Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 13:23

//Okay.. ja (://

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 15:39

Vari vred sig rundt under hendes fantastiske mund arbejde (;D). Han havde ikke rigtig noget andet at lave end bare at ligge og nyde det. Hurtigt slyngede han sine hænder på bagsiden af hendes hoved og sørgede for at hun kom helt ned. Han stønnede højere og højere, mens han kunne mærke den dejlige velvære sprede sig rundt i hele hans krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 16:34

Claire fortsatte med at sutte på hans pik og mærkede hvordan han tog fat i hendes hoved, hvilket gjorde at hun fik brækfornemmelse igen.. men det gik dog hurtigt væk.
*Når han nyder noget.. så udnytter han det da..* tænkte hun og lod sin ene hånd glide op at ligge på hans ene skinneben. Hvis hun var et menneske havde hun nok stoppet blowjobbet for længst.. hun kiggede lidt op på ham af og til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 16:38

"Mmmh!" stønnede han højlydt og gav slip på hendes hoved så hun selv kunne bestemme om hun ville blive ved for han ville komme snart. Han kunne mærke hvordan han ville komme meget snart "Jeg kommer" stønnede han
Og det gjorde han. 3 kraftige stråler af hans sæd blev fyret direkte ind i hendes mund og han begyndte langsomt at slappe af igen og kiggede bare på hende for at se hvordan hun reagerede på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 16:44

Claire blev bare ved med at sutte på hans pik.. hun var ligeglad.. om han kom eller ej. Da hun mærkede noget af hans sæd i munden lukkede hun helt sine øjne og slugte det.. fugtede let sine læber og åbnede sine øjne lige så stille, imens at hun trak sin mund ud fra hans pik, hun kravlede dernæst op på ham at ligge og kyssede ham heftigt på munden, kiggede ham ind i øjnene og lod sin ene hånd glide op i hans hår, som hun nussede blidt. "Uhm.. det første sæd jeg dog har smagt.." sagde hun med et kækt smil og kyssede ham igen, "..Du ved ikke hvor meget jeg har lyst til dig.. og holder af dig" mumlede hun og kiggede lidt ned af sig selv. Hun ville gerne komme sammen med ham om han så blev mega ond på et tidspunkt eller hvad der end ville ske.. for hun elskede ham virkelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 16:52

Han kiggede bare på hende efter henes vilde kys. Det virkede som en lidt underligt ting hun sagde... Men han kiggede bare på hende og tænkte lidt over det.
"Jeg har også vildt meget lyst til dig" sagde han og kyssede hende blidt på munden, men stoppede det hurtigt efter. "Men du skal vide at jeg ikke er på udkig efter en... Jeg skal nemlig slå ihjel... Meget" sagde han og kunne mærke hvordan tanken om at slå ihjel fik hans blod til at bruse for hans øre og han kiggede bare på hende med et svagt grin.
"Men hvad siger du til at jeg forkæle dig lidt?" spurgte han og lod en hånd køre ned af siden på hende.
Han havde allerede opdaget at hun godt kunne lide det hårdt... Så det havde han tænkt sig at være...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 16:59

"Hvordan vil du forkæle mig?" spurgte hun nysgerrigt og bed sig letter forførisk i læben imens at hun kiggede på ham, det var mere eller et mindre tegn på at han gerne måtte det. Hun lukkede sine øjne lidt da hun mærkede hans hånd på sin ene side, "Jeg siger aldrig nej til at blive forkælet af en mand, og specielt ikke af en mand, som dig" hviskede hun mod hans øre, da hun lænede sig ned mod ham. Claire slappede helt af i kroppen imens. Hun følte sig tryg ved ham. Der var ingen vej udenom at hun gerne ville forkæles.. hun ville aldrig sige nej til sådan noget, overhovedet ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 17:04

Vari lagde hende sådan så hun var nederest og så førte han sin mund rundt omkring. Langsomt kyssede og bed han sig rundt gennem hendes dejlige krop og ned til hendes våde fisse. Han bed hende lidt i halsen, ikke hårdt, men heller ikke blidt. Det samme med hendes ene bryst og slikkede også ligeså meget. Hans ene hånd gled ned og gjorde forarbejde med 2 fingre igen ved at føre dem ind og ud hele tiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 19:10

Claire lagde sine hænder ned på dynen og knyttede sine hænder, lukkede samtidig sine øjne, imens at hun stønnede lavt og nød hans berøringer. Efterhånden var hun ved at blive van til at have to fingre inde i sig i stedet for bare en.. hun bed sig hårdt i underlæben, så der kom et bidemærke der hvor hun havde bidt. "Mhm.." mumlede hun nydende.
Svang sit ene ben op omkring at ligge på hans ryg imens.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 12:47

"Frækkert" mumlede han smilende mens han langsomt lod sin mund køre ned til hendes våde fisse. Hans ene hånd blev oppe ved hendes bryster og nev hende i brystvorten, endnu engang ikke hårdt, men heller ikke blidt.
Han slikkede hende i navlen og lod så sin tunge glide hen over hendes skamlæber. Hans to fingre blev ved med at køre ind og ud af hende mens han slikkede og blev bare ved i den samme bevægelse.
Hurtigt kastede han sig over hendes klit og nappede og slikkede den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 12:58

"Årh Vari..!!" stønnede hun højt og tog hårdt fat i dynen med sine hænder, imens at hun åbnede sine øjne lidt og kiggede ned på ham. Det tændte hende virkelig og hun havde så meget lyst til ham.. det pirrede hende utroligt meget at han ikke ville have hende helt på den måde, "Du ved ikke hvor meget.. jeg vil have dig.." mumlede hun, og knep sine øjne sammen dernæst, og nød alt det som han gjorde ved hende, - han forkælede hende, det var der ingen tvivl om.. men hun ville have mere end det.. hun ville have ham.. selvom det så sort ud for hende med at det ikke ville lykkes hende overhovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 13:03

Vari blev ved med det i noget tid. Langsomt begyndte han at tegne cirkler med fingrene oppe i hende og bed så lidt hårdere med et svagt smil. Han havde selv lyst til hende, men han turde ikke tage chancen for at slå hende ihjel når han så ikke ville være hendes mester... Så hellere lade være.
Ganske langsomt begyndte han at masse endnu en finger op i hende og lod em igen køre langsomt ind og ud, men ligesom før, satte han tempoet i vejret for hver bevægelse han gjorde.
Han kunne nærmest mærke hvordan hun ville have ham, men han kunne ikke... Og sådan var det bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 13:14

"Tag mig.. Vari.." mumlede hun og begyndte at vride sig lidt, hun lagde sine hænder op på hver hans skulder, og satte sine negle ned i hans hud, dog ikke for hårdt, men alligevel ikke på en blid måde. Hun var blevet utrolig våd imellem benene og hun gad ikke rigtig at vente mere.. hun ville have ham.. det var det eneste som hun tænkte på. "Tag mig..!!" sagde hun nærmest som en ordrer. "Der vil ikke ske noget.. vi kan holde meget lav profil.." hviskede hun og sendte et varmt smil, imens at hun kiggede på ham.. hun ville bare ikke lade dette stoppe.. hun havde fået udløsning.. og ville bare have det til at fortsætte når hun var blevet så liderlig.. men mest af alt var det også fordi hun bare ville have ham.. hun ville ikke have noget imod hvis det skete sådan at han prøvede på at dræbe hende.. hun ville se det som en udfordring, dog end til da.. kunne det jo også ende med at hun blev hans hemmelige kæreste..? Hvis han da også havde de samme følelser for hende.. det vidste hun ikke noget om endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 13:22

Vari kiggede op på hende mens han blev ved med sit arbejde. Han ville ogsp gerne tag hende, intet mindre end det, men han blev nød til stå imod... Han ville ikke have en Slave og han ville heller ikke lå hende ihjel... Selvom Han havde en ligeglad attitude og var faktisk ligeglad med det meste. Så gad han ikke at have et drab på samvittigheden som han ikke mente at slå ihjel... Han elskede at slå ihjel, men så skulle det være på hans krav og ikke andres...
"Du kan tage for dig" sagde han og satte sig op. "For jeg tager dig ikke... Og du skal vide at hvis jeg ender med at blive din mester... Så siger jeg det fra mig med det samme" sagde han. Det var tydeligt at han mente det... Man kunne ikke tage fejl af det den måde han kiggede på en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 13:31

Uden at hun vidste af det begyndte der at falde en blod tåre ned fra hendes kind, vampyrer kunne jo ikke græde. Idet at hun vendte sig om i sengen, så hun lå på maven, og krummede sig lidt sammen, "Så dræb mig!" sagde hun ligeglad og med en hård tone i stemmen, hun gad ikke mere, og hendes øjne begyndte også at blive røde, hvor hendes naturlige øjenfarve forsvandt, "Dræb mig!" tilføjede hun og satte sig op derefter, hun lod sin ene hånd glide hen af hans brystkasse hvor hun kradsede ham dybt ind i huden, imens at hun mærkede hvordan vreden steg inde i hende. Måske ville han få et ar efter hende, men hun var ligeglad.
Claire bed sig dernæst fat i hans ryg, da hun dukkede op bag ham, siddende på sine knæ i sengen, hun ville se hvor vred og sur han kunne blive.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 13:38

Vari blev overrasket. Han havde ikke ventet at hun ville få sådan et flip... Så da hun rev ham på brystet bukkede han sig lidt sammen og følte efter om han faktisk blødte, hvilket han gjorde. Nogle fine rifter hun havde lavet sig der...
Han kiggede forvirret og vredt efter hende, men han kunne ikke se hende. Og alligevel, så kunne han mærke hvordan kampglæden kørte rundt inde i kroppen på ham. Ham kunne mærke biddet i ryggen og kom med et overrasket grynt.
Begge hans muskelsenede arme kørte over hans hoved og fik fat i hendes skuldre. En hurtig bevægelse og så havde han slynget hende over ham, så hun nu lå foran ham og på ryggen. Vari kunne mærke hvordan ilden varme sig selv op så han sagtens kunne brænde hende hvis det var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 13:46

Claire vidste ikke helt hvad hun havde gang i, vreden steg hende bare, og efter at hun tænkte over det, ville hun gerne smage hans blod, hun udstødte et skrig da han havde slynget hende over, så hun lå foran ham. Idet at hun hvæsede så meget at man kunne se hendes skarpe tænder, lod sin tunge glide ud at slikke ved sin underlæbe, hvor noget af hans blod var.. efter at hun havde bidt ham i ryggen, "Dræb mig!" sagde hun og kom med en dyb falsk indånding, inden at hun bed sig fast i hans ene skulder, hvis hun ikke kunne få ham, ville hun prøve at dræbe ham.. eller i al fald såre ham meget og give et mærke af et dybt sår, så han ikke kunne glemme hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 13:57

Vari stønnede overrasket over smerten hun gjorde i hans skulder. Han greb fat i hende så han holdte hende i hagen og panden. Langsomt, mens støt spredte han hendes mund, så hun ikke længere havde fat i hans skulder.
Han skyndte sig at holde hende nede imod sengen og kiggede hende bare vredt i øjne. Han tog det nærmeste stykke stof i nærheden og bandt hendes mund sådan så hun ikke kunne bide ligeså nemt. Et par hurtige knuder og han havde Gaggede hende.
Vari løftede sin hånd og lod flammerne brede sig på hånden så han ville kunne slå hende med flammen... Og slå hende ihjel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 14:08

Claire smilte bare skjult imellem stoffet, ilden kunne ikke slå hende ihjel, det var som hendes eget element, og der gik ikke lang tid før at hun blev varm i kroppen, usædvanligt for at det ville ske med en vampyrs krop? Men dette var noget af hendes magi og det gjorde hende til en speciel vampyr i forhold til så mange andre vampyrer. Stoffet begyndte at brænde fra hendes mund, ligeledes alt det andet, som holdte hende nede at ligge i sengen og hun fik ikke en eneste skramme, frygten i hendes øjne kunne ikke ses. Hun fniste, imens at hun satte sig op og kravlede tæt ind til ham, hvor hun igen lagde sine hænder på hver af hans skulder, og hviskede i hans øre, "Der skal mere til for at dræbe mig, Vari", hun sagde hans navn blødt, forførisk, dog venligt og med en rolig glat stemme, der nærmest flød i luften og blev hængende på en dejlig måde.. pressede samtidig sine bryster imod hans brystkasse, og mærkede hvordan hun fik noget af hans blod på sig, fra de rifter han havde fået fra hende. Kyssede ham da ømt på munden, imens at hun tog fat i hans hænder, og strammede grebet. Lænede sig let over ham, så han kom til at ligge ned med hende over sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 20:10

"Ja, men jeg vil jo heller ikke rigtig slå dig ihjel" sagde han og kiggede bare på hende. Det var jo sandt... Hvis han virkelig ville slå hende ihjel, ville Forrådnelsen allerede være gået igang for længe siden og hun ville være en indsuget grøntsag nu... Men det var hun ikke...
Han kunne mærke hvordan hun lænte sig ind til ham.. Hvorfor gjorde hun dog det? Han ville ikke have hende hvis hun var sådan.
"Men du skal vide... Hvis du får sådan nogle flip, kommer jeg kune igen for kampens skyld" sagde han og kiggede bare ind i hendes øjne. Han prøvede på at gøre hende sur... Den korte kamp havde fået blodet til at bruse larmende i hans øre og rundt i hele hans krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 20:38

Claire slap hans hænder og fjernede sig helt fra ham, satte sig dernæst op uden at svare ham og kiggede væk fra ham, lukkede sine øjne lidt, hvad havde hun gang i? *Flot Claire* tænkte hun og sukkede lydløst, imens at hun prøvede på at finde nogle ord at sige, langsomt satte hun sig op og kravlede hen til sengekanten, det var meningen at hun ville rejse sig op, men det resulterede i at hun faldt ned fra sengen, hun udstødte et lille støn, imens at hun følte sig svag, kom hun alligevel ikke til skade. Hun satte sig op og lænede sig mod sengen, imens at hun trak sine ben ind til sig og lagde sine arme omkring dem, lige på dette tidspunkt, ville hun egentlig gerne dø. "..Undskyld" mumlede hun, men sådan at han stadig kunne høre det. Dog uden at vise at hun var ked af det, for det ville hun ikke og kunne hun alligevel rigtig ikke. *Jeg skulle ikke have lukket ham ind..* tænkte hun og mærkede en forbistret blodtåre falde ned fra hendes kind igen, som hun fjernede hidsit. Inden at hun lagde sit hoved ned mod hendes knæ, uden at sige et kvæk mere, da hun også var blevet ordløs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:00

//Sorry hvis der går lidt tid før jeg svarer, men min krea på det her Emne er gået lidt ned... Så svarer en anden gang?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:12

//Jaja..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 13:07

//Out... kan gætte mig frem til at emnet ikke vil fortsætte (: //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 13:58

//Jo jo... Det skal nok fortsætte... Jeg ved bare ikke hvordan Vari skal reagere endnu...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New home and an unexpectted visit?(Vari=privat) - Page 3 Empty Sv: New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum