Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:39

Sted: Legepladsen
Tid: 24:00
Dato: d. 4 juli.
Vejr: Mørkt.
Omgivelser: Mikey.

Mikey sad på en gynge i De jeux på legepladsen. Han var vred, såret og ked af det, en masse følelser som var blandet sammen. Han gyngede lige så stille imens at han prøvede på at få sit uduelige mærke væk af et navn til Scream.. det hjalp bare ikke, overhovedet. Men han blev ved med at forsøge.. At kradse på sin hud, bide lidt i det.. Alt hvad han lige kunne finde på for at prøve at få det mærke væk! Han gad ikke være hendes mester mere! Og efter at han havde fået det fjernet, ville han slette hendes hukommelse af ham! Så hun kunne glemme ham! Og han ville også bruge sin evne mod sig selv, så han kunne glemme hende, han udstødte et skrig, fordi det gjorde ondt inden i ham.. da han elskede Scream ubeskriveligt højt.. men han kunne ikke stole på hende.. han var så bange for at miste hende.. derfor ville han ikke længere være en del af hendes liv og havde stærkt tænkt på at forlade stedet!..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:44

hendes fodtrin var tunge i det hun var på vej hjem stoppede hun op i lyden af skriget og løb hen til legepladsen med hastige skridt og stoppede så op og så med åben mund og store øjne på det sted mærket var og huskede tydeligt deres nat i kisten den fantastiske nat.. hun stod blot der og blodet fra øjnene der var tåre for vampyr kom frem i det hun stod der ..... drivvåd efter at det havde regnet for nogen timer siden og hun ikke kunne nå at tøre sig.."Mi.....mikey... hvad er det dog du gør" hun tørte blodet væk og stod helt uforstående og betragtede sin fyr igang med at kradse og bide hendes navn væk fra hans håndled

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:52

Mikey blev letter forskrækket hvilket resulterede i at han faldt bagover gyngen og ned at ligge på sandet, da han ikke havde regnet med at se nogen eller at nogen kom i nærheden af ham, han blinkede hurtigt med sine øjne inden at han kiggede op og fik øje på Scream.. "Gå væk.." mumlede han bare uden at svare hende. Førte sin hånd op til sin mund og begyndte at bide i mærket igen. Han var ligeglad om han kom til skade af det med at miste noget blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:54

Hendes øjne var våde af blodet der var kommet i stedet for tåre fordi vampyr ej græd tåre mens hun stille gik bagud fordi hun var skræmt,*hvorfor gør han det mod sig selv.... hvorfor!.... HVORFOR!!!* hun mærkede blodet igen strømme ned fra hendes øjne som de blide langsomme tåre de nu var blevet efter hendes død og hun tog sig let til halsbåndet i det hun stille mærkede på det og kunne mærke han stadig var hendes mester... hun åndede lidt lettet op for så at se skræmt på ham igen med det pjuskede våde hår ned foran øjnene der var røde af forvirring og blod på den hvide dukke porcelæns farvede hud."HVORFOR GØR DU DET MOD DIG! SELV!... hvorfor skal jeg gå" hun lukkede øjnene i vrede og såret det var hun os.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:59

"Fordi jeg elsker dig.. og du fortjener en anden mester.." mumlede han da han stoppede med at bide i mærket.. det nyttede ikke noget.. "JEG BLIVER LET JALOUX!!.." udbrød han så og holdte sin mund lidt på vid gab, inden at han førte sine hænder op til sit ansigt og skjulte sig på den måde, han begyndte også at fælde blod tåre.. lige så stille.. "Derfor..skal du gå" tilføjede han og trak sine ben ind til sig, så han ikke fyldte så meget på sandet. "Please.." mumlede han, imellem sine fingre.. der holdte for hans ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 1:02

Scream gik hen til ham og lagde blidt hænderne på hver af hans kind og sagde"nej! jeg vil ej forlade dig mikey jeg ligeglad det er nuttet så jaloux du er virkelig nuttet... og det viser mig os blot hvor meget du er vild med mig og jeg sætter virkelig pris på den følse du viser mig nu.... jeg vil ikke forlade dig ved mindre du.... ved mindre du hader mig eller afviser mig som slave du ved gir afkald på mig" hun rødmede let og kyssede ham blidt på hånden i det hun nussede sig op af ham og tog blidt om ham og krammede sig ind til ham og sagde"min mikey!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 1:11

"Forstår ikke hvorfor at du ikke er sur på mig.." mumlede han og lagde sine ben ned, så hun bedre kunne komme til, fjernede også sine hænder fra ansigtet, imens at der stadig trillede få blod tåre ned fra hans kinder, og han kiggede ned af sig selv, et skævt smil dukkede op på hans læber, da hun sagde de komplimenter, det blev han da noget overrasket over, men på den positive side. "Ja.. Scream vil ikke lade en anden dreng komme tæt på dig.. vil være din forevigt..." sagde han med en hviskende stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 1:13

Scream rødmede let og kyssede ham blidt på læberne i det hun blidt tog om hans såret håndled og hviskede i hans øre temmelig alvorligt"hvorfor har du gjordt dette mod dig selv hvorfor vil du slette mig fra din smukke hud" hun så på ham helt uskyldigt og sukkede let i det hun lod tåre falde og sagde"jeg elsker dig jo Mikey" hun strøg blidt tårene væk og sukkede i det hun kyssede ham igen og lagde sig oven på ham lettere elegant og kyssede ham videre på munden og så halsen i det hun blidt bed ham i halsen og lod hånden komme op under hans smukke trøje og sugede blidt blod i sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 1:23

"Åh Scream.." mumlede han og kyssede hende blidt igen.. han kunne bare ikke stå ved sit valg? Hun gjorde ham blød i knæene hver gang.. som om at den nye forelskelse i hende startede forfra igen. Han elskede hendes berøringer.. "Ved ikke.. det var.. bare.. noget der skete.. pga jalousien.." sagde han stille og stønnede lavt da hun bed sig fast i hans hals, som fristede ham rigtig meget.. Han fik kuldegysninger imens at hun førte sin hånd ind under hans trøje.. "Jeg elsker også dig" tilføjede han lavt med en svag rødmen i sine kinder..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 1:27

Hendes blod tåre dryppede ned af hans kind og så ned af halsen i det hun slap og så på ham og tog om ham og græd inderligt meget i det hun sagde"Mikey ....! DU MÅ IKKE FORLADE MIG! ALDRIG!... jeg vil beskytte dig selv om du ikke har brug for det .... jeg vil blot være din og kun din!... men du må lære lidt at styre din jalouxi men vis du fjerner din jalouxi helt bliver jeg dog lidt ked fordi det klær dig så smukt nuttede mikey" hun lod sin næse blidt nuller med hans næse med hinanden blidt og grinte kært mens hun lavede snøfte lyde og hendes øjne randte der blod ned af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 1:34

"Jeg forlader dig ikke.." hviskede han og kunne ikke lade være med at fnise da deres næser mødte hinanden.. hm, et eskimo kys. "Årh.. okay, skal nok beherske mig.." sagde han så roligt og nikkede kort, men bekræftende, imens at han betragtede hende. "Må også lære at du er min.. og ikke tænke for negativt på den måde med at jeg måske kan miste dig.." smilede han skævt og førte sin ene hånd op til hendes ansigt og fjernede det værste af det blod som lå på hendes kinder, som var hendes tåre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 1:38

Hun smilede kært og sagde"virkelig Mikey!!" hun tog ham blidt i hånden og hev ham op i det hun begyndte at løbe intet anende om han overhovedet kunne følge med men hun var jo vampyr og mega hurtigt!... i det hun grinte sødt og sagde"Slap helt af smukke fordi nu skal du med mig hjem til en forladt lejlighed jeg har overtaget" hun smilede kært og gik op af trapperne og sagde"Taaaadaa!! jeg sugede livet ud af kvinden der boede her og har overtaget lejligheden!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 1:46

Han smilede skævt og fik et lille chok da hun bare tog ham i hånden og begyndte at løbe, især fordi hun løb så stærkt, men han kunne nogen lunde godt følge med. Han gjorde sit bedste. Han klemte blidt hendes hånd inden at han flettede sine fingre ind i hendes lige så stille, da de stoppede op ved lejligheden, som var hendes nye hjem, "Wow.." sagde han og undslap et grin, "Også vel fortjent at eje det, efter at ejeren er død" fniste han og fugtede let sine læber imens at han så sig omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 1:50

der var møbler og det hele og deer var en smuk seng i det Scream smilede og trak ham med ud på badeværelset og tændte bruseren da hun havde smidt ham ind under den og gik selv ind under den med tøj på en smuk hvid kjole og lod blidt hænderne hvile på hans kinder og kyssede ham så blidt på læberne mens hun strøg sit ben blidt på af hans lår og rødmede let mens hun tog hans tshirt/trøje af og kyssede ham hen af den våde hals og sagde"jeg er din mikey kun din forevigt..... du er min jeg er din vi er forbundet af magi og tiltrækkelse.... kærlighed måske" hun strøg blidt hans hår bagud i det hun kastede håret let bagud os så han kunne se hendes lysende blodrøde øjne og smilede kært

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 2:05

Mikey var lige ved at miste balancen da han blev skubbet ind under bruseren, men han kom op på benene at stå hurtigt igen efter at hun kom ind til ham, og hans kinder blev let røde imens at han mærkede varmen i kinderne, da han mærkede hendes ben op af hans lår. Han kyssede hende lidenskabeligt igen, efter at hun trukket hans trøje af og kyssede ham op af halsen. "Og jeg er din forevigt.. så længe du vil have mig som mester" sagde han med et skævt smil. Han slikkede dernæst drilsk på næsetippen, samtidig med at han mærkede vandet sive ned på sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 2:10


Scream rødmede let i det hun grinte sødt og nussede næsen ind mod hans kind og ændrede mening hun ville heller kramme ham i aften end at have noget hedt sex. Hun slukkede stille vandet med hånden og tog om ham og tog fat i håndklæder med den frie hånd og sagde"Her vi lægger os inde i sengen og hygger os med lidt nussen og pussen her og der smukke" hun kyssede ham tilbage og strøg ham blidt over det våde hår med et smil og lod blot hans trøje lægge i bruseren i det hun gik ud fra den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 10:53

Mikey nød det at hun strøg ham i håret og han lukkede sine øjne imens. "Mhm" mumlede han bare nydende, inden at han så stille åbnede sine øjne og så efter hende, bukkede sig lidt ned og tog fat i sin trøje før at han gik ud fra bruseren, hans bukser stramte til ham og klistrede helt vildt, han fandt det lidt ulækkert. Utroligt at hun stadig elskede ham, efter hans opførsel igen.. han kunne have mistet hende fuldstændigt.. *Du er dygtig Mikey..* tænkte han for sig selv, imens at han bare betragtede hende, da han var trådt ud fra bruseren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 10:59

Scream smilede og gik hen til ham og tog blidt fat i bukse kanten og kyssede ham op af halsen i det hun sagde"smukke du må gerne smide de våde klude vis du vil det gener skam slet ikke mig det ville faktisk være utrolig dejligt" hun grinte og bed ham let på halsen uden hugtænder og det var små lovebites i stedet for de berømte killerbites, mens hun blidt strøg ham over kinden og så på ham så med de smukke øjne og hviskede"jeg elsker dig min mikey"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 11:04

Mikey rødmede svagt og lagde sine hænder ned på hendes. "Okay," svarede han med et skævt smil, fniste lidt imens at hun bed ham på den måde på hans hals. "Jeg elsker også min Scream.." hviskede han, og åbnede så sine bukser, og trak dem af og smed dem. Så han kun var iført boxer shorts. Han kyssede hende hurtigt på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 11:11

Hendes smil blev langt og tankerne blev igen mere beskidte og mere naughty i det hun blidt bed ham i øre spidsen og hviskede lettere forførisk"Smukke hvad med at smide alt dit tøj" hun trak sig roligt væk og blinkede til ham i det hun let strøg håret til siden og så rundt og gik ind til den store seng og satte sig i det hun kiggede ned af sig selv og prøvede at tørre tøjet, hun havde på fordi han var den eneste der var så nøgen i det... ud af de to.. Hun grinte let og trak ham hen til sengen da hun kunne nå hans hånd og kyssede den blidt da hun trak ham hen til sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 11:19

Han kiggede lidt ned af sig selv, og fandt det lidt underligt.. som om at hun kun ville have at han skulle være nøgen? Eller.. tænkte han forkert? Han sukkede lydløst inden at han sendte et skævt smil da han pludselig sad på sengen, han tog dernæst fat i sine boxers kant og trak dem af ham, så han var helt nøgen. Han fik lidt kuldegysninger og rødmede svagt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 16:43

Scream smilede svagt og kyssede ham blidt på kinden i det hun rejste sig og fandt en ny dyne frem uden blod på og tog den blidt om ham og nussede sig op af ham i det hun sagde"så hænger vi det dumme våde tøj til tørre så du ikke skulle gå hen og ligne en rynkede sveske i det din hud jo ville absorber alt vandet fra dem" hun grinte let og hang tøjet til tørre henne på en af radiatorerne ´.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 16:43

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat) Empty Sv: Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum