Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Littel girl-belafont=privat! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Littel girl-belafont=privat! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Littel girl-belafont=privat! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Littel girl-belafont=privat! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Littel girl-belafont=privat! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Littel girl-belafont=privat! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Littel girl-belafont=privat! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Littel girl-belafont=privat! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Littel girl-belafont=privat! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Littel girl-belafont=privat! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Littel girl-belafont=privat!

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 13:49

Omgivelser: Er masse mennesker, som der fester gennem natten.
Sted: Salles de banquets!
Tid: Hmm.. Ja, der er nat, eller meget sen aften
Vejr: Det er jo spørgsmålet?? :3
Dato:??
Årstid: Forår.

Menneskerne, myldrede frem og tilbage, inde i den temlig store nat klub, og musikken larmede højt, så man skulle stå tæt for at kunne snakke nogenlunde normalt. Men inde i bladt alle menneskerne, stod der en ung pige. Hendes hår hang elegant ned over hendes skuldere, og ryg. Denne unge pige var enormt smuk, og elegant. Hendes krop, slank, og smidig. Som på klædning, havde hun en lår kort kjole, på hvor, den var snoet i trådte på ryggen, så man kunne se lidt af hendes ryg. Selve kjolen, var sort, og sad temlig stramt ned over hendes krop. Men det gjorde den mere sexet, og elegant. Pigen hed Dream, navet var specielt, men passede hende godt.
Et smil var plantet hen over hendes bløde, lette læber, som der havde et svagt skimt af lyserrød hen over sig. Pigen, Dream stod henne ved en af de sofaer, som der nu var placeret bagerst i lokalet. Der stod hun ynderfuldt, lænet op af den kolde væg. Hun stod og snakkede med en af de fyre, som der prøvede at charmere sig ind på hende. Hun stoppede samtalen, og gik langsomt væk, fra ham. Hun gav et kort vink og stildte sig let o til baren, hvor man nu kunne købe alkohol. Hun bed sig kort i den svage lyserrøde underlæbe, og kiggede let rundt. Hun slap derefter let hendes underlæbe, og vente blikket, ind mod dansegulvet, eller hvad man nu kunne kalde det. Men det var der alle dansede lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 13:57

Belafont sad som sædvanligt henne ved hjørnet af baren for sig selv. Han kiggede forholdvidst kedeligt rundt i kluben, tydeligvist ikke en some normalt springer rundt på danse gulvet, eller for den sags skyld er energisk. Han lyftede sin brede ovale hat en smule, og tog et tår af sit runde glas, med meget lidt, mørk orange væske, sandsynlighvis whiskey.. Han øjner en smule over imod Dream, da hun stod med drengen henne ved sofaerne. Han rystede hovedet let, og kiggede over gulvet igen. Da Dream så gik forbi ham, og hen til baren, et par meter fra ham, tog han sigselv i at følge hende med øjnende, som alle andre mænd i kluben. Han stoppede sigselv, og drak lidt mere fra sit glass. Han havde sit jakkesæt på, og ikke sit læder outfit..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 14:08

Dream fik let købt en af de små orange drinks som der nu kunne købes der ovre. Hun gik let hen mod en ug, mand, som der havde kigget på hende. Han sad i et af hjørnerne.. "Mhmm.. Må man sidde her ved dig??" spurgte hun og bed sig uskyldigt i hendes babylyserrøde læbe.. Hun betragtede ham, let og en svag rødmen fandt, vej hen over hendes kinder. Hendes babyblå øjne, hvilede på denne fremmede mand, som der nu så ret nuttet ud i jakkesæt, efter hendes mening.. Dream tog let hendes drink, op til munden, og tog en lille tår af den... "Mhmm.." mumlede hun let og sank, væsken i glasset. "Mhmm.. Jeg hedder Dream" sagde hun og smilede let. Hun pillede let ved den sølvring hun havde på hendes ringefinger. Det var ikke en forlovelses ring, nej det var en familie ring, som Barishan havde givet hende, da han ville have at hun blev ahns søster. eller nærmere hans lille søster, da hun kun var seksten år.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 14:14

Belafont kiggede op på Dream med forholdsvis forundrende øjne, da det ikke var helt normalt at folk overhovedet kom op til ham. Specielt ikke på Salles de banquets.. Han nikkede en enkelt gang, og giver tegn ned imod stolen ved siden af ham, med hånden han holdt sit glass. "Belafont.. Jeg undskylder det måske virkede somom at jeg gloede på dig.. Gør jeg normalt ikke." Han løfter sit glas imod Dream, og nikker undskyldene en enkelt gang, før han tager endnu en tår af sit glas.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 14:28

Dream kiggede let på ham, med et lille smil hen over hendes læber. "Det er okay belafont, man har vel lov at være en mand" sagde hun med et lille nuttet smil, før en svag rødme brød frem hen over hendes kinder. Hun satte sig let ned ved siden af ham.
"Mhmm.. Jeg har aldrig set dig her i byen, er du ny, eller er det mig der ikke er opmærksom???" spurgte hun let, og bed sig kort i underlæben.. Hun tog en lille slurk mere af hendes drink.. "Vil du smage??" spurgte hun høfligt og smilede let til ham.

//magler krea sorry xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 15:09

Belafont kiggede ned på drinken, og bredte et smådt smil, og rystede hovedet. "Nej tak Dream.. Holder mig til min egen." Han løfter sit glas igen, som et ekstra nej tak, og tager en tår. Så ryster han hovedet svagt.
"Er ikke ny i byen, men plejer sjældent at hvise mig.. Opmærksomhed er ikke noget jeg ligefrem søger.." Belafont sender et let lumskt smil, og griner en enkelt gang, og læner sigtilbage op imod baren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 15:24

Den pinlige tavshed kvæler nærmest Belafont, og han kigger op på Dream igen.
"Hvad med dig? Har heller ikke set dig før.. I de streder jeg nu render i.." Belafont griner en enkelt gang, og sipper lidt mere af sin drink, or stræker ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 15:55

Dream fniste let, "Hihi! Mhm.. Du siger bare til, hvis du vil smage" sagde hun lettere drillede, og prikkede ham let på næsetippen. Hun kærtegende kort hans kind, og lænte sig så godt tillbage i hendes stol. Hun lukkede kort øjnene, og lyttede til musikken. " Vil du ikke med ud og danse???" spurgte hun og rødmede let i kinderne..
"Det er nemlig en Mega god sang lige nu.." Sagde hun og smilede, kært til ham. Hun rakte ham en hånd, "Nu siger du ikke jeg kan ikke danse, for det kan jeg heller ikke" grinede hun kært og rakte ham satte hendes drink ned på jorden.. HHun rejste sig og tog fat om hans hænde, og trak ham op.. "Du har ikke et valg" grinede hun drillede "Hmm... Nej jeg bor i skoven, så" hun grinede kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:05

Belafont lyftede et øjenbrynd da hans kind blev rørt. Den højre side af hans overløbe løftede sig, imens hand fik en kuldegysning. Han sad næsten forstenet da hans drink blev snuppet, og lyftede så begge øjnbryn da han blev trukket op. Alle de dystre tanker han havde forsvandt med det samme, og stod nu bare haldforviret. Han kæmper ikke igen imod Dream, og hoster en enkelt gang da han var oppe og stå.
"Øhh... Har.. Jeg jo.. Så åbenbart.. Ikke..." Belafont stræker nakken en enkelt gang, laver en knækkende lyd, og smiler let til Dream, or giver tegn imod dansegulvet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:27

Dream grinte let, "Mhmm.. Er du forvirret???" spurgte hun kært og fik ham, med ud på dansegulvet... "Undskyld jeg er lidt små fuld, og det gør mig hyper, eller en lille smule, i hvert fald," sagde hun og smilede let til ham.. Hun smilede kært til ham, før hun let lagde armene om skuldrene, på ham. ”En dans, og så kan du sætte dig igen” sagde hun drillede og smilede let til ham. Hun smilede let til ham, og lyttede let til musikken i baggrunden. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og betragtede ham kort. ”nåårh… Hvor kommer du fra?? Er du født i Di Morga???” Spurgte hun let og rødmede svagt i kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:35

Belafont smiler, og stryger sin hånd elegant over siden af Dreams talje, og lade den vile lavt på hendes ryg. Han stryger sin anden hånd fra den anden side af hendes talje, og stryger den op over den anden.
"Jeg bord uden for byen.. Inde i skoven.. Er først begyndt at bevæge mig ud fra mit hjem for omkring en uge siden, kende rikke rigtig m.. Folk.. Her omkring.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:42

Dream rødmede svagt, "Mhmm.. Der er også dejligt ude i skoven, jeg bor og¨så i skoven nemlig" sagde hun let, og bagyndte let at følge hans bevægelser, som der langsomt blev til en dans. Folk kiggede noget på dem, somom de var tossede, men det ignorede hun bare det betød ikke noget for hende, de skulle da havve lov at glo hvis de ville det. Hun bed sig forsigtigt i læben. Og smilede kort tid efeter varmt til ham. "Hmm.. Nu kender du i hvert fald en heromkrig" sagde hun let og drillede, mens hun blot smilede til ham.
Det var rart at danse med ham, det var første gang i 3 år hun sådan dansede, for hun kunne ikke huske mere tilbage, andet end tre år.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:57

Belafont begynder at bevæge dem langsomt til at starte med, let og elegant, imens han drejer dem let. Han smiler let igen, imens hans næse rynker en smule. Han for en let kuldegysning, og kigger væk i et øjeblik, før han smiler venligt tilbage på Dream igen.
"Skoven er det sted jeg finer mest stille.. Hvor jeg kan læse mine bøger i fred.. Hvor jeg ikke bliver forstyret.. Er alligevel aldrig nogen der kunne finde på at besøge mit lille usle skur der ude.." Belafont griner en smule. Han virker heller ikke til at blive berørt af folks opmærksomhed, og forsætter bare den elegante dansestil, som måske ikke er det mest almindelige i en klub.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:03

Dream smilede let til ham.. "Mhmm.. Hvor bor du så henne i skoven??" Spurgte hun og rædmede svagt i kinderne, for hun let fulgte hans bevægesler.
Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben, "Æhm...Måske kunne jeg tage med dig hjem og se dit hus isag??" sppurgte hun let og rødmede svagt i kinderne, "Men selfølgelig kun hvis du har lyst til det" sagde hun og smilede let til ham.
"Du ved godt folk, glor enormt meget ikk??" Spurgte hun let, og mærkede hvordan folks blikke stirrede på dem. Men det var vel klart nok. De dansede anderledest, så nutttede ud sammen, så folk havde vel en grund til at stirre så groft. Hun smilede let til ham, og igen kom der to smile huller til syne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:44

Belafonts næse rynker en smule igen, og han smiler med en curve på hans læber, som næsten fremviser hans hugtænder, men han stopper dem fra at komme helt frem. Hans øjne kigger lidt forbi Dream, og så ned på hende igen, imens han smiler venligt. Han løfter Dream op fra gulvet en smule, og drejer rundt i en circle, imens han holder fast med begge hænder let på hendes talje, svinger hende elegant rundt om sig, inden han sætter hende ned igen, og fortsætter dansen.
"Hvis deres blikke forstyre dig Dream, kan vi sagtens forlade klubben.. Jeg var her bare for en.. Forfriskelse.. Og en dans var.. Meget mere end jeg havde regnet med.. Meget mere forfriskende, end et simpelt glas alcohol, specielt da det var med en som dig..." Smiler lidt som en gentlmean, og ler så en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 20:59

Dream smilede let til ham og rødmede svagt i kinderne, da han svingede hende elegant rundt... "Mhmm.. Er du sikker på at det er okay, hvis vi går???" spurgte hun let, og nuttet.. "for de fortyrre mig dog" tilføjede hun let, og dog med et smil, som der ler vidste hendes tænder, og hendes smile huller.
"Hmm.. Kan vi tage hjem til dig???" Spurgte hun let og smilede kært til ham. *Wauw!* tænkte hun let, og smilede igen til ham, denne gang, kært, og sødt.
Hun håbede da ikke at han gerne ville blive hængede, men et gjorde ikke noget hvis han gerne, ville blive, så måtte hun bare bide tæderne,sammen. Hun rødmede igen let i kinderne, og så ham ind i øjnene, med et kært smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:09

Belafont kiggede tilbage med hans dystre sorte øjne. Han nikker en enkelt gang, og slipper Dream, men stryger hans fingerspisser over hendes talje inden..
"Kan vi godt Dream.. Men vil lige tømme min drink først.. Koster for meget, til bare at lade stå..." Belafont går hurtigt over til baren, tømmer sit glas for de sidste dyre dråber, og kommer lige så hurtigt tilbage igen. Han ligger hans han lavt på hendes ryg, putter sin hat tilage på hovedet, og smiler.
"Noget du skal have med?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:16

Dream så let på ham, da han drak den færdig.. "Mhmm.. Nej, jeg har ikke lige mere, med, efterlod min telefon der hjemme så??" mumlede hun let, og mærkede hans hånd, på hendes ryg. Hun rødmede let i kinderne, og smilede til ham. "Skal vi gå???" spurgte hun nuttet, og bed sig uskyldigt i underlæben. "Mhmmm..." mumlede hun let da de begyndte at gå ud, af døren. Hun smilede let, "Tak fordi vi kunne gå" sagde hun og smilede let til ham, hhun betragtede ham, let, og rødmede så let igen. Et svagt smil mere bredte sig hen over hendes lyserøde bløde læber. Men den samme lyserøde farve var der et svagt skimt af i hendes kinder. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og smilede let igen. "Hvilken vej skal vi???" spurgte hun og smilede let igen-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:31

Belafont giver tegn til sin venstre side, og ledte hende en smule med sin højre hånd, og efter de begyndte at gå, vilede han sine hænder i hans lommer.
"Mit hjem er ikke lige frem det mest interesante sted at befinde sig.. Har en lille usel hytte i skoven.. Er hvad jeg ejer." Belafont smilede beskedent, og fortsatte ud imod skoen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:46

"Mhmmm.. en lille hytte er lige noget for mig" hviskede hun smilede, og betragtede ham kort, "Jeg tror jeg er blevet små fuld af det diskoteks drikning" sagde hun og smilede let, til ham. Hun betargetde ham kort, "mhmm.. " mumlede hun let da vinden ramte hendes kind "Elsker vinden" sagde hun let oog smilede til ham... "Nåårhh.. Belafont, fortæl mig omkrig dem selv" hviskede hun nuttet, og så let på ham, med hendes store babyblå øjne, smmatidig smilede hun kært til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 21:50

Belafont fortsatte med at gå ud imod skoven, og kiggede op en smule, da han blevt spurgt. Han trak lidt ned i hatten, da gaderne ikke ligefrem var tomme.
"Der er ikke så meget at fortælle.. Jeg bor i en skov.. I en hytte.. Kun med min gamle Mastif som selskab.. Er først taget til byen for nyligt.. Det er faktisk alt hvad der er vær at fortælle.. Resten er glemt i historien." Belafont smiler venligt til Dream, tydeligtvis ikke på nogen måder påvirket. Han kigger frem igen, og ryster sine skuldre en smule, og rynker hans næse igen, før han sænker sin hat en smule, for at skjulde sine øjne igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:01

Dream så let på ham, mens han snakkede, og så ham trække hatten lidt ned for at skjule sine øjne. "Du behøver ikke at skjule noget" hviskede hun let og bed sig uskyldigt i underlæben. "Mhmmm.." mumlede hun let, og vendte blikket ned mod jorden.
Hun så let på ham, og gabte kort, før hun let så på de få mennesker der gik på gaden. de var temlig fulde, og fjollede blot rundt. Hun smilede let til ham, ogg gabte kort. "Mhmmm..." mumlede hun en smule træt.
De kom ud mod skoven, "Hvilken vej, skal vi nu???" spurgte hun let og uskyldigt, mens hun kort smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:10

"Måske ikke, men syntes ikke har ikke specielt meget lyst til at vække opmærksomhed.. En gammel vane." Belafont smiler, og løfter hovedet lidt igen. Han kigger over på Dream, og griner let.
"Sikker på at du ikke hellere skulle komme hjem til dig selv? Og få noget søvn.. Du lyder mig lettere træt?" Belafont griner en smule, og stopper med at bevæge sig ud imod skoven, og venter på at se hvad hun vil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:17

"Mhmm. Ja, jeg gider ikke hjem endnu" sagde hun med et let smil. Hun kiggede let på ham med de babyblå øjne,"kom nu vi skulle videre ikke??" spurgte hun kært pg begyndte at gå mod skoven. Hun smilede let og sagde let: "Kom nu" med en drillede stone.
"Og jeg er ikke så træt endnu, men hvis jeg bliver det falder jeg nok i søvn på dig" grinede hun kært og smilede let til ham, men man kunne igen se hendes to smile huller.
Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og smilede kært til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 22:29

Belafont griner en smule, og ryster hovedet, og begynder at gå ind i skoven.
"Skal du så have lov til.. jeg sover trodsalt ikke ved den her tid.. Så kan jeg jo sørge for at du ikke fryser..." Belafont lyftede drilsk sit ene øjnbryn, og grinede forholdsvist højlydt, med hans dybe stemme. Han leder Dream ned over en mørk smald stig af grus, med træer og buske på hver side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Littel girl-belafont=privat! Empty Sv: Littel girl-belafont=privat!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum