendes skulder og så hende i øjnene igen.
"Du er ikke særlig forsigtig.. andre ville måske have dræbt dig nu..." sagde han.
"Men det gør jeg ikke... fotæl mig en ting Angelie... hvorfor slog den møgtøs dig ihjel?" spurgte han oprigtigt interesseret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Angelie Tirs 29 Jun 2010 - 19:50

Angelig bed sig hårdt i underlæben, for ikke at komme med et spydigt svar. Istedet trak hun vejret dybt tre gange, for at få mere styr på sig selv. "Man kan ikke dø, når man allerede er blevet myrdet en gang" svarede hun lavt tilbage, inden hun vendte blikket væk igen.
"Siden du er så interesseret i at vide det" startede hun så langsomt, og slog let ud med armene.
"Så myrdede Faith mig, dels fordi hun ikke kan lide mig, og fordi jeg dræbte en ekskæreste, som var et dumt svin"
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 19:52

Zane satte sig på gyngen med et suk.
"Tro mig Angelie.. der findes værre ting end at dø, også for dig." sagde han.
Han så et øjeblik på hende før han fortsatte:
"Faith er ond.. hun er lederen af en terrorist-gruppe som går mod mig. Vi to har en ting til fælles hvad angår vores forhold til den mær..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Angelie Tirs 29 Jun 2010 - 19:55

Angelie hævede let det ene øjenbryn, og viste for første gang nysgerrighed for deres samtale, da han igen sagde noget.
"Og hvad kan lige være værre for mig?" spurgte hun så lettere nysgerrigt, og lod hovedet glide en anelse på skrå, mens hun betragtede ham på gyngen, og et mellemrum blev igen skabt imellem dem. "Ja fortæl mig om det.. Jeg glæder mig bare til den dag hun dør.. For så kan jeg finde fred"
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 19:57

Han smilede. Dette var ved at blive meget interessant...
"Tro mig.. der findes et sted som er værre end Helvede... og nogle ganske få personer kan sende udøde som dig derhen meget let. Jeg er en af dem..." sagde han.
Han holdt en kort pause mens han tænkte lidt.
"Angelie... hvad siger du til at få en chance igen?" spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Angelie Tirs 29 Jun 2010 - 20:01

Hun blinkede overrasket med øjnene, da han igen snakkede videre. En chance til? Kunne hun virkelig få en chance til. Faktisk havde hun overhørt hele forløbet omkring helvede, da han fortalte om det. Men ville hun have en ny chance?
Stilheden bredte sig imellem dem, mens Angelie ivrigt begyndte at bide i sin pegefinger, mens tankerne løb omkring i hendes hoved. Nu havde hun jo lige vænnet sig til at være et spøgelse, en der ikke kunne dø, medmindre nogle, som havde en speciel evne kunne gøre det ved hende. Men tanken om at kunne gå om natten igen, og blive set var også tillokkende. Men Faith...
Hvis hun fik en chance mere, og blev levende, ville Faith igen komme efter hende. "Hvad mener du med en chance mere?" spurgte hun istedet forsigtigt, og var igen klar i hovedet.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 20:03

Han smilede og så op på hende igen.
"Livet, Angelie. Vil du have en chance mere i livet?" spurgte han.
Hans kolde øjne skinnede, og virkede næsten venlige nu.
"Jeg kan give dig hvad du mangler."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Angelie Tirs 29 Jun 2010 - 20:05

Angelie klemte igen øjnene sammen, og sendte ham et mistænksomt blik gennem de smalle sprækker. Den slags måtte have en dårlig side også.. En hage om man ville sige.
"Og hvad får du ud af det, hvis jeg siger ja?" spurgte hun så direkte, og denne gang var det hende, som forventede et svar.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 20:08

Han smilede endnu bedre.
"En jæger, som kan jagte og dræbe Faith.. ganske vist efter noget træning fra mig. Jeg fornemmer et stort potentiale i dig, Angelie." sagde han.
Han lukkede øjnene og nød regnen mod sin bare overkrop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Angelie Tirs 29 Jun 2010 - 20:12

"hmm" mumlede hun tænkende, mens hun let hævede det ene øjenbryn. Det var i sandhed et fristende tilbud.. Måske endda alt for fristende.
"Og.." Hun stoppede sin sætning inden hun nåede at sige mere. Selvfølgelig var det ikke noget hun kunne gøre som spøgelse. Døde Faith ville hun jo selv forsvinde så, hvilket hun langt fra var interesseret i.
"Hvis jeg siger ja, hvad bliver jeg så? Menneske" Angelie spyttede nærmest det sidste ord ud. Hun var i hvert fald ikke interesseret i at blive et menneske. Det havde hun jo ikke engang været før.
"Jo jeg har skam visse fordele"
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 20:14

Han lagde armene over kors.
"Du vil ikke blive et menneske... de er alt for svage... Vi to må sammen finde ud af hvad du skal være... men det her kræver en enkelt ting, Angelie." sagde han og så alvorligt på hende.
"Du bliver nødt til at sværge mig troskab."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Angelie Tirs 29 Jun 2010 - 20:17

Ordet troskab fik Angelie til at skære ansigt. Det havde hun ikke regnet med, at hun ville være tvunget til.
"Troskab.. Men hvad ville jeg blive?" gentog hun så igen. Det ville hun i hvert fald vide, men okay.. Hvis der var frit valg på alle hylder, ville det jo ikke kunne skabe problemer.
"Og hvorfor er det lige mig du vil have fingrene i?" spurgte hun så istedet, mens hun stadig sendte ham sit mistænksomme blik.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hvad sker der lige? - Zane Empty Sv: Hvad sker der lige? - Zane

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum