Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
træning i skoven //Barishan// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
træning i skoven //Barishan// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
træning i skoven //Barishan// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
træning i skoven //Barishan// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
træning i skoven //Barishan// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
træning i skoven //Barishan// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
træning i skoven //Barishan// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
træning i skoven //Barishan// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
træning i skoven //Barishan// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
træning i skoven //Barishan// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

træning i skoven //Barishan//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

træning i skoven //Barishan// - Page 2 Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:50

"Mhmm.. Lidt voldsomt," mumlede hun let for sig selv, og lukkede det ene øje, da man kunne se røgskyen. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og fik sat sig op. Hun rystede kort, og lukkede igen øjnene, da Barishan skulle til at slå ham i baghovedet.
Hun rystede kort, og holdte sig let for munden *Ikke sige noget Dream!* tænkte hun let til sig selv. Hun havde dog svært ved at holde kæft, og havde mest lyst i at råbe, pas på til Riku. Hun lukkede igen det ene øje. Hun skulle ikke afbryde dere `slagsmål´. Nej, de ville nok blive temlig sure.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// - Page 2 Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:00

Riku sad og prøvet at hive Zalzura ud af sit ben "ahhhh ! " en masse lyn bliv ud ladt for at få swærdet ud slask kunne Riku mærke knødtnåven mod han bavhoved.
Riku blev slynget et stykke hen af jorden der gik lidt tid og riku begyndte af svæve op langt op kort tid efter kunne man se et glimt. der kom det lige ned mod Barishan, en masse lyn og og Riku klar med sit swærd og Zalzura men på vej en forsvandt lynne og Riku besvimet i i luften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// - Page 2 Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:05

Barishan løb over og greb Riku i luften. * hvad var det for en angreb han skulle til at bruge. Var det et ultimativt angreb. Han burde ikke kunne lave sådan nogle teknikker i nu. Den her dreng er noget specielt. Han er dygtig *. Barishan kiggede imod Dream. '' skynd dig ind og hent en balje med vand, nogle klude og en førstehjælps kasse ''. Barishan kiggede på Riku. '' godt kæmpet. Jeg må sige du har kamp gejst Riku. Jeg er stolt af dig ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// - Page 2 Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:12

Dream sprang let op, og styrtede hen mod hytten. Spænede ind af døren og fandt en balje med vand i, og en første hjælps kasse, hvor hun let lagde nogle klude i. Hun løb let ud til ham igen, og satte sig let let på hug ved demm.. (Regner med de er på jorden nu x3) Hun kiggede let på Riku, "Er du okay??" spurgte hun stille og kørte let en finger hen over han kind. Hun bed si forsigtigt i underlæben, og rødmede let i kinderne. Hun kiggede let op på Barishan, med et bekymret blik.. Før hun let vendte blikket ned mod Riku, mens hendes babyblå øjne, så undersøgede på ham. Hun smilede forsigtigt, før hun let lod hendes finger glide hen over hans kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// - Page 2 Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:19

Riku var slået ud men det store sår han hvade fået på sit ben var begyndt at heale.
riku begyndte langsom at vågne men han var stadig ikke ved bevished.
da der var gået 5 minutters tid vågnet Riku "hvad sker der ? ramte jeg med mit angrap

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// - Page 2 Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:22

Barishan grinede. '' du nåede ikke helt at blive færdig med det. Hvad var det for et angreb? ''. Barishan forbandt Riku's sår og puttede en våd klud på hans pande. Barishan rejste sig op og løftede op i sin T-shirt han havde et stort blåt mærke på hans veltrænede krop efter den sten der havde ramt ham. '' du slog næsten alt luften ud af mig knægt ''. Barishan grinede og kiggede på Dream og derefter på Riku.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// - Page 2 Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:41

Hun kastede sig ned på ham i et kram.. "I to kan gøre mig så bange" mumlede hun let, og kyssede let Rikus kind. "Det er sidste gang jeg ser jer træne, eller hvad i u havde gang i" sagde hun mumlede hun krammedee ham, let, før hun let prikkede til Barishan.
Hun kastede sig elegant ned i det fugtige græs, "Pyyhh... Det var skræmmede" mumlede hun let til sig, selv og smilede så kort, før hun fik sat sig op igen. Hendes kinder havde en svag rød farve hen over sig. HUn bed sig forsigtigt i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// - Page 2 Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 13:19

Riku begyndte at kunne rejse sig stille og roligt, da han kom på sine ben begyndte han at gå ind i skyggen og sette sig der " puuha det er hårdt at træne med dig Barishan "Riku kigget på Barishan og smilte *ah 5 minutter mere så skulle jeg kunne gå fint igen *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// - Page 2 Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 13:26

Barishan smilede og så på Riku. '' hør her min ven. Hvis træningen var let ville du aldrig lære noget af den. En hård træning hvor du virkelig presser dig selv alt hvad du kan det lære du meget mere af. Vi krigere er en dødende slags. Jeg bliver nød til at lære dig alt. Smerte, mod, vilje, snarådighed, kløgt, styrke, visdom, fart. Alle disse ting og mange flere er vigtige at lære ''. Barishan klappede Riku på skulderen og kiggede så på Dream. '' det samme gælder for dig Dream. Det er de samme ting du skal lære ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// - Page 2 Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 23:29

Dream nikkede let, "Hvis jeg ikke er død til den tid," mumlede hun uskyldigt og hentydede til hvor uhelsig hun var under træning. HUn smilede let og uksyldigt og satte sig helt ned, og kiggede så let på dem, lidt på skift. Hun smilede let og kært, og bed sig igen forsigtigt i underlæben, og smilede let til dem begge. "Mhmm.. hvor længe har i trænet idag??" spurgte hun let, og rødmede svagt i kinderne. Hun bed sig forsigtigt i underlæben.. "Forresten Barishan, jeg må så småt begynde at løbe ige.. YAY!" sagde hun med et let smil. HUn bed sig forsigtigt i underlæben.
HUn var så glad, for at hun så småt måtte begynde at øbe, og måtte gå igen. Hun smilede kort og tækte kort over alle mulige ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// - Page 2 Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 3:06

Barishan grinede og kiggede på Dream. '' det lyder godt. Vi har vel trænet i et par timer efterhånden. Det er ikke noget jeg har holdt øje med ''. Barishan satte sig ned på græsset og smilede. Barishan kiggede over imod Riku. Han havde ikke fortalt Dream om sin plan. Om hvordan tiden snart var inde, dette var måske deres sidste dag sammen alle tre. Barishan var i godt humør. Han havde de bedste elever han kunne ønske sig og det var han glad for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

træning i skoven //Barishan// - Page 2 Empty Sv: træning i skoven //Barishan//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum