Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ild og vand - Dark. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ild og vand - Dark. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ild og vand - Dark. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ild og vand - Dark. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ild og vand - Dark. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ild og vand - Dark. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ild og vand - Dark. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ild og vand - Dark. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ild og vand - Dark. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ild og vand - Dark. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ild og vand - Dark.

Go down

Ild og vand - Dark. Empty Ild og vand - Dark.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 19:34

S: Bibliothéque da!
O: Bøger OO Men ingen væsner.
V: Darkness :D
T: Midnat.
D...
______________________________________________________-

Asma gik frem og tilbage, mellem de masser reoler der var. Hun kørte hele tiden en finger på alle bøgerne hun kom forbi. Hun sukkede stille, mens hendes hår slappede på en måde af. Med ét standsede hun ved en af bøgerne. DEn så anerleds ud, og den var meget mørk i det. Asma tog den stille frem og gik over til et bord med fire stole. Hun satte sig med benene oppe på bordret og åbnede bogen stille. Hendes øjne skimmede bogen, og med ét føltes det som om hun blev besat. "Great" mumlede hun mens hendes vinger dansede i takt med at hun træk vejret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og vand - Dark. Empty Sv: Ild og vand - Dark.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 19:42

"Nej.. bliv væk.. Mikey.. de andre hader dig!" hviskede Dark lavt til sig selv, imens at han luskede rundt inde på Biblioteket, han mærkede hvordan Mikey prøvede at komme ud i ham, og overtage hans krop.. men den gik ikke.. Mikey skulle forblive en fange i ham. Dark sukkede lydløst inden at et lumsk smil dukkede frem på hans læber og hans lilla øjne gled rundt på de hyler af bøger, som han stod ved imellem. "Tja.. jeg ved allerede meget i forvejen, så hvorfor skulle jeg.. læse noget?" mumlede han og bed sig hårdt i læben, selvom hans mor havde givet ham besked om at læse noget, til at han kunne blive klogere, end han var i forvejen, han skulle nemlig i gang med sit næste tyveri, som ville blive i byen Vie La Mort, som han var flyttet til, rigtigt var Dark en tyv.. men han var også mere end det, når folk lærte ham at kende, en charmerende, og sød, dejlig fyr, som ingen, specielt piger ville kunne stå for. Han begyndte at gå ud fra reolerne lige så stille med let elegante skridt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og vand - Dark. Empty Sv: Ild og vand - Dark.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 19:48

Asma var helt slugt af bogen. Hendes øjne var på stilke og hendes hjerte bankede som sindssyg. Hun havde sin pegefinger i munden for det kunne hun lide. Det gav mere ro i sindet, eller noget i den retning. Hun gik videre til næste side og begydnte stille at vippe med stolen af spændning. "Nej..ik´den vej" mumlede hun til sig selv. Men da hun blarrede videre, gled stolen og hun faldt bagover. Bogen røg væk fra hende, og det så ud til at den lukkede sig selv, som om man ikke skulle læse videre. "Damn" mumlede Asma og stirrede på loften. Hun orkede ikke at rejse sig op, og desuden lå hun jo godt så hvorfor?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og vand - Dark. Empty Sv: Ild og vand - Dark.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:14

Dark hørte et fald et stykke væk fra ham, da han kom til syne ud fra de store hyler med en masse bøger, og han kiggede hen mod bordene, hvor han syntes at der lå nogen ned på gulvet? Men han var ikke sikker? Han smilede skævt og besluttede sig for at gå hen til bordene, og fik øje på en som han gik helt hen til, satte sig ned på hug ved siden af hende da han nærmede sig hen til hende. Kiggede på hende og undslap et lille grin, "Er du okay..? ..Eller.. ligger du godt?" spurgte han nysgerrigt og lagde sit hoved på skrå, imens at han kiggede på hende, betragtede hende lidt, og kunne sådan lidt regne ud af hun var en engel, men han var ikke helt sikker på det..? Det ville han måske få at vide på et tidspunkt om hvad hun var for en race. "Well.. Dark Angel" præsenterede han sig og rakte sin hånd ned mod hende, da han havde rejst sig op, han ville hjælpe hende med op at stå.. selvfølgelig hvis hun ikke ville op igen fra stolen, ville han da acceptere det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og vand - Dark. Empty Sv: Ild og vand - Dark.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:21

Asma fik et mindre chok da hun så drengen. Hun stirrede på ham uden at sige noget i første omgang men smilede så derefter da han smilede. "Ja, jeg er vel okay" sagde hun og betragtede ham stille. Hvem var han? Hvad lavede han her så sendt? Han lignede godt nok ikke en nørd, men alligevel. Hun tog imod hans ventende hånd og kom på benene. "Mit navn er Light Asma" løj hun og nikkede mens hun rystede på hans hånd. Hey, hvis han hed dark så hed hun light, basta. Hun så dybt ind i hans øjne. Han var ikke en vampyr, for så kunne hun mørke det, og han er sikkert heler ikke en spøgelse. Måske var han en dæmon? Bare en ganske anmendelig dæmon. Hendes ynglings race.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og vand - Dark. Empty Sv: Ild og vand - Dark.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:34

Dark kiggede stadig afventende på hende, hvor dog hans smil blev bredere da hun tog imod hans hånd, "Jamen.. det lyder godt, næste gang.. så pas på okay?.. Men måske kan jeg være så heldig at gribe dig inden du rør gulvet" sagde han smilende og slap hendes hånd, da hun kom op på benene igen. Han fniste lidt, efter at hun præsenterede sig. Han vidste udmærket godt at det ikke var hendes navn. Fordi Light, som var hans fjende, så anderledes ud, men han legede bare med på legen. "Aha.. okay" sagde han og lagde sin ene hånd på hendes skulder, som han klappede blidt. "Hvis du er Light.. burde du angribe mig nu.." svarede han med et glimt i øjet, imens at han kiggede på hende, lod sine lilla øjne hvile på hende, som gemmenborede hende, mystisk at han lige kiggede sådan på hende, imens var han spændt på hendes reaktion, det var dog ikke meningen at han ville skræmme hende for vid og sans, det var bare en test på om hun så måske ville sige sit rigtige navn?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og vand - Dark. Empty Sv: Ild og vand - Dark.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:42

Asma tog også sin hånd til sig. Hun nikkede. "Javel hr. Dark" sagde hun og lo. Hun lag sit hoved på skrå da han lag en hånd på hendes skulder. "Jamen jeg er en engel og jeg er selveste lyset" sagde hun og nikkede vildt meget. Hun var jo lys hvis man så det var den vej, men hun var da ikke Dark´s fjende, selvom han godt nok lød...ja. "Men jeg kunne da aldrig finde på at angribe dig Dark. Jeg er hedder godt nok Asmamix, men...glem det" hun betragtede Dark med sit stille blik. Hans lilla øjne fangede hende sommetider, men hun slap med nød og næppe fra det. Hendes øjne smilede og hun lag sit hoved på sin rette stilling. "Undskyld, men af og til er jeg i drille humør, bare for at få noget igang ser du hr. Dark" sagde hun kort tid efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og vand - Dark. Empty Sv: Ild og vand - Dark.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:53

Et grin undslap fra hans strube, "Du behøver ikke at kalde mig for Hr, søde" sagde han roligt og smilede skævt, han kaldte næsten alle piger for søde.. han vidste ikke hvorfor.. det var bare en vane for ham.. det var ikke fordi han lagde op til noget? Han blinkede med sine øjne imens at han så lidt ned i jorden. "Lyder godt.. kunne heller ikke finde på at angribe dig" svarede han med et smil, imens at han kiggede op på hende igen. "Asmamix.. pænt navn" smilede han og nikkede kort, men bekræftende, et bevis på at han mente det som han sagde. "Hyggeligt at møde dig" tilføjede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og vand - Dark. Empty Sv: Ild og vand - Dark.

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 23:13

Asma grinede stille med. "Og du behøver ikke at kalde mig søde, h..Dark" sagde hun og lag sit hoved på skrå. Hun mente det ikke ondt, men vil bare svare igen på sin drilleagtig måde. Asma´s øjne smilede som de altid gjord. Ja, Dark var en sød væsen, eller var han nu det? Asma rystede kort på hovedet. "Tak, jeg er nu ret vild med dit navn" smilte hun varmt. Hun prøvede at nikke tilbage, men det ændte med at hun lignede en der prøvede at klaske en irriternde flue væk, med hovedet. "Jeg er nu også ret glad for at møde dig Drak. Vi skal nok få det sjovt" hun blinkede forsjovt med det ene øje og kunne derefter ikke lade være med at grine. Hun rystede på hovedet og så ned.

//OMG! Tilgiv mig min ven, du må undskylde at jeg bare sådan skred fra emnet, men min pc var i spat^^ TILGIV MIG!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og vand - Dark. Empty Sv: Ild og vand - Dark.

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 19:11

En latter slap fra hans strube, han kunne godt lide hendes humor, mindede lidt om hans egen. "Åh jaja.. lyder hyggeligt" sagde han med et lille grin og bed sig i læben, "Jamen.. mange tak da" svarede han hentydet med hans navn, han smilede skævt imens at han så på hende. "Nå men.. hvad lavede du egentlig her til at starte med?" spurgte han stille, men nysgerrigt imens t han lagde sit hoved en smule på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og vand - Dark. Empty Sv: Ild og vand - Dark.

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 19:17

Asma lo stille. Hun lage ligeså sit hoved stille på skrå. "Når, jeg prøvede bate at tage livet af mig selv, ikke andet" sagde hun og himmlede kort øjnene af sig selv. Hun kunne ikke lade være med at grine. Ikke fordi Dark så sjov ud på nogle måder, men det gav hende bare løst til at grine uden en mening. "Hvad med dig selv Dark? Du ligner ikke en der læser" tilføjede hun og så dybt inde i hans øjne. Ja hvad lavede han her? De andre jagede sikkert og han var her? Hmm..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og vand - Dark. Empty Sv: Ild og vand - Dark.

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 12:39

Dark kiggede ind i hendes øjne, og blinkede hurtigt med sine lilla øjne, "Det kender du mig ikke nok til at få at vide.." sagde han roligt og fniste så lidt. "Jo tak da.. hvad for en type ligner jeg så?" spurgte han nysgerrigt imens at han så på hende, og betragtede hende. Ventede lidt spændt på svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og vand - Dark. Empty Sv: Ild og vand - Dark.

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 12:43

Asma lo stille. ”Nej ikke godt nok.. endnu” sagde hun og puttede sin pegefingerspids i munden. Hun så kort på ham og smilede så stort. ”Du ligner den type der.. der er ude op aften” sagde hun og smilte kækt. ”Typen.. you know?” hun pegede på ham og nikkede. Ja, typen hvad?

//Der er sgu heller ikke krea her O____O//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og vand - Dark. Empty Sv: Ild og vand - Dark.

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 12:49

Han fniste let. "Ja.. det er et godt spørgsmål med hvad for en type jeg er.." sagde han roligt og fugtede let sine læber, rettede lidt på sit tøj inden at han så på hende igen, han vidste faktisk ikke helt selv hvem han var, til tider kunne han være meget charmerende og flink overfor piger, om natten var han en tyv eller fandt informationer om skatte han kunne stjæle. Ellers var han også en lidt genert, men alligevel var af og til i fremme i skoene, af en dreng at være. Han havde lidt forskellige personligheder, efterhånden. Idet at han sendte et varmt smil, lagde dernæst sit hoved en smule på skrå, uden at han vidste hvad mere han skulle sige, han var blevet ordløs, men han rømmede sig så.. "Vil kun sige den person til med hvad for en type jeg er, hvis jeg kan stole på den person.. og hvor det samtidig skal være den.. som jeg er forelsket i" tilføjede han og vidste ikke rigtig hvordan han ellers skulle forklare det, men han håbede på at hun forstod det.. ellers skulle han da nok prøve at bruge andre ord, hvis hun var i tvivl om det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og vand - Dark. Empty Sv: Ild og vand - Dark.

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 13:05

Asma så stille på Dark og lo. Hun legede med sine fingre, mens hun hørte på det han sagde. Lå der noget bag denne Dark? Han virkede da utrolig flink og høflig, men mon det ikke bare var hans facon. Men dog reagerede hun på hans sidste bemærkning. Hun lo overrasket eller det lød nu mere som et fnys. ”Jamen du gode gud. Sikke en hemmelighed du har. En hemmelighed som kun den du er forelsket i for at vide” Asma nikkede overrasket og så nu på en måde op til Dark. En spøjsfætter, det måtte hun sige. ”Jamen tænk hvis det er din bedste ven eller veninde? Ville du så sige det eller var det ikke det samme?” spurgte Asma med store øjne. Ja, hendes nysgerrighed var vågnet, ingen tvivl om det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og vand - Dark. Empty Sv: Ild og vand - Dark.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum