Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)
Gæst- Gæst
"Undskyld Brave.. Mine instincter d.. Er du okay?" Hans dominerend greb giver hurtigt slip, og han stryger sin hånd op af hendes arm, og hviler den på hendes skulder, hvor han hviler den venligt, og flytter hans anden hånd op på hendes kind igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej.. Har ikke behov for mere.. Bider dig kun igen.. Hvis du vil have det..." Belafont winker drilsk med hans ene øjnbryn, og grinede blidt. Han rejste sig så, og tilbød en hånd og lyfte hende op med.
"Mange tak.. Dit kældenavn passer dig endnu bedre end jeg havde først troet, Brave.." Han smiler venligt, og bliver ved med at tilbyde hans hånd.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hm. Gætter på at der nok ikke er specielt mange forretninger æbne ved den her tid.. Og at rende rundt i en fin kjolde, ødelagt af vand og blod, er nok ikke det smarteste... Er nok forholdsvis opmærksomheds vækkende..." Belafont griner en smule, og kigger til hans side, og så tilbage på Kajika.
"Min hytte ligger ikke så langt her fra.. Har noget tøj du kunne låne.. Også noget der passer sig til en dame.." Belafont smiler venligt, imens han giver sit forslag. Hans sår på hans baghovede var healed helt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg finder noget til dig.. Og du skal ikke være bange for Balthazar.. Han gør dig kun noget hvis jeg ber ham om det.. Og jeg har vidst fået dig bidt mere end nok for i dag..." Belafont griner rimeligt højt, imens han går ind af en skyde dør, og lader den være åben, hvis Kajika har lyst til at følge efter ham.
Gæst- Gæst
Kajika sagde"uuuuh!!" hun gik stille rundt og kiggede i det hun så stuen og det så råbte hun til sidst så han kunne høre det og spurgte egenlig nærmere"Må jeg godt låne dit badeværelse og bruser for lidt tid jeg er fyldt med blod jo og det størknede og driller og klør lidt så må jeg låne din bruser bare få minutter" hun grinte og bed sig let i underlæben i det hun sagde"Hmmm balthazar sødt navn er han tam eller???"
Gæst- Gæst
Belafont lyder til at rykke rundt på bøgler inde i værelset han befinder sig i, inden han råber tilbage.
"Ja ja Balthazar gør ikke en flue fortræd, så længe jeg er her. Og ja selvfølgelig.. Lige to sekunder."
Et øjeblik senere kommer Belafont ud af værelset igen, med en kjole i hånderne. Kjolden er lang og elegant, med en blanding af guld og hvide farver. Kjolden havde et hint af Renaissancens tidsalder, men han havde fundet den som ville passe bedst ind i et nye miljø. Kjolden ville bare være en del finere, end den normale natteravns beklædning.
"Var lige hvad jeg kunne finde.. Håber den er god nok, resten af de kjolder jeg har, ville slet ikke passe ind i nutildags miljø.." Belafont smiler, og pejer imod en dør ved siden af dem.
"Der inde er badeværelset. Der ligge håndklæder på den øverste hylde.." Belafont smiler blidt, imens han rækker kjolden ud til Kajika.
Badeværelset har den samme gamle stil, med massere af guld, hvide og lilla farver. Meget som Renaissancens tidsalder igen..
Gæst- Gæst
Kajika kiggede på kjolen og smilede i det hun tog i mod den og sagde"Wauw hvor er den dog smuk og den må jeg låne eller????.... årh forresten hvorfor har du dame tøj hjemme ved dig har du haft en kæreste eller???" hun grinte sødt og kiggede på kjolen og smilede i hele ansigtet.. hun nikkede og gik ud på badeværelset , tændte vandet og gik ind under det og nød virkelig vandet ned af sig selv da hun havde smidt sit tøj og kiggede på kjolen der hang klar til hende, i det hun var færdihg tog hun kjolen på og kom ud med den mens hun tørrede sit hår med håndklædet og sagde"så hvad syntes du???"
Gæst- Gæst
"Smuk som in hver dame burde værde.. Og nej jeg har ikke haft en jeg elskede i mange mange år.. Men jeg kan godt lide at samle på ting fra den tidsalder jeg levede i, dengang.. Du kan da komme og se hvis du vil." Belafont smiler stadig bredt, da han tilbyder Kajika at komme ind i det rum der var bag skyder døren.
Rummet er et stort klædeskab. Et som man ville se det i den tid det er fra. I den højre side af rummet hænger der mindst over halvtreds store fine kjolder fra Rennaissancen, og til venstre hang der omkring det samme antal af jakkesæt og uniformer fra den samme tid.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja i Renaissancen var der en helt anden stil. Meget mere elegant.. Nutildages handler det om at vise så meget som muligt... Kan slet ikke beskrive hvor ofte det gør det svært at være vampyr..." Han griner let, og læner sig tilbage. Han ignorere at hans, stadig våde, læderdragt, river lidt i sofaens stof. Han ligger hænderne bag hans hovede og kigger over på Kajika.
"Er mange ting som gør det problematisc at være vampyr.. Er vores forbandelse." Han griner en smule, og virker rimelig afklaret med det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Praktisk dragt.. Ville jeg kalde den..." Han griner let, og kigger så rundt.
"Hmm.. Ja har jeg.. Kom." Han rejser sig, og leder hende imod en trappe, hvis hun kommer med, imens han snakker.
"Nej jeg kan ikke tåle sollys.. Min hud kan ikke. Kan godt bevære mig rundt i det, men så skal det være i en dragt der dækker mig helt.. Hvis jeg står udsat for det for længe ville jeg dø.. Har jeg i hvert fald set andre af min slags gører, hat.. Trodsalt ikke prøvet det selv.." Selvom Belafont fyrede en joke af, grinede han ikke, da han i stedet så en smule trist ud, somom han erændrede et dårligt minde. Han pejer op af trappen, for at lade hende gå først. På loftet er der et rum på størelse med stuen. Der hænger en stor mængde billeder på vægende, alle sammen kendte værker fra Rennaissancen. Resten a rummet var decoreret som resten af husests interiøre. I den ene side af rummet står en meget stor, og fin seng.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ikke rigtig. Som jeg sagde kan jeg godt lide at samle på ting fra min gamle tid.. Engang ligefrem besat af det.. Mange af de her billedere er ikke kopier.. Og hvordan jeg anskaffede mig dem, skal ikke nævnes..." Han griner lettere lumskt, og går hen til sengen, og læner sig op ad den ene af sengens stolper, som gik op og styttede lagnet, som gik over sengen, og gjorde det til en drømmeseng.
"Du gav mig noget i dag, som jeg ikke havde fået i omkring hundrede år.. Du fortjener at sove godt, efter jeg har udmattet dig sådan.." Belafont smiler venligt, og krydser sine arme. "Jeg sover nede på sofaen sammen med Balthazar og Petrarch"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Har jeg heller ikke i et godt stykke tid, men det er noget helt andet... Og ja. Du tager bare sengen. Jeg sover alligevel for det meste nedenunder." Belafont griner en smule, og går over til sin bedstand. Han tager en lille mp3 afspiller ud af skuffen, og holder den i hånden imens han rejser sig op. Han smiler ned på Kajika, og stryger en negl venligt over hendes kind.
"Jeg sover alligevel ikke ved den her tid." Han klikker en negl imod hans hjørnetænder, og griner en smule, inden han går hen imod trappen. Han stopper og kigger over på Kajika.
"Er der noget andet jeg kan gøre for dig, inden jeg lader dig alene Brave?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hv.. Hvad?" Belafont griner så højlydt og ryster hovedet imens han kigger rundt. "Haha nej liderlig er da nok det sidste jeg ville sige jeg var... Ha det kan godt være at det virker sensuelt når jeg bider, men er kun af respect for mit offer, da jeg tydeligt kan huske hvordan det er at blive bidt... Og min blidhed og mit greb om deres arm, er oftest med til at dele deres følelser rundt, nok til at de ikke ligger mærke til det værdste fra mine tænder." Belafont snakker imens han leder igennem kjolderne. Han stopper med at lede der, og begynder at kigge i skuffer.
"Og ja, jeg nyder det da vær gang jeg bider.. Men elsker løven ikke også vær gang den bider i sit bytte?" Belafont kigger lidt op fra den reol han kigger i, og griner lidt lumsk, inden han kigger ned igen, og leder videre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej er det vel ikke..." Han grinede drilskt, imens han fortsatte med at kigge igennem skufferne, og prøvede sit bedste og undgå at hører hendes tanker.
"Hmm... Syntes ikke jeg kan finde noget.. Lingirie er ikke det jeg har mest af.. Heller ikke nattøj for den sags skyld." Han grinede lidt igen, og kom i tanke om noget. Han rejste sig, og gik over på den anden side af reolerne ved siden af Kajika. Han kiggede en skuffe, og tog en meget bred og lang bluse.
"Har den her. Er godt nok en mande bluse, men er vidst nok stor nok til at du kan passe den, og bruge den til at sove i.." Han tilbød den til hende, med et smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Alone and afraid ~Danai::privat~
» Don't be afraid of the dark creatures, it's just me //Marishka//
» dont be afraid of the dark ~Eremiel::privat~
» The Danger of Curiosity
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus