Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En film... Eller hvad? - Cheshire
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
En film... Eller hvad? - Cheshire
Tid. 21.23
Sted. Cinéma - Biografen
Omgivelser. Mange mennesker der skal ind og se film, skilte og hvad der ellers er sådan et sted
Vejr. Ret koldt, overskyet, og mørkt
Dato. Irl
Påklædning. En hættetrøje med dødningehoveder på, og nogle stramme hvis bukser.
Sted. Cinéma - Biografen
Omgivelser. Mange mennesker der skal ind og se film, skilte og hvad der ellers er sådan et sted
Vejr. Ret koldt, overskyet, og mørkt
Dato. Irl
Påklædning. En hættetrøje med dødningehoveder på, og nogle stramme hvis bukser.
En høj og slank pige, med bleg hud og lyst hår, stod og kiggede på et skilt foran biografen, om en ny gyserfilm. Det var fristende at gå ind for at se den, men hvad var der ve' det, når der jo ikke var nogen at gå derind sammen med?
Hun var iført, meget stramme hvide bukser og en hættetrøje med døningehoveder på. Man kunne ikke sige at denne pige, var en snop eller pige som de fleste andre var. Hun gik aldrig nederdele og kjole, og brugte kun sort make-up. Hun elskede gyselige ting, og farlige folk.
Hun havde ikke mange venner, for hun kendte stadig ikke byen ret godt, selvom hun efterhånden havde været der i 1 - 2 uger.
Denne piges navn var Kitja. Hendes kælenavn, var mest KitKat, men af og til Katja.
Hun lod et let og skummelt grin, frembryde fra sin mund. Hun læste lidt om filmen og der stod blandt andet at det var en folm der var blevet kåret som den bedste gyserfilm det år, men hun vidste nu ikke helt om det var hendes smag, for hun var til de film der var meget blod og lignende i.
Gæst- Gæst
Sv: En film... Eller hvad? - Cheshire
ved siden af Katja stod en dreng og kiggede på samme plakat. Han snakkede i mobil "eh? du kan ikke komme? nå så.. må jeg jo bare se filmen selv" sagde han sukkene og lag på. Han havde to billeter i hånden til filmen og siden hans ven ikk kunne komme, var der en extra. Drengen hed Cheshire men blev kaldt Chez. Han så pigen ved siden af sig læse om filmen "vil du se den? jeg har en extra billet , tag den elller lad være" sagde Chez og smilte chamerene. Han havde blond hår, MEGET bleg hud og is blå øjne som virkede.. tomme. Han rakte billeten imod Katja.
Gæst- Gæst
Kitja smilte. "Tak," sagde hun og trak hætten op over hovedet. Hun tog imod billeten med et smil. "Hvad hedder du?" spurgte hun med et smil og fik håret til at hænge ud i den ene side af hætten. Hendes smil bredte sig lidt og hun ventede lidt på hans svar. Hun vendte sig mod ham og betragtede ham let.
Kitja kløede sig på kinden, med de lange mørke negle. Hun smilte stadig og kiggede lidt rundt. Folk var begyndt at gå ind i salene, fordi de fleste film begyndte klokken 21.30, men den film som Kitja og Chez skulle se, var klokken 21.40.
Der var stadig et smil på hendes læber og hun ventede stadig på hans svar.
Kitja kløede sig på kinden, med de lange mørke negle. Hun smilte stadig og kiggede lidt rundt. Folk var begyndt at gå ind i salene, fordi de fleste film begyndte klokken 21.30, men den film som Kitja og Chez skulle se, var klokken 21.40.
Der var stadig et smil på hendes læber og hun ventede stadig på hans svar.
Gæst- Gæst
Chez tøj var enkelt han havde en hvid bluse på og sorte bukser med et nittebælte samt sorte converse. "mit navn? Cheshire" sagde han og forventede hun ville grine af ham. Cheshire var navnet fra katten i alice i eventyr land. "men foolk kalder mig Chez , hvad med dig?" spurte han og studerede pigen. Hendes duft strejfede ham *en vampyr?* tænkte han og smilte så han blottede hans tænder. Man kunne se de fine lange hugtænder. Han fik et nysgerigt blik imens han ventede på hendes svar
Gæst- Gæst
Kitja betragtede ham, mens hun lyttede til hvad han sagde. "Sødt navn!" sagde hun ærligt og smilte. "Mit navn er Kitja, men de fleste klader mig KitKat,"
Hun lod let en hånd køre gennem det bløde lyse hår og tænkte på hvor sødt navn han faktisk havde. Det var da et meget sødt navn, efter hendes mening.
Alligevel, kunne hun ikke holde en lille latter inde. Hun syns nu at navnet avr lidt sjovt alligevel. For søde ting, kan jo også være lidt sjove.
Hun sukkede let og kiggede op på et ur der han under en gadelygte. Der svar stadig ti minutter til filmen begyndte.
Hun lod let en hånd køre gennem det bløde lyse hår og tænkte på hvor sødt navn han faktisk havde. Det var da et meget sødt navn, efter hendes mening.
Alligevel, kunne hun ikke holde en lille latter inde. Hun syns nu at navnet avr lidt sjovt alligevel. For søde ting, kan jo også være lidt sjove.
Hun sukkede let og kiggede op på et ur der han under en gadelygte. Der svar stadig ti minutter til filmen begyndte.
Gæst- Gæst
"s-sødt?" sagde chez overrasket og gentog hendes navn for at kunne huske det. En sort aura kom omkring Cheshire da hun kom med en lille latter. "jeg vidste det.. jeg burte skifte navn" sagde han imens han kiggede imod plakaten. Dog ville han ikke skifte navn det var det eneste minde han havde fra hans døde mor. Det var det navn hun gav ham. "skal vi gå ind ? noget slik ville være rart" sagde han, for en vampyr at være havde han en sød tand xD
Gæst- Gæst
Kitja smilte og lagde let en hånd på hans skulder. "Dit navn er hverken grimt eller dumt, og du skal ikke skifte navn. Aldrig har jeg hørt et sødere navn end dit, det må jeg ærligt inrømme," sagde hun og klappede let skulderen.
"Ja, lad os det," smilte hun. Hun syns virkelig dte var et sødt navn. "Jeg mener det, dit navn er fantastisk sødt!" Hun smilte og begyndte lige så stille at gå baglens hen mod døren der førte ind. Hun vinkede ham med sig.
"Ja, lad os det," smilte hun. Hun syns virkelig dte var et sødt navn. "Jeg mener det, dit navn er fantastisk sødt!" Hun smilte og begyndte lige så stille at gå baglens hen mod døren der førte ind. Hun vinkede ham med sig.
Gæst- Gæst
"tak, i lige måde dit navn er også pænt, du er den første som har sagt det til mig, i skolen går jeg bare under navnet Alois for at få folk til at kolde op med at grinte" sagde han sukkende og smilte så chamerene til Kiykat og gik inden for. han gik direkte hen til slik automaten og så grådigt på alle de ting som der var. Han var søn af en millionær men han så ikke sådan ud. han var heller ikke snoppet.
Gæst- Gæst
Kitja gik med et smil over til ham. "Tak;" mumlede hun og kiggede på tingene. Det eneste hun rigtig havde lyst til var en sodavand, men hun ville med glæde vente på ham.
Hun smilte. "Nå, kan du så se at finde noget slik, mens jeg henter noget sodavand?" sagde hun og smilte. Så gik hun hen mod en dame der stod bag en disk.
"To, sodavandsglas," sagde hun og damen gav hende to glas, og tog låg, smat to sugerør. Kitja gav hende 25 kroner for dem begge.
Så gik hun hen mod aotomat, man fyldte sodavand op ved. Så fyldte hun cola i dem begge. Det burde han da kunne li'?
Så tog hun begge sodavand med tilbage til ham.
Hun smilte. "Nå, kan du så se at finde noget slik, mens jeg henter noget sodavand?" sagde hun og smilte. Så gik hun hen mod en dame der stod bag en disk.
"To, sodavandsglas," sagde hun og damen gav hende to glas, og tog låg, smat to sugerør. Kitja gav hende 25 kroner for dem begge.
Så gik hun hen mod aotomat, man fyldte sodavand op ved. Så fyldte hun cola i dem begge. Det burde han da kunne li'?
Så tog hun begge sodavand med tilbage til ham.
Gæst- Gæst
Chez tog noget chokolade fra automaten og kiggede på Kitkat. Han så hun bestilte cola og et smil brede sig på hans læber. Han kunne godt lide cola men der var noget der manglede før han ville blive tilfreds med drikken. Da hun gav han glasset stilte han det på et bord og tog en lomme kniv frem. Han satte det imod håndledet og lavede et dybt sorg. Blodet flød hurtigt ud og ned i hans cola. det var nok en underlig blandning men det smagte godt. Lidt efter stoppede han og sorget helede og var helt væk lidt efter.
Gæst- Gæst
Kitja bed sig i underlæben og kiggede lidt rundt, for at sikre sig at ingen så hvad han gjorde. Dte var vel okay at gøre det når man var vampyr, men hvis menneskerne jo ikke vidste at der fantes det, ville det virke meget underligt.
Hun så tilbage på ham og og sukkede lydløst. "Snart færdig?" spurgte hun og så op på uret. Der var to minutter til filmen startede.
Hun så tilbage på ham og og sukkede lydløst. "Snart færdig?" spurgte hun og så op på uret. Der var to minutter til filmen startede.
Gæst- Gæst
En dame så skræmt på ham "hvad er det du laver?!" sagde hun højt og Chez kiggede hende ind i øjnene. Hans øjne glødet imens han sagde med en kølig stemme "glem hvad du så" damen's øjne blev sløret og hun nikkede og gik. "min evne eller en af den er hypnose jeg kan få folk til at glemme hvad de så og adlyde mig vis jeg vil" sagde han og tog en tår af hans cola. "her chokolade" sagde han og kastede den til hende. Det var en Kitkat xD på en måde var det ironisk men han mente ikke noget ondt ved det.
Gæst- Gæst
Kitja greb den i en hånd og smilte.
"Ja, men lad os nu komme ind," smilede hun og gik hen og lagde en hånd på det øverste af hans ryg og fik ham nærmest skubbet ind i sal tre. Hun havde sørget for at de måttte og alt det der pladder, man skulle fr man gik ind i salene. Hun fandt to af de bedste pladser.
Der var ik' mere end fem personer i salen inkl. dem selv.
"Ja, men lad os nu komme ind," smilede hun og gik hen og lagde en hånd på det øverste af hans ryg og fik ham nærmest skubbet ind i sal tre. Hun havde sørget for at de måttte og alt det der pladder, man skulle fr man gik ind i salene. Hun fandt to af de bedste pladser.
Der var ik' mere end fem personer i salen inkl. dem selv.
Gæst- Gæst
"eh? er der ikke mere en 3 personer? " sagde han overrasket og kiggede rundt. Så trak han sig på skulderne og satte sig ned "så er der mere plads til os" sagde han og grinte. "hvorfor er du enlig i biografen? ville du se filmen alene?" spurte Chez "jeg skulle rigtig ind med min ven fra klassen men han var blevet syg og kunne ikke komme" sagde han
Gæst- Gæst
"jeg går i biografen for at se alle de gyserfilm, som voksne mænd får mareridt om den og skriger," sagde hun med et smil.
Lyset dæmpede sig, og der kom farve på den store skærm. Kitja smilte til ham.
"Okay," smilte hun og tog lidt af cola'en.
Lyset dæmpede sig, og der kom farve på den store skærm. Kitja smilte til ham.
"Okay," smilte hun og tog lidt af cola'en.
Gæst- Gæst
Chez nikkede og så så imod skærmen da salen blev mørk. Filmen handlede om en pige der var blevet hjemsøgt. Det var en original historie og imens de uhyggelige scener kom skreg en pige ommen bag ved dem. Chez lavede ikke nogle reaktion , han blev ikke skræmt af sådan nogle film
Gæst- Gæst
Da en mand blev stukket ned i filmen og blodet flød til alle sider, begyndte Kitja stille at grine. Det avr sådan noget hun syns der var virkelig komisk!
Hun kiggede på Chez med et smil.
"Er den go'?" spurgte hun ham hviskende.
Hun kiggede på Chez med et smil.
"Er den go'?" spurgte hun ham hviskende.
Gæst- Gæst
"ja den er meget god" sagde han og smilte varmt til Kitkat. han tog en tår af hans cola og så på manden som lå i filmen og bløde.
Chez rakte hånden med colaen med blodet i over til kitkat "vil du smage?" spurte han og så på hende
Chez rakte hånden med colaen med blodet i over til kitkat "vil du smage?" spurte han og så på hende
Gæst- Gæst
Kitja nikkede og drak lidt af hans cola.
Dem der sad bag ved dem, kiggede på dem. De kunne godt se at Kitja og Chez havde cola i begge, så hvorfor skulle hun smage hans?
"Mmm, godt," smilede hun.
//Skal logge -.-"//
Dem der sad bag ved dem, kiggede på dem. De kunne godt se at Kitja og Chez havde cola i begge, så hvorfor skulle hun smage hans?
"Mmm, godt," smilede hun.
//Skal logge -.-"//
Gæst- Gæst
Lignende emner
» fanget og faret vild-eller ikke--Cheshire-privat
» Storm, eller hvad..? - Itachi
» Lyden af fred...eller hvad?
» En Kedelig Nat...Eller Hvad? - kaZu
» Ny verden, efter et år? Eller hvad?
» Storm, eller hvad..? - Itachi
» Lyden af fred...eller hvad?
» En Kedelig Nat...Eller Hvad? - kaZu