Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:55

Dream hev let Belafont ned og sidde, og placerede sig selv oven på ham, hvor hunn let lagde hovedet ind mod hans brystkasse, og lukkede blidt øjnene.
Hun mærkede hans svage hjerteslag, som man let kunne tælle siden de var så lave. Hun nussede sig blidt ind til ham, og mærkede hvor tryg hun blev.. Der sad hun blidt, lænet op af ham, og var næstn ved at falde i søvn. Hun var da godt nok et hyggeligt selvskab, sådan at halvsove op af ens gæst. Hun smilede let for sig selv, og glemte næsten at Baishan var der, for det føltes tomt. Helt stille og lydløst. Hun smilede let, "Du er dejlig blød som sædvandeligt" hviskede hun blidt. "Du minder om Bjæffer," mumlede hun uskyldigt og rødmede let i kinderne. Hun smilede let, og åbnede så søvnigt hendes øjne. Hun blev altid så træt når hun sådan sad med ham, ligesom der hvor han passede på hende mens hun sov. Hun smilede let og tækte på deres første møde, hvor hun havde spillet klaver for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:13

Belafont strittede ikke igen imod Dream, og satte sig ned. Han smilede af Dream, og rystede hovedet med et lille grin. Han kiggede rundt omkring, og så op på Barishan.
"Har du selv bygget det?" Han lagde en beskyttede arm omkring Dreams skuldre, og kiggede interesseret rundt i huset.
"Ja jeg havde forstået på Dream at du var vågende over hende.. Kan jeg kun sige er fornuftigt..." Han grinede lidt drilskt ned imod Dream. "Kan jo aldrig vide sig sikker med de unge nutildags..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:18

Barishan rynkede lidt på næsen da Dream satte sig ovenpå Belafont. Det var ikke noget han nød at se. Hans lille Dream han så som hans datter der sad på sådan en måde. '' nej. Jeg har bygget den sammen med min lillebror Lindir. Han hjalp dog ikke så meget ''. Barishan grinede. '' ja unge nu til dags har en underlig måde at opføre sig på. Hvis folk gjorde sådan der da jeg var ung ville de blive ført over til et kloster ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:26

Belafont grinede med et bredt smil.
"Set som endnu være fra min tid.." Han kiggede ned på Dream med et venligt smil, og så op på Barishan igen. "Men så kan man så diskutere om det er godt eller dårligt det som det har ændret sig til. Er måske en smule farligere. Men der er ikke så strænge regler mere.. Og regler kan man tit blive kvalt i.." Han smilte og kiggede lidt rundt. "Tit.. Silvfølgelig kun..." Han grinede lidt, og løftede hans venstre fod over på den højre, og derved løftede Dream lidt i et øjeblik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 13:21

Dream så let hen på Barishan, "Bææh... Kloster, åndsvagt! Man isdder jo bare" mumlede hun uskyldigt og nussede sig blidt ind til ham.
"Nååårh..." mumlede hun kært og lagde blidt armene, rundt om ham. Hun smilede blidt og trykkede sig blidt ind til ham. "Lige s varm som bjæffer"mumlede hun uskyldigt.
HUn ELSKEDE hans hund, som hun så kaldte bjæffer. HUn smilede kært, og nussede sig blidt ind til ham, "Ja, alt for mange regler kan man jo næsten DØ i" sagde hun og hetydede til at hun syndes der var for mange regler for hende. Hun smilede let og drillede til Barishan, da hun trykkede sig blidt ind til Belafont. Hun kunne godt se at det ikke lige frem behagede ham, at se hende side sådan ved ham. HUn lukkede blidt øjnene. "Nårh,Barishan kommer du ikke hen og sidder???" spurgte hun blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 13:30

Belafont sad og kæmpede et grin ind, da han både kunne mærke og høre hvad Dreams lede plan var, og han kiggede op på Barishan med et let ryst på skuldrene, og kiggede så ned på Dream igen.
"Jaa regler kan være kvælende, men de bliver for det meste lavet for at beskytte. Som fx 'Bjæffer's regl. At hun ikke mått eforlade formen, fordi vi ikke ville tage chancen.. Kunne hun heller ikke lide vel? Men hun gjorde det, og gjorde det i omkring tohundrede år nu.. Og hun er aldrig blevet fundet.. Regler er der af en grund.." Han prikkede hende en enkelt gang blidt på næsen med en negl. "Selvom de kan være rigtig kedelige." Han grinte lidt, og lænte sig lidt mere tilbage, med hænderne bag hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:24

Barishan rynkede lidt på næsen. Det her var lidt for meget for hans smag. Han var i godt humør og ville ikke virke som en gnaven far ved at sige noget. '' nej jeg står fint som jeg gør. Belafont har ret, regler er der for en grund og man skal overholde dem Dream. Vent lige lidt, hun har set din hund. Jeg går ud fra den er hjemme ved dig belafont? ''. Barishan kiggede alvorligt på Dream og satte armene over kors. '' har du været hjemme ved din ven her uden at sige det til mig. Du er godt klar over du har stuearrest ikke ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:34

Belafont grinte højt et par gange, men stoppede hurtigt sigselv, og hostede en enkelt gang..
"Jeg gav hende et sted at sove.. Ja.. Var nok mest min skyld, skulle nok bare have sagt nej, og fulgt hende hjem.. Hun var småfuld." Han rystede lidt på skuldrene. "Den ligger nok lige sp meget på mine skuldre som på Dreams. Hvis ikke mere mine.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 16:29

Dream rødmede let i kinderne, og gav blidt Belafont en albue i siden! "Nej, elelr jov jeg var hjemme ved ham, men ømm..D et var altså inden dine regler slog til," mumlede hun uskyldigt.. "Så du kan faktisk ikke afstrafe mig" sagde hun med et lille fnis.
Hun bed sig uskyldigt i underlæben, *Ikke nævne noget med alkohol!* tænkte hun og bad til at Belafont kunne høre det. Hun smilede blidt til Barishan, "Genre det dig at jeg sidder sådan???"spurgte hun med et lille fnis. "MHmm.. "mumlede hun uskyldigt og strøg blidt Belafoot over kinden, før hun let fik rejst sig fra ham.
Hun traskede blidt op i køknet, og lod let det kolde vand løbe. Hun stak let munden ind over og mærkede isvandet ind i hendes mund. Hun slukkede vandet, og traksede let tilbage til dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 16:40

Belafont grinede, og rystede lidt på skuldrene, og kiggede på Barishan. Han fulgte Dream med øjnende, og fortrød lidt han nævnte at hun var fuld, og rystede lidt på hovedet. Han strakte sin skulder, og kiggede op på Barishan.
"Hvad laver du så ellers? Andet end at komme op at slås med farlige mennesker..." Spurgte han med et lidt provokerende smil, men med en venlig tone. Han lænede sig tilbage, og lagde hænderne på hans baghovede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 16:54

Barishan kiggede alvorligt over imod Dream og brummede lettere surt. '' så du var småfuld og sov over ved en Vampyr ven. Jamen Dream dog. Det må jeg nok sige. Der er godt nok en del ting du ikke fortæller mig om ''. Barishan kiggede over på Belafont og smilede. '' jeg laver en masse ting. Vi adler må jo holde vores hoveder i gang. Vi har jo stadigvæk en masse hjerneceller at aktivere ''. Barishan smilede lettere provokerende tilbage og håbede på Belafont forstod joken omkring Vampyrer og deres ikke levende hjerner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 17:00

"LAD så vær med at provokere hinaden." mumlede hun surt og kiggede hen på Barishan..
Hun smilede irretabelet, og satte sig ved siden af Belafot og lænede sig blidt ind til ham "jeg var bestemt ikke fuld" mumlede hun surt og kiggede på ham, "Jeg sov i tyve minutter værre var det ikke" mumlede hun uskyldigt og kiggede hen på ham. "MHmm.. Men, ja der er vel ting man ikke fortæller andre" mumlede hun let og rødmede svagt i kinderne, "Nååårh." mumlede hun og kiggede søgende hen på Barishan, som om hun ville have ham til at sige noget der ikke burde provokere folk. Hun bed sig uskyldigt i underlæben og kiggede kært hen på Belafont.
"Men, det skete jo ikkke andet hjemme ved ham, vel? Så der er ikke mere i det" mumlede hu uskyldigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 17:06

Belafont smilede bredt inden han grinede af joken fra Barishan, og nikkede en enkelt gang, og rystede så hovedet, og kiggede op på Dream.
"Haha.. Lidt provokation kan man vel altid tage.." Han smilte, og klappede hende drilkst en enkelt gang på hovedet, og kiggede så op på Barishan igen. "Adler? Troede ikke du var så gammel.. Adler i min tid var altid gamle rynkede mænd, som bestemte over alle de andre." Sagde han, stadig med en provokerende tone, men virkede stadig ikke til at ville være ond.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 17:23

//Skal lige spise men kommer igen om ikke så lang tid x3 Bare fortsæt emnet :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 17:44

Barishan kiggede på Dream. '' hvis vi provokerende hinanden for at gøre hinanden sure ville vi begge to sige noget andet end det vi gør. Vi driller bare ''. Han kiggede på Belafont med et provokerende dog venligt smil og sagde. '' jeg er over 800 år gammel. Jeg har set en del ting i mit liv min unge ven. Men du har ikke manererne fra gamle dage. Hvis en fuld dame var på besøg ville man galant følge hende hjem så for at folk ikke fik ideen en forkert ide. Nu er der vel ingen grund til at få en forkert ide er der. Der skete vel ikke mere en det gjorde der ? ''. Barishan grinede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:01

Belafont smilede lidt bredt, og grinte lidt igen.
"Neej var også forkert af mig, som jeg sagde.. Men jeg har boet i en skov for migselv i tohundrede år, og havde behov for nogen at snakke med.. Og nej der skete ikke noget, er ikke noget jeg kan fosikre dig om.. Aldrig stole på en vampyr..." Sagde han med en lidt skumel tone, og en smule fornærmet kiggede op af Barishan.
"Og jeg er ikke ung.. Kan godt være at jeg åbenbart er tohundrede år yngre end dig, men stadig.. Har set mit.. Men kan man jo være ligeglad med, når man er en 'smuk' Aspara.. Og tilmed gammel en.." han hadede sigselv lidt for at snappe af Barishan, men rystede det af, og lagde hænderne bag hans hovede og lænede sig længere tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:05

"BARISHAN! du får det til at lyde så perverst, men der skete jo ikke andet end at jeg sov spillede klaver og dansede med ham vel!" mumlede hun surt.
Hun bed sig uskyldigt i underlæben, "Der skete vel ikke noget vel Belafont???"spurgte hun lettere muggent, og krævede at han svarede ærligt. Hun bed sig uskyldigt i underlæben. "Vi lever heller ikke i gamle dage mere, så nu erd et vel meget normalt at man lader fulde mennesker komme hjem til en og lader hende, føle sig en smule tryg!" mumlede hun surt, og satte sig blidt på Belafonts skød igen, men med fronten ud mod Barishan. Hun kiggede let på ham. Han provokerde rent faktisk hende. Hun kiggede let ned i gulvet, og så temlig sur, ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:10

Barishan grinede venligt. '' jeg syntes vi skal snakke om noget andet før Dreams hoved springer i luften ''. Barishan kiggede på Dream med et blik der fiste han så hende som en datter. Barishan rynkede igen på næsen da hun satte sig på Belafont. '' han gik over og satte sig i en gyngestol og tændte for fjernsynet. '' vi skulle jo ikke have det ender som da du mødte min Kone, vel Dream? ''. Barishan grinede drilsk igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:13

Belafont nikkede en enkelt gang, og kiggede først på Dream, og så op på Barishan.
"Nu er jeg pludselig nysgerig, hvad skette der da hun mødte Br.. Kajika?" Spurgte han, med et halvt smil. han lagde sin venstr efod på sidt højre knæ, og i det han gjorde det, flytede det lidt på Dream, men han sørgede for at hun ikke faldt ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:17

Dream, så let hen på Barishan, og tilbage på belafont, "Der skete ikke noget" mumlede hun og vendte blikket hen mod Barishan, med en sur skulen over han nævnte det.
Hun lagde blidt hovedet ind mod Belafont, *Den historie er ikke vigtig* tænkte hun surt for sig selv, før hun let nussede sig ind tiil ham. Hun smilede uskyldigt, "Nååårh... Skal jeg ikke vise dig rundt Belafont, *Bare sig ja* tænkte hun pressede, og kiggede på ham, med bedende øjne. Hun smilede blidt til ham, før hun let oog uskyldigt beed sig i underlæben.
HUn sukkede kort og let, før et smil bredte sig hen over hendes let lyserrøde læber. Hun kiggede smilede på ham, "Mhmm.." mumlede hun let, "Så kan du også slappe lidt af Barishan" mumlede hun blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:21

Belafont smilede til Dream, og nikkede med et lille grin.
"Jo.. Vil da.. Gerne se helle huset.." Sagde han med et bredt smil. Han lænede sig frem, og rejste sig, og sørgede for at Dream ikke faldt ned med en hånd på hendes ryg, og satte hende i stedet blidt på gulvet. Han rystede hovedet en smule, af søskende fighten, og havde efterhånden glemt at han var blevet fornærmet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:22

//Bliver nød til at smutte. Skal ud og handle og lave mad.. Skriver når jeg kan.. :)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 21:30

dream smilede let til ham, før hun fik rejst sig, "Jamen så kom" sagde hun og rakte ham blidt en hånd, inden hun ville begynde at gå, oven på. Hun smilede kært til ham, og kiggede let på Barishan. "Mhmm.. Kommer Kajika idag???"spurgte hun blidt mens hun vendtede på Belafont. Hun bed sig uskyldigt i underlæben, og smilede kært til ham.
"Mhmm.. " mumlede hun blidt og kiggede på belafont, før hun hapsede hans hånd og trak ham med op af trapperne, "Hvad vil du se først" spurgte hun nuttet, og smilede varmt til ham. HUn smilede let, og hviskede blidt til ham, da de var oppe af trapperne..
"Undskyld for hans opførsel" hviskede hun let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 21:44

Belafont smilede og nikkede og tog hendes hånd. Han lyttede til hendes spørgsmål og kiggede på Barishan. Han grinte da Dream trak afstæd med ham, og sørgede bare for at følge efter imens han rystede på hovedet med et bredt smil.
"Gør mig ikke så meget Dream, kender jo ikke huset." Belafont grinede lidt, og lytede til hvad hun hviskede. Han rystede skuldrene og smildte.
"Det går nok.. Jeg var måske også lidt ubehøvlet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 22:33

Dream kiggede let på ham, og hev ham blidt med ind på hendes værelse, før hun let trak ham helt hen til sig, og trykkede sig helt ind til ham, i et kærligt kram.
"Du var ikke ubehøvlet" hviskede hun kært, og lagde blidt hendes hoved ved hans brystkasse. Hun smilede let, og kiggede på ham, "Nåårh.. Belafont, vil du sidde eller noget" hviskede hun blidt og lukkede forsigtigt døren uden det sagde bang.
HUn havde ikke lige tænkt over at Barishan kunne finde på at flyve op til hendes vindue og kigge ind. Hun nussede ham blidt i nakken, og smilede kært til ham,"Mhmm.. Eller vil du hellere stå???"spurgte hunn kært-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :) - Page 2 Empty Sv: Sig pænt goddag!- Barishan og Belafont=privat emne! :)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum