Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En kort pause.. - Vanilin-Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
En kort pause.. - Vanilin-Privat
Sted: Porten. havnen
Tid: 01.00
Man kunne stadig hører lav larm oppe fra midten af havnen, hvor er nyt fiskerskip nettop var kommet i land med en ny ladning. Belafont sad på en af de yderste sten, på den ældste mole på havnen. Der var aldrig nogen som kom derud, og lige nu havde Belafont brug for en pause. Et kort øjeblik til at trække vejret. Han sad i sit fine jakkesæt, dog let støvet, som blafrede med vinden. Hans hat faldt af, og fløj ud i vandet ved hans side. Han bandede højt og rejste sig. Han kiggede ned på hatten, som langsomt flød afsted.
Gæst- Gæst
Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat
Gæst- Gæst
"Kom så her, din forbandede, lorte..." Han mumlede stille til sigselv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Havde jeg heller ikke regnet med min lille ven... Men efter at have set det du kan med vand lige nu, gætter jeg på at det var dig som drillede mig lige før, har jeg ret?" Belafont står med sin hat i hånden som han havde gjordt inden han havde forvandlet sig, og smiler ned på Vanilin.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så du er en fe?" Han grinede lidt, og satte sig ned. Han skuede meget blidt til Vanilins skulder med den ene negl. "DU er godt nok ikke særlig stor.. Men det gætter jeg så på er normalt for jeres art?" Belafont virkede nærmest fasineret af Vanilin, i det han sad og kiggede på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du kan et eller andet med vand.. Er mit gæt? Specielt med de der sprøjt du kastede på mig for lidt.." Han baskede med armende for at holde balancen. "Siden... Men.. Din art.. Vad laver den egentlig? Hvad tager i jer til? Andet end at drille? Er jo ikke fordi at det er specielt meget?" Han grinede lidt, og blev ved med at holde balancen, men måtte kæmpe for det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Var ikke bange foir vandet. Bare eftertænksom omkring mit tøj." Han grinede en smule igen, og knælede ned, og kiggede stadig over på Vanilin.
"Det er sjovt at jeg aldrig rigtig har set en af din art.. Kun hørt om dem.. Og jeg har haft et godt antal år til at have hørt om ting.. Men har aldrig om jer..." Belafont var altid meget nysgerig omkring noget nyt, da hans meget høje alder, ikke rigtig tillod at der var ting man ikke kendte til. Så han nød at være uvidene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det forklarer jo lidt kan man sige.. Sekhundrede års tid virkede også unsansynligt at have set en fe, hvis ikke at i gemte jer." Belafont grinede en smule, og blev ved medat kigge på Vanilin.
"Hvad heder du så?" Belafont løftede hans knæ, og vilede hans arme på dem, imens han kiggede interesseret på Vanilin.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Belafont.. Belafont Maetric Baldrec.. Er mit.. Glædeligt at møde dig frk. Ama." Han nikkede høfligt, og blev ved med at kigge smilende på Vanilin.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja undskyld. Men det fasinere mig bare en smule.. Må nogen gange være praktisk at være så lille.. Eller hvad?" Han grinede lidt, og blev ved med at kigge på Vanilin med fasination.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kan jeg godt forestille mig.. Men hvorfor prøver folk at fange dig?" Spurgte han. Han kløede hans knæ lidt ved siden af Vanilin, og blev ved med at kigge fasineret ned på hende.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Alt på sin plads (Vanilin)
» En tur på stranden //Vanilin//
» Love the childhood // Vanilin//
» Måneskin på Havnen... Vanilin...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus