Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

morning in the forest- Todd-privat emne!

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 Empty Sv: morning in the forest- Todd-privat emne!

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 14:22

Todd fugtede let sine læber, hvad ville han egentlig? Inderst inde, så ville han gerne blive, da han faktisk ikke orkede til at flytte sig. Eller i det hele taget det at rejs sig op, lidt doven måske? ”Hm, orker ikke at rejse mig” mumlede han med et lille grin, inden at han lagde sig ned ved hende, ”Ikke så smart at du røre ved mig..” sagde han stille og kiggede på hende, før at han vendte sit blik op mod himlen, ”Ellers.. voldtager jeg dig” mumlede han lavt, ikke fordi han mente det, gjorde han heller ikke, men han var ikke meget for at blive rørt på den måde, det mindede lidt om hendes søster, når han tænkte tilbage, hun var sådan et fredfyldt menneske. En sød og flink kvinde. Som Todd holdte så meget af og deres tillid og troskab til hinanden var stor. Også fordi de havde meget tilfælles, det var et stort tab for ham, da han mistede hende, det gjorde så ondt på ham at vreden bare steg i ham, hvor han til sidst ende med at dræbe sin egen bror, efter fulgt af at han dræbte sig selv. Begik selvmord. ”Jeg vil dog ikke forskrække dig.. men ja..” tilføjede han stille og bed sig hårdt i læben, han håbede ikke på at han havde ødelagt noget, tanken om at voldtage en kvinde? Var heller ikke lige noget som fristede ham. Todd var en speciel fyr samtidig med at han også var en speciel dødsengel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 Empty Sv: morning in the forest- Todd-privat emne!

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 14:43

Cathy kiggede blidt på ham, ”jamen så bliver vi her” sagde hun med et lille smil. Men efter han havde sagt det med at voldtage, tænkte hun ikke umiddelbart over et svar, men det kom dog. ”Lidt for meget information, du skulle bare sige at jeg ikke burde røre dig” svarede hun blidt og lagde blidt hendes hænder tæt ind mod hendes hoved. ”Men jeg fortrækker ikke lige frem at blive voldtaget eller noget i den stil. ”mumlede hun blidt og lukkede kort øjnene. Hun smilede blidt for sig selv, Men hvis han nu gjore det tømte hun ham blot for blod, så var alt vel godt? Nææææh… Hendes smil, stoppede kort, da hun igen åbnede øjnene. Hun kiggede hen på, ham, og lod let hendes fingre berøre det let fugtige græs. Hun smilede kort, og lyttede til de dyr som der nu løb frem og tilbage i skoven. En svag rødmen fandt vej hen over hendes hvide kinder. Hun smilede kort, og lod let hendes blik flakke rundt i skoven, inden hun let strøg sin hånd gennem det brune hår. Hun lod let hendes hånd glide gennem græsset, og smilede kort. Hun kunne dufte skovens egen søde beroligende duft, som der altid kunne lugtes langt derfra. Man kunne høre skridtede fra de mange kronhjorte som der sprang rundt, dybt inde i skoven. Hun lagde blidt hendes hænder på maven, og så rundt igen. ”Prøv at lyt” hviskede hun blidt, og lukkede øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 Empty Sv: morning in the forest- Todd-privat emne!

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 22:35

"Undskyld.." mumlede han og bed sig diskret i underlæben. Selvom hendes berøring var blid og at det fik ham til at tænke tilbage på hans søster, kunne han faktisk godt lide det. Men det sagde han ikke noget til. - "Forståeligt.. mente det heller ikke.. kunne aldrig finde på at voldtage et væsen.. medmindre at jeg virkelig er ved at gå fra forstanden og min vrede er ved at stige.. kan det måske godt gå hen i den retning.." sagde han stille og et skævt smil dukkede frem på hans læber. Inden at han kiggede på hende igen. Før at han lukkede sine øjne og lyttede efter, som han fik besked på fra hende, ikke altid at han bare gjorde det som folk sagde han skulle gøre.. - Han kunne godt høre kronhjortene som løb og sprang inde i skoven, imens at han slappede af i kroppen. Todd åbnede da sine øjne igen og kiggede over på hende, "Hvordan blev du til en vampyr?" spurgte han så nysgerrigt og fugtede let sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 Empty Sv: morning in the forest- Todd-privat emne!

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 12:49

Det er okay, ja, men sådan er nogle med deres vrede” svarede hun blidt, til det med at han ikke kunne finde på at voldtage et andet væsen. Hun smilede blidt, da hun igen åbnede øjnene. Men hun kiggede kort på ham, da han spurgte hende hvordan hun blev forvandlet. Hun sukkede blidt, ”Jeg husker det ikke helt så godt, men noget af det er tydeligt. ” sagde hun blidt, og lod let hednes øjne hvile på ham. ”Det var mørkt, og jeg blev overfaldet, af nogle drenge, men jeg blev skubbet ned i vejkanten, og blodet, strømmede… Og jeg skreg af smerte, dog var jeg kun et menneske. Der kom en mand, som der lignede mig nu, som var krid hvid osv. Han bukkede sig ned til mig, og løftede mig op, ham sagde at jeg ikke skulle være bange, jeg mærkede hvordan han satte læberne mod min hals, og bed pludselig fat! Jeg skreg af smerte,.. Det er det jeg kan huske ” svarede hun blidt på hans spørgsmål, mens et svagt smil fandt vej over hendes læber. ”Men det var smertefuldt mere end du aner” sagde hun let med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 Empty Sv: morning in the forest- Todd-privat emne!

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 0:30

Todd så på hende imens at hun fortalte hendes historie og han lyttede efter også. Fugtede let sine læber, inden at han kiggede lidt ned af sig selv, "Typisk.. drenge.." mumlede han lavt, næsten til at Cathy ikke kunne høre det, han trak så svagt på skulderen, "Alligevel en tragisk historie.. og træls for dig at du skulle opleve det" sagde han stille, med et nik, som bekræftelse på at han mente det, som han sagde. Et lydløst suk undslap fra hans strube, "Men.. du døde ikke mere på en latterligere måde som med den metode jeg døde på" forklarede han så og bed sig hårdt i læben, Todd havde jo dræbt sig selv. Begået selvmord. Efter det tragiske der var sket med hans søskende, hvor han var blevet alene i den hvide store verden, eller sådan følte han det i al fald. Når han ingen familie havde. "Dog.. kan jeg så regne mig ud til at det gjorde ondt.. min bror blev selv bidt af en vampyr.." tilføjede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 Empty Sv: morning in the forest- Todd-privat emne!

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 13:41


Cathy smilede blidt, ”Ja, typisk, men nogle er vel bare sådan, ” mumlede hun let, mest til sig selv, og ikke Todd. ”Hvordan døde du da???” spurgte hun blidt, og lod let hendes fingre glide gennem hendes hår. Hun bed sig kort i underlæben, og smilede skævt, ”Altså du behøver ikke at svare hvis det ikke er et emne du har lyst til” sagde hun med et smil, og lod let hendes fingre lege med en af de mange brune hårtotter. Hun smilede kort, og bed sig let ii underlæben, inden hun kort, smilede. Hun sukkede kort, ”Ja, blev din bror det er det derfor du afskyer vampyrer fordi de gjorde det mod din bror??” spurgte hun let, og kiggede på ham med hendes brune nysgerrige øjne. Hun smilede blidt, ”Undskyld nu kom jeg til at spørge om for meget igen” sukkede hun blidt og smilede blidt. Hun bed sig kort og en smule hårdt i underlæben. Det var ikke lige frem let at holde alle spørgsmålene inde, men man skulle heller ikke bombardere folk med spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 Empty Sv: morning in the forest- Todd-privat emne!

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 11:31

Todd kiggede på hende, imens at han bed sig let i læben, "Jeg begik selvmord, efter at min bror havde dræbt min søster.. og jeg inden da havde dræbt min bror" sagde han og trak svagt på skulderen, det var efterhånden ikke så svært at snakke om. Todd havde ikke længere nogen familie. Fordi han forældre døde i en ulykke for lang tid siden, lang tid før at hans søskende døde. Så stod han der alene, og anede ikke hvad han skulle gøre? Hvor det endte med at han dræbte sig selv. Meget ynkeligt, men alligevel, hvem gad at leve alene? På egen hånd? Uden at vide at ens familie ikke var tilstede, så de kunne hjælpe og støtte ham, hvis han fik et problem? Han kunne jo ikke som sådan komme til nogen på den måde, efter at hans familie døde. Han fugtede så sine læber, da han lod sin tunge glide ud at slikke ved sin underlæbe, inden at han undslap et lydløst suk. "Ja.. hvor jeg senere hen blev nød til at dræbe ham.. brække alle hans knogler og derefter lade ham rådne op i ilden" svarede han.. inden at han lod sit blik hvile mod himlen, et skævt smil dukkede frem på hans læber, "Det gør ikke noget" tilføjede han så med et lille nik. Todd havde ikke så meget imod det, faktisk nød han lidt at snakke om det, når det kom til stykket. Uden at han vidste hvorfor, egentlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

morning in the forest- Todd-privat emne! - Page 2 Empty Sv: morning in the forest- Todd-privat emne!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum