Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hvad sker der lige? - Zane
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Hvad sker der lige? - Zane
"Sjovt.. Ja.. For du havde ikke regnet med det"
Hun smilede ligeså koldt tilbage, som det han sendte hende, mens hun undlod at kommentere hans sidste sætning.
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
"Nej, jeg havde ikke regnet med det. Men tag du bare tøjet på igen..." sagde han og kiggede dovent væk.
*Sike en speciel personlighed... jeg kan lide det.* tænkte han og smilede.
Gæst- Gæst
"Løber du om hjørner med mig kan det godt ende galt.. Jeg finder mig skam ikke i hvad som helst"
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
"Tro mig... jeg kan sagtens skade dig. Tru mig ikke, Skarptunge." sagde han og så hende i øjnene.
Han rystede på hovedet g lo.
"Du må finde dig et værelse, Angelie..." sagde han.
Gæst- Gæst
For foden af den stoppede hun op, og tændte sit stopur på en knap, hvorefter hun satte så hurtigt op af trappen, som det var muligt for hendes ben.
For enden, trykkede hun igen på knappen, inden hun kiggede på tallet. "14 sekunder" mumlede hun tilfreds, hvilket var rigtig godt klaret for en trappe af den størrelse.
Hun gik hen til en tilfældig dør, inden hun åbnede den, og tog et kig ind i rummet.
*En død sportstøs... sjovt.* tænkte han og lo.
Inde i værelset sad der en vagt i en stol. Han sov.
Vagten var stor, og han var klædt i helt sort tøj med en broderet, lilla drage på den ene skulder. Han havde en kniv ved siden.
Gæst- Gæst
Tilfreds kastede hun sig ned på ryggen i den, og mærkede den bløde madras mod huden. "Ikke dårligt" Vagten vågnede med et sæt, og vendte forvirret blikket mod Angelie, inden han, ildrød i hovedet kom på benene, og gik over mod hende.
Han lyttede nysgerrigt efter, og hans følsomme ører opfangede lyden af at hun smed sig i vagtmesterens seng.
"Uha.. hvordan mon du vil klare den, lille Angelie?" mumlede han for sig selv. Han havde dog ikke den ringeste tvivl om at hun kunne besejre den dovne vagtmester...
Gæst- Gæst
Nogle få brummende ord nåede hendes øre, men hun tog ikke notits af det. Zane havde sagt ethvert værelse, og det var det her værelse hun ville have.
Hun rejste sig let op fra sengen, mens hun lod vagten komme helt tæt på. "Jaja.. Brum du bare" svarede hun drillende, og øjnede chancen for at have det lidt sjovt.
Uden problemer snurrede Angelie rundt på hælen, og satte en spark lige midt i brystkassen på manden, som vaklede let under stødet.
"Synd for dig" smilede hun drillende, da han havde ganvundet balancen, og bavægede kniven i en halvcirkel mod hendes strube.
Angelie rykkede sig bare en centimeter, greb fat om mandens arm, og tvang kniven ud af hans hånd. "Håb på det bedste". Med det ord, lavede Angelie den samme bevægelse, som vagten havde lavet, hvorefter hans hals, blev skåret igennem, og blodet begyndte at flyde ud.
Han smilede redt og ondt.
"Det var da en fantastisk ond pige..." mumlede han frydefuldt.
"Det værelse tilhører nu dig, Angelie! Jeg får nogle tjenere til at fjerne affaldet!" råbte han så hun kunne høre det.
Med affald, mente han selvfølgelig vagtmesteren.
Gæst- Gæst
"Jaja.. Mit værelse" svarede hun bare, inden hun kastede kniven fra sig, så den lavede cirkelbevægelser, og endte med at ramme en billede, af en nøgen kvinde, som vagten garanteret havde hængt op. Knivspidsen placerede sig lige mellem øjnene på billedet, hvorefter Angelie trådte ud af værelset.
"Jeg vil helst ikke sove derinde, før der er ryddet op.. Affald stinker, og jeg kan godt lide når der dufter sødt, uden at møddingen kan ses"
Angelie trådte igen ned af den lange trappe, og ind i tronsalen. "Hvorfor har du dog også dovne vagter.. De kan ikke bruges til andet end sjov" Hun stoppede op i døren, og lænede sig mod karmen, mens hun kiggede på ham, med armene lagt over kors.
"Jamen selvfølgelig! Tjener!" sagde han, og en mand i et sort jakkesæt dukkede op. Han løb hurtigt op ad trappen.
Zane smilede til Angelie.
"Han skulle alligevel slås ihjel... han var uduelig. Men det var da fint at du havde det sjovt med ham. Haha!" sagde han.
Gæst- Gæst
"Så er det jo godt jeg kan rydde op i dine tjenere" mumlede hun let, og skød kort underlæben frem.
"Er der flere jeg skal tage, nu hvor jeg er igang med at udføre det forspildte arbejde". Den sætning blev sagt med en ironi, der fyldte hele rummet, hvorefter Angelie bukkede så dybt, som det var muligt, med strakte ben, og panden næsten helt nede ved gulvet. Hun var en del smidig, efter hendes liv som animagus.
"Du er sandelig et fund Angelie... dig kan jeg lide." sagde han og lo.
Han smilede koldt til hende.
*Ond, smuk og så har hun humor...* tænkte han.
Gæst- Gæst
"Ja.. Man kan vel godt kalde mig et fund.. Tænk på hvem du ellers kunne være stødt ind i" svarede hun istedet, og smilede lidt, inden hun begyndte at gå rundt omkring ham. Jo hendes død havde gjort hende skuffet, vred og irriteret på alle andre, der bare irriterede hende en smule.
Hun nåede anden runde, inden hun løftede en hånd, og lod hendes negle glide ned langs hans ryg, hvorefter der kom nogle dybe røde streger, dog uden at de blødte. "Det kunne jo have været en lille og uskyldig pige, som aldrig havde set så meget som et slag"
"Ja.. jeg er nu ret så godt tilfreds med dig, din lille sadistiske djævel." sagde han med et omdt smil.
"En uskyldig lille pige ville jeg nok bare have sprættet op." sagde han så og smilede endnu ondere.
Gæst- Gæst
"Jeg takker for de fine ord" svarede hun så lavmælt, inden hun let hævede det ene øjenbryn, hvorefter en dæmpet latter gav genlyd, da han snakkede om at sprætte søde, og uskyldige piger op.
"Sådan der." sagde han med fryd i blikket.
Han tænkte på stakkels Lilly, der var hans seneste offer, og smilede ved tanken om hvad han havde gjort ved hende.
Gæst- Gæst
Der var jo mange måder at torturere væsner og mennesker på. Angelie satte igen sin pegefinger, på toppen af hans højre bryst, hvorefter hun kørte den diagonalt nedover hans brystkasse, og derefter siden af hans mave, så man undgik de værste organer. "Sådan der" gentog hun hviskende, mens hun betragtede den nye, røde streg, som hun havde skabt.
Han så hende ondt i øjnene, og han kunne lide det han så i hende: Ondskab, sadisme, skønhed... som den smukke, men giftige blomst, Natskygge.
"Du er bestemt noget for dig selv" hviskede han forførende.
Gæst- Gæst
Det måtte være hans måde at slå ihjel. Tørsten efter andres blod, der gjorde det.
Hun hørte hans ord, og smilede let, inden hun rettede sig op, så hendes læber var lige ud for hans øre. "Jeg er ikke den eneste" hviskede hun ligeså forførende tilbage, inden hun bed ham langsomt i øreflippen, så en enkelt dråbe blod kom frem, og landede på hendes underlæbe.
Så kørte han en hånd op ad hendes side.
Han bøjede hovedet lidt og lagde læberne mod hendes blottede hals.
Så bed han hende, men ikke alt for hårdt.. bare lige nok til at han kunne smage hendes blod.
Gæst- Gæst
Hun mærkede hans fast greb om hendes nakke, og hans læber mod hendes hals. Et lavmælt støn af begejstring kunne høres, da han bed hende, hvorefter et triumferende og køligt smil kom på hendes læber, og hun lagde hovedet til siden, så han bedre kunne komme til.
Imens lod hun begge sine hænder glide fra hans skuldre, og hele vejen ned til buksekanten, mens den kradsende lyd fulgte hendes bevægelse, og fortalte at hun trykkede lidt til.
Han smagte det metalliske, søde blod og frydede sig.
Sikke et held at han var gået en tur og dermed var støt ind i denne pige.
Den fornemmelse han havde haft om hende havde bestemt været begrundet... hun var faktisk meget som han selv.
Gæst- Gæst
Forsigtig fjernede hun sig ansigt væk fra hans, så hun kunne betragte ham. "Hvad ville du gøre, hvis jeg sagde at jeg ikke havde lyst til mere?" spurgte hun halvt hviskende, inden hun let lagde hovedet på skrå, mens hun smilede lettere sarkastisk.
Angelie var begyndt på en mindre leg inden i hendes eget hoved, og han skulle være en del af den.
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» hvad sker der?
» Så Sker det allesammen.
» Hvorfor sker det?
» Hvad sker der? (Kiker)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus