Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En blodig ankomst. //Ahngel//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: En blodig ankomst. //Ahngel//
Han lagde hovedet lidt på skrå og så stille på hende.. nærmest gennemborende som ganske vidst ville skyde et koldt gys fra nakken og ned over ens nakkevirvel og igennem rygraden. Han var nu stille i en tid imens han blot så på den forsvarsløse lille elver. Han kiggede endnelig ud i skoven igen og lod nakken knejses imod himlen i et kort øjeblik. "Jeg er den trettende alfahan af vampyrbestandene i Frankrig og de franske koloniseringer i Afrika, belgien og Canada." sagde han så meget ligetil.. Egentlig havde han ingen tillid til denne elver. Hun ville kunne rbuge det hvis hun ville imod ham, men ligenu var Ahngel mildt sagt ligeglad.
"Hvad med Dem selv." sagde han så og lod sine brændende øjne lægges på hende igen.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
Monique hævede et øjenbryn, da han fortalte. Så han var altså gammel og meget viden. Så ham skulle man ikke komme på tværs af. Han havde jo stor magt, som han kunne bruge på mange tænkelige måder. Hun havde også set mange, som havde udnyttet den magt, som de kunne bruge.
"Prinsesse af stammen I'-Narwa Ithil." fortalte Monique og sukkede, "Eller nærmer.. jeg var." Det sidste var mere en mumlen, hun var ikke så glad for sandheden, men det var også årsagen til hendes hævnlyst og hendes dybe had, som har eksisteret i 410 år.
Gæst- Gæst
Duften fra hende var stær. Undertrygt had og hævntørst.. det osede fra hende som var det en meget krydret og ekstravergant duft.. egentlig meget tiltrækkende på sin egen måde. En stærk personlighed og med en tragisk baghistorie.. alle her var tragiske individer.. alle med en baggrund der gjorde dem nærme sindsygen.
"Monique lyder ellers ikke som et elvernavn." sagde han så og lagde hovedet på skrå. Egentlig havde det ingen betydning overhovedet, men han fandt det som en brik der ikke passede.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Monique vidste ikke, om hun skulle hade eller elske sit navn, men hun havde ikke noget i mod det. Hun dog ikke bruge sin stammesnavn til noget, fordi der var ikke nogen, som kunne huske det, fordi de havde jo ikke eksisteret i 410 år, så hvem ville huske dem?
Gæst- Gæst
"Som en prinsesse.. den sidste tilogmed skulle det da passe udmærket, synes De ikke?" sagde han og lagde hovedet på skrå igen inden et vindstrøg tog i hans lange sorte hår og lod det pjuske en smule yderligere. Han var køn, men ikke på den feminime måde. Han var umådelig maskulin, men på en overnaturlig skøn måde. Han virkede da ikke forfængelig.. dog var hans hud smuk og ren som sten, men hans hår var uglet og hv is det ikke var glat i forvejen, ville det ligne en høstak.
Ahngel- Master (Rank 21)
Det var først nu, at det enlig gik op for hende, at hun var alene. En sær følelse, en form for ensomhed, gik ind over hende. Hun havde enlig ikke følt sig ensom før, fordi hun havde været betaget af sit had og jagten på sin fjende. Men nu, hvor hun lå stille og intet kunne gøre, tog tankerne over. Det var også længe siden, at hun havde haft sådan en stille og rolig, hvis man kunne kalde det det, samtale. Det var fremmede, men alligevel så kunne hun enlig godt lide det.
Gæst- Gæst
Han lod øjnene vendes imod hende igen derefter og fjernede igen sin hånd inden han nikkede stille. Navnebetydninger havde ofte noget at gøre med det de fleste kaldte for skæbner. Hans eget navns betydning ligeså.. dem alle sammen.. Hans eget var dog anderledes. Det havde to sider, som han selv. Lux Ferre.. Lysets bringer, men samtidig de gamle skrifter om morgenstjernen og Lucifer dne faldne engel. Satan?
Det slog kort Ahngel idet han lænte nakken tilbage og så imod himlen. Var Lucifer alene?
Ahngel- Master (Rank 21)
Monique vendte igen sit blik mod vampyren, hun kom igen til at tænke på, at han var en sortelver elsker. "Hvorfor var det, at du hjalp mig?" spurgte hun. Spørgsmålet havde længe siddet og luret i hendes baghovede, men hun havde først ikke turde og spørge og for det andet, så havde hun ikke helt haft en mulighed for at spørge. Fordi da hun ville det, havde hendes stemme ikke fungeret.
Gæst- Gæst
"Heh.. Du ønskede det måske anderledes?" sagde han så og lagde hovedet på skrå og var stille et øjeblik igen. "Min årsag til din overlevelse er min og min alene." sagde han så og kiggede igen på hende. Et dystert smil kom igen frem idet han nikkede galant til hende. "Lad os sige at skæbnen er på din side, prinsesse. Pris dig heldig over at din eksistens skal bruges til noget og at du ikke blot er et simpelt skadedyr som så mange andre." sagde han og lagde hovedet på skrå. Han tav.. Han var træt af kun at æde dem der var nutidens ubrugelige parasitter. Han ville skabe lidt ubalance.. bare en smule ved at æde en der skal bevares.
Ahngel- Master (Rank 21)
"Måske var det meningen, at jeg skulle dø, og så måske alligevel ikke. Der er så mange ting, der kan gøres, men ikke nå's. Hvad skulle min skæbne være? Er mit liv virkelig det værd?" mumlede Monique, mens hun var lidt langt væk i hendes tanker. Tanken om, at hun stadig havde noget, som hun skulle have gjort, var lidt skræmmende, men dog alligevel spændende og mystisk. Men hvad skulle hun gøre? Hvad var hendes skæbne? Det havde hun virkelig ingen idé om.
Gæst- Gæst
"De har vel noget du skal nå at gøre inden du dør." sagde han så, hvorefter han ligegyldigt lagde sig ned på ryggen i det rødplettede græs med blikket imod himmelen. Et svagt gab kom fra ham inden han vendte blikket til den modsatte side end hvor elveren befandt sig.
Ahngel- Master (Rank 21)
Monique drejede ansigtet mod ham, da hun lagde mærke til, at han havde lagt sig ned. Hun rakte den frie hånd mod hans kind og strejfede den kort. Hun kunne enlig godt lide, den måde han var kold på. Hun trak kun hånden halvt til sig og lod den ligge på jorden. "Hvad ønsker du som tak?" spurgte Monique, der måtte være noget, som hun kunne gre for ham.
Gæst- Gæst
"Min premie kommer ikke fra dig eller de andre der er blevet sparet under de premisser." sagde han stille og lagde hovedet på skrå. "Det bliver bedre end noget nogen af jer kan give mig, så jeg takker nej.. Brug dine reccourser på at komme på højkant igen." sagde han køligt og kiggede ud imod skoven i en god tid. Han ønskede intet af hende. Han ønskede blot filtret ville ødelægges så han igen kunne lade være med at spekulere om folk var det værd eller ej. Så ville han igen være mere eller mindre fri for den pokkers gæld.
//beklager.. det blev kort//
Ahngel- Master (Rank 21)
"Jeg snakkede ikke om at gengælde den nu." mumlede Monique, men han havde ret, fordi hun var jo intet værd, så længe hun intet kunne gøre. Hun måtte lægge et genoptræningsprogram.
Gæst- Gæst
"Hvem ved.. en dag får jeg vel lyst til elverblod, så til den tid, kan du vel gøre dig gældende, mademoiselle.." sagde han derefter lidt hvislende med en undertone af morksab over selve kommentaren til hende. Elvere kunne ikke lide, efter Ahngels vinkler, at give blod væk uden kamp, så det kunne være ganske interessant en dag at overvære hvordan en hvilepuls hos en elver egentligt ville krydre blodet.
Ahngel- Master (Rank 21)
Monique fik et lettere chok, som ikke helt kunne holde tilbage, da han hentydede til, at han en dag måske ville drikke af hendes blod, fordi han fik lyst til det. Hun havde altid haft en frygt for vampyre, fordi hun ikke havde lyst til at blive en af dem, men hun vidste ikke, hvad hun frygtede ved dem. Men på den anden side, så havde hun en gæld til ham, som hun ikke kunne afvise.
Gæst- Gæst
"Og.. hvis jeg var dem ville jeg tage hen til et sted der er mindre.. hmm.. blodigt. Der er mange blodelskere i byen, og det er kun mig der lader mig holde tilbage fordi nogen mener at du skal overleve."
Ahngel- Master (Rank 21)
"Jeg vil tage i mod deres forslag og flytte på mig selv." sagde monique og nikkede, som bekræftelse. Hun støttede let på albuerne og kom forsigtigt op at sidde. Hun støttede sit hoved i sine hænder og kiggede efter ham. "Farvel." mumlede hun stille, hun vidste ikke helt, hvad hun ellers skulle sige eller tænke, han gav hende noget at tænke på. Men han havde ret, hun måtte hellere flytte på sig, inden nogen af de andre blodsugere ville komme og tage sig "kærligt" af hende.
Gæst- Gæst
//out//
Ahngel- Master (Rank 21)
Side 2 af 2 • 1, 2
» Ankomst til Di Morga
» Ankomst // Mallorie
» En hyggelig ankomst.. Eller? (Felix Romeo & Rafael)
» Blodig afhængighed
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage