Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En kort pause.. - Vanilin-Privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En kort pause.. - Vanilin-Privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En kort pause.. - Vanilin-Privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En kort pause.. - Vanilin-Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En kort pause.. - Vanilin-Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En kort pause.. - Vanilin-Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En kort pause.. - Vanilin-Privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En kort pause.. - Vanilin-Privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En kort pause.. - Vanilin-Privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En kort pause.. - Vanilin-Privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En kort pause.. - Vanilin-Privat

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 21:28

Omgivelser: Er natte vrimlen på havnens hoved del, men der sker ikke så meget i udkanterne af havnen.

Sted: Porten. havnen

Tid: 01.00

Man kunne stadig hører lav larm oppe fra midten af havnen, hvor er nyt fiskerskip nettop var kommet i land med en ny ladning. Belafont sad på en af de yderste sten, på den ældste mole på havnen. Der var aldrig nogen som kom derud, og lige nu havde Belafont brug for en pause. Et kort øjeblik til at trække vejret. Han sad i sit fine jakkesæt, dog let støvet, som blafrede med vinden. Hans hat faldt af, og fløj ud i vandet ved hans side. Han bandede højt og rejste sig. Han kiggede ned på hatten, som langsomt flød afsted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 21:37

Vanilin var sine 1.60cm høj, hun var under vandet da hun så hatten, hun kiggede op fra vandet, hun så hen var på vej ud efter hatten, hun ville drille ham lidt, hun dykkede hurtigt ned igen, hun tog lidt fat i hatten og hen den under vandet til sig, hun kiggede på den, hun kunne være under vandet meget længe, hun var jo osse en vandalf/fe, hun blev lille igen og skubbede hatten op over vandet, hun holdte den oppe, så det så ud som hun havde taget den fra det væsen som tog den ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 21:41

Belafont havde løftet et øjnbryn forundrende da hatten var røget ned under vandet, og skulle lige til at begynde at bande, da den kom op igen. Han lagde hovedet lidt på skrå, og prøvede at se bedre efter, men pågrund af mørket kunne han ikke se at Vanilin holdt i den. Han kiggede rundt om kring, og så en lang bjælke. Bjælken var for stor til at et almindeligt menneske ville kunne holde den ud i strakt arm, så var heldigt at han ikke var det. Han samlede den op, og prøvede at række ud efter hatten.
"Kom så her, din forbandede, lorte..." Han mumlede stille til sigselv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 21:54

hun skubbede så til hatten så den flød hen mod ham, hun var væk under den, hun skyndte sig om på den anden siden af molen, hun blev de 1.60cm igen, hun kiggede stille op på ham, hun smilede, hun var stadig lidt gemt lidt bag ved molen, hun brugte sin evne til at lave en søjle af vand, som ramte ham hurtigt, men den hev ham ikke i vandet, hun var jo en alf/fe, så hun kunne godt lide at drille folk med sin vand evne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 22:10

Belafont sukkede, nærmest lettet da hatten begyndt at bevæge sig hen imod ham. Han fik hatten trukket hen til sig, og skulle til at samle den op da sløjfen af vand ramte ham blidt i panden. Det overrasked eham nok til at han begyndte at miste balancen, og var lige ved at falde ned i vandet, men nåede kun lige at rejse sig helt op igen, og kiggede så rundt nede i vandet. Han havde aldrig rigtig mødt eller hørt om en alf eller fe, så han var fuldstændig forviret. Han knælede sig ned, og samlede hans hat op. Han kiggede hen af molen den vej hvor Vanilin var, men så hende ikke, da han ikke rigtig kiggede efter noget. Han tørede lidt vand væk fra hans pande, og kiggede ned på hans hat, med et lille grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 22:18

hun grinede lidt, hun fik noget vand til at ramme ham i rumpen, hun havde kun lige øjne over molen, men man kunne godt se hendes vinger lidt, en fisker får sit net ud over hende, hun blev lille igen"hey"sagde hun højlydt, hun prøvede at komme ud, men det var for tungt for hende i den størrelse hun var i, fikseren begyndte at hive det hen mod sig"slip mig fri!"råbte hun,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 22:33

Belafont rejste sig hurtigt da vand ramte ham og kiggede så bag sig. Han blev bare mere og mere forviret, men da hørte han en lav stemme. Han kiggede over imod Vanilin, og løftede sit øjenbryn. Han plejede ikke at kunne forstå hvad fisk siger, så han forvanlede sig til en Ravn, og fløj derhen. Han så så lille Vanilin, og kiggede på fiskeren. Han fløj hen imod fiskeren og skrappede af ham, som gjorde han tapte nettet. Belafont tog fast i nettet, og fik det åbnet så Vanilin kunne komme ud, og fløj så lidt væk, og kiggede ned på Vanilin. Fiskeren banede højt, og trak det nu tomme net ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 22:41

hun faldet ned i vandet igen, hun blev ved med at være lille, men hun viste godt det var farligt for hende at være steder med folk, da mange af dem havde lyst til at fange en alf/fe og vise den frem til venner, hun var bange nu, men hun var ikke bange for ravnen for hun havde ikke set ham forvandlede sig, hun kiggede lidt op fra vandet, hun kiggede rundt for at se om der var nogle net i nærheden, da der ikke var, kiggede hun på ravnen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 22:47

Ravnen skrappede lidt af hende, og blev ved med at holde sig over vandet med blafrende vinger. Den fløj rundt om Vanilin et par gange, inden den føj ned over hende, og klaskede i vandet med dens vinger, for at drille Vanilin, da Belafont havde gættet hun ikke var en normal pige, og gættede også på at det var hende der havde drillet hende før. Ravnen landede på en flydene planke, og kiggede over på Vanilin, og skrappede lidt af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 22:54

"jeg snakker ikke Ravnsk"sagde hun, hun forstod ikke hvad han sagde, da hun ikke snakkede landdyrs sprog kun havdyr, hun fik vand i hovedet da han slog i vandet med hans vinger, hun slog sine hænder i vandet og nogle bølger opstod via hendes bevægelse og sin evne, så planken blev skubbet lidt, det var ikke store bølger der kom, kun små

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 23:01

Ravnen baskede med vingerne og skrappede, imens den holdt balancen på planken, men fløj så hen til molen. Ravnen forsvandt i en sort skyg, og Belafont kom frem, og stod på en sten, og kiggede ned på Vanilin.
"Havde jeg heller ikke regnet med min lille ven... Men efter at have set det du kan med vand lige nu, gætter jeg på at det var dig som drillede mig lige før, har jeg ret?" Belafont står med sin hat i hånden som han havde gjordt inden han havde forvandlet sig, og smiler ned på Vanilin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 8:47

hun kiggede op på ham"ja det var mig, men jeg er jo en fe, jeg elsker at drille folk"sagde hun og fløj op af vandet og fløj lidt rundt, fisk var tæt på at fange hende, hun fløj hurtigt op i Belafont's hat, hun gemte sig i den, hun rystede lidt, hun var blevet meget forskrækket, hun kiggede lidt frem fra hatten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 10:38

"En.. Fe? Hm. Har hørt meget lidt om jer.. Tror i er en af de eneste væsner jg aldrig rigtig har mødt.." Belafont følgede Vanilin med øjnene i at hun blev jagtet af fisk, og grinede lidt. Da hun fløj ned i hans hat, løftede han den frem foran sig, og kiggede ned på hende.
"Så du er en fe?" Han grinede lidt, og satte sig ned. Han skuede meget blidt til Vanilins skulder med den ene negl. "DU er godt nok ikke særlig stor.. Men det gætter jeg så på er normalt for jeres art?" Belafont virkede nærmest fasineret af Vanilin, i det han sad og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 11:39

hun hoppede ud af hans hat, hun blev de 1.60cm høj og kiggede ned på ham"nogle af os har en særlig evne til at blive større, men vi ligner stadigvæk feer eller alfer"sagde hun med et lille grin, hun gik stille ud på meget våde og glatte sten en hver anden ikke ville kunne holde sig på, hun gik bare videre ud på dem, hun vendte sig om mod ham og smilte til ham, hvis man så godt efter på hendes fødder havde vandet fat i hende så hun ikke kunne falde ned der fra så let og hun havde osse luft under sine vinger de gjorde osse noget så hun holdte sig oppe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 11:52

Belafont kiggede op da hun forvanlede sig, og efter hende da hun gik ud på stenene. Han lagde hovedet en smule på skrå, og så ned på hendes føder, og lagde mærke til hvad vandet gjorde. Han grinede lidt, og rejste sig op. Han tog sin jakkesæts jakke af, og smed den hen hvor den kunne ligge uden at få vand på sig, og han hoppede ud på den første våde sten, hvor han sagtens kunne holde balancen. Han hoppede ud på den næste, hvor han så fik lidt svære ved det, og da han kom til den tredje, var han lige ved at falde, men hold balancen ved at have en fod på to forskellige sten. Han kiggede på Vanilin, og kæmpede for at holde balancen.
"Du kan et eller andet med vand.. Er mit gæt? Specielt med de der sprøjt du kastede på mig for lidt.." Han baskede med armende for at holde balancen. "Siden... Men.. Din art.. Vad laver den egentlig? Hvad tager i jer til? Andet end at drille? Er jo ikke fordi at det er specielt meget?" Han grinede lidt, og blev ved med at holde balancen, men måtte kæmpe for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 11:57

"hvad vi laver ud over at drille, jo nogle få af os får lov til at læse i de hellige biblioteker ellers passer vi os selv"sagde hun, hun grinede lidt da han kæmpede for at holde balancen, hun fik derefter vandet til at holde ham i balance"du skal ikke være bange for vandet når jeg er i nærheden så ska det nok adlyde mig hvis der er noget du ikke kan lide"sagde hun med et smil, hun hoppede på hovedet ud i vandet, hun var blevet sulten, hun fandt en havplante som man nemt kunne spise, hun fandt osse nogle andre, hun bandt dem sammen, hun satte sig op på molen igen og begyndte at spise, hun hadede at spise under vandet for så fik man så meget vand i munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 12:05

Belafont kiggede ned på vandet, og grinede lidt, og skulle lige til at snakke da hun hoppede ned i vandet. Han løftede et øjnbryn og kiggede efter hende, og fik et lille chock da hun kom op bag ham ved molen. Han forvanlede sig til en Ravn igen, og fløj over på molen, en smule væk fra Vanilin, og forvanlede sig tilbage.
"Var ikke bange foir vandet. Bare eftertænksom omkring mit tøj." Han grinede en smule igen, og knælede ned, og kiggede stadig over på Vanilin.
"Det er sjovt at jeg aldrig rigtig har set en af din art.. Kun hørt om dem.. Og jeg har haft et godt antal år til at have hørt om ting.. Men har aldrig om jer..." Belafont var altid meget nysgerig omkring noget nyt, da hans meget høje alder, ikke rigtig tillod at der var ting man ikke kendte til. Så han nød at være uvidene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 12:12

"fordi du ikke har set os er fordi ild hersker i vores lille verden og de har lavet en lov om at vi ikke må vise os for andre"sagde hun, hun spiste færdig, det så ikke lækkert ud det hun spiste men det mættede hurtigt og det smagte fint"men den lov er jeg ligeglad, jeg bor i den lille alfe og fe verden længere det har jeg ikke gjort i 50 år ca."sagde hun, det passede det hun sagde, da havde taget hendes 10 år at læse biblioteket færdig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 12:44

Belafont nikkede en enkelt gang, og satte sig ned på den sten han var knælet ned på.
"Det forklarer jo lidt kan man sige.. Sekhundrede års tid virkede også unsansynligt at have set en fe, hvis ikke at i gemte jer." Belafont grinede en smule, og blev ved medat kigge på Vanilin.
"Hvad heder du så?" Belafont løftede hans knæ, og vilede hans arme på dem, imens han kiggede interesseret på Vanilin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:53

hun kiggede hen på ham, hun blev lille igen og fløj op på hans knæ og stod der"jeg hedder Vanilin Ama og hvad hedder du"sagde hun, hun ville gerne vide det, hun var lige så nys. som han var, hun ville gerne vide mere om ham og hans race

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:02

Belafont smilede og kiggede på Vanilin, og satte en negl på sit knæ ved siden af hende, for at se størelses forholdene. Han grinede lidt.
"Belafont.. Belafont Maetric Baldrec.. Er mit.. Glædeligt at møde dig frk. Ama." Han nikkede høfligt, og blev ved med at kigge smilende på Vanilin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:49

hun kiggede op på ham"hvis du gerne vil vide hvor høj jeg er nu er jeg kun 25 cm høj"sagde hun, hun var ikke ked af at sige sin høj over for nogle, enten var hun 1.60 eller osse var hun 25 cm høj, hun havde det osse fint med at være de to forskellige højder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 18:08

Belafont smilede, og kløede meget blidt Vanilins hår med en negl.
"Ja undskyld. Men det fasinere mig bare en smule.. Må nogen gange være praktisk at være så lille.. Eller hvad?" Han grinede lidt, og blev ved med at kigge på Vanilin med fasination.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 18:27

"hmmmm man kan gemme sig meget små steder, men ellers ikke, folk prøver at fange en, fisk prøver osse fordi de tro man er noget man kan spise"sagde hun og satte sig ned, hun var blevet lidt træt i sine små ben, når hun var lille, var det bedre at bruger vingerne og når hun var stor var det bene der var bedst at bruge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 18:42

Belafont rystede lidt på skuldrene, og nikkede.
"Kan jeg godt forestille mig.. Men hvorfor prøver folk at fange dig?" Spurgte han. Han kløede hans knæ lidt ved siden af Vanilin, og blev ved med at kigge fasineret ned på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum