Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
minder kommer langsomt tilbage - selene EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
minder kommer langsomt tilbage - selene EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
minder kommer langsomt tilbage - selene EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
minder kommer langsomt tilbage - selene EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
minder kommer langsomt tilbage - selene EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
minder kommer langsomt tilbage - selene EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
minder kommer langsomt tilbage - selene EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
minder kommer langsomt tilbage - selene EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
minder kommer langsomt tilbage - selene EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
minder kommer langsomt tilbage - selene EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

minder kommer langsomt tilbage - selene

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 0:50

O:Kun Nifi
T:
S: Maison de fous
V: overskyet regnvejr er på vej

Nifi sad på en af de gamle patient senge og vibbede lidt frem og tilbage med benenden. over for hende var et knust vindue og lige ved siden af det stod et skab fyldt med spændetrøjer til de folk der var mest gak der engang kom ind her. Hun havde en sort langærmet skjorte på, fine sorte handsker med nitter på knoerne ,et par sorte lange bukser samt nogle sort all stars sko. Hun sad oppe på anden sal og det hele så meget slidt, gammelt og ødelagt ud. Hun rejste sig og følte på vægendene. Da hun kom til den bagerste væk blev hun helt stiv i kroppen og hendes pupiller udvidede sig. Hun så en tung metalrør der blev lukket langsomt og hun sad i en krog bundet med reb over det hele. ”denne gang slipper du ikke væk hele landsbyen har betalt for dette metal bur til dig ! så nu kan du ikke komme ud! Og vi er ikke bange mere! HØRE DU VI ER IKKE BANGE MERE!!!” manden smækkede døren og man hørte at døren blev låst. Derefter blev alt sort. Nifi satte sig på gulvet ”de dumme minder bliv væk !!!” skreg hun og så forviret rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 1:16

Selene sad i et bur, nærmest som den eneste tøs på nederste etage, " Vampyr etagen" som folk kaldte den fordi der sad de fleste vampyrer nede. Selene kunne ikke lide at være der, der var fyldt af mænd som sagde alt muligt til hende, altså bare fordi man er tvunget til at være slave betyder det så man er liderlig hele tiden? NEJ!


Selene's lange mørke lilla hår sad ned foran hendes rovdyrs gule øjne, selom hun havde fået bind for dem, så lyste de igennem. " SLIP MIG NU FRI!! JEG ER USKYLDIG!!! " råbte Selene og så på den politimand der var der nede ved hende, han var en mand ca i slutningen af 30'erne, han sad altid og kiggede på Selene om aftenen " Kan du lide hvad du ser?" spurgte hun vredt og prøvede at få bindet væk fra øjnene, men kunne ikke. Hendes hænder var bundet. Hvis der var noget man ikke skulle var det at gå ind til hende når hun sad i et bur! Men denne politimand dummede sig og gik ind til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 1:22

Nifi rejste sig med et ryk *hvad det her er en gammel lukket gak gak anstalt ???? hvorfor høre jeg stemmer ???* tænkte hun og fløj let men hurtigt igennem luften helt ned til sen bagerste afkrog af bygningen på 1 sal... Nifi så koldt på manden og de andre mænd der var der *hvad bestiller de her ???* tænkte Nifi vredt og skubbede manden væk med en form for luftmur så han endte i en mur med et brag godt 3 m væk. Hun fløj roligt hen til pigen og rev buret op så let som ingenting, løsnede hendes bind for hendes øjne og hendes hænder "hvad bestiller i her ??? dette er en lukket anstalt ??? den er for længst blevet aklæret for faldefærdig og uegnet for mennesker" sagde Nifi roligt og smilte til pigen, slf uden at se hende for længe i øjnendene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 1:31

Selene bed sig let i underlæben idet hun følte andres nærværd og det var ikke den mand der var der, men en anden pige. Denne person tog bindet væk fra hendes øjne og lænkerne af hendes hænder, hun kunne bevæge sig igen, frit som hun ville! Hun rejste sig og smilte blidt til hende den anden " Spørg ham hvad jeg laver her!" sagde hun og kiggede over på manden der lagde og havde pænt ondt, hun var sådan set ligeglad, hun kunne godt bruge noget at spise. Hendes ellers så rolige øjne blev blodrøde og lyste svagt, idet hun gik over mod manden for at tage det blod han havde i sig. Selene gjorde sig klar og huggede tænderne i hans hals, han skreg lidtt og missede så med øjnene og døde. Hun var så sulten så hun tog alt blodet han havde i sig.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 1:40

Nifi nikkede foranstående og så ind i de kolde døde øjne. de eneste øjne hun kunne se ind i ud over hendes herres. "hvorfor blev du bragt her til ?" spurgte Nifi kort efter og satte elegant fødderne på jorden og follede sine vinger sammen. Hun vendte blikket mod de andre mænd der også var buret inde "skal jeg ikke lukke dem ud ?" spurgte hun lavmælt og vidste ikke helt om det var pigen hun spurgte eller sig selv. Mændene råbte slf at de ville lukkes ud men Nifi vidste ikke helt. (der er nok 5 mænd ???eller)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 1:46

Selene blev færdig og slikkede sig om munden for at få resten med " Du slipper dem ikke ud" sagde hun og kiggede på dem med et lidt forsigtigt blik. Ikke fordi hun var bange, mere fordi hun var slave vampyr og vidste hvad mænd ville med hende! Hun magtede det ikke denne gang, hun havde lige ssluppet væk fra hendes gamle mester, Heldigvis!

Selene kiggede på hende med et sagte smil " jeg er stukket af og myrdede min gamle mester" sagde hun og bed sig let i underlæben " hvad laver du egentlig her?" spurgte hun stille og holdt øje med de 5 mænd der sad i hvert sit bur

( Ja 5 er fint^^)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 1:54

"men det er frygteligt at sidde i bur !" sagde Nifi med en trist tone "og hvem skal give dem mad de er jo mennesker .... eller hva ???" sagde Nifi lidt mere roligt ... Nifi havde ikke set så mange mænd i næsten 200 år ! . hun vidste ikke hvad de ville med hende og vidste knap nok hvad oret sex betød så hun havde ingen ide om hvorfor pigen ville af med sin gamle mester. "jeg er forresten Nifi" mumlede hun. "hvad var der galt med din gamle mester ?" spurgte hun kort tid efter og satte sig med et bump på det kolde gulv. "jeg har været her før" mumlede Nifi "jeg kom tilbage for at .... huske?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 1:59

Selene kiggede på Nifi " Selene Nightwisher" sagde hun og bukkede let hovedet, hun var meget høflig hvis personen dedr snakkede til hende var det overfor hende, men hvis de var ubehøvlede var hun det skam også!

" lad mig sige.. Der er en grund til jeg har dette bånd på" sagde hun og trak lidt op i hendes kjole, det bånd hun havde på var hvis, men i midten var det rødt. som om hun havde blødt, hendes mester blev sur idet hun ikke gad hvad han ville. " for at huske hvad dog?" spurgte hun stille og kigged epå hende, hvad er der at huske for dette sted??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:06

"rart at møde dem" smilte Nifi skævt "jeg kan desværre ikke fortælle dem mit efternavn ...." sagde hun trist "da jeg ik har et" mumlede hun
hun sukkede "jeg kom for at huske hvad, og hvem jeg var" sagde Nifi roligt og gik hen til buret "jeg bliver nød til at lukke dem ud det ville være forkert andet" sagde hun roligt *medmindre min herre ... Nej ikke tænk over det lige nu .... eller skulle jeg ?* hun blev ståendende henne ved buret hvor de 5 mænd var inde i og tænkte ... hun regnede ikke med at de ville gøre hende noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:11

ross vågnede op og havde ondt i hoved.. *hvad laver jeg her.. ?* hun kiggede omkring, der var gammelt, beskidt oog snavset. HUn rejste sig op og gik over og åbne den gamle slidte dør der knirkede. knirrrk... hun kiggede ud. ude foran stod der burer med folk og 2 kvinder stod og snakkede. Hun stod ret meget stille og ledte efter en udgang for dette bizarer sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:15

Selene nikkede forstående og kiggede på hende idet hun sagde hun intet efternavn havde, men hvad gør det? " ved du ikke hvad du er?" spurgte huin lidt halv forvirret, hvordan kunne man ikke vide hvad man var???

Selene gik over til hende og stillede sig foran Nifi for at blokkere vejen til buren hvor mændene var i idet en af dem tog fat i Selene og begyndte at tage på hende " SLIP MIG DIT BÆST!!!" råbte Selene og bed ham i hånden. " Det er det der vil ske!!" sagde hun imens hun kiggede på manden der tog fat i hende

Hun hørte en dør der gik op, hvem var nu det!? hun var ikke klar til at slås nu, hvis det var det personen ville, Noget var sikkert, denne person var engel! det kunne Selene mærke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:19

ross stod lidt i døren. hun kunne ikke finde nogle ordentlig vej ud og hun så nu at en af pigerne havde set at hun var engel. Og det var hun i værtfald ikke. Det var måske ikke så godt. Og da hun heller ikke vidste hvordan hun var endt her, gjorde det det kun være. Hvad skulle hun nu gøre. hun stod stille og obseverede bare. hvem mon de var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:24

Selene holdt sit blik på englen, hvilket kunne gå hen og bliver værst for hende selv, men hun var kold! hun ville med glæde hugge sine tænder i hende, engleblod var noget af det bedste udover aspara blod. Hun begyndte stille at gå over mod englen, hendes hår flagrede let bag hende. Selene gik meget bestemt og var klar uanset hvad der ville ske. Nu håbede hun ikke at Nifi lukkede mændene ud!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:25

"nej min herre slettede min hukommelse ... det meste af den ... og desuden er jeg altid blevet kaldt et bæst så jeg er glad for min herre gav mig et navn." mumlede Nifi og fandt langsomt ud af at det hun sagde ikke gav mening. hun kiggede på Selena da hun stile sig foran bureg og manden tog på hende . *HVAD* tænkte Nifi og tog hurtigt nogle skridt bagud "Hvorfor?...hvad ?" hun havde ikke set den slags og havde en smugle svær ved at forstå hvad der foregik.

Nifi vendte sig hurtigt om da hun hørte døren gå op. "godaften " mumlede Nifi til pigen der stod i døren ... *hvem er nu det ???* tænkte Nifi og forstod slet ikke hvorfor der var så mange mennesker her

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:33

ross så pigen komme over mod hende og vidste det samme at dette nok ikke var en god ide. der var et vindue bag ved hende. og kiggede frem.. *hvor var ham julius når man skulle bruge ham?* hun kiggede ned hun havde et sølv kors noget af sit druide pluver og en lille sølv kniv hun havde fået af kirken. "hvem er du og hvad vil du?" spurgte hun forsigtigt men modigt. hun trådte et skridt tilbage. og tog hånden op på ryggen efter det sted hvor kniven sAd.. *dette kan ende alt.* hun kiggede rundt og udenfor.. mon der var sollys. hun kiggede over mod vinduet ja. det var der . hun ville kunne forstærke det med hjælp af hendes druide pulver hvis hun gjorde det rigtigt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:40

Nifi så på selena "du har fået" sagde Nifi roligt til hende og overvejede stadig om hun skulle lukke dem ud. *jeg ved hvordan det er* tænkte Nifi og gik hen til buret for at lukke dem ud hun tog fat i tremmerne men kom så til at se en af mændene for længe i øjnendene. Hun så hele hans livshistorie og hvilke grufulde ting han havde gjort ved folk .... og børn! " 10 " råbte Nifi og lavede en underlig form for spyd af ild og borede det igennem hjertet på manden hvorefter hun satte sig godt 5 meter fra buret





//ked af at fortælle dig det ross men det er aften og overskyet så nej der er ik sollys xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:41

Sellene drejede let hovedet " det er hvad der sker, hvis du er som mig" sagde hun og kiggede atter på englen, som nu tog et par skridt tilbage, var hun bange for Selene? Det ville nok være klogest nu hvor hun er i en blodrus, hvilket kunne værre farligt for begge parter. Selene gik ind i de sorte skygger hvor man ikke kunne se hende, jo hvis man havde natte syn så kunne man.

" er du bange lille engel" grinte Selene koldt og nærmede sig engle inde i skyggerne. Der var helt stille kun åndedræt kunne høres der inde. Selene stod nu få meter fra englen og kiggede på hende uden at gøre noget


Sidst rettet af selene Tirs 6 Jul 2010 - 2:42, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:50

ross trådte længere over mod vinduet. *jeg kan jo hoppe ud og flyve væk. hmm .. * "jeg ønsker ikke kamp, Jeg ønsker ikke at slås. " hun stod lidt og gik hurtigt over mod vindues karmen. "jeg er ikke bange jeg vil bare ikke slås. det er der ingen grund til. " hun havde hænder på vindues karmen ved det åbne vindue. hun var træt og havde fundet ud af at hun havde glemt alt undtagen hendes lille sølv kniv daggert dims, hendes halskæder og meget lidt pulver. *det her kan ende galt..!*

//sry læste forkert ups...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:50

"Selena du kan ta en af dem her i stedet" sagde Nifi roligt og trak Selena hen til hende ved hjælp af luften "se de fortjener det" sagde Nifi roligt og sukkede så da hun så manden der var en smugle ild i *han fortjente det vel ???* tænkte hun og sukkede

"jeg lukker dem ikke ud" sagde hun stille til Selena "jeg ved hvordan det er at være i et bur, men de har gjort ting der nok er være end det jeg har gjort... tror jeg" mumlede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:57

ross hørte dette og håbede inderligt at denne selena ville lytte efter. krig ville ende galt. eller det var nu mere en kamp. men efter hvad hun havde fundet ud af og var vandt til var denne selena en vampyr og i så lang tid hun kunne huske havde der været krig mellem disse racer..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 3:02

Selene smilte koldt idet hun så på englen * endelig ikke en af dem* tænkte hun og skulle til at gå over til ennglen idet Nifi fik hende over til sig " DEM DER!! Jeg piner dem det er det, jeg tager ikke deres blod!" sagde Selene og smilte koldt og kynisk til mændene

" Aww det er næsten synd for ham den mørkhårede! han ville være perfekt fom kæledyr" sagde hun og bed sig let i underlæben og gik ind i buret til mændene " Well well! hvem vil først!?" sagde hun og kiggede på den mand der havde taget på hende " nå det var dig". Selene gik over mod ham, stille, men selvbevist om han skulle pines mest af dem alle sammen. Hun tog noget der lagde på gulvet * Hvad er dog det?* tænkte hun og kiggede på det, en kuglepen eller noget der lignede. Hun stak den i halsen på ham og lod ham bløde ihjel, de andre blev bidt lidt hist og her, undtagen ham den unge mørkhårede

" hvad skal vi gøre med ham, det er næsten synd at gøre ham ondt" sagde Selene og kiggede på Nifi og derefter på de lidende mænd der vred sig i smerte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 3:09

ross hørte noget tummulmer og larm ude fra det store rum. hun havde i forvejen ondt i hoved og det blev kun være. men det gik . så længe hun ikke skulle kæmpe. så længe hun klarede sig gik det. Måske var hende selene ikke Kun ond. men også god. måske undertrykte hun det bare? hvem ved og hendes hjerne kørte på højttryk .. hun kiggede ud af vinduet og tilbage igen.. hun var nødt til at holde øje med om der kom nogle ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 3:10

Nifi så koldt på dem "lad mig se om han fortjener at dø" mumlede Nifi og fattede ikke at hun gjorde det frivilligt. hun så ham i øjnendene og så hans livshistorie alle hans fejltagelser og dårlige ting "han har aldrig gjort noget decideret ondt ved nogle .... ud over at ha sparket en strisser i .... ja du ved nok " mumlede Nifi "det er faktisk den eneste grund til at han er her" mumlede Nifi og så længe på ham og tog sig kort til hovedet *for mange minder der ikke er mine* tænkte hun "han er meget loyal... han vil ikke svigte dig hvis du gør ham til slave ... men det kan du måske ikke ???" spurgte Nifi og vendte derefter blikket over mod englen. *min modsætning* tænkte Nifi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 3:15

Selene grinte da hun han fortalte hvad han havde gjort " Way to goo knægt" sagde hun og gik over til Nifi " Loyal siger du? Hmm , han ville være god som slave" sagde hun og kiggede på Nifi " selvfølgelig kan jeg gøre ham til slave, hvis jeg har lyst" sagde Selene og kiggede atter på drengen * loyal, tjaaah* tænkte hun og gik helt op til drengen " han skal ikke gøres noget ved! han er allerede vampyr" sagde hun og smilte blidt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 3:21

"det er nu syn det med din kæreste .... hun overlever det ikke... bare så du ved det" mumlede Nifi til ham. "er han ? tænk det lagde jeg slet ikke mærke til" mumlede Nifi og så atter på englen. "man skulle tro at den engel faktisk var bange for dig" mumlede Nifi og fløj lift over mod englen men stoppede godt halvvejs.

*hvad ville min herre dog sige hvis hun fandt uf af at jeg snakkede med en engel!* tænkte Nifi og bakkede lidt igen uden at røre jorden. Hun så kort på englen igen og derefter hen på Selena.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

minder kommer langsomt tilbage - selene Empty Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum