Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
WarZone (Barishan)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
WarZone (Barishan)
En spejder havde lokaliseret et legendarisk artifact, som Zane længe havde ledt efter. Der var bare et enkelt lille problem... Artifactet var bevogtet af Asparaer... muligvis Barishan og hans folk.
Derfor havde Zane taget sine tredive bedste mænd med sig. HAn ville under ingen omstændigheder undervurdere Barishan igen. Asparaen havde trods alt næstn dræbt ham, samt reddet Faith...
Zane og hans gruppe nåede udkanten af skoven, og de standsede op. Zane lavede nogle få håndtegn til sine krigere, og de trådte alle sammen ind i skyggerne. Selv den bedste snigskytte ville have svært ved at finde dem nu.
Zane trådte selv ind i skyggen af et stort træ, og kiggede ud.
Gæst- Gæst
Sv: WarZone (Barishan)
// denne sang passer meget godt til dette emne syntes jeg //
https://www.youtube.com/watch?v=askfwy6DY7M
Gæst- Gæst
De løb så hurtigt som mørke geparder, og det var som om skyggerne fulgte med dem.
Da de nåede indgangen, var der en af dem der sprang ind mens to andre var parate lige bag ham, hvis nu nogen skulle dræbe den forreste. En slags lokkedue-fælde...
*Snart er Artifactet mit...* tænkte Zane med et smil. Han begyndte at gå lige så stille og roligt frem mod den underjordiske fæstning.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Krigerne nikkede kort til hinanden, hvorefter de samlet sprang ned, og omgående kastede smertemagi på bueskytterne. Det gik så hurtigt at de fleste af Aspara-skytterne ikke ville kunne nå at reagere før de blev ramt. Denne magi var ikke så stærk som Zanes, men den vile alligevel få skytterne til at falde på knæ og skrige af smerte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Zane knipsede igen med fingrene, og Barishans ballistaer brød omgående i brand. De lilla flammer fortærede træet i løbet af sekunder, alt imens Zanes krigere angreb Barishans mænd, og Zane selv bare stod og så på.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Du ved slet ikke hvad der venter dig Balian... Du tror du har vundet, men...* tænkte han, og så begyndte han at le.
I takt med hans latter, begyndte man at kunne høre den dundrende lyd af en hær i march.
"Du har allerede tabt, Balian!" sagde Zane, og trak sine sværd.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"I skal alle sammen dø... og når jeg er færdig her, vil jeg finde Kajika..." hvislede han iskoldt, og med et vanvittigt smil.
"Og når jeg finder hende, voldtager jeg hende, og så sprætter jeg maven op på hende og lader hende ligge og dø, mens hun desperat skriger på sin store helt, Barishan." afsluttede han.
Så eksploderede skyggerne nærmest omkring ham, og de femhundrede tropper der før havde marcheret udenfor, stormede ud af skyggerne som var de teleporte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Zane var dog ligeglad.
Han øjnede de to Aspara-ledere der stod ryg mod ryg og kæmpede alt hvad de kunne.
Zane sprang lynhurtigt frem mod dem, og hamrede begge sværd ned mod hver deres hoved, med ordene: "Dø!", og med et sindssygt, blodtørstigt glimt i øjnene.
Hvis ikke Caspian og Barishan blokerede eller undveg, ville de dø.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han landede dog sikkert på fødderne, og sprang afsted med et hånligt grin.
Han kunne have skjult sig i skyggerne og angrebet Barishan og Caspian fra en skjult vinkel, men han var i en sand blodrus nu, så han stormede bare ind i katedralen.
Han sprang omgående over mod Barishan og svingede begge sværd mod ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Zanes magiske sværd kløvede aspians våben som var det varmt smør.
Så greb Zane fat i Caspian, gav ham et knæ i maven, flåede hans ene skulder af led, og bankede så et knæ op i hagen på ham.
"En ung ridder som dig har ikke en chance mod mig!" hvislede han og kastede Caspian fra sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tror du virkelig at jeg er dum nok til at falde for det samme trick to gange?" hvislede han koldt.
Så klemte han til om Barishans håndled, og flækkede knoglerne i det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Balian dog! Jeg troede du var en taktiker! Det er ikke særlig taktisk at sige dine teknikkers navne og dermed afsløre at de ikke er almindelige angreb. Jeg bliver nødt til at straffe dig..." sagde han koldt, og med et triumferende smil, kastede han sit ene sværd hen mod Caspian.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Sikke da en styrke!* tænkte Zane. Han forsøgte at komme fri ved ren råstyrke, men han kunne ikke! Denne vinddrage, som var skabt af Barishans vrede, var fysisk stærkere end Zane.
Han måtte bruge noget andet.
Skyggerne i rummet samlede sig, og greb fat om vinddragens klo. Skyggerne løftede den lige akkurat nok til at Zane kunne slippe ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"HAH!" råbte han og hamrede næven i jorden. Skygger formet som gigantiske slange, skød ud af hans hånd og hen mod Barishan.
"Lad os så se hvor stærk du er..."
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Let get this stoped // Barishan & Cia//
» EFTERSØGT: Barishan
» Skovbrynet - Barishan
» Help me! Please // Barishan- privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline