Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En stor chance - Kajika privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En stor chance - Kajika privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En stor chance - Kajika privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En stor chance - Kajika privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En stor chance - Kajika privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En stor chance - Kajika privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En stor chance - Kajika privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En stor chance - Kajika privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En stor chance - Kajika privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En stor chance - Kajika privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En stor chance - Kajika privat

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En stor chance - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: En stor chance - Kajika privat

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 13:53

kajika smilte og sagde"Hmmm jeg syntes bare du skulle ha lidt ekstra det kan vi ligeså godt lave nu når du jo intet sted ellers har at bo" kajika samlet det og så endelig på resultatet og sagde"Wauw.... syntes du ikke det smukt cricker... det blev ihvertfald over min forventninger" hun grinte kært og satte sig udmattet ned og sagde"Så kan du jo blot købe noget eller lave noget til invendig... eller bruge det som et skjule sted eller hva du vil... men det 100% dit" hun smilede kært og lagde sig ned på ryggen temmelig udmattet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stor chance - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: En stor chance - Kajika privat

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 20:33

Cricker kiggede på det. Det var faktisk ret smukt, og han vidste også godt hvad han ville bruge det til "Jeg har allerede en ide til hvad det skal bruges til. Jeg redder jo mange fra varulve og sådan noget her i området. Så jeg kan jo bare tage dem herhen så de kan slappe af og komme sig efter angrebet" Han kiggede på hende og smilede. Han var lidt stolt over hans arbejde, og han anede heller ikke at det ville være så sjovt at bygge et hus, og det bedste var at det egentlig ikke havde taget så lang tid at lave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stor chance - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: En stor chance - Kajika privat

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 21:03

kajika smilte let til cricker og rødmede i det hun betragtede omgivelserne og sagde"ja det kan du jo bruge det til.. det lyder som en fremragende ide til at få etablerede et slags hvile sted og så kan du os selv bo der jo" hunn grinte sødt dog ikke for at drille ham eller noget. Hun betragtede ham lidt og smilte så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stor chance - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: En stor chance - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 21:27

Han tog endnu et kig på huset. Ja, det var faktisk godt lavet. Han kiggede derefter på hende. "Jeg skal bare sørge for at have vand og mad deroppe til hvis der skulle komme sådan en situation. Men det finder jeg nemt, der er masser af mad her i området, men det kan godt være jeg bliver nødt til at tage på jagt så" Han var ikke meget for at tage på jagt da han var jord dæmon og boede herude, da dyrene selv var en del af naturen, men han skulle jo overleve på en eller anden måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stor chance - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: En stor chance - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:29

kajika nikket forståenden og sagde"Aaarhh ja det har du fuldstændig ret i.... og årh" hun tog sig til sin knurrrende mave og rødmede let i det hun satte sig ovenligt op og sagde"mmmh min mave rumlede..." hun så lidt hen mod Cricker og sagde"Skla vi finde noget og spise og så lave et bål og hygge og sådan ? hva siger du til det cricker... lyder det ikke sjovt "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stor chance - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: En stor chance - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:34

Han tænkte sig om, betød det nu at de skulle ud og jage? Det kunne han vel nok. "Jo det kan vi godt, men hvad vil du da gerne have?" Han kiggede på hende. Egentlig var det ligemeget med hvad hun ville have, han kunne jo skaffe det hele. Der var mange dyr i skoven og de var nemme at finde. I hvert fald for ham nu da han kender skoven så godt. Han var ikke så vild med ideen omkring bålet, da der nemt kunne gå brand i skoven, men det var ikke noget han sagde højt, det lød nu meget hyggeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stor chance - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: En stor chance - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:47

kajika smilede sødt og bed sig let i underlæben i det hun sagde"Hvad med hjort??? lyder det ikke lækkrt, eller vildsvin ? en af de 2 ting kan vi jo fange eller uuuh vi kunne os finde en sø og fange fisk som bjørne dog bare med vores evner! du kunne lave spydligende ting ud af grene ? og jeg kunne hjælpe eller jeg kunne lukke fiskene inde i en vans boble og så kunne du være klar til at tage dem?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stor chance - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: En stor chance - Kajika privat

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 23:47

Cricker tænkte lidt. Jo det lød faktisk meget godt med hjort eller sådan noget. Han kiggede på hende. "Jo, det lyder faktisk meget godt. Men det er op til dig hvad du gerne vil have, jeg kunne spise næsten hvad som helst lige nu" Cricker havde først nu lagt mærke til hvor sulten han egentlig var og hans mave rumlede lidt. Han kiggede på hende og kom af med et lille smil idet han spurgte. "Hvad har du da mest lyst til?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En stor chance - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: En stor chance - Kajika privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum