Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)
Gæst- Gæst
*Når han nyder noget.. så udnytter han det da..* tænkte hun og lod sin ene hånd glide op at ligge på hans ene skinneben. Hvis hun var et menneske havde hun nok stoppet blowjobbet for længst.. hun kiggede lidt op på ham af og til
Gæst- Gæst
Og det gjorde han. 3 kraftige stråler af hans sæd blev fyret direkte ind i hendes mund og han begyndte langsomt at slappe af igen og kiggede bare på hende for at se hvordan hun reagerede på det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg har også vildt meget lyst til dig" sagde han og kyssede hende blidt på munden, men stoppede det hurtigt efter. "Men du skal vide at jeg ikke er på udkig efter en... Jeg skal nemlig slå ihjel... Meget" sagde han og kunne mærke hvordan tanken om at slå ihjel fik hans blod til at bruse for hans øre og han kiggede bare på hende med et svagt grin.
"Men hvad siger du til at jeg forkæle dig lidt?" spurgte han og lod en hånd køre ned af siden på hende.
Han havde allerede opdaget at hun godt kunne lide det hårdt... Så det havde han tænkt sig at være...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Svang sit ene ben op omkring at ligge på hans ryg imens.
Gæst- Gæst
Han slikkede hende i navlen og lod så sin tunge glide hen over hendes skamlæber. Hans to fingre blev ved med at køre ind og ud af hende mens han slikkede og blev bare ved i den samme bevægelse.
Hurtigt kastede han sig over hendes klit og nappede og slikkede den.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ganske langsomt begyndte han at masse endnu en finger op i hende og lod em igen køre langsomt ind og ud, men ligesom før, satte han tempoet i vejret for hver bevægelse han gjorde.
Han kunne nærmest mærke hvordan hun ville have ham, men han kunne ikke... Og sådan var det bare.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du kan tage for dig" sagde han og satte sig op. "For jeg tager dig ikke... Og du skal vide at hvis jeg ender med at blive din mester... Så siger jeg det fra mig med det samme" sagde han. Det var tydeligt at han mente det... Man kunne ikke tage fejl af det den måde han kiggede på en.
Gæst- Gæst
Claire bed sig dernæst fat i hans ryg, da hun dukkede op bag ham, siddende på sine knæ i sengen, hun ville se hvor vred og sur han kunne blive.
Gæst- Gæst
Han kiggede forvirret og vredt efter hende, men han kunne ikke se hende. Og alligevel, så kunne han mærke hvordan kampglæden kørte rundt inde i kroppen på ham. Ham kunne mærke biddet i ryggen og kom med et overrasket grynt.
Begge hans muskelsenede arme kørte over hans hoved og fik fat i hendes skuldre. En hurtig bevægelse og så havde han slynget hende over ham, så hun nu lå foran ham og på ryggen. Vari kunne mærke hvordan ilden varme sig selv op så han sagtens kunne brænde hende hvis det var.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han skyndte sig at holde hende nede imod sengen og kiggede hende bare vredt i øjne. Han tog det nærmeste stykke stof i nærheden og bandt hendes mund sådan så hun ikke kunne bide ligeså nemt. Et par hurtige knuder og han havde Gaggede hende.
Vari løftede sin hånd og lod flammerne brede sig på hånden så han ville kunne slå hende med flammen... Og slå hende ihjel.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kunne mærke hvordan hun lænte sig ind til ham.. Hvorfor gjorde hun dog det? Han ville ikke have hende hvis hun var sådan.
"Men du skal vide... Hvis du får sådan nogle flip, kommer jeg kune igen for kampens skyld" sagde han og kiggede bare ind i hendes øjne. Han prøvede på at gøre hende sur... Den korte kamp havde fået blodet til at bruse larmende i hans øre og rundt i hele hans krop.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Privat visit.
» Just walking(Vari=privat)
» en dejlig gå tur-Vari-privat
» Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips