Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
morder ??? //mika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
morder ??? //mika
O: hende og gravendene … og hvad der ellers er på en kirkegård
T: midnat
V: lunt men med kraftig regn
Nifi stod og betragtede en af gravene den var fyldt med roser og hun havde ’kendt’ eller rettere sagt mødt personen som var begravet der … og hun var da også morderen til personen …
Hun sukkede og så ned af sig … al hendes tøj var vådt … og det bestod af et par bukser i sort med for mange lommer og en sort hettetrøje, et par gamle slidte sorte sko.
Gæst- Gæst
Sv: morder ??? //mika
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
”franske revulotion” spurgte hun kort men strøj tanken til side … hun ville ikke huske og var bange for at huske det mindste ved at Mika begyndte at fortælle… *og så bliver hun skuffet* Nifi rettede sig op og så med et trist og ængslit udtryk ud i luften
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så lidt på Mika og vidste ikke om hun ville svare ”meget … alt for meget der køre rundt i hovedet og der er slet ikke plads til det … mit hoved er for lille og de ting der skal være der … eller ikke må være der er for store… og hende den pokkers elver gør det hele værre!” hun startede med at lyde lille og såret men hvæste da hun nåede til elver delen … det var underligt som hendes humør svingede i aften.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
”hvilke ?!? hvad for nogle smerter ? fysisk ?” spurgte hun så venligt og roligt hun nu kunne. Kort tid efter slog hun atter hånden ind i gravstenen så den højre side af dem og den øverste del af stenen faldt om bag ved raten af stenen. *jeg lære det aldrig* tænkte hun surt og trist …
Gæst- Gæst
//sorry XD men al det jordbærkage var ikke godt for mig!!!!!//
Gæst- Gæst
”brugte du mennesker til at afreagere?” spurgte Nifi uforstående. Hun sukkede og så på sin hånd og derefter på stenen. *typisk igen ødelagt noget* tænkte hun og himlede med sine øjne.
//he he ok//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
”så jeg skal ødelægge noget der ikke skader mig?” spurgte Nifi og var stadig ikke helt med. ”vil og du vil lære mig det ikke?” spurgte hun kort tid efter og så på stenen … *wow* tænkte hun ”hvordan gjorde du det?” spurgte hun og rørte ved stenen .
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
”jeg tænkte blot på om … jeg måske kunne blive din elev ? eller lærling om man så må sige” sagde hun kort og kløede sig lidt i baghovedet. Hun håbede meget på at ja og ville gøre en hel det for at blive det og for at lære.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så nu med blå øjne meget beæret på Mika og lyttede til hendes øjne ”jeg siger intet til nogle. Og jeg er mere end loyal” sagde hun og nikkede kort med hovedet. ”jeg er klar … hvornår begynder vi?” spurgte hun og så lidt rundt … at lære noget brugbart var en ting … men at lære det fra en med så megen kraft var noget helt andet. Hun måtte helt bestemt vide hvad hun snakkede om.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» bjergene (Mika)
» Kontrakten (Mika)
» Imma bad little demon :3 //Mika//
» en fridag fra træning //mika//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift