Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
spion katten i mørket-privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
spion katten i mørket-privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
spion katten i mørket-privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
spion katten i mørket-privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
spion katten i mørket-privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
spion katten i mørket-privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
spion katten i mørket-privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
spion katten i mørket-privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
spion katten i mørket-privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
spion katten i mørket-privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

spion katten i mørket-privat

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

spion katten i mørket-privat - Page 2 Empty Sv: spion katten i mørket-privat

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 18:28

Sukkende en smule grinte han og langsomt forvandlede sig tilbage til sin vampyr skikkelse, stående bag hende og lagde hovedet på skrå, "Hmm, Ellers dejligt befriende at være i dyre skikkelse, men ja, hvis du foretrækker mig som jeg er," smilte han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

spion katten i mørket-privat - Page 2 Empty Sv: spion katten i mørket-privat

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 18:31

hun vendte sig om og betragte ham lidt, vis man kigge godt efter ku man nu se at hun havde en halskæde på men den var ikke normalæ det var en salvekæde, hun smilde lidt "nu ikke noget med at kysse for så for du min herre på narken"sag hun og lo lidt "ja jeg har det nu bedst med at se folk som ders ægte jeg"svarede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

spion katten i mørket-privat - Page 2 Empty Sv: spion katten i mørket-privat

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 18:35

Et let og kækt grin kom ud og han smilte, "Hvorfor skulle jeg dog kysse dig," sagde han og gned sig lidt på nakken, hans øjne havnede på halskæden og han så ud til at være fascineret af den, "Og din herre?.. Hvem mon det er?" spurgte han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

spion katten i mørket-privat - Page 2 Empty Sv: spion katten i mørket-privat

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 18:38

hun smilde og lo lidt "man ved jo aldri hvad i mænd kan finde på"sag hun roligt og så at han betragte hendes halskæde "det ku du lige at vide"sag hun roligt "kan kun alfsløre at han er en fuldblods vampyr"sag hun og ratte lidt på sit hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

spion katten i mørket-privat - Page 2 Empty Sv: spion katten i mørket-privat

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 18:48

Nikkende grinte han, "Yup, Vi kan finde på alt muligt sindsygt" mumlede han og kiggede op på hende, "Tja... Det kunne jeg vel? - Og en fuldblods vampyr? hmm.. Tja, Ser ud til han ikke er den eneste så," fnøs han og trak sig på skulderen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

spion katten i mørket-privat - Page 2 Empty Sv: spion katten i mørket-privat

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 18:53

Hun smilde "ja i er skøre"sag hun roligt og lo blidt før hun rette lidt på halsbåndet "han ved det nu også godt selv"sag hun roligt og tænkte på sin lækre herre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

spion katten i mørket-privat - Page 2 Empty Sv: spion katten i mørket-privat

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 19:21

Grinende sukkede Jaelen og nikkede, "Tja, Ahh well, men hva' siger du til endnu en ledetråd?" sagde han og kiggede på hende igen, lagde en finger på halskæden, og føler sig frem til hvordan den ser ud og det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

spion katten i mørket-privat - Page 2 Empty Sv: spion katten i mørket-privat

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 19:48

hun gik et skridt tilbage da han rørte hendes halskæde "helst ikke rør den"sag hun roligt og skubbe blidt hans hånd væk og smilde lidt "han starter med L og kommer fra en æld gammel klan"sag hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

spion katten i mørket-privat - Page 2 Empty Sv: spion katten i mørket-privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum