Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sort Raseri (Scream) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sort Raseri (Scream) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sort Raseri (Scream) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sort Raseri (Scream) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sort Raseri (Scream) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sort Raseri (Scream) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sort Raseri (Scream) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sort Raseri (Scream) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sort Raseri (Scream) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sort Raseri (Scream) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sort Raseri (Scream)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:58

Scream kogede inde i, i det hun ville til at stikke ham en lussing gik hun ned i knæ foran ham nok ikke det bedste sted at gå ned i knæ og sagde"fint... jeg.... jeg gir op men voldtager du mig igen så vil jeg vise dig hvafd jeg gør ved fyre jeg ej kan li" hun smilede lettere ondt til ham eller prøvede at være ond dog gik det aldrig så godt når hun ikke var hidsig.Hun rejste sig op efter lidt tid 0g sagde"Men bare rolig .... det mærke skal nok komme til gode ellers det inderholder meget mere end blot en bånd mellem os"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:07

Han smilede mens han gik over bag hende.
Så tog han rundt om hende og førte sin hånd ind under hendes top.
"Stil ikke så mange spørgsmål, min søde. Og jeg ved godt at jeg nok kommer til at føle for det jeg har gjort." hviskede han i hendes øre mens han blidt nussede hende på maven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:17

hånden mærkedes så dejlig varm mod den kolde hud der næppe var ligeså kold som is fordi hun ej var en normal vampyr, mens hårene i nakken rejste sig som var hun blevet overspulede med kold vand mens hendes fare signaler signalerede at han måske var ude på noget.. Hendes blik blev vendt mod Zane i det hun så sig over skuldren temmelig uskyldig i blikket og sagde"Zane... jeg?, men okay" hun tog blidt sin hånd oven på hans og holdte hans hånd ved hendes mave i håb om han ikke tog den op til hendes bryst parti.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:23

Han nød følelsen af hendes kolde, men bløde maveskind mod hans hånd.
Han nussede hendes mave lidt endnu, før han slap hende.
"Selvom du har gode bryster, er det ikke altid det jeg går efter." sagde han med et smil.
Han satte sig på sengen og så lidt på hende. SÅ lagde han sig og kiggede op i loftet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:27

Hendes øjne var lettere røde i det efter som han blot havde berørt hende som han ville, men en del af hende nød det virkelig også og hun kunne ikke lade vær med at nærme sig ham da han lagde sig hen i sengen, og hendes hænder blev blidt sat på hver side af ham og hendes ben os i det hun bøjede sig over ham og sagde"okay herre" hun slikkede ham let op af halsen og mærkede sulten i sig, æde hende op næsten i det hun hviskede i hans øre"Hvem må jeg føde af... du ved bide hvilket køn og hvem alle piger eller fyre eller blot alle eller kun dig og tjenerne?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:30

Han lagde en hånd på hendes lår og smilede koldt.
"Hvem du må æde af? Hvem som helst. Så længe du holder dig i skindet og er min." sagde han og aede hendes lår.
Hun tændte ham... men det var der vist heller ikke noget at sige til!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:43

Hendes læber fik dette sadistiske smil i det hun sagde"virkelig?, hvem som helst??, jamen okay" hun slikkede ham op af halsen i det hun bed ham, hun lod de sylespidse smukke tænder spide sig ned i hans bløde dejlige hud og ind til blodet, i det hun begyndte at suge mens noget blod blidt randte ned af hans hals og hendes hånd lagde sig let hen af den bare hals på den side hun ikke bed.. hun lod blidt fingerne stryge hen af hans læber og lod sit ben blidt læne sig op af hans lem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 19:06

Han gspede let, både af følelsen ved at blive suget, og af overraskelse.
Han havde absolut ikke forventet at hun ville bide og suge af ham!
Han smilede da det gik op for ham at hun måske ikke var sådan en bange lille pige alligevel. At hun måske var stærkere og mere kold end som så...
Han lod hende suge lidt, og lagde så en hånd på hendes lår og sagde: "Det er nok."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 19:18

Scream smilede i det hele i det hun bed hårde fast og hendes røde bånd kom frem og stramte deres greb om ham i det hun slap og sagde"mmmmh mere styrke til mig" hun strøg blidt fingeren hen af hans smukke hals og slikkede det randende blod i sig i det hun lod båndene blidt vikle sig om hans hals og så lyste de.. hun smilede og hviskede"bare rolig de healer og gør dig stærk igen" hun gik af ham da de forsvandt og lagde sig ved hans side med et smil og sagde"Mmmh smagte godt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 19:24

Han kiggede op i loftet.
Han havde været lige ved at gå i panik da hun ikke slap ham... og det ville nok have gjort at han havde forsøgt at dræbe hende... men han gjorde det jo ikke.
Han drejede hovedet og så på hende.
"Du stoppede ikke da jeg bad dig om det." sagde han koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 19:59

Hendes svar til hans kolde blik var blot at hun grinte af det og sagde"nej det gjorde jeg ikke og hvad så? vil du da straffe mig for ulydighed frække" hun blinkede i det hun grinte og lukkede øjnene mens hun lå på ryggen og sagde"Noget du vil gør ved det?? da" hun smilede lettere ondt og sadistisk i det hun slikkede sig om de røde læber og sagde"mmmh elver blod"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:06

Han følte sig en anelse svækket efter hendes bid, men det var ikke noget der ville kunne stoppe ham...
Han rullede over, så han lå over hende.
"Du er rapkæftet." sagde han og kyssede hende på halsen, mens han lod sin ene hånd glide op over hendes ene lår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:17

Hun så lettere torden agtig på ham i det hun sukkede og sagde"Nååårh så det tror du hva??" hun grinte og bed ham let i hånden i det hun sagde"og hvad så vis jeg er du kan intet gør mi.... årh" hun lukkede øjnene i det hun mærkede hans hånd glide op af hendes lår og hun blev så flov over den berørelse i det hun så på ham og rullede rundt så hun lå oven på ham og sagde med en viftende finger til siderne" ah ah aaaaah?? det må man ikke jeg bestemmer her" hun rakte drilsk tunge til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 23:53

"Nåå så det må man ikke?" spurgte han med et drilsk, koldt smil.
Han lod hånden køre op ad hendes lår, videre op ad hendes side, og endte med at tage hende på det ene bryst.
*Interessant pige...* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 23:57

hendes støn kunne høres helt ned til tjenerne der var ved at forberede et måltid for ikke os at sige dessert.. hun rødmede uskyldigt over kinderne i det hun sagde"Zane! rør mig ikke" hun stak ham en kold og øredøvende lussing(vis den rammer)... og så på ham med kolde vrede øjne og sagde"det gør du aldrig igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 0:09

Han så lussingen komme, men han gjorde intet for at undgå den. Han blev ramt med et ordentligt smæld. Hårdere end han havde forventet.
Han mærkede sin kind begynde at bløde inde i munden.
"Du er da en slem pige..." sagde han og så hende i øjnene. På trods af at det faktisk gjorde ret ondt, slappede han helt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 0:28

Scream så helt unaturligt på ham i det hun viste tænder og sagde"hva i??? hvorfor rørte det dig ikke jeg brugte vampyr kræfter og du røg ej over i ! væggen" hun så på ham og havde mærket at han var utrolig stærk men at han var så stærk... hun rømmede sig let i det hun kraglede lidt bagud fra sengen for ej at blive raget på igen og sagde"Næsten gang ryger du ned fra sengen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sort Raseri (Scream) - Page 2 Empty Sv: Sort Raseri (Scream)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum