Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en fridag fra træning //mika// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en fridag fra træning //mika// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en fridag fra træning //mika// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en fridag fra træning //mika// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en fridag fra træning //mika// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en fridag fra træning //mika// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en fridag fra træning //mika// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en fridag fra træning //mika// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en fridag fra træning //mika// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en fridag fra træning //mika// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en fridag fra træning //mika//

Go down

en fridag fra træning //mika// Empty en fridag fra træning //mika//

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 23:55

s.ved søen i den stor skov
t.15.33
o.en smuk sø i en skov lysning.
v.sol men ikke for varmt .

det var et stille vejr og solen skinde ned på søens overflade og glinted smuk.
Riky sad i skyggen af de store trær i en stol.*sikke en dejlige dag at slappe af på *Riku lå sig tilbage og lukket sine øjne og to en slurk af sit kolde glas vand og satte det på jorden. Riku så maget afslappet up som om han hade trænet uafbrudt i dage vis.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en fridag fra træning //mika// Empty Sv: en fridag fra træning //mika//

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 15:37

Mika kom gående, hun var næsten lige landet og hendes 6 vinger var stadig fuldt synlige i al deres pragt, hun så kort mod himmlen før de trak sig tilbage i hendes ryg, hun gjorde en pinefuld grimasse da det nogle gange stadig smertede hende. Hun så sig rundt og viste ikke helt hvad hun skulle gøre, "Hmm." Hun gabte og strakte sig kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en fridag fra træning //mika// Empty Sv: en fridag fra træning //mika//

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 15:57

Henne ved søen kunne man høre en lyd minde om snorken. Riku lå i sin stol og sov med sit glas i hånden. han tabte glaset, pling lød det fra glaset og han vågnet "hmm hvad var det " han kigget ligt rundt og fik øje på glaset " når det var bare det" Riku lå sig tilbage igen og kigget ud på vandet og de mange tusinde glimt når sol ramte vandet "naturen er så smuk" sagde han lidt for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en fridag fra træning //mika// Empty Sv: en fridag fra træning //mika//

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:00

"Mest om aftenen", hun smilte da det var hendes egen mening, hun smilte og så på drengen hun ikke havde stødt ind i før, hun satte hovedet på skrå og smilte venligt til ham, "Goddag", hendes stemme var blid og mild, som et frisk vindpust, hendes grå'violette øjne betragtede ham kort før hun så imod himmlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en fridag fra træning //mika// Empty Sv: en fridag fra træning //mika//

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:10

Riku kigget op på personen* hvem er hun mærkeligt jeg hørte hende ikke *han kigget op på hende "goddag hvor kom du fra ?" han smilte til hende så man kunne se hans lys øjen som gav et lille glimt engang imelem som et lille lyn i hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en fridag fra træning //mika// Empty Sv: en fridag fra træning //mika//

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:27

"Domkirken", hun gengældte hans venlige smil og lagde mærke til gnisten i hans øje, hendes tågede grå'violette øje opfangede næsten altid som en kat. "Mika Amané, rart at møde dem", hun bukkede høfligt før hun satte sig vedsiden af ham, hun virkede rolig som altid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en fridag fra træning //mika// Empty Sv: en fridag fra træning //mika//

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:44

Riku kigget på Mika" domkirken ?hvorfor siger du det " *hvor var hun fra at jeg har boet i kirken *tænkte Riku og kigget lidt ned på sit swærd og tilbage på Mika *har jeg set hende får eller har hun set mig de få genge hvor præsten to mig ned i kirken for at give mig mad hvor ved hun det fra ??'tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en fridag fra træning //mika// Empty Sv: en fridag fra træning //mika//

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 16:56

Hun satte hovedet på skrå og så på ham, "Jeg bor lige vedsiden af domkirken, og du spurgt hvor jeg kom fra ikk? jeg er lige kommet fra domkirken", hun nikkede venligt, hun havde lagt mærke til sværdet, men ænsede det ikke. "Hvad er dit navn?", hun så mod himmlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en fridag fra træning //mika// Empty Sv: en fridag fra træning //mika//

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:05

Riku kigget på hende og sagde "jeg heder Riku Yamathi" han smilte og kigget ud mod søen.*pyhaa jeg trode lige at hun var en af dem der prøver at få mig tilbage til klokke tårnet *tænkte Riku og slappet ligt mere af."men hvad laver du her ude vi er langt ude i skoven" sagde Riku og kigget på Mika og smilte .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en fridag fra træning //mika// Empty Sv: en fridag fra træning //mika//

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:08

"Mig en ære Riku", hun smilte glad for at havde mødt en ny person, "Hvis man skal ind i skoven, er skovens hjerte altid det bedste", hun nikkede og sukkede, "Og hvis jeg skal være ærlig er det godt at komme her engang imellem til en forveksling", hun grinte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en fridag fra træning //mika// Empty Sv: en fridag fra træning //mika//

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:26

"jeg ved hvad du mener jeg har fri fra træning med min mester idag" sagde han og smilte til hende "en tur til søen er altid afslappne " sagde han og kigget ud på gilmtene fra søen. han lænde sig tilbage og to en fraske med vand op af sin taske"vi du ha noge vand "spurte han og ragte flasken ude mod hende og smilte til hende .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en fridag fra træning //mika// Empty Sv: en fridag fra træning //mika//

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 17:34

Hun nikkede da hun kunne relatere til det han mente, hun så mod søen og satte hovedet på skrå, "Det er virkelig smukt", hun så imod ham og nikkede og tog glad imod, hun to 1 slurk og lagde det ned, "Tak Riku", hun smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en fridag fra træning //mika// Empty Sv: en fridag fra træning //mika//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum