Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan
Sted. Forêt - skoven
Omgivelser. Træer, buske, og en masse andet
Vejr. Rigtig koldt!
Dato. 1/7 - 10
Påklæding. Billedet
Man kunne høre en sagte vind omkring en skiggelse. Denne skiggele sad med ansigtet gemt i de ligblege hænder. Det var en pige, en vampyr pige. Under hendes øjne var der noget blod. Hun græd. Hun græd blod. Hun flyttede hænderne og man kunne se blodet under hendes øjne. Ved siden af hende, lå en lille kat og sov. Det var hendes kat. Katten hed Kitt.
Kitja, som pigen hed, havde langt lyst hår. Det var meget, meget langt. Hendes kjole var revet op i ærmerne. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre.
Hun havde ingen venner omkring sig længere. Kitja var ny i byen og havde ingen steder at bo. Hun gik med sin kat rundt i gaderne. Hun vidste ikke hvad hun ellers skulle gøre. Om hun skulle opsøge nogen? Om hun skulle lade sig rådne op i solen?
Hvis hun bare lod sig sidde i skyggen i skoven, ville der nok ikke ske noget, men hun ville jo blive sulten på et tidspunkt.
Kitja kiggede sig omkring for at se om der var nogen at snakke med. En vamyr måske?
Pludselig hørte hun nget rasle i buskene. "Hvad var det?" hviskede hun til katten og tog den op og lagde den i skødet. Var der nogen? Hvem var det? Hvad var det?
Gæst- Gæst
Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan
Gæst- Gæst
"Ik' for noget," løj hun. "Jeg tør ikke at gå ind til byen," Kitja så på ham. Hun turde ikke gå ind til byen, fordi folk nok ville tro et eller andet ondt om hende, når hun jo gik i det tøj og havde blod på kjolen. Hun tog den ene hånd op til panden. Katten hoppede ned fra hendes skød og løb hen mod Barishan og Kitja sagde efter den; "Kitt, kom tilbage," Men katten løb bare videre hen mod ham. Den hoppede op af hans ben.
Kitja sukkede let og lagde hovedet tilbage mod træets stamme. "Kitt, din frækkert," hviskede hun så kun katten kunne høre det, solvom den var helt ovre ved Barishan.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kitja rettede lidt på kjolen.
Nogle lilla blomster landte på jorden. Det var fra hendes hår der flavrede i vinden. Hun satte kransen hun havde om panden lidt mere på plads og så op på Barishan og smilte stadig sødt, men også lidt usikkert.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kitja havde fundet hende på en mark hvor det regnede og tordenede. Hvis ikke Kitja havde fundet Kitt den gang, var den nok død nu.
"Jeg ved du er aspara og jeg vil ikke gøre dig noget, da jeg ikke har trang til blod ret meget her for tiden," sagde hun berogligende, så han ikke skulle være bange for at hun ville drikke hans blod.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilte igen lidt efter. "Jeg holde rmig til skoven for der er meget skygge herude og jeg brænder jo op i solen. Kitt og jeg sidder tit ved det træ helt derinde," Hun pegde på et træ der stod helt inde i det inderste krat.
"Vi har ik' ret meget at lave derinde, men lige så snart der kommer nogen, vil Kitt lege," Hun grinte og kiggede på katten med en smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Må Kitt også vare der?" spurgte hun og nikkede ned mod hende(Kitt). "Hun grisser ikke, hun skal bare ha' lidt kattefoder. Ellers løber hun bare og leger!" Kitja grinte fordi Kitt spandt mes hun var i Barishan's arme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er okay," sagde hun og smilte.
"Jeg er ny i byen, så jeg ved ikke ret meget om Zane, men af hvad jeg ved, er han ond," sagde hun og kiggede så op på Barishan's ansigt og smilte. Hun småløb, for at komme op og gå ved siden af ham.
"Hvad siger du de er?" spurgte hun. "Altså de andre der også er i hytten?" Hun så på ham med et smil.
Gæst- Gæst
// skal logge nu men svare igen når jeg kan ^^ //.
Gæst- Gæst
Kitt hoppede ned fra Barishan's arm og løb over mod en busk. "Kitt!" råbte Kitja efter den. Hun løb over mod den og tog den op. "Kitt, du må ikke løbe væk på den måde!" hviskede hun i dens øre. Kitja gik over mod Barishan igen.
"Hun løber meget nemt væk, for hun er jo stadig kun en killing der er meget legesyg," Hun nussede Kitt's lille snude. Hun smilte igen og kiggede på Barishan.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da de kom ind i hytten kunne hun ikke lade være med at kiggede sig helt for vildt omkring. "Wauw, her er flot!" Hun vendte sig om mod ham med et smil. "Her er virkelig flot!" sagde hun og nikkede stort.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kitja kom i tanker, om at hendes hule som hun havde i skoven, faktisk havde en kiste med tøj i. Hun vidste ikke om hun skulle hente den, eller lade være, så hun lod bare være.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilte til ham.
Kitja kiggede ud af vinduet, og fik øje på sin hule. Den lå egentlig ikke langt væk fra hytten. Hun havde lyst til at flytte kisten inde fra hulen og over i hytten. (Med hjælp af evnen), men lod være.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Hvor skal jeg hen? - Chase
» Hmm.. Hvor lang tid skal jeg være her? //Eithan//
» Hvor, hvor, hvor er skygge? //Sutekh//
» WHat! Lucifer?? hvor er du