Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ja. Så er tiden skam nær for Asma.

4 deltagere

Go down

Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  Empty Ja. Så er tiden skam nær for Asma.

Indlæg af Gæst Tors 28 Jul 2011 - 1:04

Jeg undskylder..

Undskyld til de væsner jeg emner med, eller 'havde' et emne med. Jeg har haft en virkelig svær periode som sådan set varede over et måned og lidt mere. Jeg er flyttet og andre sære ting. Men jeg har truffet et valg, som jeg er hundred procent sikker på: Asmamix er nået til enden. Det ikke på grund af jer bruger(som jeg kender) eller hjemmesiden. Det bare det, at Asmamix's historie bare ender her. Der er bare et emne jeg skal have gjort færdig og det også den emne,(håber jeg) Asma dør.
Angående den nye side, som jeg lige har fået forklaret, den.. den træder jeg ind i som en hel nu bruger.
Men for det hele ikke skal være 'sadnees', så var dette her faktisk ikke et svært valg. Jeg har haft denne her bruger i næsten 6 år, og kender hende så meget at jeg opfør mig som hende. Men altså.. det jo det.
Håber i vil holde øje med emnet som så bliver mit sidste. Godt nok aner jeg ikke om partner gider, men den skal nok komme..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  Empty Sv: Ja. Så er tiden skam nær for Asma.

Indlæg af Ahngel Søn 31 Jul 2011 - 0:31

You will be missed <3 Lad os gøre din sidste salut så episk som muligt!
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  Empty Sv: Ja. Så er tiden skam nær for Asma.

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 1:23

Yes my dear <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  Empty Sv: Ja. Så er tiden skam nær for Asma.

Indlæg af Angelie Søn 31 Jul 2011 - 2:24

Njyaaarh Dx *Tude på Asma* Jeg vil savne dig like.. forever!! Dx Trioen bliver aldrig det samme uden dig altså... Never.. Du er den dejligste kvinde herinde :D (Næst efter mig) *Ond latter*

Jeg vil glæde mig til at stalke det emne, og tude når du er væk O.O
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  Empty Sv: Ja. Så er tiden skam nær for Asma.

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 2:52

Hold kæft mand. Det er ikke meningen at jeg skal snøfte nu.
Men jo. Jeg har haft de bedste år med dig tøs og for ikke at tale om den skøre Damia. Men hey. Det kan godt være jeg ikke er på siden.. men jeg er her .. på en måde.. Hver gang du ser en kalkun, en due .. eller en eller anden random fugl.. så tænk på mig xDD
Men du er sgu ogs' den bedste.. trust me. No 1 <3

Hahaha.. love the sound of that xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  Empty Sv: Ja. Så er tiden skam nær for Asma.

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 10:22

*bøjer sig i støvet for Asmas beslutning* HAr været glad for at kende dig, her som på PS....
Your Bluebird
Gilan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  Empty Sv: Ja. Så er tiden skam nær for Asma.

Indlæg af Angelie Søn 31 Jul 2011 - 13:18

Ouh i will... Måske vil jeg endda opdrætte kalkuner :O Så er du der altiiiiiiid :3
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  Empty Sv: Ja. Så er tiden skam nær for Asma.

Indlæg af Damia Søn 31 Jul 2011 - 13:34

*loads shotgun* Hvem sagde noget om kalkuner ? >;D

Ej men for helved Masma I'll miss you so-so much D: jeg ved godt vi aldrig rigtigt har haft et emne (hvorfor ikke ? ò.ó) men tiderne i chatten har nu været så hyggelige.. og jeg kommer virkelig til at savne den nøddeelskende kalkun-Masma )': *holds shotgun and points at Masma* now.. we'll shoot this one and eat some Turkey only for you! : D <3
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  Empty Sv: Ja. Så er tiden skam nær for Asma.

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 13:42

Asma D: Du kender mig ikke på denne bruger for den er helt ny! Men på Robby! (Som jeg har slettet) <3
Komme sgu til at savne dig min asma!!! <3
Elsk på dig og alt du har gjort! <3

Hilsen Yoshi/Robby/Lasse :(<3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  Empty Sv: Ja. Så er tiden skam nær for Asma.

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 14:27

Åh noooo! Not Mixie D:
Men du kender mig sikkert ikke fra denne her bruger.. men det mig Stan ^^
Lige der hvor man håber på du mere online, så forlader du os? T_T
Du vil i den grad blive savnet. Dine fugle og nødder ja <3
Men prøv at kigge ind.. bare en gang om året? <3 <3
Du vil aldrig blive glemt .. D,x <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  Empty Sv: Ja. Så er tiden skam nær for Asma.

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 31 Jul 2011 - 14:54

*Gir Asma lammer.* ..

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  Empty Sv: Ja. Så er tiden skam nær for Asma.

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 15:06

Selv JEG er rørt over Ma'lakels ord! T___T

Nårh, men du kender ikke rigtig mig, og jeg kender ikke rigtig dig. Men det er sgu altid nedern' når en karakters historie ender! *Bukker elegant, for en gangs skyld* You will be missed! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ja. Så er tiden skam nær for Asma.  Empty Sv: Ja. Så er tiden skam nær for Asma.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum