Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sort Raseri (Scream) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sort Raseri (Scream) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sort Raseri (Scream) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sort Raseri (Scream) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sort Raseri (Scream) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sort Raseri (Scream) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sort Raseri (Scream) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sort Raseri (Scream) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sort Raseri (Scream) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sort Raseri (Scream) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sort Raseri (Scream)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 2:02

S: Abbadon
T: 02:00
O: Tronsalen
V: Regn og torden udenfor.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zane sad i sin smukke trætrone. Han havde lukkede øjne, og det så ud som om han sov... men det gjorde han ikke. Han ventede på Scream.
*Jeg har høje forventninger til den pige...* tænkte han.
Han ville sidde her og vente til hun kom tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 2:07

Scream kom gående med halstørklæde om halsen selv om det havde regnet og hendes sorte pande hår hang pjusket ned i hendes hoved samt hendes tyrkis blå hår var helt slatten ned af hendes ryg mens hun gik med svuppe lydende fodtrin ind i storsalen og så mod Zane og sagde"hej.... Zane???" hun kiggede stille på ham med hovedet let på skrå i det hun stod der i sort corsage, nederdel let ned til bagen og net legging inden under og sorte læder handsker... og en sort kort jakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 2:09

Han åbnede øjnene, og skulle lige til at smile, da stanken af vampyr ramte ham som en forhammer... en anden vampyr end Scream.
Zanes øjne blev hårde som sten og han rejste sig op. Denne lugt.. denne stank!
Det var ikke normalt...
"Hvad har du lavet?" spurgte han ildevarslende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 2:13

hun rødmede i det hun gik få skridt bagud og bed sig let i underlæben og sagde"mmmmh ikke rigtig noget... jeg har blot været sammen med nogen nyfundne venner intet andet zane..." hun bed sig i underlæben og sagde"men jeg smutter hurtigt i bad" hun løb op af de lange trappe trin op mod sit værelse mens hun var lidt nervøs for han fandt ud af at hun var ikke hans men Mikeys nu... en vampyr fyr der var vild i varmen for hende fræk og slem dog god og nuttet.. hun skyndte sig ind på værelset og lukkede døren i det hun ledte efter en lang stor trøje og noget nyt undertøj at ha på efter bad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 2:34

Han rejste sig i det hun løb. Han knyttede næverne hårdt. Den lugt...
Han gik op ad trappen efter hende, sparkede døren ind til badeværelset, gik hen til hende og greb hende om halsen.
"Spred... benene..." hvæsede han vredt.
Den stank var ikke til at tage fejl af... men han måtte tjekke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 2:42

Scream tog sig til halsen og stønnede efter vejret i det hun holdte sine ben lukkede og sagde"NEJ!!! Zane argh! jeg ber dig slip" hun kunne let leve uden vejret men hun kunne stadig ha menneskelige reaktioner på at blive kvalt og hendes nakke kunne os brække og så var hun os foran ham helt nøgen og prøvede at komme fri men uden held

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 15:46

Han slap hende, og gav hende en lussing. Hans kolde øjne gennemborede hende.
"Jeg kan lugte det... jeg kan fornemme det..." sagde han iskoldt.
"Jeg gav dig frie tøjler til gengæld for et enkelt løfte... og det første du gør, er at bryde det. Hvor vover du...".
Han kneb vredt øjnene sammen og stirrede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 16:08

Scream betragtede Zane med blide øjne og rødmede let i det hun mærkede blodet stille boble op i munden og tog let den ene hånd op til læberne og så blidt på finger spidserne der var dækket af hendes eget vampyriske blod og sagde med en lettere hård stemme"Du kan ikke regne med jeg kun står til rådighed for dig... du købte mig fri men du er ikke min herre!!" Scream gik direkte forbi ham i det hun skubbede let til ham med skuldren og så ej på ham mens hun gik i vrede ud fra badeværelset i det hun vendte sig med en let bevægelse og stirrede koldt på ham"Jeg har en herre nu og han hedder.... mikey"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 16:12

Hendes ord fik ham til at tænde af. Han blev så vred at han havde lyst til at dræbe hende i stedet.
Han gjorde det dog ikke...
I stedet gik han hen til hende, lagde en hånd på hendes skulder, og slog hende en enkelt gang i maven med den anden. Han slog ikke særlig hårdt, men han sørede for at ramme solar plexus, så hun ville blive nærmest lammet af slaget.
Så tog han hårdt fat i hende og gik ud på gangen. Han gik hen ad gangen, over mod sit eget værelse.
"Og han blev din mester fordi han tog dig?" spurgte han vredt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 16:23

Scream betragtede ham i det han slog hende direkte på solar pelxus , i det hun skrig højt da hun gik ned i knæ og havde mærket hans hårde slag og var næsten hjælpeløs i det hun skrig og sagde"Slip mig løs Zane du kan ikke gør det og jeg gik selv med til det!! så slip mig løs!" hun med og skrig i det hun prøvede at vride sig løs mens øjnene viste hendes angst for Zane....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 16:26

Han sparkede døren op ind til sit eget værelse og smed hende på sengen.
"Du lovede mig noget, og du brød dit løfte. Før jeg slår din nye ven ihjel, vil jeg hygge mig lidt med dig." sagde han, men uden at smile en eneste gang.
Han knipsede med fingrene, og døren smækkedei og låste.
"Jeg skal vise dig hvad du går glip af..." hvislede han koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 16:28

Scream rødmede i det hun mærkede den bløde dejlige seng og gav et let klage støn fra sig i det hun rejste sig op fra sengen og hoppede hurtigt ned der fra og så på ham med flammende øjne i det hun sagde"NEJ DET SKAL DU IKKE OG DU FÅR ALDRIG LOV TIL DET!" hun bed sig i underlæben i det hun søgte en vej ud andet end den låste dør og prøvede at kalde sine skygger frem men endte med at gå i knæ over den store smerte .....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 16:30

//Mikey forsvinder automatisk fra hjemmesiden.. hvis det der sker Scream.. så er du advaret.. ville bare lige sige det.. forlader emnet igen....//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 16:34

// Mikey - med al respekt så er du en meget meget dårlig rollespiller hvis du smutter fra siden på grund af nogle ingame intriger. Det er der ingen her der kan bruge til noget, og det her vidner om at du er her på siden for at have cyber-sex og intet andet. Mit forslag til dig er at finde et forum der handler om den slags og ikke rollespil. //

Han spændte sine bukser op og lod dem falde til gulvet.
Så greb han fat i Scream, og løftede hende op på sengen.
"Jo... jeg gør." sagde han, og spredte hendes ben.
Han så hende dybt i øjnene, og hans øjne var fulde af had og ondskab. Hun havde fejlet ham!
Zane holdt hend fast med sin overmenneskelig styrke... og trængte ind i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 16:37

//sletter min profil alligevel-.-//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 16:40

Scream bed sig i underlæben i det hun så på Zane og tog fat i hans arme og skrig"nej Zane stop! jeg vil ikke det ikke fair du kan ikke gør dette mod mig argh!" hun mærkede hvordan han spredte hendes ben og hvordan de usynlige røde bånd kom frem som vidste de at han skulle til at trænge op i hende, i det han gjorde det mærkede hun hvordan han fyldte hende ud og hendes skrig var overdøvende i det hun lukkede øjnene og skrig smerten ud mens rebene stille kom til syne som var de smurt i blod og viklede sig om Zane´s armen samt Screams.. Hun skrig og prøvede at flygte men kunne ej rykke sig. Hendes jomfru hinde sprang dog ikke smertefuldt og nu var hendes skæbne bestemt.

//Mikey... for pokker//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:15

Han holdt hende fast, og kiggede undrende på de røde bånd. Da han så at de ikke gjorde ham noget, smilede han.
Han fortsatte, og tvang sig selv til at komme hurtigt for at få det overstået.
Det var ikke ligefrem svært, for Scream var utrolig smuk i hans øjne.
Da han var færdig, trak han sig ud, samlede sine bukser op, og tog dem på.
Så gik han, uden at sige et eneste ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:21

Scream skrig i det hun sagde"Zane!! stop" hun mærkede halsbåndet stramme og så at Zane fik printet hendes navn ind i hans håndled... som var det gammeldags skrift med sort blæk. Hun så på Zane da han var færdig og sagde"Zane!!! DU KAN IKKE BARE GÅ! DIT!" hun trak flovt dynen op over sig og rystede stille i det hun kiggede rundt og lukkede øjnene smertefuldt.."mmmh" hun sukkede og tog om halsbåndet hvor der stod på den smukke grå dirmant, Slave of Zane D´tarion.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:26

Han var på vej hen ad gangen da han mærkede en prikken på håndledet.
HAn hævede hånden for at finde kilden til denne prikken.
"Hvad i al..." mumlede han da han så bogstaverne. Det var Scream's navn.
Var dette en form for magi?
Han sukkede, vendte sig om og gik tilbage til værelset.
Han åbnede døren og trådte indenfor.
SÅ rakte han hånden frem mod Scream så hun kunne se skriften på hans håndled.
"Hvad er det?" spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:31

Scream kraglede bagud og sagde"Jeg det.... det kommer på grund af båndene når du bliver min herre kommer der mit navn på min herre som bevis på at jeg kun tilhøre dig... nu" hun kraglede helt hen til sengens ryg i det hun var død bange for Zane og sagde"hvorfor vil du da ikke hehe mere være min HERRE!" hun smilede lettere lumsk i det hun hoppede ud over kanten af sengen og gik forbi ham og tog sit tøj på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:35

Hendes underlige opførsel fik ham til at hæve et øjenbryn.
"Jo, jeg vil være din herre..." sagde han.
*Så det er en form for bindings-magi? Interessant... men det lader ikke til at den virker hvis un havde sex med ham den anden. Normalt vil bindings-magi straffe enhver der forsøger at stjæle det som magien ligger i.* tænkte han.
Det her var værd at spekulere over. Alligevel kunne han ikke lade være med at se på Scream da hun gik forbi. Hun var meget smuk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:40

der lå meget mere i bindingens magien end hun blot ville sige, som at han nok snart ville opleve smerte i brystet i nogen dage og andre dage ville han være ude af stand til at gå overhovedet!... hun så lidt mod Zane i det hun sagde"så ... det vil du jamen hvad vis jeg ej vil acceptere at være din desuden hvad vil du med mig?...." hun stoppede op og kiggede mod ham temmelig alvorligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:43

Han smilede koldt.
Selvom han endnu ikke vidste hvad dte her kom til at betyde, var han forberedt på at der måske var noget sikkerhed i magien... og at det muligvis ville gøreondt.
Han så på Scream.
"Jeg vil have dig. Det er alt." sagde han.
Denne sætning kunne forstås på flere måder, og han smilede mystisk til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:50

Scream så lettere forskrækket på ham i det hun gik direkte hen til ham temmelig vredt og prikkede til ham hårdt og sagde"hvorfor skulle du voldtage mig.. jeg havde det fint og jeg vil... jeg vil ikke have dig, og hvordan er det du mener du vil ha mig??" hun stod nogen få sekunder helt uforståede og prøvede at anerkende at hun faktisk var hans og det ikke var en misforståelse, plus hun ville vide hvad han mente med han ville have hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:53

Han nussede hendes mave med den ene hånd mens han så hende i øjnene.
"Det må du selv finde ud af... men trods mig ikke igen... for så vil du opdage hvad jeg plejer at gøre ved kønne piger..." sagde han med et ondt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum