Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En kort pause.. - Vanilin-Privat

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 18:46

"feer er jo et sjælden syn"sagde hun, hun havde ret, der var gået 50år siden man sidst havde set en fe, hun blev bare siddende på hans knæ, hun så at en mand kom hen mod dem, hun hoppede hurtigt ned i vandet, da han havde et sommerfugle net med, manden spurgte Belafont om han havde set en lille blå fe, for han ville gerne havde den til at stå der hjemme så hans venner kunne blive misundelige på ham at han havde fanget en fe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 18:53

Belafont kiggede forundret op på ham.
"En fe? Nej jeg har ikke set en fe.. Og hvis jeg havde, havde jeg sku da ikke ladet dig fange den og låse den inde, hvad for en mand er du? Ville du bryde dig om at være spæret inde som et trofæ?" Spurgte Belafont imens han kiggede op på manden. Han blev bare fornærmet og fortsatte sin søgen. Efter et stykke tid var han langt væk derfra hvor Belafont ikke kunne se ham mere. Så kiggede han undersøgende ned i vandet, for at se om Vanilin var flygtet helt væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 18:56

hun havde listet sig op til ham igen imens manden var der, hun havde gemt sig i hans jakke, hun rystede en lille smule, vandet var ved at være iskold lidt for koldt til hende, nøs en gang, hun var helt iskold

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 19:00

Belafont havde lagt hånden fast ind over jakken, så manden ikke kunne se den vibrere pågrund af hendes rysten. Han hørte heller ikke nyset, da de snakkede da hun nøs. Belafont ånede lidt lettet op, og trak lidt ud i jakken så han kunne se Vanilin.
"Fryser du? Damn... Hvor koldt er vandet?" Belafont rejste sig hurtigt op, og gik et par skridt væk fra vandet, og fik en kuldegysning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 19:44

hun rystede lidt mere"meget koldt"sagde hun, hun var listet op til ham fordi vandet var så koldt"jeg fryser rigtigt meget kan du varme mig bare en lille smule?"spurgte hun, hun kunne ikke helt tåle for meget varme, men hun skulle havde lidt varme eller ville hun fryse ihjel og det ville hun helst ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 20:22

Belafont smilede, og nikkede en smule. Han var meget forsigtig ved at samle hende op. Og af en god grund, da hver eneste dråbe af vandet på hende der faldt ned og ramte hans hånd, lavede en hvislende lyd, og lavede et lille sår. Belafont væsede, og holdt sin jakkelomme lidt ud, og lod hende så falde der ned. Det behagelige innerstof i hans jakke var både varmt og blødt, så han trykkede bar en lille smule ude på jakkelommen, for at samle det omkring hende.
"Hjælper det?" Spurgte han venligt, og ignorerede hans hånd i et stykke tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 20:42

hun puttede sig godt til rette i lommen"ja lidt"sagde hun, hun havde det godt i hans lomme men hun boede hos en anden, så da hun havde fået varmen igen fløj hun stille op og satte sig på hans skulder"hvorfor har du det underlige tøj på?"spurgte hun, hun sys det var meget underligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 20:55

Belafont fulgte Vanilin med øjnende og grinede lidt, og kiggede ned af sigselv.
"Mja.. Er ikke det man ser mest af her i byen.." Han kiggede op på hende igen. "Det er et jakkesæt. Er noget man næsten altid havde på, dengang jeg stadig var i live." han grinede lidt, og prikkede Vanilin på maven med en neglespids. "Er heller ikke helt normalt beklædning du går rundt i?" Han smilede drillende, og strakte sin nakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 21:23

hun tog fat om hans finger"hold op med at drille mig eller jeg gør dig driv våd"sagde hun, hun grinede"det er da noget mærkeligt tøj at gå i, jeg er lille, jeg skal havde noget at gå i og jeg kan jo ikke lige gå ind i en stofbutik og bede om stof og det suger osse alt vandet til sig og det kan jeg ikke havde for så bliver det varmt og det kan jeg ikke tåle. så derfor er mit tøj lavet af særlige vandplanter som kan laves om til stof og det kan de kun af alfer og fe"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 21:36

Han grinede lidt, og fik hnde til at hoppe en smule hvis hun holdt fast i fingeren, da han løftede fingeren et par gange.
"Må du endelig ikke. Når vandet er så koldt her, kan jeg dø af det... Men ja er vel mærkeligt for de fleste, men for mig er det en måde at se respectable ud. Er ikke af nogen praktisk grund, det har jeg min læderdragt til." Han smilte venligt til Vanlin. "Og nej. Kunne ikke forstille mig det var nemt at skaffe tøj for en fe. Hehe.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 22:00

hun slap hans finger, hun kiggede op på ham, hun holdte sig for munden da hun kvalte et gab, hun var ved at være meget træ, hun var meget udmattet


//kera svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 22:05

Belafont smilede, og lagde hånden på hans skulder, og strakte nakken lidt.
"Du ser træt ud.. Måske skulle du få dig noget søvn. Har egentligt også noget jeg skal.." Belafont fjernede sin hånd.
"Hvor skal du hen og sove?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 22:26

"jeg skal helt hen til søen for at sove, der er alt for langt til mig at jeg kan flyve der hen, jeg er alt for udmattet"sagde hun, hun lagde sig ned på hans knæ og var ved at falde i søvn der


//kera svigt igen...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 22:39

Belafont smilede fik forsigtigt samlet Vanilin op, og lagde hende ned i hans jakkes yderlomme, og rejste sig så op.
"Skal nok bære dig hjem til søen.. Lig du dig bare til at sove der." Sagde han med et smil, og puttede sine hænder ned i sine bukse lommer, og begyndte at gå imod skoven og søen.

//Går nok :) //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 8:23

hun lå bare og sov i hans lomme, hun havde det fint i hans lomme, hun puttede sig bedre til rette, så hun lå lidt bedre, men det var lidt svært når han gik, men til sidst sov hun helt tungt og godt i hans lomme, hun var stadigvæk lidt våd, men vandet på hende, havde en mere normal temperatur og hun skulle helst være våd hele tiden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 11:04

Belafont kiggede ned i hans lomme på Vanilin. Han smilede, og rystede hans hoved en smule. Han kunne ikke forstå hvofor der var nogen som kunne finde på at burde nogen som hende inde... For ham virkede det inhumant, men så igen, han var jo også en gammel man.
Belafont var nået til udkanten af byen, og der var gået et stykke tid. Han vidste ikke at Vanilin altid skulle være våd, så han havde ikke tænkt over at skulle holde hende våd, så det var ikke sikkert hun stadig var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 19:46

//out sorry kunne ikke finde på noget at skrive sorry jeg er virkelig ked af det//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 19:55

// Meh, går nok :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kort pause.. - Vanilin-Privat - Page 2 Empty Sv: En kort pause.. - Vanilin-Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum