Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En kort pause.. - Vanilin-Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat
Gæst- Gæst
"En fe? Nej jeg har ikke set en fe.. Og hvis jeg havde, havde jeg sku da ikke ladet dig fange den og låse den inde, hvad for en mand er du? Ville du bryde dig om at være spæret inde som et trofæ?" Spurgte Belafont imens han kiggede op på manden. Han blev bare fornærmet og fortsatte sin søgen. Efter et stykke tid var han langt væk derfra hvor Belafont ikke kunne se ham mere. Så kiggede han undersøgende ned i vandet, for at se om Vanilin var flygtet helt væk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Fryser du? Damn... Hvor koldt er vandet?" Belafont rejste sig hurtigt op, og gik et par skridt væk fra vandet, og fik en kuldegysning.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hjælper det?" Spurgte han venligt, og ignorerede hans hånd i et stykke tid.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mja.. Er ikke det man ser mest af her i byen.." Han kiggede op på hende igen. "Det er et jakkesæt. Er noget man næsten altid havde på, dengang jeg stadig var i live." han grinede lidt, og prikkede Vanilin på maven med en neglespids. "Er heller ikke helt normalt beklædning du går rundt i?" Han smilede drillende, og strakte sin nakke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Må du endelig ikke. Når vandet er så koldt her, kan jeg dø af det... Men ja er vel mærkeligt for de fleste, men for mig er det en måde at se respectable ud. Er ikke af nogen praktisk grund, det har jeg min læderdragt til." Han smilte venligt til Vanlin. "Og nej. Kunne ikke forstille mig det var nemt at skaffe tøj for en fe. Hehe.."
Gæst- Gæst
//kera svigt//
Gæst- Gæst
"Du ser træt ud.. Måske skulle du få dig noget søvn. Har egentligt også noget jeg skal.." Belafont fjernede sin hånd.
"Hvor skal du hen og sove?"
Gæst- Gæst
//kera svigt igen...//
Gæst- Gæst
"Skal nok bære dig hjem til søen.. Lig du dig bare til at sove der." Sagde han med et smil, og puttede sine hænder ned i sine bukse lommer, og begyndte at gå imod skoven og søen.
//Går nok :) //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Belafont var nået til udkanten af byen, og der var gået et stykke tid. Han vidste ikke at Vanilin altid skulle være våd, så han havde ikke tænkt over at skulle holde hende våd, så det var ikke sikkert hun stadig var.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Alt på sin plads (Vanilin)
» En tur på stranden //Vanilin//
» Love the childhood // Vanilin//
» Måneskin på Havnen... Vanilin...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift