Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)
"Sov godt Brave!" Han tog sin mp3 frem, og satte dem i ørende, satte sig i sofaen, og tændte for musiken. Så lukkede han øjnende, og forsvandt ind i musikken, som kun han kunne hører.
Belafont var væk i en halv times tid i den tid Kajika sov, resten af tiden sad han i sofaen, skrev noget i en lille mappe, og ventede, og kæmpede med sig selv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er glad for at du fik dig en god lur. Havde du da også fortjent. Efter at have klottet ned i den grotte, og næsten blevet kvalt.. Og lod en vampyr meske sig i dit blod..." Han grinede en smule lumskt, og kløede hans side, hvor hans dragt var gået let i stykker siden hun faldt i søvn.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du behøver ikke ordne dragten, den har set være dage. Og hver gang den går i stykker, laver jeg bare en ny. Og hyldet lavede en Jord Demon.. Som midsforstod en af mine.. Sceanser.." Han grinte lidt, og holdt op med at klø, og lændte sig tilbage igen.
"Du vil vel ikke reparere min dragt, kun for at se mig uden vel?" Belafont vinkede drilsk med sit ene øjnbryn, inden han grinte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja det var der.. Men jeg fik ikke holdt kvinden for munden, inden jeg tegnede min søvn rune, for at få hende til at sove, så hun skreg, hvilket han hørte.. Så kom han lige i tid, til at se mig suge blod fra det sår jeg havde skåret på hendes håndled. Han reagerede som en hvilket som helst ville have gjordt, hvis de så mig sådan." Belafont grinede en smule, og kløede sig på siden af hovedet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mere synd for hende.. Var hende som næsten døde.. Nåede kun lige på hospitalet inden hun havde mistet for meget blod.." Han smilede en smule, og kiggede på hende imens hun roede i hendes hår. Da hun spurgte ind til vampyr jagere, fik han en let kuldegysning. Han nikkede en smule, og kiggede så ned på Balthazar. Han kløede den lidt bag øret imens han svarede.
"Har mødt et par stykker.. Ja.. De brændte min families hjem, og hængte den del af min familie som ikke var blevet forvandlet sammen med mig.. De brændte det hus jeg havde bygget i England et par hundrede år senere, og dræbte min hustru.. De fik næsten dræbt mig, da jeg var påvej tilbage til Frankrig igen..." Det helle faldt bare næsten over hans læber. Han havde haft flere hundrede år til at blive indforstået med, og at acceptere det. Så for ham, var det bare som at fortæle en gamel glemt legende..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er glemt i gamle skræg historier, skal du ikke være ked af.. Oh ja, jeg har været.. Fortabt.. I men forbandelse.. Kort tid efter, 'The Embrace', some man kaldte det den gang, dræbte jeg min mester. Og uden hans blod blev jeg helt væk i blod rus.. Der er skrevet skræg historier om dengang.. Ikke nogen du finder på et normalt bibilotek nutildags dog.. Men som et svar, så har jeg et stort andtal mennesker på min samvitighed.. Samt Aspara.. Specielt Aspara... Min næse kunne slet ikke ignorere deres duft dengang..." Han virkede meget mere om at han skammede sig over dette, end at han sørgede over det der var sket med ham..
"Men er meget længe siden.. Nutildags har jeg det under kontrol- Har ikke dræbt nogen i denne byg. Og regner jeg med at sørge for at jeg ikke gør.. Du er den eneste jeg har været tæt på at overveje at dræne... Men du dufter også ualmindeligt, og uretfærdigt godt..." Belafont griner en smule, of vifter drilsk med hans ene øjnbryn.
"Og ja fortæl om digselv.. Hvor længe siden er det du blev til en engel?" Belafont smiler intereseret, og hviler sin venstre fod på hans højre knæ.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja at du er smuk, er der ingen tvivl om.. Og ja gør det farligt for dig med det blod, og uretfærdigt besværligt for mig..." Belafont griner en smule igen, og ryster hovedet.
"Hvad med Zane.. Er du ikke vred over hvad han gjorde? Eller nyder du din forvandling?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ens død er aldrig et behageligt skridt at tage. Men er et vi alle skal tage før eller siden.. Nogen ser det som en gave at få lov at leve til uendelig tid. Men det kommer tit med sine ubehageligheder... Min trang og lyst til blod.. Og ja du.. Er nærmest blevet skydeskive for deværse rovdyr i nattelivet." Belafont klær Balthazar blidt bag øret imens hand snakker, og smiler op på Kajika da han er færdig med det han ville sige.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tydeligvis.. Du skal ikke regne med at finde mange vampyrer som mig. Jeg har en meget stor selvkontrol i forhold til de fleste.. Og.. Det kan godt være du skal være mere forsigtig omkring vampyrer... Og lade være med at falde ned i huller... Og skære dig..." Belafont griner en smule drilskt.
"Men vampyrer bider når de har behov for blod. Er faktiskt ikke alle som gør det når de er sensueltophisset. Tror faktisk det er de færeste.. Bare fordi vi er vampyrer, betyder det ikke at vi kan lide at bide, og eller blive bidt.. Jeg elsker det, men er jo ikke den eneste ting der gør mig til forskel for andre vampyrer.." Belafont griner en smule. han læner tilbage i sofaen, or hviler hans arme på rygen, til hver deres side.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det var så lidt Brave, skulle det være en anden gang, så ved du hvor jeg bor." Han griner en smule.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tak for tippet.. Og sippet.. Haha. Og pas du på med at være overmodig og med at stole for meget på vampyrer..." Han grinede en smule og gik tilbage indenfor. Balthazar gøede stille, og løb hen til døren. Da den stak snuden ud og blev ramt af sollyset, kom der en hvislende lyd, og det røg ledt fra han snude. Han pivede og knurrede en smule, inden han gik indenfor efter Belafont.
Gæst- Gæst
//Out :D//
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Alone and afraid ~Danai::privat~
» Don't be afraid of the dark creatures, it's just me //Marishka//
» dont be afraid of the dark ~Eremiel::privat~
» The Danger of Curiosity
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline