Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) - Page 3 Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:25

kajika lukkede øjnene sammen af ubehag og sagde"mmmmh Danger du sagde blot lidt jeg tror du skal stoppe nu fordi du suger hurtigere og det temmelig ubehaageligt" hun mærkede neglene borde sig i hendes hud og tænkte*får jeg blå mærker af dette så længe der går hul kan jeg blot heale det* hun så på ham helt lamslået over hans styrke og tænkte*jeg kan ikke rør mig næsten så stærk er han men dette går ikke galt han siger han jo har smagt sådan noget blod her før* hendes ansigt var smukt hendes hals blød som smør i huden og stram men dejlig, og hendes duft af blod og roser var i luften som var hun magisk helt igennem til knoglerne.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont) - Page 3 Empty Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:35

Belafonts øjne bliver ved med at flake, og hans greb bliver mere og mere stramt. Hans negle laver ikke et hul, og grebet er nu hårdt nok til at det måske ville lave blå mærker. Hans kærlige hånd på hendes kind, stryger ned fra kinden, og til hendes hals. Han presser meget blidt med hans tommel finger på hendes strube, hårdt nok til at blokere hendes luftvej. Men dette kun i et par secunder, før han meget hurtigt trækker sine tænder ud af Kajikas bløde hals. Han væser højt, i det hans tænder bliver normale igen. Han læner sig en smule tilbage, og kigger bekymret på Kajika.
"Undskyld Brave.. Mine instincter d.. Er du okay?" Hans dominerend greb giver hurtigt slip, og han stryger sin hånd op af hendes arm, og hviler den på hendes skulder, hvor han hviler den venligt, og flytter hans anden hånd op på hendes kind igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:41

Kajika tog sig lidt til armen og kiggede få sekunder væk i det hun bandet og svovlede dog uden at sige noget men mimede det hele og bed tænderne sammen af smerte men vendte sig så mod danger igen og smilede kært som om intet var hændt og sagde"Jeg tror jeg overlever undtagen min arm i disse her uger den er næsten helt kvast syntes jeg men det gør intet det er jo som sagt dit indre dyr der tager over og gør det så det gør intet og er din sult stillet nu og du har ikke brug for mere eller lyst til noget vis jeg sagde du godt måtte bide mere vel???" hun smilede og åndede lettet op over han ikke ville ha mere *nøj det gjorde nas!!*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:51

Belafont ryster hovedet lidt, og smiler venligt, og stryger sine negle venligt over der hvor han pressede hårdt.
"Nej.. Har ikke behov for mere.. Bider dig kun igen.. Hvis du vil have det..." Belafont winker drilsk med hans ene øjnbryn, og grinede blidt. Han rejste sig så, og tilbød en hånd og lyfte hende op med.
"Mange tak.. Dit kældenavn passer dig endnu bedre end jeg havde først troet, Brave.." Han smiler venligt, og bliver ved med at tilbyde hans hånd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:14

kajika tog i mod hans hånd og rejste sig op i det hun grinte og sagde"ååårh ja og dit navn danger passer skam os mere nu du er nemlig noget farlig især når du sulten kunne jeg mærke skam" hun grinte og tog sig til halsen og healede hullerne væk og strøg blodet væk og sagde"hmmm men min kjole er helt plettet og ødelagt nu desværre og vi burde nok gå tilbage til byen eller hvad har du lyst til danger??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:25

Belafotn griner en smule, og slikker det sidste blod væk fra hans læber og tænder, og for næsten en kuldegysning af at gøre det. Han kigger ned af Kajikas elegante kjole, som nu var lettere ødelagt.
"Hm. Gætter på at der nok ikke er specielt mange forretninger æbne ved den her tid.. Og at rende rundt i en fin kjolde, ødelagt af vand og blod, er nok ikke det smarteste... Er nok forholdsvis opmærksomheds vækkende..." Belafont griner en smule, og kigger til hans side, og så tilbage på Kajika.
"Min hytte ligger ikke så langt her fra.. Har noget tøj du kunne låne.. Også noget der passer sig til en dame.." Belafont smiler venligt, imens han giver sit forslag. Hans sår på hans baghovede var healed helt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:31

Hun nikkede og sagde"Okay det lyder temmelig fornuftigt sååå det er iorden??" hun grinte let og sagde"men ja du har ret hvad vil folk dog ikkke tænke vis de så mig sådan her altså det er jo slet ikke passende for en dam eat se sådan her ud" hun kiggede stille på danger og bed sig let i underlæben i det hun følgede med ham hjem og da hun stod indenfor i hytten kiggede hun rundt lidt nysgerrigt og sagde"Hmmm dejligt sted du har dig her" Hun smilede kært og sagde"så hvad kan jeg låne???" kajika kunne bære ja næsten alt om det så var strip tøj eller hvad det var så klædet det hende, hun havde en gang før båret stripper tøj og man folk gloede men det var kun fordi hendes eget blev sjask vådt og det var så meget vinter vejr udenfor så hun var tvunget til at skifte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:40

Belafont grinte en smule. Han rystede hovedet lidt, og skammede sig over at kunne læse tanker. Men kun en lille smulle... Han gik hen imod døren som stod åben, og da han kom der hen, kom en stor sort Mastif løbende forbi ham, og kiggede ud på Kajika. Belafont kiggede over skulderen, og tilbød hende at komme ind. Hvis hun gjorde, ville han lede hende ind i en stor stue, med en masse decorering fra Renaissancens tid, og ældgamle møbler.
"Jeg finder noget til dig.. Og du skal ikke være bange for Balthazar.. Han gør dig kun noget hvis jeg ber ham om det.. Og jeg har vidst fået dig bidt mere end nok for i dag..." Belafont griner rimeligt højt, imens han går ind af en skyde dør, og lader den være åben, hvis Kajika har lyst til at følge efter ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:44

//Hva en mastif?? ^^//

Kajika sagde"uuuuh!!" hun gik stille rundt og kiggede i det hun så stuen og det så råbte hun til sidst så han kunne høre det og spurgte egenlig nærmere"Må jeg godt låne dit badeværelse og bruser for lidt tid jeg er fyldt med blod jo og det størknede og driller og klør lidt så må jeg låne din bruser bare få minutter" hun grinte og bed sig let i underlæben i det hun sagde"Hmmm balthazar sødt navn er han tam eller???"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:00

//En stor hund :) Går Belafont til taljen. Google den hvis du vil se en :). //

Belafont lyder til at rykke rundt på bøgler inde i værelset han befinder sig i, inden han råber tilbage.
"Ja ja Balthazar gør ikke en flue fortræd, så længe jeg er her. Og ja selvfølgelig.. Lige to sekunder."
Et øjeblik senere kommer Belafont ud af værelset igen, med en kjole i hånderne. Kjolden er lang og elegant, med en blanding af guld og hvide farver. Kjolden havde et hint af Renaissancens tidsalder, men han havde fundet den som ville passe bedst ind i et nye miljø. Kjolden ville bare være en del finere, end den normale natteravns beklædning.
"Var lige hvad jeg kunne finde.. Håber den er god nok, resten af de kjolder jeg har, ville slet ikke passe ind i nutildags miljø.." Belafont smiler, og pejer imod en dør ved siden af dem.
"Der inde er badeværelset. Der ligge håndklæder på den øverste hylde.." Belafont smiler blidt, imens han rækker kjolden ud til Kajika.
Badeværelset har den samme gamle stil, med massere af guld, hvide og lilla farver. Meget som Renaissancens tidsalder igen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:16

//ok nuttet :D//

Kajika kiggede på kjolen og smilede i det hun tog i mod den og sagde"Wauw hvor er den dog smuk og den må jeg låne eller????.... årh forresten hvorfor har du dame tøj hjemme ved dig har du haft en kæreste eller???" hun grinte sødt og kiggede på kjolen og smilede i hele ansigtet.. hun nikkede og gik ud på badeværelset , tændte vandet og gik ind under det og nød virkelig vandet ned af sig selv da hun havde smidt sit tøj og kiggede på kjolen der hang klar til hende, i det hun var færdihg tog hun kjolen på og kom ud med den mens hun tørrede sit hår med håndklædet og sagde"så hvad syntes du???"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:27

Belafont grinede en smule af spørsmålet omkring en kæreste, men forblev tavs, og ventede på at Kajika var færdig. Da hun kommer ud igen observerer han hende, og smiler bredt.
"Smuk som in hver dame burde værde.. Og nej jeg har ikke haft en jeg elskede i mange mange år.. Men jeg kan godt lide at samle på ting fra den tidsalder jeg levede i, dengang.. Du kan da komme og se hvis du vil." Belafont smiler stadig bredt, da han tilbyder Kajika at komme ind i det rum der var bag skyder døren.
Rummet er et stort klædeskab. Et som man ville se det i den tid det er fra. I den højre side af rummet hænger der mindst over halvtreds store fine kjolder fra Rennaissancen, og til venstre hang der omkring det samme antal af jakkesæt og uniformer fra den samme tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:33

kajika så rundt og sagde"Wauw hvor har du virkelig mange ting fra den tids alder det helt vildt og hvor er de kjoler dog bare smukke de går direkte i øjnene på en og man forelsker sig i dem og ønsker næsten man kommer fra den tid" hun grinte og så på ham med et smil og sagde"de virkelig smukke os dem til mændene uniformerne og det hele me jeg vil nu altid syntes mest om en fyr i læder" hun grinte og kiggede stille rundt i det hun sagde"tak Danger og nøj jeg udmattet og træt der må ha været af det blod du tog fra mig der har gjordt mig helt udmattet" hun satte sig i en af hans sofaer og kiggede rundt i det hans hund med det samme kom hen til hende stille og snuste til hende mens den lagde sig som var det normalt at lægge der når folk var på sofaen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:44

Belafont grinede en smule, og rystede hovedet let, da han gik over ved siden af Kajika. Balthazar dregede sig lidt, og bjæffede en enkelt gang at Belafont. Belafont smiler til den, or putter en hånd på dens hovede, og ryster det let. Den knurer gladt, og kigger så op på Kajika igen, og ligger hovedet ved siden af hende på sofaen, og kigger op på hende med dens store øjne.
"Ja i Renaissancen var der en helt anden stil. Meget mere elegant.. Nutildages handler det om at vise så meget som muligt... Kan slet ikke beskrive hvor ofte det gør det svært at være vampyr..." Han griner let, og læner sig tilbage. Han ignorere at hans, stadig våde, læderdragt, river lidt i sofaens stof. Han ligger hænderne bag hans hovede og kigger over på Kajika.
"Er mange ting som gør det problematisc at være vampyr.. Er vores forbandelse." Han griner en smule, og virker rimelig afklaret med det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:48

hun nikkede stille og forstående i det hun bed sig i underlæben og sagde"Hmmm ja jeg kan se hvad du mener egenlig" hun grinte let og nussede hans hund på hovedet og så rundt i det hun sagde"så?? danger kan jeg låne et værelse af dig eller sove her på sofaen blot en stund indtil i morgen eller noget og kan du egenlig tåle lys nu når jeg tænker på det altså du ved sollys???" hun kiggede undrende på ham og sad blot der og betragtede ham og sagde"forresten cool dragt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:58

Han skulle lige til at svarer, da hun nævner dragten. Han løfter et øjnbryn, og kigger ned af sigselv, så op på Kajika, med et lumsk smil.
"Praktisk dragt.. Ville jeg kalde den..." Han griner let, og kigger så rundt.
"Hmm.. Ja har jeg.. Kom." Han rejser sig, og leder hende imod en trappe, hvis hun kommer med, imens han snakker.
"Nej jeg kan ikke tåle sollys.. Min hud kan ikke. Kan godt bevære mig rundt i det, men så skal det være i en dragt der dækker mig helt.. Hvis jeg står udsat for det for længe ville jeg dø.. Har jeg i hvert fald set andre af min slags gører, hat.. Trodsalt ikke prøvet det selv.." Selvom Belafont fyrede en joke af, grinede han ikke, da han i stedet så en smule trist ud, somom han erændrede et dårligt minde. Han pejer op af trappen, for at lade hende gå først. På loftet er der et rum på størelse med stuen. Der hænger en stor mængde billeder på vægende, alle sammen kendte værker fra Rennaissancen. Resten a rummet var decoreret som resten af husests interiøre. I den ene side af rummet står en meget stor, og fin seng.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 4:04

kajika så rundt og gik med ham i det hun grinte sødt og sagde"hvor er du dog sjov Danger og ja meget praktisk kan jeg se" hun smilede sødt og gik med oven på og opdagede de mange billeder som det første da hendes øjne strejfede over de smukke vægge og sagde"wauw jeg havdee aldrig troet du havde så smukt et rum men her er så smukt og alle de smukke billeder eller væg malerier de virkelig fantastiske og ååårh for en seng du har så jeg må sove på den men hvor skal du så sove???" hun kiggede undrende på ham og satte sig på sengen og så på væg malerierne og sagde"så har du et specielt billede du godt kan li her af alle dem du har hængende siden du har så mange???"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 4:12

Belafont kigger rundt i rummet på de mange malerier, og ryster let på skulderen, og kigger tilbage på Kajika.
"Ikke rigtig. Som jeg sagde kan jeg godt lide at samle på ting fra min gamle tid.. Engang ligefrem besat af det.. Mange af de her billedere er ikke kopier.. Og hvordan jeg anskaffede mig dem, skal ikke nævnes..." Han griner lettere lumskt, og går hen til sengen, og læner sig op ad den ene af sengens stolper, som gik op og styttede lagnet, som gik over sengen, og gjorde det til en drømmeseng.
"Du gav mig noget i dag, som jeg ikke havde fået i omkring hundrede år.. Du fortjener at sove godt, efter jeg har udmattet dig sådan.." Belafont smiler venligt, og krydser sine arme. "Jeg sover nede på sofaen sammen med Balthazar og Petrarch"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:01

Kajika så mod ham og nikkede sødt i det hun tog sig til hovedet og kom til at grine lidt voldsomt i det hun sagde"ej undskyld det blot det kunne lyde som om jeg gav dig sex selv om jeg kun gav dig noget af mit blod" hun smilede kært og nikkede"men det iorden er du sikker på jeg ikke skal sove nede på sofaen det vil intet problem være for mig" hun kiggede nysgerrigt på danger og sad blot der og var ikke sikker på hvad hun skulle gøre egenlig???... hun lagde sig stille tilbage og sagde"men det godt nok en dejlig seng du har"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:08

Belafont lyftede et øjenbryn, og grinede en smule.
"Har jeg heller ikke i et godt stykke tid, men det er noget helt andet... Og ja. Du tager bare sengen. Jeg sover alligevel for det meste nedenunder." Belafont griner en smule, og går over til sin bedstand. Han tager en lille mp3 afspiller ud af skuffen, og holder den i hånden imens han rejser sig op. Han smiler ned på Kajika, og stryger en negl venligt over hendes kind.
"Jeg sover alligevel ikke ved den her tid." Han klikker en negl imod hans hjørnetænder, og griner en smule, inden han går hen imod trappen. Han stopper og kigger over på Kajika.
"Er der noget andet jeg kan gøre for dig, inden jeg lader dig alene Brave?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:13

kajika så rundt og sagde"Nej ikke rigtig Danger såååå.... jeg tror vel dette er et godnat og må du ha en god jagt eller blot slap af aften??" hun grinte sødt og sagde"eller vent har du noget jeg kan sove i ellers ender det bare med jeg skal sove i undertøj eller sådan noget, hmmm hvad med noget af det kvinde tøj du havde er der intet nattøj der eller noget til en pige???" hun kiggede på ham og gik neden under igen hen til det rum hvor alt tøjet var og sagde"så danger??? det lang tid siden du har haft det hva... hihih jamen plejer fyre så ikke blot at blive lideerlige omvandrende lig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:22

Belafont fulgte efter Kajika ned til rummet. Efter hendes sidste kommentart, løftede han begge øjnbryn, og lod det ene falde.
"Hv.. Hvad?" Belafont griner så højlydt og ryster hovedet imens han kigger rundt. "Haha nej liderlig er da nok det sidste jeg ville sige jeg var... Ha det kan godt være at det virker sensuelt når jeg bider, men er kun af respect for mit offer, da jeg tydeligt kan huske hvordan det er at blive bidt... Og min blidhed og mit greb om deres arm, er oftest med til at dele deres følelser rundt, nok til at de ikke ligger mærke til det værdste fra mine tænder." Belafont snakker imens han leder igennem kjolderne. Han stopper med at lede der, og begynder at kigge i skuffer.
"Og ja, jeg nyder det da vær gang jeg bider.. Men elsker løven ikke også vær gang den bider i sit bytte?" Belafont kigger lidt op fra den reol han kigger i, og griner lidt lumsk, inden han kigger ned igen, og leder videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:28

hun grinte sødt og sagde"tænk ikke på det danger" hun kiggede på det og nikkede"jo det gør den jo og sikke en spændende syns vinkel du har" hun grinte sødt og bed sig let i underlæben i det hun rødmede og sagde"såååå finder du noget danger ...." hun kiggede undersøgende på ham mens han jo roddet rundt i skufferne og tænkte*Hmm ellers må jeg jo sove i undertøj men det vel heller ikke så galt altså....*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:34

Belafont hørte hendes tanker, og smilede lidt lumskt ned i skufferne
"Nej er det vel ikke..." Han grinede drilskt, imens han fortsatte med at kigge igennem skufferne, og prøvede sit bedste og undgå at hører hendes tanker.
"Hmm... Syntes ikke jeg kan finde noget.. Lingirie er ikke det jeg har mest af.. Heller ikke nattøj for den sags skyld." Han grinede lidt igen, og kom i tanke om noget. Han rejste sig, og gik over på den anden side af reolerne ved siden af Kajika. Han kiggede en skuffe, og tog en meget bred og lang bluse.
"Har den her. Er godt nok en mande bluse, men er vidst nok stor nok til at du kan passe den, og bruge den til at sove i.." Han tilbød den til hende, med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 16:37

kajika rødmede og tog i mod den i det hun smilede og sagde"tak danger" hun rødmede endnu mere i det hun gik ud på badeværelset og skiftede til det med det andet tøj læggende pænt over armen og sagde"så godnat danger jeg vil gå oven på" hun smilede sødt og vidste ikke rigtig hvad hun skulle gør... Hun gik oven på og lagde sig i sengen efter at ha lagt tøjet til siden og sagde"mmmmh dejligt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum