Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 10:52

Tid. 03.46
Sted. Forêt - skoven
Omgivelser. Træer, buske, og en masse andet
Vejr. Rigtig koldt!
Dato. 1/7 - 10
Påklæding. Billedet
______________________________________________________

Man kunne høre en sagte vind omkring en skiggelse. Denne skiggele sad med ansigtet gemt i de ligblege hænder. Det var en pige, en vampyr pige. Under hendes øjne var der noget blod. Hun græd. Hun græd blod. Hun flyttede hænderne og man kunne se blodet under hendes øjne. Ved siden af hende, lå en lille kat og sov. Det var hendes kat. Katten hed Kitt.
Kitja, som pigen hed, havde langt lyst hår. Det var meget, meget langt. Hendes kjole var revet op i ærmerne. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre.
Hun havde ingen venner omkring sig længere. Kitja var ny i byen og havde ingen steder at bo. Hun gik med sin kat rundt i gaderne. Hun vidste ikke hvad hun ellers skulle gøre. Om hun skulle opsøge nogen? Om hun skulle lade sig rådne op i solen?
Hvis hun bare lod sig sidde i skyggen i skoven, ville der nok ikke ske noget, men hun ville jo blive sulten på et tidspunkt.
Kitja kiggede sig omkring for at se om der var nogen at snakke med. En vamyr måske?
Pludselig hørte hun nget rasle i buskene. "Hvad var det?" hviskede hun til katten og tog den op og lagde den i skødet. Var der nogen? Hvem var det? Hvad var det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:01

Barishan kom gående i skoven da han hørte en pige græde. Han sneg sig tæt på for at se hvem det var. Han satte sig i en busk for at se hvem pigen var. Da han sad der reagerede hans sværd Zalzura. Det gjorde det kun når Barishan var overfor en vampyr. Barishan blev så overrasket han kom til at træde på en gren. Han tænkte * pis. Nå men nu er jeg opdaget, jeg må vel hellere komme frem *. Barishan gik ud af busken. Han havde en beige jakke på, hans gule hår bevægede sig i takt med vinden og hans krystal blå øjne udstrålede varme og trykhed. Han kiggede på Kitja med et smil og sagde. '' hvad laver de her ude så sent og hvorfor græder de frøken? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:11

Kitja kiggede op og tørrede blodtårene væk. Hun kiggede på ham.
"Ik' for noget," løj hun. "Jeg tør ikke at gå ind til byen," Kitja så på ham. Hun turde ikke gå ind til byen, fordi folk nok ville tro et eller andet ondt om hende, når hun jo gik i det tøj og havde blod på kjolen. Hun tog den ene hånd op til panden. Katten hoppede ned fra hendes skød og løb hen mod Barishan og Kitja sagde efter den; "Kitt, kom tilbage," Men katten løb bare videre hen mod ham. Den hoppede op af hans ben.
Kitja sukkede let og lagde hovedet tilbage mod træets stamme. "Kitt, din frækkert," hviskede hun så kun katten kunne høre det, solvom den var helt ovre ved Barishan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:20

Barishan grinede og samlede katten op og strøg den let over ryggen med sin hånd. Han havde en sølv ring på, sådan en korsriddere fra svundne tider havde. Han kiggede mod Kitja. '' der er et sted ikke langt herfra hvor vi kan vaske blodet af deres tøj frøken. Hvis de ikke ønsker at forklarer hvad der er galt så er det helt i orden, der er ingen grund til løgne ''. Barishan stod lidt og afventede Kitja's svar. Det var klart at se og lugte at Barishan var en aspara og det virkede som om han viste hun var vampyr, han holdt sig i hvertfald på afstand selvom han smilede og virkede åben og venlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:28

Kitja, rejste sig let, så man rigtig kunne se hvor høj hun var hun gik med lette skridt hen mod ham. Hun havde opdaget at han var aspara, men hun var lige blevet godt mæt af et menneske. Hun smilte og så på ham. "Jeg hedder Kitja," presenterede hun sig selv. "Og som du jo nok har opdaget er jeg vampyr," Huns milte ígen og så stadig på ham. Hun var høj, men ikke højere end Barishan. Han var højere end hende og ældre. Det kunne hun mærke.
Kitja rettede lidt på kjolen.
Nogle lilla blomster landte på jorden. Det var fra hendes hår der flavrede i vinden. Hun satte kransen hun havde om panden lidt mere på plads og så op på Barishan og smilte stadig sødt, men også lidt usikkert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:34

Barishan stod stille, der virkede som om han overvejede hvad han skulle gøre da hun kom tættere på, dog gjorde han intet og smilede da hun stod foran ham. Han strakte sin hånd og tog hendes og bukkede sig så ned og kyssede den. Så slap han hende hånd og kiggede på Katja igen. '' mit navn er Balian Iben Fahalad eller et nemmere navn er Barishan ''. Barishan bukkede derefter dybt og kiggede op igen. Han lagde sin garde ned. Det var ikke normalt for ham, dog virkede det til han ikke havde så svært ved at stole på vise personer som han havde ved andre. Nattens lys ramte hans ansigt, hans smukke Aspara træk blev fremhævede og hans krystal blå øjne lyste svagt i nattens skær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:38

Kitja smilte da han kyssede hendes hånd. "Barishan, det passer lige til en aspara," sagde hun og grinte lidt. Kit var en meget lille kattekilling, der snart var et halvt år.
Kitja havde fundet hende på en mark hvor det regnede og tordenede. Hvis ikke Kitja havde fundet Kitt den gang, var den nok død nu.
"Jeg ved du er aspara og jeg vil ikke gøre dig noget, da jeg ikke har trang til blod ret meget her for tiden," sagde hun berogligende, så han ikke skulle være bange for at hun ville drikke hans blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:43

Barishan nikkede og så på Katja. '' det ved jeg, med hvis de havde har jeg et forsvar mod det. Der er en grund til ingen vampyr har sat sine tænder i mig i nu. Dog virker de heller ikke som andre vampyrer jeg har mødt og katten her ser ud til at stole på mig. Hvis dit dyr stolen på mig han vores udstrålinger ikke være meget forskellige ''. Barishan smilede varmt og kiggede Katja i øjnene og sagde så. '' de kan roligt fortælle mig hvad der er galt frøken ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:50

Kitja smilte. "Jeg tør ikke at gå ind til byen, fordi jeg engang kom til at dræbe en derinde," sagde hun og kiggede lidt ned i jorden.
Hun smilte igen lidt efter. "Jeg holde rmig til skoven for der er meget skygge herude og jeg brænder jo op i solen. Kitt og jeg sidder tit ved det træ helt derinde," Hun pegde på et træ der stod helt inde i det inderste krat.
"Vi har ik' ret meget at lave derinde, men lige så snart der kommer nogen, vil Kitt lege," Hun grinte og kiggede på katten med en smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:55

Alt fornuft i Barishan fortalte ham at han ikke skulle sige det han skulle til at gøre, men han kunne ikke lade en person lide sådan her, ligemeget om det var en vampyr eller ej. '' mig, min lillebror og og en dæmon pige jeg passer på har en næsten færdig bygget hytte her ude i skoven. Den er stor nok til flere personer. Vi kunne godt bruge en kvinde til at holde de andre i ørene. Dog er der 3 Aspare med mig. Hvis de kan holde til det er de velkommen til at bo hos os så lang tid de ønsker frøken ''. Barishan smilede, selv om han vidste det kunne være farligt var han stolt over det han lige havde sagt. Det var det rigtige valg at give til en person der ikke så ud til at have noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 11:59

Kitja måbede halvt da han sagde det. Aldrig i hendes liv kunne hun finde på at DRIKKE aspara blod. Hun forstod ikke selv, hvorfor at sådan en smuk skabning skulle dræbes af onde blodsugere. Så hendes svar lød; "Ja, tusind tak, jeg kan godt klare det!" Hun smilte og kiggede ned på katten.
"Må Kitt også vare der?" spurgte hun og nikkede ned mod hende(Kitt). "Hun grisser ikke, hun skal bare ha' lidt kattefoder. Ellers løber hun bare og leger!" Kitja grinte fordi Kitt spandt mes hun var i Barishan's arme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 12:04

Barishan grinede og nikkede. '' selvfølgelig må Kitt være der. Dog er der en tig de skal vide ''. Barishan tøvede lidt og sagde så. '' men vi er en del af oprørerne og det kan blive farligt hvis Zane finder os. Jeg tror jeg i toppen af Zane's dødsliste efter de gange jeg har prøvet at frelse Di Morga fra hans ondskab. Men jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at beskytte jer ''. Barishan smilede varmt og begyndte at gå hen mod hytten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 12:14

Kitja nikkede og gik med ham. Hun så hele tiden på Kitt der stadig var i hans arme.
"Det er okay," sagde hun og smilte.
"Jeg er ny i byen, så jeg ved ikke ret meget om Zane, men af hvad jeg ved, er han ond," sagde hun og kiggede så op på Barishan's ansigt og smilte. Hun småløb, for at komme op og gå ved siden af ham.
"Hvad siger du de er?" spurgte hun. "Altså de andre der også er i hytten?" Hun så på ham med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 12:19

Barishan kiggede på hytten der kom frem i det fjerne og så på Katja. '' Lindir det er min Aspara lillebror. Riku min Aspara elev og Ai, dæmon pigen der også bor der. Hun er ikke så gammel. De er alle sammen nogle gode og venlige personer, jeg er sikker på du vil passe godt ind som en del af den store familie ''. Barishan smilede varmt og gik vidre.

// skal logge nu men svare igen når jeg kan ^^ //.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 15:04

Kitja smilte. "Okay, de lyder også søde," sagde hun sødt.
Kitt hoppede ned fra Barishan's arm og løb over mod en busk. "Kitt!" råbte Kitja efter den. Hun løb over mod den og tog den op. "Kitt, du må ikke løbe væk på den måde!" hviskede hun i dens øre. Kitja gik over mod Barishan igen.
"Hun løber meget nemt væk, for hun er jo stadig kun en killing der er meget legesyg," Hun nussede Kitt's lille snude. Hun smilte igen og kiggede på Barishan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 18:59

//...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 18:35

Barishan smilede og kiggede på Katja. '' du skal glæde dig til at møde mig lillebror. Han minder en del om din kat ''. Barishan grinede og kiggede mod himlen. Da de kom hen til hytten nikkede Barishan og sagde. '' så er vi her, jeg håber de kan lide stedet ''. Barishan åbnede døren til den store hytte og smilede stolt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 12:42

"Okay," Hun smilte.
Da de kom ind i hytten kunne hun ikke lade være med at kiggede sig helt for vildt omkring. "Wauw, her er flot!" Hun vendte sig om mod ham med et smil. "Her er virkelig flot!" sagde hun og nikkede stort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:03

Barishan smilede og nikkede. '' ja der bor også mange folk her efter hånden. Jeg håber du føler dig lige så hjemme her som alle de andre. Bare nyd det her. Naturen skulle huse nok dyr til at stille din tørst så burde vi ikke få noget problem med det ''. Barishan smilede varmt og klappede Kitja på skulderen og åbnede døren og fik op på første sal. Han åbnede en dør. I rummet var en dobbelt seng, et nat bord, et skrivebord, en stol og et tøjskab. '' jeg håber du kan lide dit nye værelse og hjem ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:06

Kitja kiggede sig omkring derinde. Hun kiggede først på sengen, på natbordet og så på tøjskabet. Hun vendte sig om mod ham. "Det tror jeg at jeg kan!" Hun smilte sødt og kiggede ud af et vindue.
Kitja kom i tanker, om at hendes hule som hun havde i skoven, faktisk havde en kiste med tøj i. Hun vidste ikke om hun skulle hente den, eller lade være, så hun lod bare være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:30

Barishan smilede og kiggede på Kitja med hans krystal blå øjne. '' er der noget galt frøken Kitja? ''. Barishan lagde en hånd på hendes skulder. Han havde en venlig varm aura omkring sig og duftede stadigvæk af en frisk skovbrise. Barishans stemme var rolig og blid. Det var nemt at se han følte sig hjemme her i hytten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:35

"Nej, eller jo, både og," Hun kiggede ned på den kjole hun havde på. *Grim* tænkte hun. Hun hadede kjoler, men vidste ikke hvorfor hun havde den på.
Hun smilte til ham.
Kitja kiggede ud af vinduet, og fik øje på sin hule. Den lå egentlig ikke langt væk fra hytten. Hun havde lyst til at flytte kisten inde fra hulen og over i hytten. (Med hjælp af evnen), men lod være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:56

Barishan smilede og klappede Kitja på skulderen. '' glæd dig til at møde mine elever Dream og Riku, de er Asparaer ligesom mig. Du har en god vilje siden du kan modstå lugten af tre Asparaer. Det er der ikke mange Vampyrer der kan. Men jeg stoler på dig min ven ''. Barishan gik ned mod stuen af og grinede sagte imens.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 16:53

Kitja bed sig i underlæben og smilte. Så kom hun til at tænke på, at hun faktisk ikke havde fået blod i snart en uge. Hun lukkede øjnene og satte sig på sengen. Hun klikkede, neglene lidt imod hinanden. Det var dejligt, at kunne gøre noget som ikke virkelig mange vampyre kunne. Hun åbnede øjnene og kiggede ned på hendes negle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:05

Barishan smilede og kiggede på Kitja. '' skal jeg fange en fugl eller en mus til dig så du kan få noget at spise? ''. Det var første gang Barishan havde tilbudt at fange mad til en Vampyr. Dog glædede det ham for det var jo Kitja. Hun var god nok i hans øjne og hans Vampyr dræbene sværd Zalzura reagerede heller ikke på hende så det var jo godt nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum