Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kiss off death(Constantine=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kiss off death(Constantine=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kiss off death(Constantine=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kiss off death(Constantine=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kiss off death(Constantine=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kiss off death(Constantine=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kiss off death(Constantine=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kiss off death(Constantine=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kiss off death(Constantine=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kiss off death(Constantine=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kiss off death(Constantine=privat)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Kiss off death(Constantine=privat) - Page 2 Empty Sv: Kiss off death(Constantine=privat)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 1:29

han tændte for fjernsynet og kikkede på hende "nogen specefik slags film du gerne ville se? vi har... tyske kanaler, engelske og mest af alt pieré kanaler" han sukkede stille da han nævnte pieré kanaler han sagde til hende "foriøvrigt vis du skal sove her efter solen står op bliver jeg nød til at finde ud af noget med vinduerne"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Kiss off death(Constantine=privat) - Page 2 Empty Sv: Kiss off death(Constantine=privat)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 1:45

hun smilede kært og sagde"nej bare rolig jeg er væk inden morgens solen den spreder sine stråler jeg skulle jo nødig være fanget her en hel dag ikke også, altså så længe der ikke sker noget ? uforudsigeligt så vil jeg være væk i morgen" hun grinte og sagde"blot en gyser" hun lagde sig lidt til rette og sagde"jeg er blot her i stuen vis det er altså at du skal sove" hun kiggede over på ham lidt og så mod tvet med de smukke røde øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 1:51

han nikkede og gik over på en kanal som sendte en gyser film og han lænte sig lidt tilbage mens han så filmen "hvilke uforudsilige ting skulle der ske?" han brød sig ikke om ordet 'udforusigeligt' specialt ikke på fransk da det ikke var hans letteste sprog men han gjorde et bragt forsøg han kikkede kort over på hende med hans blå øjne før han kikkede tilbage på TV'et

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 2:06

Scream smilede og sagde"Hmm det aner jeg ikke???" hun grinte i det hun bed sig i underlæben og sukkede let mens hun lod fingerne blidt stryge igennem håret og sagde"Hmmm" hun så mod ham lidt og sagde"sååå har du mødt andre end blot mig i di morga og hvorfor bor du egenlig på et hotel eller har du blot lejet dette???" hun kiggede undrende på ham og gabte let i det hun var lidt træt og nok snart skulle ha søvn

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:41

han kikkede på hende da hun bevægede sig tættere "nej har ikke mødt andre end dig i di morga hvilke måske er mit held holder mig da ude af problemer sådan da" han undrede sig over hendes spørgsmål og indtil videre havde han ingen grund til at lade vær med at svarer "tja jeg bord her fordi mine forældre syntes det og har betalt for det dejligt stort når man tænker over det" han lagde sit hoved let på skrå "hvad med dig hvor bord du?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum