Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Legepladsen om natten //Cricker// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Legepladsen om natten //Cricker// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Legepladsen om natten //Cricker// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Legepladsen om natten //Cricker// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Legepladsen om natten //Cricker// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Legepladsen om natten //Cricker// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Legepladsen om natten //Cricker// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Legepladsen om natten //Cricker// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Legepladsen om natten //Cricker// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Legepladsen om natten //Cricker// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Legepladsen om natten //Cricker//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 18:33

Sted: De jeux - Legepladsen
Omgivelser: legeplads
Tid: Omkring klokken 23
Dato: irl
Vejr: Lys nat. månebelyst og lun

Ai sad på en gynge på legepladsen. Hun var alene Og månen skinnede ned på hende, lidt mystisk efter hendes mening.. Ai havde vænnet sig til at være ude om aftenen, og var ikke så bange mere... for vampyrer og sådan noget... for de 2 hun havde mødt indtil videre havde ikke villet overfalde hende... så måske var hendes blod ikke godt nok for vampyrer... heldigvis...
Ai gyngede lidt frem og tilbage og ventede på der kom nogen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 18:37

Det var første gang at Cricker var inde i byen og indtil videre var der ikke noget der som sådan interesserede ham. Han havde aldrig været væk fra skoven før, og især ikke i så lang tid før. Han brød sig ikke særlig meget om det. Han kom forbi legepladsen, han kunne se nogen der sad derinde helt alene. En vampyr måske? Det vidste han ikke men han besluttede sig alligevel for at gå derhen for at se hvem det var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 18:40

Ai satte sine ben ned i jorden for at stoppe gyngen "hmm.. jeg keder mig" sagde hun så til sig selv og havde slet ikke opdaget der var en der kom nærmere...
Ai smilte lidt for sig selv *haha gad vide om der kommer nogen i dag eller om jeg skal lede efter dem* hun begyndte stille at gynge lidt igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 20:52

Cricker var kommet lidt nærmere, men han besluttede sig for at stoppe et stykke derfra. Han kunne nu bedre se personen og det så egentlig ud til at det var et menneske. "Hmm, jeg kan da gå derhen og sige hej" Han sagde det stille til sig selv. Han tog så en dyb indånding og gik hen imod hende. Han prøvede at se så venlig ud som muligt.

//Srry jeg gik tidligere men jeg var nødt til det xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 13:03

Ai gyngede stadig lidt frem og tilbage...og ved et uheld faldte hun faktisk ned "av..." sagde hun stille og lå på alle 4 på jorden...
en lille hudafskrabning på knæene... "av det gjorde ondt" hun bed sig lidt i læben og satte sig op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 14:08

Han så at hun var faldet ned af gyngen og var nu kommet helt hen til hende. "Kom du noget til?" Han kiggede på hende og satte sig ned på knæ for bedre at kunne se om der var sket noget med hende. Det så bare ud som om der var kommet en hudafskrabning, så hun var nok ikke kommet så meget til. Han kiggede lidt på det og ventede på et svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 14:11

Ai så på drengen der nu sad på knæ foran hende "ehm... nej jeg klarede mig fint" hun smilte sødt og rødmede svagt det der var ret pinligt "ehm... jeg hedder Ai" hun rakte sin hånd ud til ham og smilte stadig sødt "og de hedder?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 14:16

Han kiggede på hende og smilede da hun sagde at der ikke var sket noget, det var han lettet over. Han rakte hånden ud til hendes. "Mit navn er Cricker, og det er første gang jeg er inde i byen" Han kiggede på hende og gav hende et håndtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 14:20

Ai smilte venligt "heh... yay jeg mødte dig først herinde" hun grinte sødt og så på drengen, der faktisk så ret så godt ud "såeh... hvor gammel er du Cricker?" hun slap hans hånd og blev faktisk siddende på jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 14:37

Han kiggede på hende og begyndte at smile "Hvis jeg sagde det så er jeg ikke sikker på at du vil tro på det" Han rystede let på hovedet og kiggede på hende da hun blev siddende på jorden, men tænkte ikke yderligere over det. "Jeg er 126 år, jeg er en jord dæmon" Han var ikke helt sikker på om hun overhovedet var tryg ved ham nu da han fortalte han var dæmon.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 14:39

Ai smilte velingt "Jeg er 17 og menneske..." hun rejste sig stille og nejede for ham "det er da ikke den ældste jeg har mødt" hun så på ham "mine vampyr venner er ældre" hun satte sig på gyngen igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 15:31

Han kiggede på hende "Nej, men jeg ved ikke hvor gamle dine venner er" Han smilede til hende og kiggede efter hende da hun satte sig på gyngen. "Men som sagt så er det første gang jeg er her i byen. Jeg bor normalt ude i skoven, som jeg har gjort hele mit liv" Han kiggede op på himlen og derefter på Ai igen. "Bor du her omkring?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 15:34

Ai kiggede på ham "fra 200 og til at mine hjerne ikke kan huske tid mere... sådan ca 10.000 år eller mere, så gamle er mine venner" hun smilte stille og så så lidt ned "ehm...jeg plejede at bo i skoven i min egen hytte... men nu bor jeg hos min adoptiv far, dog stadig i skoven"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 15:37

Han kiggede på hende lidt overrasket over at hun også boede i skoven. Han havde aldrig set hende før så det må have været i en anden del. "Hvorfor bor du ikke i din egen hytte mere? Hvis jeg har lov til at spørge?" Han kiggede lidt bedrøvet på hende. Hun så ikke så glad ud og lød heller ikke særlig glad da hun sagde det. Mon han havde spurgt om noget forkert. "Du behøves ikke at svare hvis du ikke har lyst" Han prøvede at smile til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 15:39

Ai smilte stille "nah... han ville gerne have jeg flyttede ind... tilgengældt så flyttede han også hytten" hun grinte sødt og så på ham "ehm... hvorfor er du så bedrøvet Hr?" sagde hun så og så ind i hans øjne *Sagde jeg noget forkert?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 15:42

Der kom et smil tilbage "Nårh, det var fordi at jeg troede at der var sket et eller andet, fordi du sagde det på sådan en trist måde" Han kiggede på hende og var lettet over at der ikke var noget galt eller der ikke var sket noget siden hun flyttede sammen med ham. "Men det lyder da også hyggeligt, hvor henne i skoven er det så i bor?" Han var blevet en del nysgerrig efter at hun havde fortalt at hun boede i skoven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 15:46

Ai kiggede op mod himlen "ehm... jeg kan finde vej men jeg kan ikke forklare hvor" hun tog sig til hovedet "jeg er lidt af en glemsom abe" hun grinte sødt og gyngede lidt igen "men det er ret stort så måske du er gået forbi et par gange eller 2?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 15:48

Han grinede lidt af hendes kommentar. "Tja, det har jeg måske, men jeg har aldrig set dig i skoven før. Så det må vel være i hver sin ende eller i hvert fald langt fra hinanden" Han smilede til hende da hun grinte. Han synes det lød lidt sødt. "Men, hvad lavede du egentlig her på den her tid?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 15:51

Ai tænkte lidt "ja det må det vel..." hviskdede hun så og så på ham "jeg kedede mig vist" sagde hun så og kunne ikke rigtig huske hvorfor hun nu var der igen... "men hvad laver du her på det her tidspunkt" grinte hun så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 15:56

Han trak lidt på skuldrene. "Tja, jeg ville se byen, men ikke imens der var så mange mennesker så jeg ventede til at det blev mørkt." Han kiggede på hende med et smil "Og så var det at jeg stødte på dig her på legepladsen" Han kiggede sig omkring. Det var godt han boede ude i skoven i stedet for inde i byen. Han brød sig ikke specielt meget om det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:00

Ai rejste sig nu fra gyngen og så på ham "noget i mod at følge mig tilbage til skoven... min far vil ikke have jeg gå alene pga vampyrer og sådan noget" sagde hun så og fik et trist blik "selvom jeg helst vil være sammen med dem" Ai duftede godt og han ville kunne dufte det da hun gik lige forbi ham og ret tæt på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:03

Cricker nikkede stille da han kunne lugte hende. "Hmm, jamen det kan jeg da godt hvis du har lyst" Han smilede til hende og ventede på at hun skulle begynde at gå, men lige inden tog han et sidste blik på legepladsen og området omkring den. "Nå, er du klar til at gå?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:05

Ai var allerede kommet væk fra legepladsen da han sagde det til hende "Ja kommer du" råbte hun så tilbage til ham "hvis du altså har lyst til at følge med" hun grinte sødt for sig selv
Ai's tanker lå lige nu og fløj rundt i hendes hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:08

Han grinede lidt og løb hen til hende. "Du er hurtig var?" Han smilede til hende og kiggede sig omkring imens de gik imod skoven. Der var ikke meget at se, mest bygninger, ingen natur herinde. Han rystede stille på hovedet for ham selv imens han fulgte efter Ai.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:10

//kan vi ikke holde en lille pause... begynder at få stress og er ikke specielt krea til ideer til vores emne lige nu...undskyld//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legepladsen om natten //Cricker// Empty Sv: Legepladsen om natten //Cricker//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum