Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 23:16

Erick smilte bredt og grinte. Han lagde sine hænder på hendes lår, og masserede demhårdt, imens han stønnede med et bredt smil.
"Ha.. Ville jeg da ikke... Der er en første gang for alle, ik?" Sagde han med et bredt smil. Han strøg sine hænder op af hendes lår, og op til hendes røv, og begyndte at massere den på samme hårde måde, og fulgte hendes rytme. Han bed sig lidt i underlæben, og kiggede op på hende med et lumskt smil, imens han stønnede lavt. Det var tydeligt at Erick nød hvad Claire gjorde, og at han var med på alt. Hans tanker var på intet andet end Claire, og han havde taget faren for at hun var vampyr tilbage.. Da det tændte ham endnu mere. Chancen for at hun var det, og faren for at han ville være et bytte, efter hun var færdig. Erick grinte så, og førte hans hænder til Claires bryster, og klemte dem hårdt, i et forsøg på at få hende til at støne højt, hvorefter han prøvede om han kunne se, om hun nu havde hjørnetænder, som dem han frygtede hun ville have.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 16:38

Claire udstødte et højt støn, da han tog så hårdt på hendes bryster, hvilket gjorde at hun åbnede sin mund i et h øjt gab, så hendes skarpe vampyr tænder kom til syne, hvilket gjorde at hun kom til at hvæse lidt.
Efter et stykke tid stoppede hun langsomt med rytmen, og trak sig ud af ham, da hun ikke ville risikere ham at blive hendes mester.. desuden kunne et menneske ikke få en vampyr som slave.
Hun vidste ikke hvordan han ville reagere på, efter at han så hendes tænder. Det overraskede hende lidt at hun reagere sådan på det, men hun nød det alligevel også med den måde som han tog på hendes bryster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 16:45

Erick spærede øjnende op, og lagde hurtigt en hånd på hendes hals, og i det hun trak sig fra ham, kunne han mærke hans hjerte lave kravle op i halsen på ham. Hvad ville hun nu? Hvorfor trak hun vær? Ville han blive hendes bytte nu? Fandme nej! Han skubede sig selv op, og prøvede at få hende ned på ryggen så han ville være over hende. Han kiggede ind i hendes øjne, og så en smule skræmt, men alligevel stadig tændt ud.
"Tænkte det nok... En vampyr.. At have sex med en vampyr..." Han grinte højt, men tog ikke øjnende fra hende. "Hvad nu? Charmless?" Han blev ved med at kigge på hende, prøvede at fange hendes øjne med hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 17:25

"Fordi jeg ikke vil lade dig springe min jomfru hinde.. så simpelt er det.." sagde hun køligt og lod sin blodrøde tunge glide ud at slikke ved sin underlæbe, "Hvad der sker nu..? Ved jeg ikke" svarede hun og hævede det ene bryn, det overraskede hende at han stoppede hende i at rejse sig. Hun smilede let, "Er du overrasket?" spurgte hun, hentydet med at han åbenbart først nu.. havde fundet ud af at hun var en vampyr, hun fniste let. "Hvor er du kær" tilføjede hun og blinkede med det ene øje, "Men.. slip mig.. tak" smilede hun imens at hun så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 17:57

Erick sank stille en klump, imens han blev ved med at kigge ned på Claire. Hans vejrtrækning kom lidt op at støde, i det nogen af de stoffer han havde taget tog effect. Hans ene hånd overvejede at tvinge Claire ud i at fortsætte, imod al sund fornuft, da det ville være voldtægt, og.. Hun var en vampyr.. Hvad var hans chance? Han sank en kump mere og rejste sig så hurtigt og tog et par skridt bag ud, og væk fra Claire. Hans vejrtrækning slappede af, men han så stadigt ud til at frygte hvad Claire ville gøre.
"Du syntes at jeg er kær?" Han grinte lidt og rystede på hovedet i det han gled en hånd hen af hans Mohawk. "Så siger vi det, og overrasket? Ha ja lidt.. Virkede usandsynligt at en vampyr ville have sex, hellere end at æde mig.. Men tanken havde strejfet mig.. Din jomfru hinde?" Han grinede lidt, og rystede på hovedet. "Og hvorfor dog ikke det? Hvordan kan en på din a.. FOrmegentligt endnu ældre end du ser ud, ikke have sprunget den?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:49

Claire svarede ikke på hans spørgsmål, om han var kær. En lille latter undslap fra hendes strube, "Erick.. jeg er ikke en almindelig vampyr" sagde hun og udtalte hans navn så nænsomt og elegant med et strejf af sensualitet og forførelse. hun var blid i stemmen når hun sagde hans navn, som var det en skat der forevig skulle værnes om, eller en skrøbelig rose som ej måtte visne. Hun rejste sig langsomt op og kiggede på ham, "Er en slave vampyr.." mumlede hun og så skiftevis fra jorden og op mod ham, "Og det vil sige, at hvis du fx gør sådan at der går hul på min jomfru hinde, vil du bliver min mester, som skal give mig beordrer, men et menneske kan ikke blive en vampyrs mester" forklarede hun og gik tættere på ham.. imens at hun håbede på at han forstod hende, med det som hun havde sagt. Det var derfor at hun havde stoppet det hele lige i sidste sekund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:58

Erick smalede øjnende en smule, og tog et skridt tilbage da hun begyndte at nærme sig, men ikke mere end det ene skridt. Han nød dennegang hans frygt for vampyrer. Han var ved at overvinde den. Var det godt? Erick løftede det ene øjnebryn, og nikkede en enkelt gang imens han snakkede.
"Ah.. Derfor.. Gir.. Mening.. Tror jeg da? Slave.. Vampyr.. Hm.." Hans før skræmte ansigtsudtryk, bredte sig nu til et bredt smil. "Frækt.. På en hvis måde.. Men kan godt se det ikke er det smarteste hvis et menneske skulle.. Ja.. Blive det.. Da vi.. Også må indrømme at vi jo er.. Bytte..." Han grinede lidt og rystede hans hoved. "Damn.. Er anden gang jeg siger det til en vampyr... Er ikke for at friste, forbliver helst i live her..." Sagde han med et lille grin, og holdt hænderne foran ham. Men hans tanker ledte andre steder. Damn.. Hvis jeg nu var Vampyr.. Så kunne jeg blive hendes mester? Hm.. Ville det være det vær? Mnaah... Mjooo... Erik grinte af hans egne forvilede tanker, og rystede hovedet en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 0:08

Claire kunne ikke lade være med at fnise lidt over det han sagde.. det lød til at han var lidt forvirret eller ja, noget der hen ad. "Undskyld at jeg har været så dum og.." mumlede hun, imens at hun opdagede det skridt som han tog, sig tilbage, men hun fortsatte bare med at gå tættere på ham.. hun lagde sin ene hånd op på hans kind, "Og ja.. du er kær" sagde hun så med et kært smil, imens at hun så ind i hans øjne, "Men.. hvis du vil, må du gerne røre ved mig" tilføjede hun og blinkede kækt med det ene øje. Nussede blidt hans kind med sine fingerspidser, hvis det var måtte han også bare skubbe hende hvis, det var at han ikke gad hende mere overhovedet. Så ville hun acceptere det fuldt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 0:21

Erick sank en klump da hun kom helt hen til ham, men han så ikke synderligt skræmt ud. Og det var han heller ikke længere. Han smilte bredt, og kørte langsomt et par fingre op af hendes side, forbi hendes skulder, og op på hendes kind, hvor han blidt lagde hånden.
"Det er meeeget fristende.. Charmless..." Sagde han, stadigt med et bredt smil. Han lagde så tommeltoten på den hånd ved hendes kind, lige over siden af hendes læber og lyftede blidt op i den, så han tvang mundens side lidt op, så han kunne se hendes tænder.
"Men den lille del af mig som stadig er en smule fornuftig, siger at jeg ikke burde stole på en vampyr.. De der.. Ganske smukke.. Tænder kan jo stadigt dræbe mig.. Meen..." Han fjernede hånden, tog fat i hendes ene overarm og fik hende vend om, og trak så hendes ryg tæt ind til sig, ved at have en hånd på hendes talje under hendes mave. "Hvis du nu står sådan her.. Er tænderne vel ikke helt så farlige?" Spurgte han med et bredt smil. Han gled hans næse blidt op af hendes nakke, og bevægede så hovedet til hendes øre, og bed ganske blidt hendes øreflip. Han lagde den hånd han ikke holdt om hende med, på hendes mave, og gled den langsomt op over hendes ene bryst, og masserede det kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 0:32

Claire kiggede bare på ham, imens at hun stod stille da han tvang hendes mund side lidt op, så han kunne se hendes tænder.. "Erick.. hvis det var så havde jeg bidt dig for længst, i stedet for at.." sagde hun lavt inden at han tog sådan om hendes arm og nærmest brugte et selvforsvars greb på hende, "Lade mig vise dig min krop.." sluttede hun sin sætning, før at hun udstødte et støn, da hun mærkede hans hånd ved sit bryst, fik også lidt kuldegysninger da han gled sin næse sådan op af hendes nakke, "Mhm.." mumlede hun nydende.
Imens at hun mærkede hvordan hun blev liderlig igen.. med at hun fik lysten til ham..
den måde som han behandlede hende på, tændte hende virkelig.
"Men.. hvis det var muligt, ville jeg intet have imod hvis du blev min.. mester" tilføjede hun med en hviskende tone i stemmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 0:41

Erick smilte bredt, og gav slip på hans bid i hendes øre, og slikkede drilskt der hvor han havde bidt. Han lagde så tænderne på hende, lige bag ved hendes øre, og gled dem pirende ned af siden af hendes hals, og op igen. Han gled sin hånd på hendes bryst, over til det andet, og gav det samme behandling, dog en smule hårere, og mere udfordrende. Han gled hånden som holdt hende fast ned af hendes, og over hendes fisse. Han kørte den drilskt ned over, og så tilbage igen, uden at stikke en finger ind, og grinte så lavt.
"Din krop er fantastisk Charmless.. Det ville være mig en ære at være mester over den..." Han smilte bredt og slikkede op af hendes øre igen, og kørte så sine tænder ned af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 0:55

Claire lod sit hoved glide tilbage mod hans ene skulder lige så stille. "Hvordan ville du behandle mig.. så hvis du var herre over min krop?" spurgte hun nysgerrigt med et lille grin, bed sig da hårdt i underlæben da hun mærkede hans hånd glide hen over hendes fisse. "Mhm.. torturere mig?" spurgte hun efter et stykke tid imens at hun nød hans berøringer, imellem tiden overvejede hun om at give ham tilladelsen.. til at han kunne blive hendes mester, uden at det skulle gå sig til at han skulle bides og forvandle sig til en vampyr.. måske kunne et menneske alligevel godt være hendes mester? For Erick virkede ikke som et svagt menneske og jo mere tid de tilbragte sammen, blev han en anelse mere tryg, når han vidste at hun var en vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 1:12

Erick så en smule betænksom ud, og gled hans kind op af hendes da hun lænede sit hovede tilbage, og gled siden af hans læbe op af hendes kind også, og lagde så tænderne på siden af hendes hoved somom han ville bide, men gjorde det ikke.
"Hm.. Sådan en tanke havde aldrig strejfet mig.. At skulle være en smuk tøs som digs mester." Han pressede hendes bryst hårt en enkelt gang, og slap den blidt igen. "Men jeg tror jeg ville variere.. Som min personlighed også gør.. Nogen gange ville jeg være blid.. Og kærlig." Han gled sine hænder til hendes bryster og masserede dem i kort tid kærligt. "Og nogen gange rå.. Og ondskabsfuld." Sagde han med et bredt smil, bed hendes øre lidt hårdt, og pressede hård på hendes bryster også, imens han grinede højt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 9:55

"Mhm" mumlede hun nydende og bed sig diskret i underlæben. Idet at hun stønnede lavt som han tog på hendes bryster, "Derfor sagde jeg også at du var kær.. fordi jeg kan lide at du kan være ond, men at du også er god" sagde hun roligt og mærkede hvordan hun stadigvæk blev tændt og fik lysten til ham igen. "Erick.. vil møde dig igen efter det her" hviskede hun og smilede. Efter deres næste møde, ville hun nemlig have tænkt over om han kunne blive hendes mester eller ej. Det skulle hun tænke over.. selvom hun havde rimelig meget lyst til at fortsætte.
"Kommer an på.. om du vil se mig igen?" smilede hun og fugtede let sine læber,
imens at hun lod sin frie hånd glide ned langs hans ene side og videre ned til hans pik,
hvor hun tog godt fast og begyndte at give ham et blidt handjob med bevægelserne frem og tilbage.
Ventede imens på hvad det var han ville sige til alt dette. "Også kan det være.. at du kan blive min mester", tilføjede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 12:32

"Mm" hviskede Erick nydene da Claire begyndte at røre ved hans pik igen. Han gled sin næse op af siden på hendes hals, og op til hendes øre, hvor han drilende slikkede hendes øreflip, og så en smule ind i hendes øre, imens han begyndte at trykke hendes brystvorter blidt.
"Jeg ville elske at se dig igen.." Sagde han stille med en andtænt tone, og gled en af hænderne ned af hendes krop, og gled udfordrende en finger halvt op i hendes fisse. "Men jeg haader.. At vente på noget godt..." Hviskede han så stille igen, og bed Claire meget blidt i øreflippen, og klmmede lidt hårere på hendes ene brystvote, stak hans finger en smule dybere, og gled en anden finger over hendes clit. "Så lad nu være med at lade mig vente.. Alt.. For længe.. Ik? Charmless.." Hviskede han så igen blidt, og begyndte blidt at massere hendes bryst igen, strejfede hendes øre med sin næse, inden han begyndte blid at kysse ned af hendes hals, og kørte langsomt og dybt sin finger ind og ud af hendes fisse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 13:34

Claire stoppede handjobbet og slap hans pik, førte sine hænder om bag hans nakke. Idet at hun stønnede højt da han stak en finger ind i hende, "Jeg vil have dig som mester.." udbrød det fra hendes mund, hun kunne ikke vente mere eller tænke mere over det, den som hun rigtigt ville have.. ville ikke have hende og alligevel havde hun også følelser for Erick, han gjorde hende virkelig blød i knæene og meget liderlig.. det tændte hende så meget af det som han gjorde ved hende. "Jeg elsker når du siger mit efternavn på måde" stønnede hun og blev pænt overrasket, så et menneske var ved at falde for hende? Et skævt smil dukkede frem på hendes læber og afventede på hvad han ville sige. "Men.. skal vi ikke gå et andet sted hen hvor vi kan gøre det... eller hvad vil du?" spurgte hun og kyssede ham blidt på halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 13:42

Erick smilte og afværgede ikke det mindste da han lod en vampyr kysse hans hals. Denne fare var bare med til at gøre det helle meget mere perfect. Han kyssede hendes hals, og op til hendes hage, som han bed blidt.
"Det er op til dig.. Charmless.. For et øjeblik siden, var jeg faret vild her inde, og alene.. Nu stor jeg med en smuk vampyr i armende.. Og mit selskab, er helt klart forbedret.." Sagde han med et bredt smil, og trykkede lidt hårdt på hendes ene bryst, og gled sin finger dybere ind i hendes fis. "Men.. Jeg er dog stadigt lige så lost.. Men hvis du kender et sted.. Som ville være mere passende.. Så tager jeg med glæde derhen.." Sagde han og kørte sine læber op af hendes kind, og kyssede siden af hendes pande, imens han lod sin hånd glide til hendes andet bryst, og skiftede til at massere det kærligt, og fortsatte med at glide hans finger ud og ind af hende, og gled en over hendes clit igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 10:38

"Eller.. vi kan bare.. gøre det her" sagde hun og stønnede højt da han lod sin finger glide dybere ind ind i hende. "Så du behøver ikke at være lost" mumlede hun og bed sig diskret i underlæben, imens at hun blev blød i knæene. Imens at hun ikke kunne lade være med at stønne, "Mhm.. Erick" hviskede hun nydende mod hans øre.
Med tiden mærkede hun også hvordan hun blev våd imellem benene, hendes mester ville nok blive sur på hende.. men hun kunne ikke stoppe, overhovedet ikke... og når det gik sådan til, ville hun have det til at fortsætte. Ulempen ved at være en slave vampyr. Når Erick blev hendes mester, ville mærket som et tegn på at den person var hendes mester, forsvinde på dens håndled.. og dukke op på Ericks håndled i stedet.. men aller først skulle Erick springe hendes jomfru hinde, hvis han virkelig ville blive hendes mester.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 10:48

Erick smilte bredt, og slikkede Claire's øreflip blidt, inden han bed det, og hev udfordrende i det.
"Så jeg må godt nu, Charmless?" Han smiler lumskt, og presser Clairs ene brystvorte hårdt, og begyndte at køre sin finger hurtigere ind og ud af hende. Han trykkede hende helt ind til sig, så hans lem rørte hendes ene balle, og han blev ved med at holde hende der, afventende et svar.
"Hvordan kan det egentligt være, at du pludselig skiftede mening, hm?" Han grinte lavt og lumskt en enkelt gang, inden han bed Clairse hals dominant, men blidt, og gled blidt en finger mere op i hende, og gned en finger over hendes clit, imens han masserede hendes ene bryst hårdt, men blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 10:57

"Ja du må gerne.." sagde hun og fniste lavt, da han slikkede hende på øreflippen, hun fik kuldegysninger da han hev sådan i det.. og tændte hende også lidt samtidig. Hun smilede let over hans spørgsmål, "Hm, fordi jeg kan lide din personlighed.. for den du er, og jeg tror du egner dig mere til at blive min mester, på den måde som du behandler mig", hun stønnede let, da han både bed sig fast i hendes hals og fortsatte med at pirre hende med at komme en finger mere op i hende, det fik hende også til at udstøde et "Argh.." lukkede da sine øjne lidt og mærkede hans lem mod sin balle, som fik hende til at smile. "Også.. tror jeg at jeg er ved at blive forelsket i dig.. Erick" tilføjede hun letter forførisk, og bed sig hårdt i læben, han var virkelig utrolig og gjorde hende liderlig, det var der ingen tvivl om. Overhovedet. "Hvordan vil du ellers have det til at foregå.. doggy style eller..hvordan.. du bestemmer", kom der fra hendes mund, imens at et lumsk smil dukkede frem på hendes læber og det at hun egenligt ventede spændt på hans svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 11:14

Erick smilte bredt, imens han gled tippen af hans næse op af hendes hals til hendes øre.
"Romance med en vampyr.. Jeg elsker ideen.. Og nu frygter jeg dig ikke mere.. Det giver plads til en helt anden følelse..." Hviskede han i hendes øre. Han bed sig blidt fast på Claires hals imens han kiggede lidt rundt, en smule betænksom. Så smilte han, og tog fat i Clairse overarme, og vendte hende om med en dominerende kraft. Han tog fat i hendes ene lår, lagde en ånd på hendes talje, og lyftede hende lidt. Så bar han hende få skridt hen til et træ, som han pressede hende op imod. Han vidste at barken fra træet, nok ville gøre en smule ondt, men det stoppede ham ikke. Han lagde en hånd på Clairse kind, og gled den ned over hendes hals, som han så pressede blidt imod, imens han bredte et lumskt smil. Han lavede ikke kvælertag, og pressede ikke hårdt nok til at stoppe hendes vejrtrækning, men han lagde et dominerende greb på hendes hals.
"Hvad med bare lige her?" Sagde han med et bredt smil, og gled sit lem op i Claires fisse, uden at spørge, og uden at give hende tid til at svare. Han løftede hendes lår igen, og kyssede hende intenst, imens han begyndte langsomt at køre ind, og ud. Han gik ikke særligt dybt endnu, men var mere drilsk til at starte med, og han masserede hårdt hendes lår imens han gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 11:32

"Glad.. for at du ikke frygter mig mere, vil også kun bide dig.. hvis jeg får tilladelsen af dig" sagde hun og blev overrasket over det da han løftede hende op.. hun smilede let og havde intet imod at stå op af træet. "Mhm.." svarede hun lidt hvæst dog, efter at han holdte fast omkring hendes hals. Claire gengældte intenst kysset og lod sin tunge glide ud af og til for slikke på hans underlæbe, hun stønnede lavt imod hans læber, efter at hun mærkede at han kom op i hende, direkte. Hun svang sine arme op omkring hans hals imens og lukkede nydende sine øjne, hun ville ønske at dette kunne vare ved for evigt, hun tænkte kun på Erick, ikke andet. Hun nussede blidt hans nakke hår med sine fingerspidser imens, *Mhm Erick.. håber at jeg på et tidspunkt må bide dig.. så jeg også kan være en smule hård ved dig.. også kan du også behandle mig noget slemmere.. end du kan i forvejen* tænkte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 11:38

Erick smilte bredt, og fortsatte med at glide ind og ud af hende, uden at gå for dybt endnu, og fortsatte med at massere hendes lår. Han gled ssin hånd ned fra hendes hals, og tog hårdt fat i hendes ene bryst, og begyndte at masere det hårdt, som han også gør ved hendes lår. Han Bed hende så forholdsvis hårdt i underlæben, og hev lidt i den, imens han smilte lumskt.
"Kan du bide mig.. Uden at jeg bliver forvandlet?" Spurgte han med en lave hvisken, og kyssede ned af hendes hals, og bed hende blidt på skulderen da han nåde til den, imens han blev ved med at kigge på hende. Han så umådeligt tændt ud, og det var han også. Han havde ikke andet i tankerne end Claire, og han elskede følelsen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 13:14

Claire så på ham og bed sig diskret i underlæben, det vidste hun ikke noget om det kunne ske. "Hm, vil helst ikke afprøve.. er bange for hvis det skulle gå galt.." hviskede hun mod hans øre og udstødte et støn, da han bed sig fast i hendes skulder. Godt nok at han ikke gjorde det på den måde at hun brækkede en knogle.. men der skulle også mere til, hvis en person begyndte at brække hendes knogler ville hun gå hen at rådne op og dø. Claire lod sine hænder glide ned til hans ryg, som hun begyndte at kærtegne med blide berøringer, af og til satte hun sine negle i hans hud, dog ikke for at skade ham eller sådan at han begyndte at bløde. "Vil helst bare.. nøjes med at kysse dine læber.. kunne jo være at du på et tidspunkt besluttede dig for at du ikke længere.. ville være et menneske" sagde hun, og fugtede let sine læber, imens at hun betragtede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 13:31

Erick smilte bredt, og grinede lidt, med et tændt ansigtsudtryk, og bed sig let i underlæben. Han masserede Claires bryst, og hendes lår blidere, og med mere kærlige bevægelser.
"Det kunne være, ja.. Men tror jeg desvære ikke at du skal regne med beautyfull.. Men hvem ved.. Di Morga er et farligt sted at befinde sig... Hvem ved.. Måske bliver jeg påtvunget et forvandling..." Sagde han med et bredt smil. Han grinede lidt, og næsten som befalet, kyssede han hendes læber. Han gjorde det blødt og blidt til at starte med, imens han kærligt gled sin hånd fra hendes bryst, op af hendes hals, og strøg hans fingre igennem hendes hår. Så greb han pludselig fast i hendes hår, og pressede hende ind imod træet med et hårde og mere intenst kys, imens han begyndte at kneppe hende hurtigere. Han begyndte at massere hendes lår lidt håre igen, og stønede meget lavmelt imens han gjorde. Han nød det tydeligvis meget, og hans øjne var som andtænt af en flamme, og han smilte bredt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human connect to a vampire? (Erick=Privat) - Page 2 Empty Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum