Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Help me! Please // Barishan- privat//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:38

Barishan viste hende brevene og sagde med et venligt smil. '' det er de breve han sendte. Jeg tænkte du gerne ville have dem eftersom de interesserede dem så meget for ham. Han var en god ven. Han havde den samme evne til at tænke over tingene som jeg havde. Han var en meget klog mand ''. Barishan sad lidt og tænkte tilbage på kampen. Det havde været en god kamp, en som han faktisk troede de ville tabe. Men det havde de ikke gjort og et godt venskab var kommet ud af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:41

Ivy bed sig let i underlæben " det var ikke fordi jeg er intresseret i dem, mere om du vidste om han var i live?" sagde hun og kiggede på breveme, de var egentlig meget spændende at læse. Ivy kiggede væk, hun hadede sin far for det han havde gjort mod hendes mor, hun vil aldrig tilgive ham for det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:47

Barishan rystede på hovedet. '' det ved jeg ikke, jeg har som sagt ikke modtaget noget brev i lang tid . Dog tror jeg ikke han er en person der er let at dræbe. Jeg kæmpede side om side med ham. Han var en stor kriger, han kæmpede med perfektion og præcision. Han havde også det der gjorde ham til en kriger som mig, hjerne ''. Barishan grinede lidt og skubbede skrinet over til Ivy. Han rejste sig op og gik over til pejsen og kiggede ind i ilden. Han havde hænderne på ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 20:50

" Jeg ved hvad hans svage punkt er! han er min far og han myrdede min mor for øjnene af mig!" råbte hun og smed brevene fra sig og rejste sig op i et ryk " Du ved sikkert hvor han er ikke!" Ivy's øjne blev nu sorte og hun var ikke den bedste person at være i nærheden af lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:06

Barishan rejse sig op og satte en hånd på hendes skulder. '' rolig nu frøken. Nej jeg ved ikke hvor han er, det står ikke i nogen af brevene. Jeg er sikker på han kontakter dem hvis han er i live. Hvis de ønsker min hjælp til at finde ham skal de bare spørge ''. Barishan så lidt bekymret på Ivy. Han var ikke rigtig sikker på hvad han skulle gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:08

" Jeg vil ikke bare finde ham! Jeg vil gøre det som han gjorde ved min mor!" sagde Ivy vredt og fik en skygge til at skabe en hånd som væltede billedet ned hvor hendes far var på " ellers pusser jeg Yuuki på ham!" råbte hun, hun var ligeglad med hvis der var nogle af eleverne der vågnede. Ivy rev sig løs fra hans hånd som var på hendes ene skulder og gik over mod døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:13

Barishan stoppede billedet i at ramme jorden med sine vind evner. Han kiggede alvorligt imod Ivy. '' rolig nu. Tag det roligt. Lad os sætte os og snakke om det. Det kan være jeg kan hjælpe dem. Hvis de ville tage det roligt og gøre deres øjne normale, ingen brug af evner i mit hus ''. Barishan stod og ventede på hende svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:17

Ivy vendte sig om og kiggede på ham " Du ved jo ikke hvor han kunne være, så det kan jo være ligemeget!" sagde hun hvislende og drejede hele sin krop i front mod BArishan og poserede som en model ville gøre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:26

Barishan smilede let. '' ser du, de taktikker han snakkede om stammer fra Grækenland . Jeg vil måske hvis jeg snakker med min Orden på lidt information om hvor brevene er skrevet. Det ville give os et sted at starte med at lede. Dog vil det tage lidt tid, men nej, nej jeg kan jo ikke finde ud af hvor han er. Det er jo ikke fordi jeg tænker meget som ham ''. Barishan grinede drilsk og var en smule fornærmet over at hun ikke troede han kunne finde ham. Barishan var en Dæmon jæger, der var få folk han ikke kunne finde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:29

Ivy kiggede på Barishan og hun slappede mere og mere af til sidst blev hendes øjne atter grå " Undskyld" sagde hun og lagde sit hoved på hans skulder, hun mente ikke det hun havde sagt, det var kun fordi hun havde fået sig raseri anfald der kom engang imellem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:37

Barishan grinede. '' det går nok. Jeg skal gøre hvad jeg kan for at hjælpe med at finde ham. Jeg kan dog ikke love noget ''. Barishan gik tilbage til stuen og satte sig til at kigge på inden i pejsen. Han vidste at han havde en chance for at finde hendes far men verden var stor og det kunne tage lang tid. Dog var Barishan en mand med meget tålmodighed og det var ofte derfor han fandt de personer han ledte efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 21:41

Ivy smilte blidt og nikkede " tak" sagde hun kort og gik uden for for at lede efter noget " Jeg kommer tilbage om lidt" sagde hun og gik over til det sted hvor hun faldt * det burde være her* tænkte hun og kiggede på jorden " der!" sagde hun og kiggede på det, det var et brev hun havde fået af sin far om hun skulle opsøge denne Barishan og få ham til at give hende infoematioon om hvor han befandt sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:06

Barishan stod i hytten og ventede på at Ivy skulle vende tilbage. Han tappede let sin fod i gulvet og ventede på hende. Han vidste ikke hvor hun skulle hen men han regnede med hun ville komme tilbage. Han stod og tænkte over hvor hendes far kunne være, der var dog en ting der poppede op i hans tanker. Ja det var der han måtte være, der var ingen tvivl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:10

Ivy kom tilbage efter 10 minutter og satte sig i sofaen " jeg fandt det" sagde hun og rakte Barishan det brev hun havde i hånden, hun vidste hvad det handlede om, og hvem afsenderen var, men hvor det kom fra kunne huun ikke se

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:18

Barishan læste brevet. Han sad og kiggede på ilden i pejsen. Det var nemt at se han tænkte over noget. Han fjernede noget af sit smukke gule hår fra sit ansigt og sagde lidt tid efter. '' der var et sted han altid snakkede om han gerne ville se. Der er nogle magiske sten i Grækenland. Han snakkede om han ville undersøge dem. Måske er han der, jeg kan ikke selv tage med dig. Men jeg han hidkalde Jeoff og Caspian. De er jo Aspara riddere der tjener min familie. De ville kunne føre dig der hen''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:32

Ivy nikkede " med glæde" sagde hun og smilte let, Ivy ville gerne finde sin far, dog ikke for at myrde ham til at starte med, me for at få historien om hvorfor han myrdede hendes mor. Måske derefter ville hun dræbe ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:00

Barishan nikkede og sagde. '' tag til England, London. Når du ankommer med flyet vil Jeoff og Caspian vente på dig. Caspian er en af mine bedste riddere. Han vil være i stand til at beskytte dig. Jeoff er en af de bedste bueskytter jeg nogensinde har set. Hans vind evner gør ham en af de bedste i verden. Jeg sender koordinaterne til dem så vil de lede dig til din far. Er det i orden med dem frøken?''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:03

Ivy nikkede " Helt iorden " sagde hun og smilte, hun var klar til at tage afsted " Jeg tager hjem og pakker og så tager jeg den næste afgang" sagde Ivy og kiggede på Barishan med et blidt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:06

Barishan havde taget en telefon og skulle til at ringe da han hørte hende. Barishan kiggede over imod Ivy og nikkede fast med et smil. '' bare rolig. Mine riddere vil være i stand til at beskytte dig mod enhver fare. De er trænet og klar til at dø for en god sags tjeneste ''. Barishan kiggede på hende med hans beroligende krystal blå øjne. Så kiggede han væk og sagde i telefonen. '' godt nok Caspian. Bare du sørger for hun er i sikkerhed. Han kan være farlig så pas godt på ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:11

Ivy rejste sig fra sofaen og gik over mod døren " Vi ses når jeg har fundet ud af noget" sagde hun og inden hun gik ud af døren løb hun over og gav Barishan og krammede ham og gik igen over mod døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Help me! Please // Barishan- privat// - Page 2 Empty Sv: Help me! Please // Barishan- privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum