Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Human connect to a vampire? (Erick=Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Human connect to a vampire? (Erick=Privat)
"Ha.. Ville jeg da ikke... Der er en første gang for alle, ik?" Sagde han med et bredt smil. Han strøg sine hænder op af hendes lår, og op til hendes røv, og begyndte at massere den på samme hårde måde, og fulgte hendes rytme. Han bed sig lidt i underlæben, og kiggede op på hende med et lumskt smil, imens han stønnede lavt. Det var tydeligt at Erick nød hvad Claire gjorde, og at han var med på alt. Hans tanker var på intet andet end Claire, og han havde taget faren for at hun var vampyr tilbage.. Da det tændte ham endnu mere. Chancen for at hun var det, og faren for at han ville være et bytte, efter hun var færdig. Erick grinte så, og førte hans hænder til Claires bryster, og klemte dem hårdt, i et forsøg på at få hende til at støne højt, hvorefter han prøvede om han kunne se, om hun nu havde hjørnetænder, som dem han frygtede hun ville have.
Gæst- Gæst
Efter et stykke tid stoppede hun langsomt med rytmen, og trak sig ud af ham, da hun ikke ville risikere ham at blive hendes mester.. desuden kunne et menneske ikke få en vampyr som slave.
Hun vidste ikke hvordan han ville reagere på, efter at han så hendes tænder. Det overraskede hende lidt at hun reagere sådan på det, men hun nød det alligevel også med den måde som han tog på hendes bryster.
Gæst- Gæst
"Tænkte det nok... En vampyr.. At have sex med en vampyr..." Han grinte højt, men tog ikke øjnende fra hende. "Hvad nu? Charmless?" Han blev ved med at kigge på hende, prøvede at fange hendes øjne med hans.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du syntes at jeg er kær?" Han grinte lidt og rystede på hovedet i det han gled en hånd hen af hans Mohawk. "Så siger vi det, og overrasket? Ha ja lidt.. Virkede usandsynligt at en vampyr ville have sex, hellere end at æde mig.. Men tanken havde strejfet mig.. Din jomfru hinde?" Han grinede lidt, og rystede på hovedet. "Og hvorfor dog ikke det? Hvordan kan en på din a.. FOrmegentligt endnu ældre end du ser ud, ikke have sprunget den?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ah.. Derfor.. Gir.. Mening.. Tror jeg da? Slave.. Vampyr.. Hm.." Hans før skræmte ansigtsudtryk, bredte sig nu til et bredt smil. "Frækt.. På en hvis måde.. Men kan godt se det ikke er det smarteste hvis et menneske skulle.. Ja.. Blive det.. Da vi.. Også må indrømme at vi jo er.. Bytte..." Han grinede lidt og rystede hans hoved. "Damn.. Er anden gang jeg siger det til en vampyr... Er ikke for at friste, forbliver helst i live her..." Sagde han med et lille grin, og holdt hænderne foran ham. Men hans tanker ledte andre steder. Damn.. Hvis jeg nu var Vampyr.. Så kunne jeg blive hendes mester? Hm.. Ville det være det vær? Mnaah... Mjooo... Erik grinte af hans egne forvilede tanker, og rystede hovedet en smule.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er meeeget fristende.. Charmless..." Sagde han, stadigt med et bredt smil. Han lagde så tommeltoten på den hånd ved hendes kind, lige over siden af hendes læber og lyftede blidt op i den, så han tvang mundens side lidt op, så han kunne se hendes tænder.
"Men den lille del af mig som stadig er en smule fornuftig, siger at jeg ikke burde stole på en vampyr.. De der.. Ganske smukke.. Tænder kan jo stadigt dræbe mig.. Meen..." Han fjernede hånden, tog fat i hendes ene overarm og fik hende vend om, og trak så hendes ryg tæt ind til sig, ved at have en hånd på hendes talje under hendes mave. "Hvis du nu står sådan her.. Er tænderne vel ikke helt så farlige?" Spurgte han med et bredt smil. Han gled hans næse blidt op af hendes nakke, og bevægede så hovedet til hendes øre, og bed ganske blidt hendes øreflip. Han lagde den hånd han ikke holdt om hende med, på hendes mave, og gled den langsomt op over hendes ene bryst, og masserede det kærligt.
Gæst- Gæst
Imens at hun mærkede hvordan hun blev liderlig igen.. med at hun fik lysten til ham..
den måde som han behandlede hende på, tændte hende virkelig.
"Men.. hvis det var muligt, ville jeg intet have imod hvis du blev min.. mester" tilføjede hun med en hviskende tone i stemmen.
Gæst- Gæst
"Din krop er fantastisk Charmless.. Det ville være mig en ære at være mester over den..." Han smilte bredt og slikkede op af hendes øre igen, og kørte så sine tænder ned af det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hm.. Sådan en tanke havde aldrig strejfet mig.. At skulle være en smuk tøs som digs mester." Han pressede hendes bryst hårt en enkelt gang, og slap den blidt igen. "Men jeg tror jeg ville variere.. Som min personlighed også gør.. Nogen gange ville jeg være blid.. Og kærlig." Han gled sine hænder til hendes bryster og masserede dem i kort tid kærligt. "Og nogen gange rå.. Og ondskabsfuld." Sagde han med et bredt smil, bed hendes øre lidt hårdt, og pressede hård på hendes bryster også, imens han grinede højt.
Gæst- Gæst
"Kommer an på.. om du vil se mig igen?" smilede hun og fugtede let sine læber,
imens at hun lod sin frie hånd glide ned langs hans ene side og videre ned til hans pik,
hvor hun tog godt fast og begyndte at give ham et blidt handjob med bevægelserne frem og tilbage.
Ventede imens på hvad det var han ville sige til alt dette. "Også kan det være.. at du kan blive min mester", tilføjede hun.
Gæst- Gæst
"Jeg ville elske at se dig igen.." Sagde han stille med en andtænt tone, og gled en af hænderne ned af hendes krop, og gled udfordrende en finger halvt op i hendes fisse. "Men jeg haader.. At vente på noget godt..." Hviskede han så stille igen, og bed Claire meget blidt i øreflippen, og klmmede lidt hårere på hendes ene brystvote, stak hans finger en smule dybere, og gled en anden finger over hendes clit. "Så lad nu være med at lade mig vente.. Alt.. For længe.. Ik? Charmless.." Hviskede han så igen blidt, og begyndte blidt at massere hendes bryst igen, strejfede hendes øre med sin næse, inden han begyndte blid at kysse ned af hendes hals, og kørte langsomt og dybt sin finger ind og ud af hendes fisse.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er op til dig.. Charmless.. For et øjeblik siden, var jeg faret vild her inde, og alene.. Nu stor jeg med en smuk vampyr i armende.. Og mit selskab, er helt klart forbedret.." Sagde han med et bredt smil, og trykkede lidt hårdt på hendes ene bryst, og gled sin finger dybere ind i hendes fis. "Men.. Jeg er dog stadigt lige så lost.. Men hvis du kender et sted.. Som ville være mere passende.. Så tager jeg med glæde derhen.." Sagde han og kørte sine læber op af hendes kind, og kyssede siden af hendes pande, imens han lod sin hånd glide til hendes andet bryst, og skiftede til at massere det kærligt, og fortsatte med at glide hans finger ud og ind af hende, og gled en over hendes clit igen.
Gæst- Gæst
Med tiden mærkede hun også hvordan hun blev våd imellem benene, hendes mester ville nok blive sur på hende.. men hun kunne ikke stoppe, overhovedet ikke... og når det gik sådan til, ville hun have det til at fortsætte. Ulempen ved at være en slave vampyr. Når Erick blev hendes mester, ville mærket som et tegn på at den person var hendes mester, forsvinde på dens håndled.. og dukke op på Ericks håndled i stedet.. men aller først skulle Erick springe hendes jomfru hinde, hvis han virkelig ville blive hendes mester.
Gæst- Gæst
"Så jeg må godt nu, Charmless?" Han smiler lumskt, og presser Clairs ene brystvorte hårdt, og begyndte at køre sin finger hurtigere ind og ud af hende. Han trykkede hende helt ind til sig, så hans lem rørte hendes ene balle, og han blev ved med at holde hende der, afventende et svar.
"Hvordan kan det egentligt være, at du pludselig skiftede mening, hm?" Han grinte lavt og lumskt en enkelt gang, inden han bed Clairse hals dominant, men blidt, og gled blidt en finger mere op i hende, og gned en finger over hendes clit, imens han masserede hendes ene bryst hårdt, men blidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Romance med en vampyr.. Jeg elsker ideen.. Og nu frygter jeg dig ikke mere.. Det giver plads til en helt anden følelse..." Hviskede han i hendes øre. Han bed sig blidt fast på Claires hals imens han kiggede lidt rundt, en smule betænksom. Så smilte han, og tog fat i Clairse overarme, og vendte hende om med en dominerende kraft. Han tog fat i hendes ene lår, lagde en ånd på hendes talje, og lyftede hende lidt. Så bar han hende få skridt hen til et træ, som han pressede hende op imod. Han vidste at barken fra træet, nok ville gøre en smule ondt, men det stoppede ham ikke. Han lagde en hånd på Clairse kind, og gled den ned over hendes hals, som han så pressede blidt imod, imens han bredte et lumskt smil. Han lavede ikke kvælertag, og pressede ikke hårdt nok til at stoppe hendes vejrtrækning, men han lagde et dominerende greb på hendes hals.
"Hvad med bare lige her?" Sagde han med et bredt smil, og gled sit lem op i Claires fisse, uden at spørge, og uden at give hende tid til at svare. Han løftede hendes lår igen, og kyssede hende intenst, imens han begyndte langsomt at køre ind, og ud. Han gik ikke særligt dybt endnu, men var mere drilsk til at starte med, og han masserede hårdt hendes lår imens han gjorde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kan du bide mig.. Uden at jeg bliver forvandlet?" Spurgte han med en lave hvisken, og kyssede ned af hendes hals, og bed hende blidt på skulderen da han nåde til den, imens han blev ved med at kigge på hende. Han så umådeligt tændt ud, og det var han også. Han havde ikke andet i tankerne end Claire, og han elskede følelsen..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det kunne være, ja.. Men tror jeg desvære ikke at du skal regne med beautyfull.. Men hvem ved.. Di Morga er et farligt sted at befinde sig... Hvem ved.. Måske bliver jeg påtvunget et forvandling..." Sagde han med et bredt smil. Han grinede lidt, og næsten som befalet, kyssede han hendes læber. Han gjorde det blødt og blidt til at starte med, imens han kærligt gled sin hånd fra hendes bryst, op af hendes hals, og strøg hans fingre igennem hendes hår. Så greb han pludselig fast i hendes hår, og pressede hende ind imod træet med et hårde og mere intenst kys, imens han begyndte at kneppe hende hurtigere. Han begyndte at massere hendes lår lidt håre igen, og stønede meget lavmelt imens han gjorde. Han nød det tydeligvis meget, og hans øjne var som andtænt af en flamme, og han smilte bredt.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Gamle minder har det med at dukke op? dog nogen kan være af den gode slags(Erick ::privat
» Mr. Vampire - Privat
» What now? Vampire? Like i could care... - Privat Ahngel
» Don't stand in our way.. Got it, Vampire? Privat - Nanase
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]