Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)
Sted: i skoven og på stranden.
Tid: 23:56
Vejr: Vinden, blæser blidt omkring, men ellers er der lunt.
Dato:??
Dream sad helt utålmodigt og ventede til at klokken snart var 24:00. Hun sukkede blidt og så sig let omkrig og kiggede op på det store ur. ”Uhh.. Klokken er fire minutter i, jeg henter ham u” hvinede hun og tog let hendes sko, på. Og stormede ud af døren. Hun spurtede gennem skoven og ned mod stranden. Hun var let i klædt, stramme jeans en stroptrøje og dog med en sort jakke ud over.. Hendes hår hang let ned over hendes skuldre, og krøllede let. Hun smilede let da hun endte nede ved stranden. Hun s den lettere mørke skikkelse bevæge sig gennem sandet..”Belafont” hviskede hun let med vinden, og løb let ned til ham, og sprang på ham i en flyvende krammer. ”Belafont, jeg har sådan glædet mig til at se dig” hviskede hun let og strøg ham blidt over kinden, da hun endelig slap hendes kram.
Gæst- Gæst
Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)
"Har glædet mig til at komme." Sagde han med et smil. Han rettede en smule på hans pæne jakkesæt som han havde fundet frem. Det var en tand mere elegant og finpudset end det han havde på i kluben. Han smilede så til Dream, og kiggede den vej hvor hun var kommet fra, og tilbage på hende. Har du vendtet længe? Jeg ramte da tiden meget godt gjorde jeg ikke?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Godaften. Du har allerede fordelen, da de kender mit navn, men jeg desværde ikke dit." Han bukkede venligt, og slap Barishans hånd. "Og har hun det? Så håber jeg at hun har lagt et godt ord ind for mig.." Han smilede ned på Dream, og kiggede så op på Barishan igen. Han overvejede meget at svare på hans tanker, da Belafonts tankelæsning igen tog overstyre, og havde hørt det. Men Belafont valgt og lade være, og vente på at han måske blev fortalt om det senere..
Gæst- Gæst
Hun smilede varmt til Belafont, "Mhmm... Går det godt med Bjæffer???" spurgte hun nysgerrigt og smilede blot igen varmt til ham.
HUn følte allerede at det var længe siden hun ahvde set ham, men sådan var det vel med venner. HUn smilede let og kiggede hen på Barishan, "Hvad sker der lige for det?" spurgte hun let og hetydede til at hans svær gik amok. Hun smilede derefter blot, da det slog hende..."Nåårh" mumlede hun let som svar til sig selv. Hun kigggede skiftevis på dem, "Mhmm.. Vil i med hjem ad eller???"spurgte hun let og smilede til dem. Hun rødmede igen let i kinderne, da hun let så på dem igen.. "Men altså vi kan også godt blive her hvis det er?"spurgte hun let og smilede varmt til Belafont, men sørgede for ikke bare at kramme ham igen, og slet ikke foran Barishan.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mhmm.. Ja, det var godt at vide" sagde hun og sukkede let og det med sværdet. Det var ikke lige frem det mest indbydede ma hørte når man havde venner, som der var vampyrer.
Men det kunne da være lige meget ikk`?? Så længe Belafont ikke gik igen så var alt vel godt. Hun smilede let og kiggede på ham med de store babyblå øjne, som der let skinnede.
Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og kiggede let på Barishan, som der let var begyndt at gå igen.
Gæst- Gæst
"Går nok, så længe det ikke hopper af din ryg, og angriber mig af sigselv, skal jeg nok kunne klare at et sværd væser af mig." Han grined elidt, og kiggede ned i jorden og fulgt hans skridt. Han kiggede op da han blev spurgt om sigselv. Han rystede en smule på skuldrene.
"Hvis ikke jeg skal give dig en boglang historie time, er der ikke så meget at fortælle. Jeg bord i et lille gammelt hus i skoven et godt stykke her fra.. Har holdt mig for migselv i flere hundrede år, specielt efter det der skete med den gamle konge. Jeg er først begyndt at bevæge mig uden for skoven den sidste uges tid." Han fortalte imens han gik, og rystede en smule på hans skuldre igen, og rettede på sin hat, som blev rusket i af vinden. "Jeg drikke aldrig rigtigt fra mennesker eller væsner mere, jeg holder mig til dyr eller blodposer. Blev tilbudt at tage fra hospitalet engangimellem, af en sygeplejeske jeg møde for nogen tid siden.. Så regner jeg med at benytte mig af." Belafont var helt rolig i hans tale, og ville ikke holde noget tilbage.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smed hendes sko, "Kom, inden for, sammen med min dumme bror" mumlede hun irretret. Hun bed sig hårdt i underlæben, og stirrede Barishan ind i øjnene, og gav ham, `ti stille´ blikket.
"Mhmm.. " mumlede hun små surt og hang hendes jakke, op. *DUm, DUM, eller dummere* Tækede hun surt, og strøg blidt noget f hendes hår væk.
//Logger kommer senere xD
Gæst- Gæst
"Så længe Asparaen ikke bløder foran mig, har jeg ikke noget problem overhovedet.. Jeg er gammel, og har en høj selvkontrol.. Og har ikke haft de store problemer med at ignorere Dreams duft.. Er ikke så meget et dyr mere.." Han uglede Dreams hår lidt, og fulgte efter. Han valgte at lade være med at svare eller nævne noget omkring kysset, og grinede blot lidt af det igen.
"Men jeg har kunne ignorere en Halv Aspara, halv Engels blod før.. Og hun blødte foran mig, så.. Og sygeplejesken hed Kajika. Som svar på dit tidligere spørgsmål." Belafont kiggede rundt i hytten, med undersøgende øjne, og et lille smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig ikke.. Jeg kunne holde mig i skindet. Men var ikke fordi at 'hun' hjalp mig specielt meget.." Han grinede lidt, og kiggede rundt i hytten igen. "Hun er både smuk, inteligent og lugter fantastisk godt.. Plus så kom hun til skade.. Plus hun næsten druknede sigselv, hvilket gjorde at jeg måtte svøme hende i land... Og så side med en, med sådane blod i ens arme, samtidigt med at hun har et sår..." Han kiggede over skulderen på Barishan igen. "Det var ikke nemt.. Men jeg gjorde intet.. Jeg har dræbt min del af Aspara, engle og mennesker, men det var for mange år siden." Han kiggede væk igen. "Kan huske samtlige deres ansigter.. Fortryder dem alle.. Er ikke så nemt at være min art, som mange tror." Han gik lidt længere ind, og lagde sine hænder i lommerne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Din kone? Om forladelse... Vidste ikke at hun var din kone. Var en noget uhøflig måde at tale om hende i dit nærværd.. Jeg undskylder." Han bukkede en smule, og kiggede så lidt undersøgende på Barishan.
"Har stoppet migselv indtil vidre.. Men du kender jo åbenbart til vampyrer, så du burde vide at jeg kan læse dine tanker... Min tankelæsning er meget rusten, og kan ikke kontrolere hvornår jeg gør det... Og jeg har hørt dine.. Hvad er alt det her med Zane? Er jeg havnet i midten af et opgør her?" Belafont virkede ikke just tilfreds med dette, da han for en uge siden havde holdt sig for sigselv i flere hundrede år, og lige så snart han begyndte at omgive sig med mennesker, var han dumbet ned i midten af et opgør.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jo. Ved godt det er uhøfligt.. Er derfor at jeg hader at mit sind gør det af sigselv.. Det er ikke noget jeg vælger." Han rysted en smule på skuldrene, og lyttede til det han nævnte om oprørende. Han havde ikke rigtig nogen andelse om hvad det var han snakkede om, men nikkede lidt.
"Okay.. Er glad for at de gerne vil holde mig ude, men det er lidt svært, når jeg nu er blevet gode venner med din søster. Eller halvsøster, kan jeg ikke helt huske, men er egentlig også relevant, men.. Du nævnte noget med at beskydte en person. Som jeg kender.. Det vil jeg i så fald gerne, hvis du rent faktisk tror at hun er i fare..." Belafont snakkede selvfølgelig om Dream, men prøvede lidt at holde hende udenfra det, da han kunne mærke Barishan gjorde det samme.
"Og ja.. Tak.. Ved godt hvad H2O er... Smart finte.. Og tak.." Han grinede lidt over Barishans måde at holde ham ude på, og var faktisk taknemlig. Bortset fra at han nu blev en lille smule forviret af de mange fine formler.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og jeg er da beæret at de vil betro mig dette... Er der noget bestæmt de vil have mig til? Vil de have mig til at blive her med dem? Er der et bestemt sted de vil foreslå mig at føre dem hen, skulle du fejle? Jeg gør dette efter dine præmisser sir, da jeg har respect for dig, og de individer de betror mig." Belafont ligger det helle på bordet, og tilbyder sin hjælp til det fulde. Det var meget længe siden at han havde følt at han gjorde nytte, og dengang hjalp han menneskende.. Nu skulle han hjælpe Asparaer.. Måske kunne han tilgive sigselv lidt mere med dette..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvis i snakker om at beskytte mig kan i godt glemme det, jeg kan sagtens beskytte mig selv" mumlede hun let, og kiggede så blidt på dem..
Dream rystede kort ppå hovede, *Ihh.. De knævre lige som piger* tænkte hun lettere, surt, og satte sig godt til rette. "Hmmf" mumlede hun fornærmet, fordi de begyndte at snakke om at hun skulle være i skikkerhed, og bla.bla.bla. Efter hendes mening kunne de godt skyde en hvidpil efter det. For hun havde ikke ligefrem planer om at sidde hjemme, trygt og godt, næææh.. Nej hun havde den modsatte plan på hovedet.
HUn smilede let og dystret til sig selv, da hun begyndte at tænke på for mange ting på engang. HUn bed sig uskyldigt i underlæben, mens tankerne, om hvordan hun kunne få lov at kæmpe med de andre.
Gæst- Gæst
"Og jeg vil beskytte dem med alt hvad jeg har.. Og har allerede en ide til hvor jeg ville søge hen.." Han nikkede en enkelt gang, og gik hen imod Dream. Han ulede hendes hår en smule og grinede igen. Han kiggede så rundt i huset igen og smilede. "Er et ret stort hus i har jer.. Er i kun jer to som bor her?" Spurgte han. Han hældte mest ned til Dream, da der trods alt var hende der havde inviteret ham på besøg.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Littel girl-belafont=privat!
» Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//
» Help me! Please // Barishan- privat//
» I love you(Barishan=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus