Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

where there are darkness there are light (Vari)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 Empty Sv: where there are darkness there are light (Vari)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 0:53

"Og derved fandt jeg også ud af hvad jeg kan forvente af dig..." sagde han ligetil og kiggede skiftevis på hende og søen... Som om der ville hoppe noget op af søen og angribe ham...
"Og du vil jo muligvis kunne komme mig til hjælp... Det nytter ikke at slå alle ihjel" sagde han bare og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 Empty Sv: where there are darkness there are light (Vari)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 0:57

der kom et fnøs for hende "Nej , så har du heller ikke nogle til at underholde dig vel" sagde hun og undrende sig over hans blik "Du må havde mange fjender, som du kigger mod søen" sagde hun og så mod den "Men denne sø er den eneste renlig sø her, altså vil sige, der normalt ikke er nogle her" hun pegede mod en hyttede som stod der "det her jeg bor, så vis du leder efter mig, kom herhen okay"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 Empty Sv: where there are darkness there are light (Vari)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 1:07

"Jeg hader såmænd bare rent vand" sagde han bare ligeud... Det var en af de få ting der hurtigt kunne slukke hans sorte ild... Urent vand kunne ikke slukke en sort ild eller noget andet... Det var Rent vand der skulle bruges... Længere var den ikke.
"Men det skal jeg nok huske... Skal jeg bruge en ræv... Så kommer jeg" sagde han bare og kiggede på hende med et svagt grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 Empty Sv: where there are darkness there are light (Vari)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 1:13

hun hævet øjenbrynet og små grinede "Ja gør du bare, men husk er som en ræv for det mest" sagde hun og så mod ham "ellers så er jeg som normale kedelig menneske, omsorgsfuld og venlig" sagde hun og så mod himlen og kort på ham igen , hun nikkede bare til det med vandet "åh så det er det jeg skal gøre " hun små grinede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 Empty Sv: where there are darkness there are light (Vari)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 1:15

"Men jeg kan stadig forurene vand" sagde han og lagde hovedet på skrå, mens en enkelt tanke gled rundt i hovedet på ham... Han ville gerne forstå hende, men han ville også hellere slå hende ihjel... Han vidste han muligvis kunne få brug for hende.
Han drejede rundt på hælen og begyndte at gå.
Dovent løftede han hånden og vinkede til hende.
"Farvel lille ræv" sagde han bare og gik så bare væk fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 Empty Sv: where there are darkness there are light (Vari)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 1:18

hun så forvirrende i ham og små smilede "en dag må du dræbe mig okay " sagde hun sødt "lover jeg , farvel lille sortelver" sagde hun og rejste sig , mens hun gik hen mod husset hun boede i , hun smilede lidt og rystede så på hovedet inden hun åbnede døren, hun gik indfor og lukkede den efter sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 Empty Sv: where there are darkness there are light (Vari)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 1:23

//Aaaaaaand Cut ^^ Nøjh det har jeg altid gerne villet sige XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 Empty Sv: where there are darkness there are light (Vari)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 1:26

//hehe fik du så lov til XD out from here //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 Empty Sv: where there are darkness there are light (Vari)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 1:27

//Samme her... Godnat og sov godt^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

where there are darkness there are light (Vari) - Page 2 Empty Sv: where there are darkness there are light (Vari)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum