Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 22:43

Omgivelser: Barishan, og Dream, der venter på at klokken bliver 24:00..
Sted: i skoven og på stranden.
Tid: 23:56
Vejr: Vinden, blæser blidt omkring, men ellers er der lunt.
Dato:??

Dream sad helt utålmodigt og ventede til at klokken snart var 24:00. Hun sukkede blidt og så sig let omkrig og kiggede op på det store ur. ”Uhh.. Klokken er fire minutter i, jeg henter ham u” hvinede hun og tog let hendes sko, på. Og stormede ud af døren. Hun spurtede gennem skoven og ned mod stranden. Hun var let i klædt, stramme jeans en stroptrøje og dog med en sort jakke ud over.. Hendes hår hang let ned over hendes skuldre, og krøllede let. Hun smilede let da hun endte nede ved stranden. Hun s den lettere mørke skikkelse bevæge sig gennem sandet..”Belafont” hviskede hun let med vinden, og løb let ned til ham, og sprang på ham i en flyvende krammer. ”Belafont, jeg har sådan glædet mig til at se dig” hviskede hun let og strøg ham blidt over kinden, da hun endelig slap hendes kram.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 22:49

Belafont kiggede op, med hans hænder i sine bukselommer. han smilede, og skyndte sig at være klar på at hun hoppede op, så han ikke ville falde. Han grinede højt, og lagde armende omkring hende, og strøg en hånd over hendes ryg, og slap hende så igen.
"Har glædet mig til at komme." Sagde han med et smil. Han rettede en smule på hans pæne jakkesæt som han havde fundet frem. Det var en tand mere elegant og finpudset end det han havde på i kluben. Han smilede så til Dream, og kiggede den vej hvor hun var kommet fra, og tilbage på hende. Har du vendtet længe? Jeg ramte da tiden meget godt gjorde jeg ikke?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 13:03

Barishan gik efter Dream. Han ankom lidt efter fordi han ikke skyndte sig som hende. Han gik med hænderne i lommerne på sin lange beige farvede jakke. Han havde sin sværd Zalzura spændt på ryggen som altid og hans taske på ryggen. Barishan så Dream hoppe over til Belafont. Han stod lidt og så ham an. Hans krystal blå øjne skannede ham nermest imens han gik over imod dem. Han nikkede til Dream og rakte sin hånd frem til Belafont. Da han kom tæt på Belafont begyndte hans sværd Zalzura at hvæse. Barishan smilede da det hvæsede. Det gjorde det altid i nærheden af Vampyrer men det behøvede Belafont jo ikke at vide. Barishan nikkede svagt og sagde med en rolig og fast stemme. '' godaften Belafont. Dream har fortalt meget om dig ''. Barishan virkede til at stå og se ham an. * han virker snu og lusket. Det vil sige han er klog nok til at beskytte Dream hvilket er godt. Den dårlige side er derimod at han sikkert ville skide på de regler jeg har sat for Dream *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 13:09

Belafont kiggede på Barishan da han så ham komme gående. Han rystede en kende på skuldrene, da sværede væsede, og løftede en øjnbryn. Men han rystede det af, og tog imod Barishans hånd, og rystede den høfligt.
"Godaften. Du har allerede fordelen, da de kender mit navn, men jeg desværde ikke dit." Han bukkede venligt, og slap Barishans hånd. "Og har hun det? Så håber jeg at hun har lagt et godt ord ind for mig.." Han smilede ned på Dream, og kiggede så op på Barishan igen. Han overvejede meget at svare på hans tanker, da Belafonts tankelæsning igen tog overstyre, og havde hørt det. Men Belafont valgt og lade være, og vente på at han måske blev fortalt om det senere..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 13:14

Dream smilede let, "Mhmm.. Fulgte du efter Barishan??" spurgte hun let, og smilede en smule genret, over han havde set hendes flyvene knus. Hun rødmede let i kinderne.
Hun smilede varmt til Belafont, "Mhmm... Går det godt med Bjæffer???" spurgte hun nysgerrigt og smilede blot igen varmt til ham.
HUn følte allerede at det var længe siden hun ahvde set ham, men sådan var det vel med venner. HUn smilede let og kiggede hen på Barishan, "Hvad sker der lige for det?" spurgte hun let og hetydede til at hans svær gik amok. Hun smilede derefter blot, da det slog hende..."Nåårh" mumlede hun let som svar til sig selv. Hun kigggede skiftevis på dem, "Mhmm.. Vil i med hjem ad eller???"spurgte hun let og smilede til dem. Hun rødmede igen let i kinderne, da hun let så på dem igen.. "Men altså vi kan også godt blive her hvis det er?"spurgte hun let og smilede varmt til Belafont, men sørgede for ikke bare at kramme ham igen, og slet ikke foran Barishan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 13:21

Belafont grinede lidt, og nikkede. "Balthazar har det fint.." Han nikkede som svar til at skulle gå hjem til dem, men kiggede på Barishan for at se hans reaction. Belafont virkede ikke specielt mere forsigtig end han plejere, og virkede som om han tog det rimeligt roligt. Selvom Barishan havde et sværd der væsede af ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 13:24

Barishan kiggede hurtigt rundt omkring. * hvis Zanes agenter ser mig sammen med Dream og Belafont er de begge to i fare. Den dusør på mit hoved er for stor til jeg kan tillade mig at være et åbent sted som her *. Barishan smilede venligt til Dream og nikkede til hende. '' jeg syntes vi skal tage hen til hytten, så han du også vise din ven her hvor du bor Dream ''. Barishan uglede hendes hår med sin hår og begyndte langsomt at gå tilbage mod hytten. Ham sagde efter lidt tid. '' tag dig ikke af mit sværd, Zalzura er et Vampyr dræber sværd, det reagere altid i nærheden af Vampyrer. Fortæl lidt om dig selv imens vi går Belafont. Hvis du har lyst til det? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 13:29

Dream rakte let Belafont en hånd, hvis han ille gå sammen med hende. Hun smilede varmt til ham, og hviskede let, "Tak fordi du kom". Hun smilede let igen og ventede for at se om han ville tage hendes hånd, eller gå for sig selv.
"Mhmm.. Ja, det var godt at vide" sagde hun og sukkede let og det med sværdet. Det var ikke lige frem det mest indbydede ma hørte når man havde venner, som der var vampyrer.
Men det kunne da være lige meget ikk`?? Så længe Belafont ikke gik igen så var alt vel godt. Hun smilede let og kiggede på ham med de store babyblå øjne, som der let skinnede.
Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og kiggede let på Barishan, som der let var begyndt at gå igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 13:32

Belafont smilede og fulgte efter Barishan og tog venligt imod Dreams hånd. Han havde sin anden hånd i sin jakkelomme, imens han gik.
"Går nok, så længe det ikke hopper af din ryg, og angriber mig af sigselv, skal jeg nok kunne klare at et sværd væser af mig." Han grined elidt, og kiggede ned i jorden og fulgt hans skridt. Han kiggede op da han blev spurgt om sigselv. Han rystede en smule på skuldrene.
"Hvis ikke jeg skal give dig en boglang historie time, er der ikke så meget at fortælle. Jeg bord i et lille gammelt hus i skoven et godt stykke her fra.. Har holdt mig for migselv i flere hundrede år, specielt efter det der skete med den gamle konge. Jeg er først begyndt at bevæge mig uden for skoven den sidste uges tid." Han fortalte imens han gik, og rystede en smule på hans skuldre igen, og rettede på sin hat, som blev rusket i af vinden. "Jeg drikke aldrig rigtigt fra mennesker eller væsner mere, jeg holder mig til dyr eller blodposer. Blev tilbudt at tage fra hospitalet engangimellem, af en sygeplejeske jeg møde for nogen tid siden.. Så regner jeg med at benytte mig af." Belafont var helt rolig i hans tale, og ville ikke holde noget tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 13:40

Barishan smilede. Da de nåede hytten åbnede han døren og holdt den for dem. '' hvad hed den sygeplejeske? ''. Barishan så på at de holdt i hånd. Han kiggede på Dream og grinede lidt. Han kunne ikke dy sig mere. '' Så Belafont. Dream siger i har kysset. Det må være svært for en Vampyr at holde sig tilbage fra at drikke en Aspara's blod. Især når man er så tæt på en ''. * led mig så se om han er klog som jeg troede eller bare en næsvis lille dreng. Beskeden skulle være pakket nok ind til Dream ikke rigtigt vil forstå den. Lad mig se om han gør *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 13:45

"BARISHAN DIN NØD!" Sagde hun halv højt og slap let Belafonts hnd, hun hev fatt i Barishan, og trak ham op af væggen, og hviskede let, "Hold så kæft!" før hun let slap ham, og en svag rødmen brød frem ii hendes kinder.
Hun smed hendes sko, "Kom, inden for, sammen med min dumme bror" mumlede hun irretret. Hun bed sig hårdt i underlæben, og stirrede Barishan ind i øjnene, og gav ham, `ti stille´ blikket.
"Mhmm.. " mumlede hun små surt og hang hendes jakke, op. *DUm, DUM, eller dummere* Tækede hun surt, og strøg blidt noget f hendes hår væk.

//Logger kommer senere xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 13:55

Belafont kunne ikke dy sig, og grinede højt af de to's søsskende kamp. Han nikkede til Barishan en enkelt gang.
"Så længe Asparaen ikke bløder foran mig, har jeg ikke noget problem overhovedet.. Jeg er gammel, og har en høj selvkontrol.. Og har ikke haft de store problemer med at ignorere Dreams duft.. Er ikke så meget et dyr mere.." Han uglede Dreams hår lidt, og fulgte efter. Han valgte at lade være med at svare eller nævne noget omkring kysset, og grinede blot lidt af det igen.
"Men jeg har kunne ignorere en Halv Aspara, halv Engels blod før.. Og hun blødte foran mig, så.. Og sygeplejesken hed Kajika. Som svar på dit tidligere spørgsmål." Belafont kiggede rundt i hytten, med undersøgende øjne, og et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 14:03

Barishan grinede da Dream tog fat i ham. * han er klog som jeg tænkte. Det er godt, han kan beskytte Dream så. Men kloge folk har deres egne tanker, derfor bliver jeg nød til at holde øje med ham *. Barishan smilede og kiggede på Belafont. * jeg tænkte nok det var hende. Lad mig endelig høre hvad han lavede og snakkede med hende om *. Barishan smilede. '' fortæl endelig om dit møde med Kajika, jeg kender hende godt. Så jeg er lidt nysgerrig ''. Barishan lukkede et øje og kiggede på belafont og sagde med sjov i sin stemme. '' nu drak du vel ikke hendes blod. Hun er jo halvt Aspara? ''. Barishan mente sit spørgsmøl men gemte det bag en sjov tone så Dream ikke skulle opfange alvoren i spørgsmålet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 14:08

Belafonts smil løsnede sig kun en smule, da han godt kunne mærke alvoren i spørgsmplet, men kun i et kort øjeblik, inden han satte det samme smil op igen.
"Selvfølgelig ikke.. Jeg kunne holde mig i skindet. Men var ikke fordi at 'hun' hjalp mig specielt meget.." Han grinede lidt, og kiggede rundt i hytten igen. "Hun er både smuk, inteligent og lugter fantastisk godt.. Plus så kom hun til skade.. Plus hun næsten druknede sigselv, hvilket gjorde at jeg måtte svøme hende i land... Og så side med en, med sådane blod i ens arme, samtidigt med at hun har et sår..." Han kiggede over skulderen på Barishan igen. "Det var ikke nemt.. Men jeg gjorde intet.. Jeg har dræbt min del af Aspara, engle og mennesker, men det var for mange år siden." Han kiggede væk igen. "Kan huske samtlige deres ansigter.. Fortryder dem alle.. Er ikke så nemt at være min art, som mange tror." Han gik lidt længere ind, og lagde sine hænder i lommerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 14:13

Barishan smilede sagte. * underligt det har hun aldrig sagt til mig *. Barishan grinede. '' jamen jeg er glad for de syntes min kone er smuk ''. Barishan så på Belafont for at se hans reaktion. Han havde svært ved at læse ham. Det var derfor han valgte at stille sine spørgsmål på denne måde. Han vidste at Belafont måtte være en god taktikker i kamp. Derfor var det sikkert sandt når han sagde han havde dræbt en del. * han vil beskytte hende meget godt når jeg drager i kamp imod Zane. Dog har jeg stadigvæk brug for at teste hans evne til at modstå Aspara blod. Det er vigtigt jeg selv ser hvor god han er før jeg overlader Dream i hans hænder *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 14:22

Belafont løftede et øjnbryn, og kiggede over skulderen da han nævnte at hun var hans kone.
"Din kone? Om forladelse... Vidste ikke at hun var din kone. Var en noget uhøflig måde at tale om hende i dit nærværd.. Jeg undskylder." Han bukkede en smule, og kiggede så lidt undersøgende på Barishan.
"Har stoppet migselv indtil vidre.. Men du kender jo åbenbart til vampyrer, så du burde vide at jeg kan læse dine tanker... Min tankelæsning er meget rusten, og kan ikke kontrolere hvornår jeg gør det... Og jeg har hørt dine.. Hvad er alt det her med Zane? Er jeg havnet i midten af et opgør her?" Belafont virkede ikke just tilfreds med dette, da han for en uge siden havde holdt sig for sigselv i flere hundrede år, og lige så snart han begyndte at omgive sig med mennesker, var han dumbet ned i midten af et opgør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 14:34

Barishan smilede og kiggede på Belafont. '' ved de ikke det er meget uhøfligt at at læse andre folks tanker ''. Barishan begyndte at tænke må mange forskellige ting, hvilket ville gøre det meget svært hvis ikke næsten umuligt for Belafont at læse de rigtige tanker blandt de mange andre. Barishan var meget intelligent og det var den intellekt han brugte til at skærme sit sind mod tankelæsning. Han tænkte på alt fra fysik formler til matematiske udligner og filosofiske tekster som digte og sange. * tænkte nok han var en der gjorde som han ville, gemt bag hans høflighed og venlighed *. Barishan grinede. '' jeg er en del af oprørerne. Dog prøver jeg at holde Dream udenfor. Der er ingen grund til hun bliver blandet ind i alt det her. Det er der heller ingen grund til du gør Belafont. Disuden ser jeg det kun som et kompliment at de syntes min kone er smuk og venlig ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 14:49

Belafont nikkede en enkelt gang. Han grinede lidt, og rystede hovedet.
"Jo. Ved godt det er uhøfligt.. Er derfor at jeg hader at mit sind gør det af sigselv.. Det er ikke noget jeg vælger." Han rysted en smule på skuldrene, og lyttede til det han nævnte om oprørende. Han havde ikke rigtig nogen andelse om hvad det var han snakkede om, men nikkede lidt.
"Okay.. Er glad for at de gerne vil holde mig ude, men det er lidt svært, når jeg nu er blevet gode venner med din søster. Eller halvsøster, kan jeg ikke helt huske, men er egentlig også relevant, men.. Du nævnte noget med at beskydte en person. Som jeg kender.. Det vil jeg i så fald gerne, hvis du rent faktisk tror at hun er i fare..." Belafont snakkede selvfølgelig om Dream, men prøvede lidt at holde hende udenfra det, da han kunne mærke Barishan gjorde det samme.
"Og ja.. Tak.. Ved godt hvad H2O er... Smart finte.. Og tak.." Han grinede lidt over Barishans måde at holde ham ude på, og var faktisk taknemlig. Bortset fra at han nu blev en lille smule forviret af de mange fine formler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 15:00

Barishan nikkede over imod Belafont. * han er perfekt til at beskytte hende. Klog, taler ikke over sig, kan holde lav profil, ved hvordan tingene virker i verden. Havde aldrig troet en Vampyr ville være den bedste til at beskytte Dream. Det kan man bare se *. Barishan nikkede igen. '' Dream er min Adaptiv lillesøster. Det glæder mig de gerne vil beskytte denne person. Jeg tror også de vil være den bedste til at beskytte personen. Alle der kender mig og står mig nær er i fare. Det er vigtigt at de kommer sikkert væk skulle jeg fejle i at besejre Zane. Det vil give mig mere fred når jeg ved de alle er i sikre hænder ''. Barishan smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 15:10

Belafont nikkede en enkelt gang.
"Og jeg er da beæret at de vil betro mig dette... Er der noget bestæmt de vil have mig til? Vil de have mig til at blive her med dem? Er der et bestemt sted de vil foreslå mig at føre dem hen, skulle du fejle? Jeg gør dette efter dine præmisser sir, da jeg har respect for dig, og de individer de betror mig." Belafont ligger det helle på bordet, og tilbyder sin hjælp til det fulde. Det var meget længe siden at han havde følt at han gjorde nytte, og dengang hjalp han menneskende.. Nu skulle han hjælpe Asparaer.. Måske kunne han tilgive sigselv lidt mere med dette..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 15:23

Barishan smilede. * det var som. Han minder om en yngre mig. Klar til at beskytte andre uden at f noget for det. Klar til at tilbyde sin hjælp ligemeget hvor stor faren er. Klog og fattet. Mod han kendte min gamle mentor. Han var jo trodsalt også Vampyr. * Barishan kiggede over sin skulder på Zalzura der stoppede med at hvæse og bare hang på hans ryg nu. Barishan nikkede imod sværdet og kiggede på Belafont igen. '' hvor du mener de er mest i sikkerhed. Jeg har tillid til en klog ung mand som dig sagtens ved hvilke steder der er bedst. Dream har ikke været dum i at have gjort bekendskab med dig. Nobel gestus du har lavet. Det ville være en ære at overlade dem i din varetægt hvis jeg skulle fejle ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 15:26

//Venter lige på at Dream kommer tilbage med at fortsætte, så hun også når at være med :P Haha..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 20:42

Dream så let på dem mens deres samtale ellers bare fortsatte. Hun sukkede opgivende, og satte sig hen i sofaen, uden at de bemærkede det.
"Hvis i snakker om at beskytte mig kan i godt glemme det, jeg kan sagtens beskytte mig selv" mumlede hun let, og kiggede så blidt på dem..
Dream rystede kort ppå hovede, *Ihh.. De knævre lige som piger* tænkte hun lettere, surt, og satte sig godt til rette. "Hmmf" mumlede hun fornærmet, fordi de begyndte at snakke om at hun skulle være i skikkerhed, og bla.bla.bla. Efter hendes mening kunne de godt skyde en hvidpil efter det. For hun havde ikke ligefrem planer om at sidde hjemme, trygt og godt, næææh.. Nej hun havde den modsatte plan på hovedet.
HUn smilede let og dystret til sig selv, da hun begyndte at tænke på for mange ting på engang. HUn bed sig uskyldigt i underlæben, mens tankerne, om hvordan hun kunne få lov at kæmpe med de andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 20:51

Belafont kiggede over efter Dream. han hørte hendes tanker og grinede en smule, og rystede hovedet. Han kiggede op på Barishan igen.
"Og jeg vil beskytte dem med alt hvad jeg har.. Og har allerede en ide til hvor jeg ville søge hen.." Han nikkede en enkelt gang, og gik hen imod Dream. Han ulede hendes hår en smule og grinede igen. Han kiggede så rundt i huset igen og smilede. "Er et ret stort hus i har jer.. Er i kun jer to som bor her?" Spurgte han. Han hældte mest ned til Dream, da der trods alt var hende der havde inviteret ham på besøg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:48

Barishan grinede lidt. '' der bor skam mange her efter hånden. Kajika, mig, Dream, Ai, Kitja, Vanilin, Riku og Lindir. Jeg har valgt at bygge hytten så stor fordi jeg gerne ville kunne huse alle de folk der intet hjem har. Her er vi alle en stor familie. Dog har jeg adopteret Drem som min egen Søster. Hun betyder meget for mig. Det ved hun også godt ''. Barishan smilede til Dream og så på dem med et betrykkende blik. Han kunne se hvor glad Belafont var for hende og det var kun positivt i hans øjne. Han havde troet han ville hade Belafont men det gjorde han ikke. Han mindede ham jo om en yngre selv. Den gang han selv troede han kunne redde alt og alle. Det havde Barishan stor respekt for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum