Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 16:21

Vari tillod sig et smil. Han vidste godt at han sagtens ville kunne have sex, uden hendes jomfruhinde skulle æaves et hul i... Men han vidste jo så også at hvis han ikke havde sex med hende, ville hendes tanker kredse rundt om ham i noget tid... Hvilket i bund og grund for Vari kunne være ligemeget... Men ellers lod han bare være.
Langsomt gav han slip og lagde sig så bare i sengen.
Han skjulte perfekt sit flabede grin for hende. "Jeg ser ingen grund til at have sex med dig... Selvom du ville være en smuk slave ellersex ven... Så ser jeg ingen grund til det" sagde han og lod sin hånd køre hen over sin Læder rustning... Nærmest for at sige Kom-Bare...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 16:32

Claire vendte sig om på den ene side mod ham, for at hun bedre kunne se ham. Og så godt hans tegn.. hun smilede, "Du kan vel også se det som at have din egen tjener?" sagde hun roligt og satte sig lidt op, bare sådan med sin overkrop, langsomt tog hun sin grønne trøje af, så hun kun var i sin sorte sexede BH og en sort nederdel. Hendes bryster var pænt store, og det som gjorde dem smukkere og mere tiltrækkende var hendes blege hud og generelt det at hun var en vampyr. Men så det at hun også brugte D-skål. "Sortelvere, er måske ikke så stædige alligevel?" spurgte hun stille med en charmerende tone i stemmen.. hun vendte samtidig sit blik mod ham, da hun førte sine hænder om bag sin ryg og op til sin BH kant, hvor hun tog fat og åbnede sin BH med et klik. Hvor hun så lod sin BH falde ned, så hendes bryster kom fri. Langsomt lagde hun sig lidt over på ham.. hun kiggede ind i hans øjne, ville først høre hvad han havde at sige, inden hun ville begynde nærmere med at tage hans læder rusting af ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 16:38

"Jeg er mere stædig end de fleste" svarede han bare, mens hans øjne fulgte hver en bevægelse hun lavede. Vari havde allerede bestemt sig. Ville hun have sex, skulle hun selv skaffe det... Vari ville ikke gøre noget som helst, hverken imod eller for... Derfor var han fuldstændig ligeglad med hvad hun gjorde.
"Men gør endelig som du vil... Jeg vil hverken stoppe dig, eller gå videre" sagde han ligeglad og kiggede hende bare i øjne.
Det var den skinbarlige sandhed... Og det var tydeligt i hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 17:20

"Hm, stædig er du.. og derfor vil jeg da gå frem ad.. og se hvor det fører hen?" sagde hun roligt med et skævt smil, kyssede ham blidt på kinden. En tanken strejfede hende, hun vidste ikke om han var til hård sex eller blød sex. Men det sagde hende også at hun helst selv ville gøre det så behageligt som muligt, hun ville slappe af i kroppen imens. Idet at hun stille begyndte at tage hans rustning af ham, som drillede hende lidt med at få den af.. "Mhm.. og du kan jo også bare sige stop, hvis du ikke gider.. det er ikke noget du skal tvinges til.." mumlede hun så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 18:21

Vari knipsede. Det lød en masse knæk fra hans rustning da den tydeligt løsnede op. "Elver Magi" sagde han ligeglad. Han havde mærket hvordan hun havde rodet med den... Han ville ikke gøre det mere besværgeligt for hende.
"Og jeg er ligeglad med hvad du vælger at gøre... Du kan gøre hvad du vil" sagde han og kunne ikke skjule at hans pik stod halv stiv og ventede bare på hende.
Varis blik fulgte hende og han kiggede bare smilende på hende. Et smil der bare sagde, ligesom hans tidligere bevægelse 'Tag-For-Dig' og lagde sig sådan så han halvt lå og kiggede hende direkte i øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:00

//Vil du ikke mere?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:05

//Og nu skal jeg logge...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:17

"Og du er ikke ved at falde en smule for mig?" spurgte hun drilsk med et charmerende smil, da hun kiggede ind i hans øjne, fugtede let sine læber, hun undrede sig samtidig over hvorfor han brugte den ligeglad tone i stemmen. Det vidste jo også lidt at han ikke rigtig gad. Men.. hun ville selv gerne, var lidt svært for hende bare sådan at stoppe, når de var i gang.. hun lagde hans rustning ned på gulvet, efter at hun havde fået den af ham. Idet at hun lagde sin ene hånd på hans brystkasse, et stykke væk fra hans hals og lod den glide længere ned på hans mave, som hun nussede blidt hans mave med sine fingerspidser. "Har du.. været i seng med en før?" spurgte hun dernæst nysgerrigt, og betragtede ham imens, af en sortelver at være, syntes hun at han havde en flot overkrop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 10:39

Vari kunne ikke rigtig biholde den ligeglade stemme da han kunne mærke hendes fingre køre hen over hans overkrop og med kurs mod hans pik. "Muligvis" svarede han og kiggede hende bare i øjne med hans mørke lilla øjne. Det var nogle pæne øjne som man sagtens kunne falde i et med og kun kigge på dem, men han vidste at han ikke skulle begynde at blive kæreste agtig med hende.
"Ja... Man har jo levet længe..." sagde han og smilte lidt over det spørgsmål.
Der havde været en uge i Varis liv, hvis ikke længere, virkede bare som en uge i forhold til hele hans liv... Men nok om det. Pigerne i Italien havde ikke kunne sove ordentligt uden at ha fået besøg af 'Bussemanden'.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 10:52

Claire lagde sig ned på ham lige så stille, det gode ved at være vampyr, var at så vejede man ikke noget, hun var let som en fjer. Lod sine øjne hvile på ham, "Mhm.. rigtig nok.. nogen har levet længere end andre" sagde hun roligt og kyssede ham blidt på munden, imens at hun førte langsomt sin hånd der før gled ned af hans mave, ind under hans underbukser, hvor hun tog fat i hans pik. Hun kyssede ham blidt igen, "Rør på mig.. hvis du vil Vari" hviskede hun mod hans læber, og begyndte at give ham et blidt og intenst handjob med bevægelserne op og ned. "Jeg ved at du vil.. rør mig" tilføjede hun, som en slags ordrer, hun ville også gerne blive rørt på.
At få en kæreste ville hun gerne, selvom at hun stadig var en slave vampyr. Spørgsmålet var bare om der var nogen som også ville have hende på den måde og om nogen turde spørge hende. Tilliden skulle dog være stærk, fordi hun var en slave vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 11:10

Vari lod sine hænder køre op af siden på hende, ganske blidt og ganske lansomgt, så hun troede han ville hende kun blidt. Men ligeså snart han var nået op til hendes bryster, greb han hårdt og dominerende fat i dem begge.
"Mmmh..." stønnede han svagt da hun begyndte på Hand jobbet. Det var en dejlig følelse... Hun måtte vel også ha prøvet det før.
Han lod hurtigt sin højre hånd glide ned til hende fisse og stoppede 2 fingre direkte ind hvor han begyndte langsomt at køre dem ind og ud, som langsomt begyndte at blive hurtigere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 11:23

Claire udstødte et højt støn, da han tog så hårdt fat på hendes bryster og efter at hun mærkede to af hans fingre op i sig, hvilket fik hende til at stønne flere gange, da han begyndte med en hurtigere fart. Hun gjorde det ligeledes hurtigere med handjobbet, men så det stadig var blidt, uden at hun satte sine negle i.. af og til kunne hun godt finde på at pirre pikken mere end nødvendigt. Men hun ville ikke til at gøre ham sur eller gøre sådan at det ville ødelægge det hele. Hun lagde sin pande ned mod hans og kiggede ham ind i øjne, uden at sige noget. Claire nød det virkelig og hun ville ikke have noget imod hvis han kom dumpende på besøg igen.. det ville hun sætte pris på, hvis han gjorde det. Så der måske kunne ske mere imellem dem? Hun sendte et varmt smil, imens at hun betragtede hans smukke ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 11:28

"Gør hvad du vil" stønnede han hurtigt, mens han begyndte at lave små cirkler samtidig med at han kørte fingrene ud og ind. Han pressede sin tommelfinger på hendes klit og nulrede den med nogle hårde og hurtige bevægelser.
Hurtigt rullede han rundt sådan så hun igen var nederst Og han fortsatte dominerende med at pirre hende og få hende til at komme på den måde.
Han kyssede hende heftigt på munden og lod tungen køre bestemmene rundt inde i hendes herlige mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 11:49

Claire stoppede med handjobbet og trak sin hånd ud, idet at hun med sine begge hænder tog fat i hans underbuksers kant og trak dem af ham, så de begge to var nøgne. Hun elskede det når manden tog kontrollen, og hun stønnede lavt imod hans læber, imens at hun lod sin tunge lege med hans, det var meningen at hun ville starte det.. men hun var bare positivt overrasket. Mhm, også det kys..utroligt at hun faktisk mærkede en svag varme i sine kinder. Med tiden kunne hun mærke hvordan hun blev våd imellem benene, *Tror.. at jeg er ved at falde for en sortelver?* tænkte hun, imens at hendes hænder placerede sig på hans røv hvor hun tog blidt fat, inden at hendes hænder gled videre op på hans ryg, som hun kærtegnede med sine fingerspidser, af og til kradsede hun lidt på hans hud for at drille ham lidt, men ikke sådan at der begyndte at komme blod. *Mhm... Vari* tænkte hun og det kunne tydeligt ses på hende at hun nød det hele. Claire var heldig over at hun kunne finde vilddyret i ham.. at det vidste sig at Vari rent faktisk gerne ville have sex med hende. Claire havde ikke noget imod hvis at han gjorde sådan at hendes jomfru hinde sprang, når de begge var tilfredsstillet og havde fået udløsning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 12:00

Vari stønnede da han kunne mærke hendes hænder køre rundt på hans krop. Han kunne godt lide hendes bevægelser og det hu gjorde, men han ville stadig ikke have hende som slave, hvilket var noget han holdte godt øje med... Selvom det virkede som om han havde mistede kontrollen, kunne han stadig styre sig nok til at han stadig ikke ville være hendes mester... Så hvis det endte med at han ville få hende som slave, ville han lade hende gå igen med det samme...
Hurtigt lod han sine læber forlade hendes og kørte ned af hende hals imod hendee ene bryst som ikke havde en hånd på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 12:09

"Vari.." mumlede hun og kiggede på ham.. "Måske skulle vi stoppe.. jeg..." sagde hun lavt og bed sig hårdt i læben, ikke fordi hun selv ville stoppe. Men hun ville ikke, hvis det bare kom til at ende med.. sådan halv sex?.. Også fordi hun var slave vampyr, hun magtede ikke hvis at han blev hendes mester også at han bare gav afkald på hende igen, så ville hun gå hen at blive svag i kroppen. Hun lod sine øjne hvile på ham, imens at hun stønnede lavt, og hans berøringer... lige nu hadet hun sig selv for at være en slave vampyr. Hun håbede ikke at han ville blive sur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 12:14

Vari trak begge sine hænder til sig og lod dem være på hver sin side af sit hoved. Han smilte bare til hende og kiggede så på hende. Han havde hovedet en armslængde væk fra hende og han kiggede bare på hende med et lille glimt i øjet.
"Så du får altså en mester via sex... Så... Når du har fået en Mester... Dør du så ved at være ham utro?" spurgte han og lod sig falde ned ved siden af hende.
Det ville faktisk give lidt mening... Der var nogle mestere der jo kunne finde på at lave noget magi sådan at hvis slaven var imod hans ordre, ville de dø... Vari havde set det, hørt om det, gjort det selv og prøvede det på sig selv... Ganske simpelt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 12:22

"Hvis du blev min mester.. og sagde at du gav afkald på mig.. så ville jeg blive svag med tiden og dø til sidst.. så simpelt er det" sagde hun vendte sit blik mod ham, langsomt lagde hun sit hoved ned på hans brystkasse, "Ikke for at være utro.." tilføjede hun så og bed sig let i læben, imens at hun tænkte lidt over alt det hun havde lavet i den sidste stykke tid.. jo hun havde været sin mester utro.. to gange.. hun vidste ikke rigtigt hvorfor. Hun følte vel at hun ikke blev ordentlig værdsat.. eller af hvad for nogle ord hun skulle bruge af sin mester.. måske var hun også ved at blive følelses kold. Med ikke at have medlidenhed, for at indse at hun gjorde noget forkert. "Hvorfor vil du ikke have mig som slave?" spurgte hun så stille imens at hun stadigvæk kiggede på ham. Kyssede ham kort på brystkassen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 12:33

Han svarede hende ikke længe, men kiggede hende bare i øjne.
"Du skal vide... At jeg ikke vil have en slave, eller noget familie som kan stoppe mig... Jeg er her for en ting... Og den ene ting involvere masser af død og had... Og jeg vil ikke have at nogen skal dø bare fordi nogen andre vil dø" forklarede han og kiggede hende bare i øjne med sandheden lyende ud af dem.
Vari skulle nemlig være med i den revoulotion der snart ville være der... Hvilket sikkert ville ende med at der ville være masser af vrede følelser som ville gå ud over folk som han kendte...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 12:49

"Hvad hvis at jeg var ved din side?" spurgte hun roligt og lagde sig op på ham igen.. hun kiggede ind i hans øjne, "Vari.. jeg elsker dig" sagde hun lavt og lagde sin ene hånd på hans hals, "Hvad.. hvis at jeg fik fjernet.. min status..eller ja.. fik fjernede det der gør at jeg er en slave vampyr.. og blev til en almindelig vampyr?" spurgte hun stille med et skævt smil. Hun ville gerne gøre alt for at.. komme tættere på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 12:54

Vari kiggede bare på hende og stirrede hende længe i øjne.
"Claire... Du skal vide at jeg ikke er her for familie, kæreste eller noget andet... Alt det forlod jeg i Italien... Så hvis du skifter din race, skal du ikke gøre det for min skyld" sagde han bare og det var tydeligt at høre at han mente det.
Vari ville ikke lave fuldstændig om på hendes liv bare fordi han var her i Terré for sin egen skyld... Så hun skulle ikke ændre hele sin livsstil, bare fordi Vari kom på nat besøg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 13:04

Claire lod sine øjne hvile på ham, uden at sige noget, sukkede lydløst.
"Er der ikke noget.. der kan få dig til at skifte mening?" spurgte hun,
og kravlede lidt ned af ham, ind til at hun tog fat i hans ben og spredte dem lidt,
så hun nemmere kunne komme til også at hans pik kom mere til syne,
hun smilede op til ham, "Hvad.. med at have det her i al hemmelighed, så?" spurgte hun,
da hun ville gøre alt.. alt for at komme tættere på ham,
hun førte sin mund lidt omkring ved hans pikhoved som hun suttede lidt på, inden at hun førte sin mund mere omkring hans pik, suttede hele vejen hen til roden, frem og tilbage, gav ham et intenst blowjob og lukkede sine øjne imens.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 13:11

Vari stoppede hende ikke, men han gjorde heller ikke ligefrem det hele meget nemmere. Da hun nåede helt ned til roden, lukkede han øjne og stønnede over det. Han kunne mærke den dejlige følelse det lavede i hele hans krop.
"Hør... Jeg vil ikke have noget imod at komme forbi en gang imellem... Men jeg vil ikke..." Han stoppede da hun kom ned til roden og kørte op til toppen igen. "Mmmh... Jo... Jeg vil altså ikke være din Mester" sagde han så og stønnede stadig støt over hendes bevægeelser.
"Vær Hårdere" stønnede han og kiggede bare ned på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 13:21

//Skal logge... Skrives//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 13:23

Claire fortsatte med at holde sine øjne lukket.. da hun så prøvede at gøre det hurtigere end hun gjorde i forvejen, hun fik lidt en svag brækfornemmelse.. men hun fortsatte og gjorde som han sagde. Hun ville gerne tilfredsstille ham så meget som hun overhovedet kunne. *Det kan jeg vil da godt leve med.. så hvis han vil komme forbi engang imellem* tænkte hun og skjulte et svagt smil, imens at hun fortsatte med sit arbejde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum