Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 2:11

tid :: 12:21 og op efter

Vejr :: varmt, himlen er blå uden skyer. solen er højt på himlen, som om det et eventyr, fuglene kvidre

omgivelser :: folk er i fuld gang med at nyde deres ferie dage.

Tøj :: Sorte shorts og hvid skjorte med sort slips hængende om halsen, og håret sat op i pjusket hestehale og klipklapper.

Dato :: irl



Kajika vågnede stille næsten morgen og tog sig til sit ømme hoved og spærrede
de nærmest gardin lukkede øjne op og strakte sig let i det hun faldt ned mod hoved
puden igen, med et blødt Puff... hun grinte let i det hun så rundt og sagde
"Wauw.... jeg har det bare fantastisk idag!"



Kajika satte sig stille op og så rundt i sit collegie værelse og så mod døren i det der var blevet skubbede papir ind under døren med hendes nye karakter på og ikke nok med det så stod der os om hun var kommet ind på midicinsk afdeling eller hun skulle vælge en mere sikker vej, hun rejste sig vakkelt op og gik hen mod døren i det hun så mod brevene og bukkede sig let med den ene hånd på låret og strakte sig ned tog et brev, og åbnede det stille og skrig!..

"JA! jeg er KOMMET! IND PÅ MIDICINSK!! JAAAAAH!!!" hun grinte og hoppede i sin seng i det der stod hun skulle hente sin uniform nede ved den fornemme skrædder fordi der var lavet nye uniformer og det hele til dette nye semester!.. kajika tog hurtigt tøj på og sine dejlig Poul frank klipklapper og grinte i det hun løb der ned af igennem hele byen med brevet i hånden, og hoppede ned fra trapperne og hen af gågaden igennem terra mens hun grinte og skrig at hun var kommet ind !... hun stoppede foran skrædderen og grinte i det hun smilte glad og gik indenfor og stod der i den store skrædder og renser og så rundt på de tusind kr skrædder design syede dragter og hvad der ellers var og sagde"Wauw hvor er her dog smukt" hun gik hen og ventede på at få sin sygeplejerske dragt(Kan ses inde på profil ved udseende forneden).

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 2:15

Zane havde fulgt hende i hemmelighed, for at være sikker på at han ikke havde lavet et fuck-up. Det havde han ikke.
*Godt nok... og så tror jeg også at jeg har gjort nok for den tøs!* tænkte han.
Han var næsten besvimet efter at have brugt så meget energi på at slette Kajikas hukommelse.
Han var heller ikke ligefrem vant til at gøre gode gerninger, og han havde bestemt ingen planer om at blive ved med det!!
Zane stod med armene over kors og smilede dristigt udenfor skrædderen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 2:19

Kajika smilte og snakkede med skrædderen i det hun viste sit kort og han nikkede glad i det han gav hende den hvid røde sygeplejerske uniform og kajika så på den og krammede den i dens beskyttende omslags pose og sagde"ÅRH!!! soo!! CUTE!!! hvor er den dog fantastisk lavet !! jeg kan ikke fatte den skal sidde på mig og så ... når jeg skal arbejde ! årh den er såååå smuk!" hun grinte og nikkede og sagde tak i det hun gik ud der fra og stille så rundt og stod bare op af glasrudden lidt og krammede hendes nye karriere Uniform og tænkte*ja! sygeplejerske Dé volkan ! vil jeg blive kaldt eller volkan?? hehe det klinger godt!* hun lukkede øjnene og stod der og sagde"hihi tiiiihi! haha!!! mmmmh! dejlig blød!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:27

Han så på den overglade unge pige, og fnøs.
*Hun er glad... det vil sige at det lykkedes. Hun har fået et nyt liv, og en ny start. Nu skal hun bare lade være med at fucke det op...* tænkte han.
Han smilede koldt ad hende, og begyndte at gå ned ad gaden, ned mod den halvt færdige borg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:32

Kajika smilte i det hun stille så Zane og løb ned til ham, hun huskede ham godt men kun som hersker af terra, hun stoppede foran ham og sagde"Zane! hersker ... må jeg godt .... hmm?? heh må jeg godt få et billede af dig??" hun smilte kært og så flovt på ham i det hun sagde"Forresten ? er det ikke dine lange smukke kongelig agtig klæder der er der inde ved skrædderen??" hun så undrende på ham og bukkede respektfuldt og sagde"undskyld vis jeg snager hersker" hun lukkede flovt øjnene og så lidt op mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:38

Han stoppede op og kiggede på hende.
"Et billede? Af mig? Hvorfor dog det?" spurgte han undrende.
*Og kongelige klæder? Mig? Aldrig i livet om jeg skal ligne en højrøvet nobel...*
"Neej jeg tror ikke det er mit tøj der er derinde..." mumlede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:40

Kajika så flovt væk og fniste sødt i det hun sagde"fordi du ser godt ud og du vores hersker og vi skal faktisk snart op i et fag om dig så vidt jeg husker om hvad vi syntes om reglerne og sådan og der kunne jeg bruge billedet fordi nogen har faktisk aldrig set dig??" hun kiggede på ham med et hævet øjenbryn og tænkte*og så ser du sååå flot! ud... tihi men det min hemmelighed!...* hun stod bare der og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:50

"Du synes jeg ser... hva?" sagde han.
*Synes hun jeg ser godt ud nu? Har jeg lavet en fejl i hendes hoved?* tænkte han forvirret. Så opgav han med et suk.
"Ja ja da. Så tag et billede." sagde han så og smilede til hende. Nærmest venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:53

Kajika havde altid syntes godt om Zane uanset hvad men dog skræmte han hende nu men os facinerede fordi hun huskede ham ikke som Velarians bror mere???.. Kajika tog sin mobil og tog et billede af ham og sagde"Tak Zane D´tarion" hun rødmede let i det hun sagde"årh! mine studier! de begynder snart farvel!" hun skyndte sig at løbe i det hun vinkede til ham, hun kom tilbage til skolen senere og noget op på værelset sætte sit hår og få dragten på i det hun smilte og løb udenfor skolen for netop ikke at gå igennem alt tomulsen og stoppede lidt for at se byggeriet ved siden af og løb så videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 15:02

Han så efter hende, mumlede noget uforståeligt og gik så hen til byggepladsen.
Igen samlede han sin magiske kraft, dog ikke så meget som sidste gang, og fremmanede skyggevæsnerne, der arbejdede mange gange hurtigere end mennesker.
Han beordrede dem til at bygge videre, og de gik straks i gang.
Zane stod bare med armene over kors og kiggede på arbejdet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 15:05

kajika løb hurtigt op og var med til at skulle lære hvordan man gjorde det ene og det andet, hun lærte hvordan man forbandt mennesker rigtigt og dagen efter skulle hun lære hvordan man stak en nål i en og tømte blod. Efter timen.. Kajika gik udmattede der fra det havde gået galt det meste af dagen men hun ville ikke gi op, hun ville tag af sted tidligere og øve sig yderligere. Hun så rundt i det hun gabte og smuttede oven på og tog nogen shorts på og en top, samt sin jakke og klipklapper. Hun gik stille ned af trappen og gik rundt i byen i terra og ledte efter et sted at spise men alle steder var dog så dyre....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 21:33

Zane tørrede sveden af panden, og fik skyggevæsnerne til at forsvinde.
De havde gjort det godt i dag, men langsomere, fordi Zane ikke havde lyst til at slå sig selv ihjel!
Han satte sig ned på fortovet og kiggede op på den nu næsten færdige borg som skyggevæsnerne havde bygget.
*Nu varer det ikke længe...* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 21:38

Kajika gik stille rundt og købte sig en sandwish i det hun gik hen til byggepladsen og så Zane i det hun smilte og satte sig ved siden af ham dog med ovenlig mellem rum for ikke at krænke hans personal space, og sagde"Hmm den er smuk hvad skal det være når den er helt færdig? altså din bygning?? Zane" hun kiggede op mod den og tog en bid i det hun tænkte*bare jeg ikke forstyr ham*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 21:41

Han så på hende i et øjeblik, og kiggede så op på bygningen igen.
"En borg..." sagde han og smilede. Det ville blive en imponerende bygning!
"En mægtig borg, som ikke engang en tank ville kunne bryde ind i." sagde han og smilede endnu bredere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 21:48

Kajika smilte og sagde"Wauw en borg?? men er det ikke sådan nogen man brugte i gammel dage?? hmmm hvad med et emperium bygning næsten som en borg bare meget smukker i det og mere fornem??" hun grinte let og sagde"ej jeg driller bare men ja den skal vel nok blive smuk?? så.... hvad skal den bruges til egenlig midt i Di morga???" hun så undrende på ahm og tog endnu en bid mens hun stille smilte og pillede let ved sit hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 21:51

"Den skal være mit hovedsæde. Bare rolig.. det bliver ikke en decideret middelalderborg. Den bliver nærmest... moderne." sagde han og så på hende.
*Hun ser stadig kanon godt ud!* tænkte han og følte sig fristet.
Men han undlod at gøre noget og rejste sig i stedet op.
"Jeg må hellere komme hjem." sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 22:06

Kajika rejste sig op og vinden blæste blidt i hendes hvide skjorte der slimede sig ind til hendes timeglas formede krop og hun stod der med blanke øjne og funklende læber der var fugtige, hun frøs lidt i den kolde dejlige morgen vind og solen skindte ned på det hvide opsatte hår der lod sig flagre let til den ene side og kilde hende på skuldren, hun strøg en lok væk og sagde"Zane? er du sikker på efter alt det arbejde at du ? kan klare dig..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 22:11

Han så på hende. *Hvad mener hun?* tænkte han og undrede sig en smule.
"Jah.. jeg skal bare hvile mig lidt. Jeg har brugt mange kræfter." sagde han og tog sig selv i at smile til hende.
"Du bør nok også tage hjem og sove lidt... eller tage ud og score en eller anden." sagde han og blinkede til hende.
Så lo han og begyndte at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 22:20

*Hmm vil han ikke ha jeg er nær ham eller??... han ser ikke særlig ... rask ud han er sikkert død udmattede??* kajika sukkede let og rystede på hovedet og sagde"hvorfor skulle jeg dog gå ud og score nogen det har jeg ikke tid til... hmm og Zane jeg tænkte på om... om du ville med i byen senere måske??" hun roede sig genert i håret med et smil og stod der uskyldigt og rødmede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 22:27

Han stoppede op og vendte sig mod hende med et smil.
"Mig? Gå i byen? Hmmm... hvorfor lige mig?" spurgte han drilsk og koldt.
*Gad vide...* tænkte han og kneb øjnene en anelse sammen som forsøgte han at gennemskue hende.
*Hun inviterer mig i byen... måske skulle jeg gøre det...* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 22:31

kajika rødmede let og sagde"fordi .... fordi jeg syntes du virker virkelig sød og så vil jeg gerne lære dig at kende og ,...... og spørge dig om jeg måske kunne få et job efter uni som din privat læge vis det er iorden efter som det ikke lod til du lod særlig mange komme nær dig.... og ja?? jeg husker det egenlig ikke selv men dem på mit uni siger jeg reddet dit liv dagen før? og at jeg var så go og du næsten ikke lod dem komme nær dig ? og at du kun ville ha mig nær dig og sætte den der luft ting over din næse??" hun rødmede let og sagde"det har de sagt? så.... så vil du med i byen? ... altså du kan godt sige nej jeg kan godt finde en anden vis det er" hun så lidt væk og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 22:35

*Hun... lægger an på mig!* tænkte han vantro. Hvis bare hun vidste hvad han havde gjort ved hende, så havde hun ikke inviteret ham ud.
Men nu... nu havde hun jo ikke længere de minder.
*Hvad er det hun gør ved mig? Det er som om... som om jeg løsner lidt op når hun r i nærheden...* tænkte han og betragtede hende lidt.
"Hvornår og hvor skal vi mødes?" spurgte han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 22:38

kajika lyste op som om solen var i hendes smil og dens glimt og glæde i øjnene da hun bukkede respektfuldt og sagde"årh! tak Zane D´tarion! jeg vil ikke skuffe dem, og øhm?? hmm det har jeg ikke tænkt på hvad med kl, 20? og på den fineste franske resturan i terra??" hun smilte kært og gik hen til ham lidt og kunne ikke lade vær med at have dette smukke smil over de rosa lyse læber og strøg blidt håret over skuldren og pillede lidt ved kraven på skjorten og sagde"jeg skal nok komme i noget fornemt"*årh!! han sagde ja! ! Wauw så skal jeg måske ha en hvid eller sort kjole på eller har han måske nogen ønsker eller??*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 22:41

Han nikkede.
"Le Lievre klokken 20. Det er en aftale. Men jeg havde troet at en frisk pige som dig ville på bar eller diskotek." sagde han og smilede.
*Sorte bukser og en skjorte... tror jeg nok.* tænkte han helt glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 22:43

Kajika smilte og sagde"sådan en elegant rigmands pige som mig?? Hmm det ved jeg nu ikke haha" hun grinte let og blinkede i det hun sagde"du virkelig elegant Zane tak men måske kan vi det bagefter" hun tænkte*Hmmm hvid smuk kjole ! ja! noget kort vis vi skal på bar?? heh* hun vinkede i det hun løb hjem af og råbte"kl20! husk det nu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat) Empty Sv: Nye ! Minder nyt liv, HER KOMMER JEG!(Zane=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum