Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
fight with me!- Barishan=Privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
fight with me!- Barishan=Privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
fight with me!- Barishan=Privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
fight with me!- Barishan=Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
fight with me!- Barishan=Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
fight with me!- Barishan=Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
fight with me!- Barishan=Privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
fight with me!- Barishan=Privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
fight with me!- Barishan=Privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
fight with me!- Barishan=Privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

fight with me!- Barishan=Privat

Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 18:58

Omgivelser: ingen endnu!
Sted: Skoven
Tid: Eftermiddag
Vejr:Solen er ved at gå ned.
dato:??
Påklædning: Det samme som billedet.


En yndefuld ung pige stod inde i skoven, hendes hår hår var sa6 op i en knold, og sad ganske elegat. Et lille smil var plantet hen over hendes læber, og drejede elegant rundt på tåsidserne, og betragtede den smukke skov. Hun kiggede kort rundt med de smukke lyseblå øjne.
Hun burde lære selvforsvar. Hun kunne ikke rigtigt finde ud af noget med svær kamp, eller nævekamp. Hun var genralt dårlig til at slåes, og det gjorde det ikke specialt lettere. Hun kiggede kort rundt, og bed sig let i underlæben. Hun bed sig let i underlæben og kiggede rundt. Måske.. Måske skulle nogle lære hende deet. En ellerr anden. En som ville hjælpe hende, og en hun kunne stole på, stole meget på endda. Dream hed pigen, hun var enormt smuk og havde en lysene hvid hud, som glitede let..

//mangler krea sorry!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 19:13

Barishan kom gående igennem skoven. Han havde lige trænet sin elev Riku. Barishan havde set hvor store fremskridt Riku og hans lillebror Lindir havde lavet. Barishan var blevet en læremester for nogle Aspara'er, han havde aldrig regnet med at Aspara'er ville komme til ham for træning. Han følte sig stolt over deres fremskridt. Der var ikke lang tid til de kunne slutte sig til kampen mod Di Morga's onde hersker Zane. Barishan gik med hænderne i lommerne på sin beige jakke. Brisen i luften fik hans gule hår til at bevæge sig sagte. Efter han havde gået noget tid fik han øje på Dream. Barishan stoppede op og kiggede imod hende og sagde så. '' goddag frøken. Hvad laver de her ude i skoven helt alene? ''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 19:23

Dream smilede let da hun hørte en stemme, hun vendte let hendes smukke baby blå øjne hen mod ham. "Goddag! Jeg overvejer, at lære at kæmpe imord Zane, men jeg er elendig, med svær og bue, men hvad laver de her??" Spurgte hun og smilede let, fr hun vendte fronten mod ham. "Forresten hedder Jeg Dream," sagde hun og betragtede ham let, dog plantede et lille smil sig hen over hendes læber.
Hendes kønne smukke krop, og selve hendes person lyste let op da en solstråle ramte hendes hvide hud. Hendes kønne øjne lyste let op, og kiggede på ham. Han måtte være en Aspara, siden at hans skønhed, blomsterede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 19:30

Barishan stod og kiggede på hende med sine krystal blå øjne. Han havde en sølv amulet rundt om halsen der slog imod hans veltrænede krop. Han havde et stort sværd i et sværdhylster på hans ryg og en taske på ryggen. Der var let at se på de næsten perfekte træk i hans ansigt at han var Aspara. Det var let at se han var en kriger. Barishan grinede let og smilede venligt. '' mit navn er Barishan. Kæmpe mod Zane siger de. Hvorfor ville de dog kæmpe imod Di Morga's hersker?''. Barishan forstod hvorfor folk ville kæmpe imod en ondskab som Zane, dog var ens personlige motiv ofte det der besluttede om på hvilken måde man ville kæmpe. Barishan kæmpede ikke for had, magt eller hævn. Han kæmpede for en bedre verden, en verden med fred, frihed og glæde. Barishan havde mødt mange der kæmpede at andre grunde og de fleste af deres måder at gøre ting på faldt ikke i hans smag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 19:37

"jeg bliver nød til at kæmpe for verdnen, så man kan leve uden at vide folk bliver slået i hjel, hvert andet sekundt. og at man ved hvor mange som der lider, og har det forfærdeligt" hviskede hun let, og bed sig nuttet i underlæben. "S derfor, vil jeg ønske at jeg kunne skabe fred, men jeg er elendig til sådan noget,"Sagde hun og mumlede let, før hun kiggede op., på ham. "Men jeg kan se du er kriger, eller i hvert fald noget lignede" sagde hun og strøg en hår tot væk fra hendes kønne ansigt.
Hun smilede let til ham. "Men blod tørst, hævn, osv, dur bare ikke" sagde hun og mumlede let, før hun let strøg hår totten væk. Hun kiggede op på ham, før hun let bed sig igen. Hun kiggede ham kort ind i øjnene, med de baby blå skinnede øjne. hans øjne var enormt smukke, isblå og frie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 19:45

Barishan så overrasket ud. Han så ud til at tænke lidt. * hun har et rent hjerte. Hun er helt klart en Aspara. Måske, måske hvis det virkelig er det hun ønsker kan jeg oplære hende *. Barishan nikkede fast og smilede varmt. '' mit sande navn er Balian Iben Fahalad. Korsridder og oprører. Hvis de virkedelig ønsker at kæmpe for en verden med fred, så kan jeg vise dem vejen, dog skal de vide jeg kan ikke sikre de ikke går døden i møde. Zane er en farlig mand og hans agenter er lige så farlige. Deres hjerte er rent frøken, derfor kan jeg med en ren somvittighed tilbyde min hjælp som deres mentor ''. Barishan bukkede dybt og ventede på et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 19:54

"Død eller ikke død, vil det give verdnen en strat med jo fler, som kæmper for fred" sgde hun stille, "Men hvis de vil, siger jeg ja tak" hviskede hun let, og bukkede let, som hun egelig bare gjorde nå der var noget hun var taknemmelig. Hun kiggede let på ham med et smil.. "Hellere jeg dør en tusinde som ikke vil dø for verdens fred dør" sagde hun stille og meget bestemt. Hun kiggede op på ham, dog stadig lyste hendes øjne, let op.
Hun havde det uskydige over sig, den uskyldighed, gjorde hende, temlig forførene, men det var nu ikke meningen. Men sådan var hun nu bare. Nuttet, venlig og fredsfyldt. MEn sådan skule nogle jo også være, og andre onde, der skulle være plads til alle i denne verden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 20:06

Barishan nikkede fast. Han stillede sig op af et træ og satte hånden på hagen. '' hvis jeg skal træne dem bliver de nød til at bo hos mig og min anden elev. Vis mig hvilke evner du har og hvor stærke de er ''. Barishan havde hjulpet Lindir og Riku med at udvikle deres evner og havde en god ide om hvordan en Aspara kunne træne og lærer sine evner at kende, dog var det hård træning som ofte tog hårdt på personen. Barishan var en hård træner, hvis han ikke var det ville hans elever ikke blive stærke nok og så var der ingen grund til overhovedet at træne dem. Han trænede dem til at overleve og vinde en kamp hvis det blev nødvendigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 20:11

"Det er okay, jeg har alligevel snart ikke noget såkaldt hjem. Og mine magier er sære, for jeg kende kun en af dem, men stadig ikke helt" sagde hun let, og kiggede op på ham. "Men en ting du bør vide, er at min svag hed er spejle" sagde hun stille og næsten hviskede, "Og jeg ved du tænker at det er underligt, men du skal endag se det, det er uhyggeligt" hviskede hun let, når hun så sig sev i spejlet så hun en stor og stolt ulv, som man ikke lige frem var venlig af syne, når man ikke kendte den. Hun kiggedde op på ham, med de lysene baby blå øjne. Hun smilede let, til ham, "Men du skal kun hvis du vil" sagde hun og kiggede op i hans øjne, de isblå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 20:21

Barishan nikkede. '' selvfølgelig vil jeg se det. Nogle gange er det man frygter mest det der ender med at give en insigt i hvad ens sande evner er. Men vis mig endelig hvad denne svaghed er ''. Barishan gik over imod Dream og stod ved siden af hende. Han var allerede nu klar til at træne hende. Træningen kunne lige så godt starte nu, hvis hun skulle være klar skulle hun yde sit bedste hele tiden og Barishan var klar til at hjælpe hende med at klare hvad end problemer hun havde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 20:29

"Du bliver nød til at kigge mig i øjnene, før du kan se den, eller så kan jeg prøve selv at vise det, men jeg kan ikke styre alle mine krafter endnu" sagde hun stille, og kiggede let på ham, fø hun gav sig til at kigge ham ind i øjnene, nu ville han kunne se hendes ulve skikkelse. Hvis han så hende i øjnene, nu ville han se den smukke mørke brune ulv inde i hende. Og kort fik hendes skikkelse til den mørke brune ulv og tilbage, igen.
Det var nok ikke helt normalt, mensådan var hun. Hun havde ulvens styrke, magt, og kunne højst sandsyndeligt nok komukulere med ulve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 20:43

Barishan kiggede Dream i øjnene og nikkede efter hendes opvisning. '' dine evner minder mere om en Animagus. Det kan være fordi du ikke har forstået alle aspekter af dine kræfter med fokuseret meget på din transformations evne. Måske er dit sjæle dyr en ulv. Jeg har 2 teorier. Enten er dit sjæle dyr en Ulv, hvis det er tilfældet skal du meditere og gå ind i dem selv og blive et med ulven, så burde i sammen være i stand til at låse op for den Aspara evne der ligger dybt i din sjæl. Nummer 2 er at dine evner bunder i transformation og du får de egenskaber af det dyr du lige har transformeret dig til. Lad os starte med at teste teori nummer 1. Begynd at meditere ''. Barishan satte sine arme over kors og stod og kiggede på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 22:07

Hun lukkede let hendes øjne, og kom kort ud af kontrol. Hendes evner, begyndte langsomt at titte frem, hun fik øre hale, og til sidst stod der en smuk mørke brun ulv foran ham. Elegant, og med de smukkeste, baby blåå øjne som dog var lukket.
Hun slog let øjnene, op men lagde jo ikke mærke til at hun vvar i en ulve skikkelse, hun troeede blot, at hun lå ned på jorden. Først da hun skulle til at tale, hvor der kun kom gøen og knureen ud, blev hun bange. Hun begyndte at bagge bag ud, og så skræmt rundt. hun anede ikke hvad der skete, hun var lige blevet et med ulven selv, en af de smukkestte fyr på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 23:13

Barishan grinede og nikkede. '' du skal ikke være bange, transformation er en meget normal evne for en Aspara. Du skal bare slappe af og finde ulven i dig selv. Find din indre ro, dit indre væsen, tal med det, forstå det. Den er en del af dig. Hvis du lære at det er en del af dig burde dine kræfter vise sig ''. Barishan brugte sine vind evner til at løfte nogle sten. '' sådan her ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 9:04

Dream kiggede op på ham, og derefter fik hun hendes almindelige skikkelse. " Det...Det var... Skræmmede," sagde hun lettere forskkrækket. Hun havde aldrig nogen sinde prøvet noget lignede det, men hun var jo kun seksten, oog hun havde aldrig nogen sinde, fået hjælp til noget før. Hunk´kiggede let på ham... "Er det almindeligt??" spurgte hun let, og kiggede kort ned i jorden. Hun var lettere skræmt, men ikke meget.
Det var bare en lidt skræmmede ting at kunne, når man aldrig havde vidst det før. Og dte værste var at hendes familie ikke var på jorden lægere, nej de var døde, og siden det havde hun ønsket at finde sin evne. Og det var så det han lige havde hjulpet hende med.
Nu manglede hun blot at kunne, for svare sig selv. Og så selfølgelig at styre hhendes ulve side. Så ja, det manglede hun blot.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 3:18

Barishan smilede let. '' du skal til at træne, som din mentor vil jeg lære dig sværd-kunst, kamp taktik, evne kontrol. Men vigtigst af alt at holde hovedet koldt når det virkelig gælder. Kom med mig, så henter vi nogle træsværd og begynder at starte ''. Barishan gik mod sin hytte så han kunne hente nogle træsværd så deres træning kunne starte.


// undskyld jeg først svare nu //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 15:40

"Ømm.. Ja okay" sagde hun og smilede let, til ham. "Ømm.. Kan jeg ikke lige smutte hjem til mig og finde, noget lidt mere pratisk tøj??" spurgte hun let og kiggede på ham. Måske ville det være en ide. For hun havde kun den der kjole på fordi hun havde fundet den i en genbrugs butiik i dag. Hun kiggede let hen på ham. *WOW!* tænkte hun let og tænkte på lille hende slås med svære.

//Det er okay, skal vi oprette et andet emne hvor vi strater??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:07

//jo kan vi godt laver du et emne?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 22:05

//Nejjj! xD Kan du ikke?? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fight with me!- Barishan=Privat Empty Sv: fight with me!- Barishan=Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum