Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:12

"Nej tak." Hun smilede tilbage. "Min slut, har ikke plaget mig i snart en uge."
Det var første gang, nogen overhovedet, havde tilbudt at fange et dyr til hende. Men alligevel takkede hun nej. Hvis hun skulle have blod, skulle hun også være meget sulten, ellers ville hun bare bide sig selv i armen og suge lidt derfra. Men hun vvar slet ikke sulten. Hun strøg en hånd gennem det bløde lyse hår, og lod det derefter falde ned over den ene skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:22

Barishan grinede og nikkede. '' som du ønsker. Du skal bare sige til hvis du har lyst til at møde de andre. Min kone skulle også snart være hjemme. Hende må du virkelig møde. Hun er en sand engel. Jeg er sikker på i to ville blive gode venner. Hun hedder Kajika, måske kender du hende? ''. Barishan smilede varmt og kiggede spørgende på Kitja.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:27

"Ja, det skal jeg nok," sagde hun. "Glæder mig til at møde din kone så." Hun smilte og begyndte allerede at tænke på hvordan hun var og de andre var.
Kitja trak den ene hånd op til munden, fugtede læberne, og satte lige så stille tænderne, i håndledet. Hun sugede lidt blod. Hun var ikke sulten, men prøvede alligevel lige for en sikkerheds skyld, at drikke lidt blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:39

Barishan kiggede. Det var først gang han havde set en Vampyr bide i sig selv. Først gang han havde set en Vampyr få føde uden han stoppede det. Han kiggede nysgerrigt på hende. Så hvordan hendes hugtænder satte sig fast i hendes håndled. Hvordan hun sugede blodet op i hendes mund og sank. * Fascinerende *. Barishan smilede til Kijta. Han grinede og sagde. '' smagte det godt? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 16:39

"Ja, det gjorde det vel," sagde hun med et smil. Det smagte godt, men ikke HELT vildt meget. Hun havde aldrig syntes at hendes eget blod smagte godt.
Kitja smilte til ham og kiggede ud af vinduet. Hun kiggede lidt efter ned og sukkede, mens smilet langsomt forsvant fra hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 17:01

Barishan satte hovedet på skrå og kiggede på Kitja. '' har du nogensinde smagt Aspara blod? ''. han var faktisk nysgerrig. Han vidste en del om Vampyrer og Kitja virkede ikke som en normal Vampyr. Hendes evne til at modstå blod var utrolig og hun virkede meget mere nede på jorden og mere menneskelig end de fleste Vampyrer. Han ville faktisk gerne teste hendes evne til at modstå Aspara blod hvis hun aldrig havde smagt det før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor skal jeg gå hen? - Barishan - Page 2 Empty Sv: Hvor skal jeg gå hen? - Barishan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum