Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Just walking(Vari=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Just walking(Vari=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Just walking(Vari=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Just walking(Vari=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Just walking(Vari=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Just walking(Vari=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Just walking(Vari=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Just walking(Vari=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Just walking(Vari=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Just walking(Vari=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Just walking(Vari=privat)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Just walking(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: Just walking(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 12:25

"Bare om jeg kan få et møde med nogle af lederene... Jeg skal snakke med dem inden jeg bestemmer mig selv for hvilken side jeg skal være på eller om jeg bare vil være neutral" sagde han og nikede lidt til alt det hun sagde.
Hun var jo den rene informations kilde... Utroligt... Men det var vel også fordi hun havde oplevet det... Underligt nok... Vari havde aldrig troet det selv var muligt at ha prøvet det, muligvis også fordi han ikke var en kvinde som alle ville have...
"Lyder som om der er sket rimelig meget i dit liv... Hva?" spurgte han med et svagt smil mens han bare fulgte med i hendes bevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just walking(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: Just walking(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 20:03

Kajika satte sig og så mod Vari i det hun rystede på hovedet og sagde"nej ikke rigtig, spændingen tager af for hver månede og år der sker..." hun sukkede lydløst og bed sig let i underlæben... og sagde"Hmmm men der er da sket en ting eller to ??? men hvad med dig sker der noget spændende i dit liv andet end at komme ind i denne..... tid som er forfærdelig med krig og hævn"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just walking(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: Just walking(Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 20:33

Han grinte lidt over det... "Det lød nærmest som om du har et skema over spændingen" sagde han og kiggede bare grinende på hende. Han tænkte lidt over det hun sagde... Vari havde prøvet mange underlige og små spændende ting, men om det var værd at fortælle, kunne han jo ikke vide sig helt sikker... "Men mit liv er mest af alt bare død, mord og ødelæggelse" sagde han ligelgad og satte sig dovent ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just walking(Vari=privat) - Page 2 Empty Sv: Just walking(Vari=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum