Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)
"Jeg ved det ikke helt Brave.. Holder ikke rigtig trit med det mere.. Har i hvert fald set mit.. Af gode og dårlige stunder.. Ikke noget jeg for det medste snakker om." Belafont, ligger pludselig mærke til at han bare josker afsted og stopper.
"Ja? Skoven? Jeg josker bare afsted her.." Han griner lidt, samtidigt med at hansnæse rynker en enkelt gang, og han hurtigt kigger væk fra Kajika et øjeblik.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Brave!? Er du okay?" Belafont kigger på det tynde hul som Kajika faldt igennem, forundrende om hvordan der overhovedet var plads til at nogen kunde falde igennem..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvordan er vandet? Hvor koldt er det?!" Råber Belafont ned til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"M.. Men.. Der er knapt.. Nok plads til at jeg kan k... Arh for.." Belafont tager sin jakke af, og det samme med bukserne, hvor han så havde sin lederdragt på. Han ligger sit jakkesæt pænt på et træ, inden han vender sig. Han stopper, og kigger ned af sigselv. Han knurer igen, går tilbage til sin jakke og river et af ærmernde af. Han løber så hend til hulet, forvandler sig til sin dyre form, og flyver igennem hulet som sin ravneform. han skriger en enkelt gang, og flyver så ned ved siden af Kajika, og forvandler sig tilbage. Han ryster sine skuldre, og kigger op ad Kajika. Da hans øjne når til hendes skulder og såret. Han lukker øjnende, og går tættere på Kajika, og tilbyder hende ærmet som bandage, og kigger væk fra såret.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Belafont lukker hurtigt sine øjne, smæker sine tænder ned over hans tunge forholdsvist hårdt, og fjerne sin hånd. Han putter hurtigt sin hånd ind under vandet, hvor hun også vaskede sin hånd, og begynder at trække vejret dybt og højlydt..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja.. Ubetydeligt blod... Men også det bedste.." Belafont går langsomt hen imod Kajika. Hans hård glider ned over hans ansigt, i det at han sliker sig over læben. Han sprder sine finger lidt, som at han havde dem klar til at angribe.
"Som da man var et menneske, et strøg sukker over tungen.. Som den fineste vin... Som den bedst anrettede, royale kvæg kød..." Belafonts øjne flakker et par gange, og han hoster højt, og bakker væk fra Kajika igen. I det at han gør det, snubler han over en sten, og hamrer hovedet ned i en sten, hvilket lave et forholdsvist stort sår.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Gør ikke så ondt som man skulle tro.. Men var meget pratisk.. Der er ikke noget mere udelecat end ens eget blod. I hvert fald ikke for mig.. Hader lugten af det.. Fik mig til at slappe af igen.. Men tak for omsorgen Brave.." Belafont smiler venligt af Kajika, og køre venligt en af hans negle over hendes kind. Så kigger han på hendes sår, og nikker imod det.
"Se du nu at få lukket for det der, så vi kan komme ud her fra.. Og så jeg ikke begynder at blive trængende igen..." Balafont griner lidt, og stryger hands hånd over hans baghovede, og over såret.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Brave! Hvorfor ventede du ikke, Brave er du okay?" Han drejer hende, og ser hende i ansigtet, og prøver at få en respons.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Rargh! Nej jeg vil ikke... Men.. Gerh.. Ved ikke om du på nogen måde kunne forestille dig det... Men.. Forestil dig noget du rigtig godt kan lide at spise eller drikke.. Noget.. Rigtig.. Rigtig.. Godt.. Og så forestil dig, at det står foran dig.. Men noget vil holde dig fra at tage det med hård hånd.. Noget som holder dig fra at gribe fat i det, og du har viiirkelig behov for det.... Sådan har jeg det.. Vil ikke skade dig på sådan en måde, da jeg ved hvis jeg sætter tændene i dig, stopper jeg ikke..." Belafont trasker fra side til side, og knurer og væser af sigselv.
"Men jeg nægter at skade dig, da du er for sød, smuk og elegant til at jeg ville ødelægge det..." Belafont sukker dybt, og lukker øjnende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg har smagt jeres blod før Brave.. Sidste gang overlevede begge parter.. Stol på mig.. Jeg tager kun lige.. Kun lige nok til at tilfredsstille den søde tand.." Belafont smiler bredt nok til at Kajika kan se hendes hugtænder, og se dem vokse en smule igen.
"Stoler du på mig?" Belafont bevarer det brede smil, imens han kigger på Kajikas øjne, og prøver at få øjnkontakt, imens han stryge sin hånd blidt ned over Kajikas hals, over hends skulder, og hviler den på hendes overarm, og holder den anden let på hendes hals, med hans tommeltot omkring hendes hals, som venligt stryger over den.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Alone and afraid ~Danai::privat~
» Don't be afraid of the dark creatures, it's just me //Marishka//
» dont be afraid of the dark ~Eremiel::privat~
» The Danger of Curiosity
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus