Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Fuldmånens magt.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Fuldmånens magt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Undskyld, skulle nok havde sagt at jeg var på ferie xD//
Gæst- Gæst
// Det kunne nok have været en god idé xD Men fedt du er tilbage ^^'//
Gæst- Gæst
Matt øjne var halve. Det vil sige, at han ikke så den store nysgerrighed i hans egen lille historie. Egentlig gennem gik han bare alt det han havde oplevet, fra fødselen også nu. Han hørte på Reas spørgsmål, fra et punkt til et andet. Han rettede på brillerne igen, mens hans øjne gled over pigen. Egentlig en smuk skabning. Dæmoner havde vel deres egne problemer at slås med..? Han satte hovedet på skrå, mens han fortalte videre: ”Jo om dagen er jeg vel Matt og resten af min familie sover vel. Men så tænker man, at hvis min klan ikke kan leve uden månen, hvad så om dagen. Sådan tænker du sikker” Matt rettede på brillerne og holdte en kort pause. Egentlig havde han aldrig betroet et væsen så meget som Rea, men hun var vel en god lytter. ”Jo ser du søde Rea, månen er solen, og solen er ligeledes månen. Der er egentlig ikke forskel mellem solen og månen. Jo udover at i in familie siger, at solen er det venstre øje på engel, og månen er det højre” Matt så kort på himlen, og sukkede lavt. Men så igen. Månen var jo ikke altid på himlen, og solen skinnede ikke altid? Hvad gjord det så? Matt lo stille, mens han så på Rea. ”Lad mig fortælle dig noget dæmonen Rea. Ser du, du kender de dage, hvor solen ikke skinner, og månen ikke er oppe. De dage, jager min familie rundt omkring. Så det er vel ikke en gåde” han stoppede med at sige noget, mens han langsom fandt en hals kæde frem. Hendes sidste bemærkning havde vækket ham en smule. Han gik imod hende, mens han bøjede sig ned i knæ. Han fjernede noget af hendes hår, mens han lukkede halskæden om hendes hals. På halsen havde Rea fået en kæde med en engel som bare en måne. Selvfølgelig var det fuldmånen. Matt lag hendes hår til rette, mens han ikke fjernede sig fra hendes ryg. ¨
”Jeg er ingen frelser. Jeg er vampyren Matt Dunst.” sluttede han, mens han lod sin pande hvile imod hendes hovednakke. Egentlig var Matt, Matt. Ingen frelser eller noget. Eller jo måske..
Gæst- Gæst
"Og hvad betyder halskeden så, Matt Dunst?" spurgte hun stille med en rolig stemme og holde den i hendes hænder..
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Magt betyder alt
» magt + kamp = magtkamp
» Viden er Magt... (Faith)
» Fuldmåne magt - Casey
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus