Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Regnvejr i de Varme kilder........ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Regnvejr i de Varme kilder........ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Regnvejr i de Varme kilder........ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Regnvejr i de Varme kilder........ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Regnvejr i de Varme kilder........ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Regnvejr i de Varme kilder........ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Regnvejr i de Varme kilder........ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Regnvejr i de Varme kilder........ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Regnvejr i de Varme kilder........ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Regnvejr i de Varme kilder........ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Regnvejr i de Varme kilder........

Go down

Regnvejr i de Varme kilder........ Empty Regnvejr i de Varme kilder........

Indlæg af Mr. Ting Søn 4 Jul 2010 - 21:20

T: Kl 15:40.
S: Nain de-Varme kilder.
O: Kun mig og kilder.
V: Dejlig regnvejrs dag. Men meget lunt.
D: --- En dejlig somme dag.

Regndråberne ramte kilderne, så man kunne se cirkler på kilden. En rødhåret pige sad nær ved en af kilderne og betragte de små vanddråber. Hun holdte en sort pind, som var i vandet. Men hvis man kiggede langs pinden, var der en sort skarp kniv. Hun holdte nemlig på en le. Hun smilede og mumlede for sig selv "Er det ikke dejlig varm, dernede" talte hun, snakkede hun endelig til sig selv...? Eller til leen. Men, pigen blev dog ikke våd.. Mystiks, det regnede jo over hende. Men hun var bare tør..

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Regnvejr i de Varme kilder........ Empty Sv: Regnvejr i de Varme kilder........

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 21:32

Zelenia var ikke nogen vandhund, på ingen måde.. Men alligevel havde hun besluttet sig for at gå en tur og for en gang skyld spaserede hun ikke bare rundt i skoven. Hun ville udforske området og hvade bevæget sig op mod bjergende.
Zelenia, vandrede på bare føder - hvilket burde være helt naturligt for hende, men af en eller anden grund havde hun vendet sig til at have sko på - op igennem de mange bjerge, da hun begyndte at kunne høre en svag rislen i det fjerne. Hun begyndte at begæve sig mod lyden og kom aftumatisk til at trække lidt på smilebåndet. Det lød så fredelig og så uskyldigt, lige hvad Zelenia trængte til. Efter de sidste dages episoder, sin ny tilkomst og dramaet fra i går, trængte hun virkelig til at slappe lidt af, ved en klide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Regnvejr i de Varme kilder........ Empty Sv: Regnvejr i de Varme kilder........

Indlæg af Mr. Ting Søn 4 Jul 2010 - 21:41

Hun stikkede forsigtig sine fødder ned(Self havde hun taget sine sko af først) og sukkede lettet. Vandet var jo ikke brandene varm, fordi alle de dråber afkølede kildens varme.
Hun så ned i vandet, hvor hendes le var. Hun smilede, men pludselig ramte en brise hende... Mærkeligt nok, en brise i en lunt regnvejrsdag. Hun så sig om, nogen var her i nærheden. Men hvem, måske en hun kendte.. Eller et væsent. Hun så ned i vandet, var væsnet farlig eller bare flink.. Hun ventede lidt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Regnvejr i de Varme kilder........ Empty Sv: Regnvejr i de Varme kilder........

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 21:50

Zelenia kunne nu se kilden foran sig, den bugtede sig igennem landskabet. Hun smilede stort og tog langsomt hætten fra den lille lyseblå trøje af. Hun gik hurtigt hen til kilden, og uden så meget som at tænke en eneste tanke sat hun sig ned og stak fødderne i vandet. Det var dejlig afslappende. Hun lænde sig lidt tilbage, og støttede med hænderne bag sig. Hun så sig lidt omkring mens hun stille og roligt slappede mere og mere af.
Først nu fik hun øje på en pige, kun få meter fra hende, hun sad lidt længere nede af kilden, på den anden side. Hun kiggede beundrende på hende, og smilte venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Regnvejr i de Varme kilder........ Empty Sv: Regnvejr i de Varme kilder........

Indlæg af Mr. Ting Søn 4 Jul 2010 - 21:56

//svare i morgen. Skal nemlig logge sees^^//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Regnvejr i de Varme kilder........ Empty Sv: Regnvejr i de Varme kilder........

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 21:58

//Øv ØV.. Nåh okay.. Ses :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Regnvejr i de Varme kilder........ Empty Sv: Regnvejr i de Varme kilder........

Indlæg af Mr. Ting Man 5 Jul 2010 - 19:49

Hun fik øje på pigen. Hun var lige foran hende.. Hun tænkte sig om. *Er hun mon en.. djærg, nej så lille er hun da ikke* Hun prøvede at finde ud af hvad hun var, men hun så da smuk ud. Et smil kom frem og hun havde hoved på skrå "Nihao" sagde hun venligt og smilede muntre til pigen. Måske er hun en sød væsent, men hvad væsen var hun..? Hun så lidt ned på vandet, det var nemlig ikke pænt at bare stirre på en fremmede en, sådan bare stirre.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Regnvejr i de Varme kilder........ Empty Sv: Regnvejr i de Varme kilder........

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:50

Zelenia mødte hendes smukke øjne, og smilte stort, "Hej.." svarede hun kort, og rejste sig så for at gå tættere på pigen. Hun var virkelig køn, men Zelenia kunne ikke lige dømme hvad det var der var så fantastisk ved hende.
Man skulle tro hun havde lært af de sidste par dage hun havde været her, men hun stolede åbenbart meget på sine evner, selv om det havde vist sig at hun stadig ikke havde lært at reagere på dem.
Zelenia satte sig forsigtigt ned over for pigen, "mit navn er Jessica.." sagde hun, og smilede, "Men kald mig Zelenia" tilføjede hun hurtigt.. Der var ingen grund til at alle hun kun havde mødt en enkelt gang skulle kende hele hendes navn, men hun ville stadig gerne klades Zelenia..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Regnvejr i de Varme kilder........ Empty Sv: Regnvejr i de Varme kilder........

Indlæg af Mr. Ting Fre 16 Jul 2010 - 15:41

Hun nikkede lidt og betragte pigen "Mit navn er Ting chan, hyggeligt at møde dig. Efternavnet er ligemeget" sagde hun i en mildt tone og smilede meget drilsk. Ting betragte Zelenia, hvert beværgelse, hvad mon hun var. Men den form, kunne hun være en vampyr, eller er hun det..? Hvert dråbe ramte vandet, så der kom cirkler, men når en dråbe rammer Ting chan, bliver hun ikke våd. Hun bliver tør, enda

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Regnvejr i de Varme kilder........ Empty Sv: Regnvejr i de Varme kilder........

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 19:04

Zelenia smilte, "lige mine ord.." svarede hun venligt. Zelenia havde stadig ikke lært at bruge sine evner som vampyr endnu, men hun var godt på vej.. Så lidt tankelæsning kunne hun godt hoste op med. "Jo, jeg er Vampyr.." svarede hun til Ting Chan's tanker. "Men jeg er ikke farlig, bare rolig.. Jeg har ikke tænkt mig at gøre dig fortræd" sagde hun hurtigt og smilte så venligt. Selv om det sidste mere var et løfte til sig selv end til Ting Chan.
Zele tog forsigtig sine sko af, stilte dem ved sin side og stak stille og roligt fødderne ned i vandet. Det var ikke varmt, men det var nu heller ikke koldt. Det havde den pærfekte temperatur til Zelenia's ny udvikliede jeg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Regnvejr i de Varme kilder........ Empty Sv: Regnvejr i de Varme kilder........

Indlæg af Mr. Ting Man 19 Jul 2010 - 19:13

Hun smilede et drilsk smil til Zelenia "Tror du jeg ville blive bange, ej jeg driller bare" lo hun og pjaskede som et lille barn imens hun betragte hvad Zelenia ville reagere "Ser du.. hvad laver du her, i kilderne. Gud er du ikke våd, skal jeg hente en kappe eller sådan noget" udbrød hun og famlede efter noget ved hendes skød.. Der blev stille *Hvor er min taske henne....?* tænkte hun forbløffet.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Regnvejr i de Varme kilder........ Empty Sv: Regnvejr i de Varme kilder........

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 23:40

Zelenia's smil forsvandt straks "Ja.." sagde hun stille, "hvis jeg mistede kontrolen, så ville du helt sikkert være bange." Hun kiggede Ting Chan lige i øjnene mens hun sagde ordene, men kiggede hurtigt væk igen. "Nej jeg klare mig" svarede hun og kiggede på Ting Chan som så ud som om hun lede efter nog.. Nårh? "Kan du ikke finde den?" spurgte hun stille, næsten viskende.

//Undskyld for det korte svar, men skal logge.. );//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Regnvejr i de Varme kilder........ Empty Sv: Regnvejr i de Varme kilder........

Indlæg af Mr. Ting Tirs 20 Jul 2010 - 20:08

Hun smilede bare venligt *Hør, jeg bliver ike bange for dig. Bare roligt* tænkte hun og fulmede på det sted hvor der plejer ligge hendes taske.. Var det ikk i hendes skød.. "Næææ" sagde hun og tænkte på hvor den var. Imens hendes anden hånd holde ved en sort pind. Hendes le.. Hun tænkte over hvordan Zelenia ville undgå at høre hendes tanke.. *Skidt pyt med det. Kan du huske hvor min taske er...?* tænkte hun imens hun så på sin sorte pind..

//gøre ik noget. Skulle også selv logge :P//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Regnvejr i de Varme kilder........ Empty Sv: Regnvejr i de Varme kilder........

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum