Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mørket omkring ham //privat// Inu// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mørket omkring ham //privat// Inu// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mørket omkring ham //privat// Inu// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mørket omkring ham //privat// Inu// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mørket omkring ham //privat// Inu// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mørket omkring ham //privat// Inu// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mørket omkring ham //privat// Inu// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mørket omkring ham //privat// Inu// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mørket omkring ham //privat// Inu// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mørket omkring ham //privat// Inu// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mørket omkring ham //privat// Inu//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:04

T :: ca 22:30

V :: Mørkt,Stjerneklart med Fuldmåne,

O :: Fulde mennesker, banditter, stilhed,

S :: Gyderne


Samuel kunne mærke mørket som han lå på jorden, stjernerne og månen var det eneste der lyste på ham, han blødte slemt fra sin pande. "hvad skulle jeg dog og herned efter" stønnede han, han kunne høre hvordan lyden af mange skridt kom i hans retning. en stemme råbte i det fjerne "Der er han"!. Samuel rejste sig op "gud være med mig for det virker som om intet andet er". Han vendte sig rundt for at gøre klar til at forsvare sig." en gruppe mænd med våben nærmede sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:07

Inu sad hjemme på sin altan og ventede på at samuel kom hjem fra kirken men det var underligt... der var gået 2 timer over tid... "hmm... gad vide om han har forladt mig allerede, ligesom alle andre ville have gjort" hun foldede sig lidt sammen i hjørnet af sin altan og fældede nogle tåre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:18

Samuel så sig om efter steder at flygte til, hans vinger var ubrugelige da der var for lidt plads. *Jeg kommer Inu, jeg lover det* Hans hjerte hamrede og hans hoved duknede af smerte. Samuel vurdere situationen hvis han kunne komme forbi røverne kunne han finde vej til Inu. Han sukkede og tørrede det værste blod af Ansigtet. *gud være med mig* Han kastede sig frem mod sine overfaldsmænd. En kniv skar ham i armen og et slag slog en tand løs i munden på ham, men han blev ved med at løbe, han havde mændende lige i hælende som han slap ud på vejen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:21

Inu rejste sig op og gik hen til altanens kant hvor hun kiggede ud mod gyderne "hmm vent lige er...det ikk" hun så sin kæreste blev halv banket af nogle voldsmønd og kunne mærke vreden inde i sig selv... hun lavede en slags rutchebane ned fra sin altan og lod sig glide ned af den for så at stoppe op henne ved mændende... "jeg finder mig ikke i at i er sådan over for min kæreste" hun frøs deres blod... da hun jo sådan set bare skal have noget flydende til det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:27

Samuel bragede ind i et hegn, han så mændene komme nærmere, *så er det vidst slut* han lukkede øjnene i forberedelse på hvad der end måtte ske. han så stjerne for øjnlågene som han hørte nogen råbe, han mærkede hvordan der blev køligt i luften. han trak vejret dybt og så op på Inu. han smilede og sagde "Du skulle se dig selv"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:30

"mmh... det burde jeg vel... men det er da sådan lidt underligt at jeg beskytter min kæreste...er det ikke?" hun gik hen til ham og smilte sødt "klumpe,..næste gang bliver det mig der jager dig hvis du ikke lære at forsvare dig" hun vendte sig om og gik hen i mod sin lille is rutchebane og omdannede den til en trappe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:39

Samuel kom på benene. "Et øjeblik Inu" han gik over mod en af de nu frosne røvere og tog fat i en ting i hans belte. med en lyd som glas der smadre brækkede Samuel en økse fra ham, "det er vidst min" hostede han han vendte sig mod Inu "Han stjal den fra våbenhuset mens jeg var i kirke" *Host host* "jeg har det ikke så godt" Samuel stoppede og kiggede på de frosne røvere. "gud være med dem nu".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:42

Hun kiggede på hvad han lavede og smilte så stille "bare rolig...de er ikke døde.... de er bare...ehm... i koma... så i princippet så tøer de stille op og vågner senere..." hun smilte til ham "kom nu med ovenpå... så kan vi hygge" det sidste ord sagde hun på en fræk måde bare for sjov...selvom hun godt gad det med ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:54

Samuel glæede sig over at mændene ikke var døde. *host* jeg kommer Samuel vaklede efter Inu med sin paradis økse over skulderen. "Hvad skulle jeg gøre uden dig" grinede han til Inu. Det lille lys var igen begyndt at springe rundt på ham igen. *host* han kunne smage blodet i hans mund. "undskyld jeg kommer for sent" smilede han træt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:58

Inu gik op af trappen sammen med ham og lod så isen smelt væk "Jeg savnede dig rigtig meget skat..." hun kyssede ham og kunne smage blodet "lille skat... da... kom" hun tog ham med ind i sin seng og lagde ham ned... hvor i hun faktisk satte sig ved siden af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 18:57

Samuel tog sine blodige jakke af "nu kommer der blod ud over det hele" undsklylde han. han lå ned og så på Inu´s smukke øjne. hans sår begyndte lige så stille at lukke sig sammen. Han tog fat i Inus hånd og hev hende ned oven på sig han kyssede hende længe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:00

"hmm det betyder bare at du skal gøre rent se..." mere noget hun ikke at sige da hun blev hevet ned og kysset...der gav hende et lille chok... men lidt efter slappede hun af og nød det... før hun kyssede blidt med... men stoppede det dog lidt efter "kunne du...ikke tænke dig måske at flytte ind?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:11

"det hved jeg ikke rigtigt, hvad med alle mine bøger... på den anden side slipper jeg vel for rotterne" smilede han. han kyssede hende igen "jeg skal lige tænke lidt over det hvis det er iorden" han kunne nu høre hvordan mændene ude på gaden begyndte at komme til dem selv igen "hvad skete der" råbte en. Samuel kunne ikke lade være med at ligge og grine af dem. og så op på Inu igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:13

"hmm de kan vel ligge rundt omkring på mit gulv?" sagde hun lige så stille og rejste sig op "jeg laver noget aftensmad, du må vel være sulten" hun gik ud til sit lille køkken for at lave boller i karry til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:25

samuel kunne mærke sulten boller i karry lød ikke værst ligenu. Samuel kom op af sengen og fulgte efter Inu ud i køkkenet. han listede sig ind på hende og krammede og kyssede hende i nakken. "det lugter virkelig godt" hviskede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:28

Inu rødmede meget da han gjorde og sagde det "hihi...tak skat, alt skal jo være perfekt til dig" hun fjernede gryden fra plusset og vendte sig om hvor hun så kyssede ham lige så blidt "...jeg håber bare at det smager godt og derfor... skal du spise det med bind for øjnene, medens jeg fodre dig" hun prikkede ham blidt på næsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:34

"hmm det kan vi godt finde ud af" Samuel smilede og lod Inu give ham bind for øjnene. han kunne lugte made og hans ømme mund løb i vand. "så er jeg klar" grinede han blindt og ventede i spænding på hvad der skulle ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 20:26

Inu hjalp ham hen at sidde og fodrede ham så medens han havde bind for øjnene, dog efter et stykke tid tog hun en kødbolle i munden og fodrede ham på den måde så de endte med at kysse samtidig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 20:33

Samuel blev overrasked da han mærkede Inu´s læber mod hans, han mærkede en varme i sig, *bedste aftensmad nogensinde*. han var nu fuldstændig ligeglad med boller i karry og ventede kun på at Inu skulle kysse ham igen. hans føelser resulterede i at det lille lys begyndte at fare rundt i hele rummet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 20:36

Inu smilte stille medens de kyssede, hun rejste sig stille og gik nogle skridt bagud hvor hun faktisk tog sin kjole af så hun kun stod i trusser og bh..."du færdig med at spise så hvad med at tage dit bind for øjnene af søde skat"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 20:46

Samuel slugte den sidste bid og tog langsomt bindet fra øjnenen, han skulle lige vende sig til lyset, han fik øje på Inu og det lille lys baldrede ind i lampen *WOW, Helt sikker bedste aftensmad nogensinde*. Han rejste sig op og smed sin T-Shirt så man kunne se hans arrede overkrop, han lage hans hænder på hendes kinder og kyssede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 20:50

Inu rødmede lidt over hvad det var hun faktisk havde gaang i "vil d..." hun noget ikke at sige mere fordi han så kyssede hende... hun rødmede endnu mere og nød hans læber mod hendes, hun kyssede lige så stille med men stod som lammet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 21:00

Samuel stoppede med at kysse Inu der så helt lammet, "jeg vil gerne bo sammen med dig" hviskede han og tog hendes hænder i sine og så på hende "Men de andre engle må aldrig finde ud af det, jeg vil ikke risikere at miste dig" hans ord var næsten ikke til at høre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 21:04

"hmm jeg er ligeglad med hvem der ved det... du betyder nemlig mest for mig lige meget hvad de siger" hun krammede sig ind til ham... "vil du ikke med i bad søde skat" hun hvilede sit hoved mod hans bryst og lukkede sine øjne lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 21:20

Der gled en tåre ned fra Samuels kind da hun sagde det. varme spredte sig i hele hans krop. Han lagde sit hoved ovne på Inus lidt tid og derefter fulgte Han stille med Inu ud på badeværelset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum