Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
minder kommer langsomt tilbage - selene
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
minder kommer langsomt tilbage - selene
T:
S: Maison de fous
V: overskyet regnvejr er på vej
Nifi sad på en af de gamle patient senge og vibbede lidt frem og tilbage med benenden. over for hende var et knust vindue og lige ved siden af det stod et skab fyldt med spændetrøjer til de folk der var mest gak der engang kom ind her. Hun havde en sort langærmet skjorte på, fine sorte handsker med nitter på knoerne ,et par sorte lange bukser samt nogle sort all stars sko. Hun sad oppe på anden sal og det hele så meget slidt, gammelt og ødelagt ud. Hun rejste sig og følte på vægendene. Da hun kom til den bagerste væk blev hun helt stiv i kroppen og hendes pupiller udvidede sig. Hun så en tung metalrør der blev lukket langsomt og hun sad i en krog bundet med reb over det hele. ”denne gang slipper du ikke væk hele landsbyen har betalt for dette metal bur til dig ! så nu kan du ikke komme ud! Og vi er ikke bange mere! HØRE DU VI ER IKKE BANGE MERE!!!” manden smækkede døren og man hørte at døren blev låst. Derefter blev alt sort. Nifi satte sig på gulvet ”de dumme minder bliv væk !!!” skreg hun og så forviret rundt
Gæst- Gæst
Sv: minder kommer langsomt tilbage - selene
Selene's lange mørke lilla hår sad ned foran hendes rovdyrs gule øjne, selom hun havde fået bind for dem, så lyste de igennem. " SLIP MIG NU FRI!! JEG ER USKYLDIG!!! " råbte Selene og så på den politimand der var der nede ved hende, han var en mand ca i slutningen af 30'erne, han sad altid og kiggede på Selene om aftenen " Kan du lide hvad du ser?" spurgte hun vredt og prøvede at få bindet væk fra øjnene, men kunne ikke. Hendes hænder var bundet. Hvis der var noget man ikke skulle var det at gå ind til hende når hun sad i et bur! Men denne politimand dummede sig og gik ind til hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Selene kiggede på hende med et sagte smil " jeg er stukket af og myrdede min gamle mester" sagde hun og bed sig let i underlæben " hvad laver du egentlig her?" spurgte hun stille og holdt øje med de 5 mænd der sad i hvert sit bur
( Ja 5 er fint^^)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
" lad mig sige.. Der er en grund til jeg har dette bånd på" sagde hun og trak lidt op i hendes kjole, det bånd hun havde på var hvis, men i midten var det rødt. som om hun havde blødt, hendes mester blev sur idet hun ikke gad hvad han ville. " for at huske hvad dog?" spurgte hun stille og kigged epå hende, hvad er der at huske for dette sted??
Gæst- Gæst
hun sukkede "jeg kom for at huske hvad, og hvem jeg var" sagde Nifi roligt og gik hen til buret "jeg bliver nød til at lukke dem ud det ville være forkert andet" sagde hun roligt *medmindre min herre ... Nej ikke tænk over det lige nu .... eller skulle jeg ?* hun blev ståendende henne ved buret hvor de 5 mænd var inde i og tænkte ... hun regnede ikke med at de ville gøre hende noget
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Selene gik over til hende og stillede sig foran Nifi for at blokkere vejen til buren hvor mændene var i idet en af dem tog fat i Selene og begyndte at tage på hende " SLIP MIG DIT BÆST!!!" råbte Selene og bed ham i hånden. " Det er det der vil ske!!" sagde hun imens hun kiggede på manden der tog fat i hende
Hun hørte en dør der gik op, hvem var nu det!? hun var ikke klar til at slås nu, hvis det var det personen ville, Noget var sikkert, denne person var engel! det kunne Selene mærke
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nifi vendte sig hurtigt om da hun hørte døren gå op. "godaften " mumlede Nifi til pigen der stod i døren ... *hvem er nu det ???* tænkte Nifi og forstod slet ikke hvorfor der var så mange mennesker her
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//ked af at fortælle dig det ross men det er aften og overskyet så nej der er ik sollys xD //
Gæst- Gæst
" er du bange lille engel" grinte Selene koldt og nærmede sig engle inde i skyggerne. Der var helt stille kun åndedræt kunne høres der inde. Selene stod nu få meter fra englen og kiggede på hende uden at gøre noget
Sidst rettet af selene Tirs 6 Jul 2010 - 2:42, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
//sry læste forkert ups...
Gæst- Gæst
"jeg lukker dem ikke ud" sagde hun stille til Selena "jeg ved hvordan det er at være i et bur, men de har gjort ting der nok er være end det jeg har gjort... tror jeg" mumlede hun
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
" Aww det er næsten synd for ham den mørkhårede! han ville være perfekt fom kæledyr" sagde hun og bed sig let i underlæben og gik ind i buret til mændene " Well well! hvem vil først!?" sagde hun og kiggede på den mand der havde taget på hende " nå det var dig". Selene gik over mod ham, stille, men selvbevist om han skulle pines mest af dem alle sammen. Hun tog noget der lagde på gulvet * Hvad er dog det?* tænkte hun og kiggede på det, en kuglepen eller noget der lignede. Hun stak den i halsen på ham og lod ham bløde ihjel, de andre blev bidt lidt hist og her, undtagen ham den unge mørkhårede
" hvad skal vi gøre med ham, det er næsten synd at gøre ham ondt" sagde Selene og kiggede på Nifi og derefter på de lidende mænd der vred sig i smerte
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*hvad ville min herre dog sige hvis hun fandt uf af at jeg snakkede med en engel!* tænkte Nifi og bakkede lidt igen uden at røre jorden. Hun så kort på englen igen og derefter hen på Selena.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Gamle minder kommer altid igen og hjemsøger en( Max 4 /åbent
» minder der ikke er minder - Alyn
» Langsomt sig selv.. og dog? - Zean
» fravær på samara og Selene
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus