Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sent ude..Igen (Barishan) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sent ude..Igen (Barishan) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sent ude..Igen (Barishan) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sent ude..Igen (Barishan) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sent ude..Igen (Barishan) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sent ude..Igen (Barishan) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sent ude..Igen (Barishan) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sent ude..Igen (Barishan) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sent ude..Igen (Barishan) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sent ude..Igen (Barishan) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sent ude..Igen (Barishan)

Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 9:38

Tid?; 22.45
Sted?; Forêt - Skoven
Omgivelser?; En masse træer
Vejr?; Mørkt og lidt kølig vind

Månens blege lys kom kun svagt ind ind mellem det tætte tag af trækroner. Der var næsten helt stille ind i skoven på denne tid udover vinden og væsners rumstering. En ung pige eller måske en ung kvinde kom stille og roligt gående gennem det mørke uden et bestemt mål. Hendes lange naturlig blonde hår(Som hun kaldte det) var sat på i den sædvandlige løde fletning. Og det kystalklare turkise øjne stod rigtigt godt til det. Hun var iført en kort lyserblå kjole af en slags(Ava) men hendes vinger var trykket ind så de var ikk synlige. På hendes bløde og let lyserøde læber var der blevet plantet et forsigtigt men stadig varmt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 9:50

Barishan kom gående på en af sine mange gåture i skoven. Han gik med hænderne i sin beige jakke, hans sølv amulet hang og slog mod hans brystkasse. Hans gule hår bølgede let i takt med han gik. Hans krystal blå øjne var fokuseret på himlen. Efter lidt tid fik han øje på Izabell. Barishan smillede og sagte sagte med en venlig blød stemme. '' godaften frøken. Hvad laver de ude i skoven så sent om aftenen? ''. Barishan virkede ved første øjekast som en smuk ung mand. Det var klart at se han var en Aspara.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 10:02

Izabell stoppede roligt op og vendte sig halvt om mod ham. Hun stod først lidt og så på ham før at det forsigtige og varme smil igen voksede frem på hendes læber. "Hej..Øhm, jeg ved det faktisk ikk rigtig" sagde hun som et ærligt svar på hans spørgsmål. Hun spærrede så et kort øjeblik sine øjne lidt op. Kun en lille bitte smule. Wow han var smuk. Hun blev dog hurtigt sig selv igen. "Hmm hvad med dig, hr?" Hun vendte sig helt om mod ham og lagde spørgende sit hoved let på skrå så fletningen dinglede mere hen mod den ene side en den anden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 10:07

Barishan grinede let og smilede varmt til Izabell. '' mit navn er Barishan og jeg bor skam her i skoven, frøken ''. Barishan gik let tættere på og bukkede dybt foran Izabell. Sværdhylsteret på hans ryg kom til syne. Det var et meget stort sværd, han havde også en taske på ryggen. Der var det samme symbol på tasken som der var på hans amulet. Han virkede som en kriger, dog kunne det ses på hans måde at tale og opføre sig på at han var en sand gentleman og af adel herkomst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 10:13

Izabell blev ret overrasket da han så pludselig bukkede dybt for hende. Det var måske ikk lige så tit at det skete for hende. Det var jo for det meste noget man gjorde ved de mennesker/væsner der var i en lidt højere rang. Men alligevel var hun da glad for det. Hendes smil voksede og hun kunne kun lige holde det svage men søde grin inde i sig selv. "Mit navn er Izabell" præsenterede hun sig for ham og så først lidt på hans sværd og taske på ryggen før at han fik rettet sig op igen. "Så du bor altså her ude i skoven.. Der er åbenbart ret normalt for aspara's" Izabell's stemme var både rolig og blid og man kunne ikk rigtig komme i tvivl om at den tilhørte en engel men der var også en kulde om hende. En kulde som kun kunne tilhøre en dæmon. Dettet kunne sagtens forvirre nogle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 10:20

Barishan rejste sig og smilede varmt. '' det er mig en ære at møde dem frøken Izabell''. Det var nu til at se han havde en sølv ring på sin højre hånd. Sådan en ring korsridderne fra svundne tider gik med. *hendes stemme, den minder mig om en dæmons. Kan det være en af Zane's agenter der har fundet mig igen. Jeg må passe på *. Barishan tog sit sværd hylster af og sagde det op af et træ stadig med sværdet i. Han kiggede på Izabell igen med et smil og gik tilbage og stod foran hende. '' vil jo ikke skramme dem med mine våben ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 10:25

Izabell nikkede lidt og fik så øje på den let skinnende sølv ring. Han måtte vel enten altid være parart til at beskytte sig mod vampyr eller også var det noget andet. Han var dog helt sikkert ældre end hende. Ikk kun med kropsalderen men også i det hele. Men så blegnede hendes smil lidt da han så trak hans sværd ud af dets hyldster. Hun åndede så lettere op da han så stilte det op af træet. "Nej nej det er okay..*Jeg ville jo ikk ligefrem finde på at springe på dig, vel"Hendes smil kom igen og kulden havde spredt sig lidt mere. "For det ville jo ikk blive noget kønt syn" Siden at sagde tingene så uskyldigt og ubekymret virkede det også ret skræmmende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 10:31

Barishan grinede sagte og smilede, hans krystal blå øje udstrålede varme og trykhed. '' du er ikke den første halv-dæmon jeg her mødt. Din slags er gode til at holde deres dæmon side nede, det ved jeg. Det er derfor jeg sætter mit sværd væk. Man ved jo aldrig hvornår Zane's onde agenter kigger forbi, han kan jo styre dæmoner''. Barishan virkede ikke kampklar mere afslappet og det så ud til han nød naturen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 10:38

Izabell nikkede. "Ja okay..Men du må lige undskylde det der skete.." sagde hun helt roligt men kulden om hende var der stadig. "Men siden at du jo kender så mange halv dæmoner ved du vel måske også.." Hendes smil forsvandt så lidt. "..hvor meget jeg hader at blive mindet om det" Hun stod nu bare stille og roligt og så på ham med de smukke og krystalklare turkise øjne. Så vendte hun sig roligt om igen og begyndte at gå. Hendes lange blonde hår der stadig var sat op i fletningen flagrede svagt i den lidt kørlige vinde og hun så ikk ud til at have taget skade af den selvom at hun ikk havde særlig meget tøj på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 10:44

Barishan kiggede ned mod jorden mens hun begyndte at gå, så løb han op på siden af hende. Han så på hende. '' det må de virkelig undskylde frøken Izabell, det var ikke min mening at fornærme dem. Kan de tilgive mig ''. Udtrykket i hans ansigt viste han var ked af måden han havde reageret på og han kiggede stadigvæk mod jorden ''. * er jeg virkelig blevet så kold i min jagt på Zane at jeg er ved at kaste mig egen venlighed væk. Tager den her krig virkelig så hårdt på mig *. Barishan så ud til at tænke mens han stod og kiggede ned i jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 10:49

Izabell ahvde godt kunne mærke at han løb hen mod hende og blev derfor ikk rigtig overrasket da han stoppede ved siden af hende. Hun stoppede også og så på ham. Hun så han ansigts udtryk og hørte hans ord. "Jeg kan godt tilgive dig men det er måske bare lidt hårdt for mig at jeg hele tiden bliver mindet om det og så kommer dårlige minder og tanker frem. Som du nok har opdaget er jeg også halv engel og dæmoner og engle kan jo ikk rigtigt endes..Ikk den gang" forklarede hun ham roligt og bed sig blidt i sin underlæbe. Så begyndte hun igen at gå. Hun havde kunne mærke hans lyst til at dræbe dæmoner. Hun havde med det samme fundet ud af at han var en dæmonjæger. Men det var jo stadig ikk derfor at hun gik. Hun flygtede bare fra sine problemer og hårde beslutninger og så videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 10:55

Barishan stod og nikkede og sagde så mens hun gik. '' had er en farlig ting. Had bringer mange ting frem i folk, jeg prøver at finde en grund til at slippe af med min had. Dog ved jeg det ikke nytter at flygte fra ting. Det forsvinder de ikke af '' Barishan stod lidt og tænkte, den her gang løbhan ikke efter. Han stod bare og ventede på at se om hun stoppede og svarede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:00

"Måske er had det du tror..Måske er had det jeg tror.. Måske ville du kunne klare mig med den ene hånd på ryggen..Måske kunne du ikk.. Måske ville du kunne skræmme mig..Måske ville du kunne gøre mig lykkelig..Måske flygter jeg..Måske bliver du og klare tingene.. Men det indebære jo bare at jeg er mig og du er dig" Izabell havde bare forsat med at gå mens at hun sagde det men da hun var færdig stoppede hun op og vendte sig igen halv om mod ham. "Og det vil man aldrig kunne ændre, vel?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:04

Barishan grinede let. '' det kommer vel an på om man tror på man kan ændre sig. For hvis vores samtale ændre dem vi er er det jo ikke længere den samme dig og mig der står og taler sammen som det var da vores samtale startede. Derfor han et hvert møde påvirke og ændre fremtiden, man skal dog havde et åbent sind. Hvis ens sind er lukket så er ens tankegang også lukket. Det er hvad jeg mener frøken ''. Barishan stod og kiggede på Izabell med et undrende blik. Det var klart at se han var overrasket over hendes tale men der virkede som om han kun blev mere interesseret i at snakke på grund af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:10

Izabell så lidt ned i jorden og drejede derfor hovedet så en skygge blev lagt over hendes øjne. Så voksede et lille smil frem. Forsigtigt men varmt. Så vendte hun sig helt om mod ham. Og så op på ham. "Du er da virkelig en lidt underlig én. Men på den gode måde kan man vel sige. Du vil bare ikk give op vil du. Det er den slags kampgejst en hver vil have" Izabell's smil voksede en del og hun så faktisk pludselig utrolig nuttet og sød ud mens at månens blege lys lige have fundet vej ned til hende og fik hendes hår til at skinne mens at vinden fik det til at flagre svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:15

Barishan grinede let og rystede på hovedet. '' hvis jeg var en til at give op ville jeg ikke stå her i dag frøken Izabell. Men de virker til at være en klog ung dame, det er mig en ære at snakke og livs synspunkter med dem ''. Barishan stod lidt og kiggede undrene på hende som om han ikke rigtig kunne finde ud af om skulle sige mere eller bare blive stående. Hans øjne kiggede på hende og hans krystal blå øjne blev lettere oplyst af månens glans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:18

En sød og varm latter kom fra hende. "Selvfølgelig er jeg en klog ung dame eller havd man nu siger..Er jo iblandt de bedste i skolen. Ej det er vel bare noget jeg er født med..Evnen til at snakke lige fra hjertet" Hun smilte stadig det forsigtige og varme samt afslappede smil med hovedet let på skrå. De stod stadig et par meter fra hinanden men det gjorde vist ikk så meget. Hun fugtede sine læber med tungen og bed sig derefter blidt i sin underlæbe. En vane.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:25

Barishan grinede sagte igen. '' det undre mig ikke frøken. Dog er visdom noget der kommer af tanker og intelligens kommer af lærdom. Men selv med mine mange hundrede år er der stadigvæk plads til at lære. Som du lærte mig at jeg skal passe mere på med at dømme folk ved første øjekast ''. Barishan puttede den ene hånd i lommen på sin anden og brugte den anden til at styre vinden så hans sværd fløj over i hans hånd. Han begyndte straks at spænde sværdet fast på ryggen igen. Mere så han ikke glemte sværdet hvis de gik videre, Zalzura var jo en sjældent og magisk sværd han ikke ville miste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:34

"Ja måske..Måske ikk" sagde hun lidt gådefuldt og så sig lidt over skulderen og så igen over på ham med et smil. "Det har egentligt været dejligt at møde sig" Så gik hun roligt hen mod ham men på et kort sekund var hun bag ham. Lige bag ham så de stod med ryg med ryg. "Men jeg må vist også til at komme hjem af igen" Hun stod et øjeblik og gik så igen. Hendes skidt var langsomt og man kunne se at hun ahvde en smerte i den ene fod. Hun skulle ikk ahve gået der ud med bare fødder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:39

Barishan virkede overrasket dog ikke bange. Det var ikke første gang han havde set en teleporter. Han havde jo trodsalt kæmpet og overlevet kampen mod den legendariske Zane. Han stod stadigvæk med ryggen til. '' er du sikker på jeg ikke skal følge dem hjem, eller flyve dem hjem. Skovbunden kan være slem ved fødder der ikke plejer at betræde dens bund? ''. Barishan troede ikke et sekund hun ville angribe ham, hvilket overraskede ham selv. Det virkede som om hun spillede med musklerne eller kræfterne måtte det være. Dog havde han ingen intentioner om at vise hvad han kunne, det var der ingen grund til for hun var ikke en fjende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:44

"Jeg vil mene at jeg klare mig fint..Og jeg plejer at gå på denne bund men bare fødde men dumme mig kom bare til at trædte på nogle glasskår lidt her fra men jeg klare mig jo fint" sagde hun helt roligt og gik videre. De lidt blodige fodspor fulgte hende da sårende ikk ville heale. Hun var sådan set også ret ligeglad med det. Hun vænnede sig sikkert hurtigt smil smerten. Hun tog en dyb indånding og stoppede op for at se mod himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:48

Barishan stod stadigvæk med ryggen til. '' hvis de siger det frøken. Men hvis de søger oprørerne kan de møde mig her hver syvende nat omkring den her tid. At befri Di Morga for en hersker hvis sjæl er blevet fjernet af djævlen er hvad giver mig håb for en bedre fremtid. Det kan være det gør det samme for dem ''. Barishan stak sine hænder i lommerne på sin jakke og begyndte at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:52

Izabell nikkede kort. "Jeg forstår ærligt talt ikk hvad i selv vil få ud af alt det her udover krig og ødelæggelse samt flere drab" Så gik hun videre og efter noget tid forsvandt hun ind i mørket og man kunne nu ikk høre hendes skridt mere.

//Out :3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sent ude..Igen (Barishan) Empty Sv: Sent ude..Igen (Barishan)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum