Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Parken Sombre - Craig - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Parken Sombre - Craig - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Parken Sombre - Craig - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Parken Sombre - Craig - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Parken Sombre - Craig - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Parken Sombre - Craig - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Parken Sombre - Craig - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Parken Sombre - Craig - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Parken Sombre - Craig - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Parken Sombre - Craig - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Parken Sombre - Craig

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 21:50

"så du mener du omdanner dig til et lille rundt lys istedet?" spurgte han roligt og så lidt fra vandet og derefter på ham, med et spørgende blik da han var en smule interesseret i at vide mere, han havde tænkt så meget over at komme igennem sit eget problem med at blive en ordentlig vampyr at han ikke havde studeret så meget på andre væsener medmindre de var perfekte som ofre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 21:53

"Hold den her så viser jeg dig det" sagde Ami og rakte Craig pistolen, men fordi Craig ikke tog den hurtigt nok lagde Ami den bare i hans lomme, først forvandlede Ami sig til en form der lignede den han havde nu, eneste forskel var han var gennemsigtig, og han havde en militær uniform på fra borgerkrigen i U.S.A, det næste han gjorde var at omdanne sig til et lille lys Craig talte om, og så tilbage til sin normale krop, uden militærtøj, bare med sit normale tøj. Ami tog pistolen igen og stak den ned i buksekanten og trøjen udover så den var nem at trække. "Sådan, var det godt nok?" spurgte Ami.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 22:06

"god demonstration" sagde han roligt og nikkede langsomt
"du døde altså i en krig?" spurgte han stille og betragtede Ami med et roligt blik, hans hænder gled roligt ned i kappens lommer og han sukkede stille idet han roligt så sig omkring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 22:08

"Ja et par gange." sagde Ami og hentydede til det først skete efter han døde, men det var blevet så stor en del af hans liv bagefter hans krop faktisk bare havde optaget det som det han havde på når han var i sin spøgelsesform, der var ikke så meget at gøre ved det, men han var også tilfreds med det, for krig var jo størstedelen af hans liv indtil her for et par år siden, så var han stoppet med at gå i krig, han var blevet for skør i boldten, og det vidste han selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 22:22

"det må ikke have været specielt godt" sagde han roligt og forestillede sig krigen selvom han ikke havde været der. Han så lidt ned på vandet og rørte roligt ved det "ingen tvivl om at der er nogen i den anden ende" sagde han stille og følte bevægelserne i vandet der ikke var helt normale

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 22:23

"Mine eneste sande venner har været soldater, enten er de døde under min kommando ellers har jeg selv slået dem ihjel, under et rage anfald... Og så blev en stor del af dem selføleligt dræbt af fjendtlige tropper.." sagde Ami sørgeligt, i årenes løb havde han nok mistet omkring 150 kammerater på denne måde, nogen kendte han bedre end andre andre kunne han end ikke huske navnene på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 22:33

"hvad er din grund så til at vende tilbage?" spurgte han stille og nysgerrigt da han selv kunne have endt død engang, da han lå syg i sin seng en måned med gift i kroppen, han så på Ami og afventede roligt svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 22:36

"Samme grund som jeg deltog i alle de krige... - hævn." sagde Ami. "Jeg skal hævne min søsters død, og jeg vil gøre det på mest grusom vis, og det vil komme til at gøre meget ondt på ham der dræbte hende og mig ved at sætte ild på vores hus... - Vores onkel. Han er vampyr." sagde Ami, men Ami vidste også han var en af de stærkeste vampyrer, men Ami var også efterhånden blevet ret stærk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 22:41

"så du får ikke ro før han er død?" spurgte han roligt og så en lille smule trist på Ami *hvornår ville han så gøre det? ville det så være slut derefter?* tænkte han og så lidt ned på vandet igen før han endnu en gang lod blikket glide op på Amis ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 22:43

"Men jeg tror aldrig jeg ville kunne forlade denne verden, jeg har simpelthent forbundet mig for meget til den, og vis jeg gør kan i være sikre på jeg kommer tilbage engang imellem og tjekker i ikke laver ballade." sagde Ami med et stort smil, han elskede denne her verden, selvom han ville kunne gense sine venner i den anden verden, han vidste ikke helt hvilken verden han ville ende med at vælge, vis han fik muligheden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 22:46

"mig behøver du vidst ikke holde øje med, jeg opfører mig jo altid ordentligt" sagde han uskyldigt og smilte blidt, han rettede lidt på sin kappe og så igen ned på vandet uden rigtig at tænke over at han gjorde det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 23:02

Ami så en politimand ikke langt fra udløbsrøret, politimanden vendte sig mod dem og pegede på dem med lommelygten, af ren refleks trak Ami sin pistol på under et sekundt og skød politimanden mellem øjnene, det var en ung mand, han var nok 26-27 år gammel, og han skulle forestille at være god til at skyde... "Han nåede ikke engang at trække sin pistol!" sagde Ami undrene og greb fat i Craigs skulder og trak ham med længere ind i kloakerne og gemme sig, nu var de på spanden... Eller Ami var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 23:04

"hey, hey, hey! vent! skyder du bare en person og lader ham ligge?" spurgte han fnisende "nårh jo det er kun mig der går op idet. Har du noget imod jeg lige?" spurgte han skævt smilende og trak en tom flaske frem nu du havde noget tid endnu, han smilte skævt og følte snart det var blevet hans hobby at samme blod i flasker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 23:17

"Skynd dig!" sagde Ami og trak meget proffesionelt fyren ind i udløbsrøret så der ikke kom slæbespor, Ami ventede utålmodigt og tog fyrens pistol og stak i bæltet og låste den døde mand fast til et jernrør i kloakudløbet, og virkede entenligt meget proffesionel man kunne mærke han havde prøvet dette før.. Og mere end en gang, måske mere end 10 gange, måske endda mere end 20 gange?, han vidste det kun selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 23:23

Han skyndte sig derhen til, lod være med at tænke over hvor Ami vidste alt det fra, han satte flasken imod åbningen i mandens hoved der blødte utroligt meget, flasken var hurtigt fyldt "jeg klarer mig med det her, så længe jeg ved vi ikke bliver taget" sagde han stille og nikkede roligt til Ami som et tegn på at de godt kunne tage videre nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 23:33

Ami greb fat i Craigs arm og lukkede øjnene, Ami kunne nemlig bedst finde rundt her med lukkede øjne, efter et stykke tid stod de lige under politistationen, og Ami gjorde tegn til at Craig skulle være stille og vente lige der, Ami fjernede et meget lille dæksel hvor man lige kunne få en hånd igennem og lagde politimandens pistol op, og forvandlede sig så til sin gennemsigtige form og lagde pistolen tilbage på politimandens plads, så når folk tjekkede ville de tro politimanden havde været ubevæbnet, han sørgede selfølelig for at tørre den for fingeraftryk, hvorefter han hurtigt smuttede ned til Craig igen, og hev ham videre, til de stod inde ved et udløbsrør i midtbyen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 23:53

Han så smilende på Ami "Det her har du prøvet før har du ikke?" spurgte han roligt og betragtede ham imens han fulgte med og tænkte.
Han havde løbet hernede selv før også, han kunne bare ikke huske hvornår eller hvorfor. Han kunne bare genkende nærmest hvert et hjørne hvert et hemmeligt rum og hver blindgyde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 23:56

"Et par gange, har jeg skam prøvet det." sagde Ami og trak ham med ud i midtbyen efter han havde gemt sin pistol i hans inderlomme i jakken, det var sjovt jo mere krig der kom jo mere alvorlig blev Ami istedet for at være ligesom en naiv 10årig, det her gik bare som en ren rutine, for det var ren rutine for ham, efter han havde haft ledt forskellige regimenter og været soldat forskellige steder jo, så han kunne mange af disse ting og var god til dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:06

Han fulgte bare fortsat med og så frem for sig "hvor er vi egentlig på vej hen?" spurgte han stille, men lynhurtigt vendte han hovedet og så en politibil komme kørende hen imod dem "Det der er ikke et simpelt menneske" sagde han stille og nikkede "de ved det" tilføjede han hurtigt og trak nu Ami med sig væk fra vejen, eller hvor de var synlige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:08

Ami trak sin pistol og skød en kugle lige ind gennem ruden i politibilen, det lignede faktisk han var tæt på at gå amok, politibilen kørte galt og lige ind i et hus, 'desvære' havde han kun ramt chaufføren i skulderen, Ami gik bare videre med pistolen i hånden ved siden af Craig som om det de lavede var heelt normalt, Ami havde jo tid nok, Ami ville forresten også gerne prøve at komme i fængsel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:15

"det var en vampyr, han døde med sikkerhed ikke af det der" sagde han roligt da han ligefrem havde set hans hugtænder stritte ud af munden "han vil jagte os til verdens ende nu hvis det skal være" tilføjede han roligt og så på Ami med et skævt smilende "jeg kan dog se du nyder det" sagde han fnisende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:17

Ami smed det halvtomme magasin og puttede et magasin sølvkugler i istedet, "spørg ikke hvor jeg har dem fra." sagde Ami konstaterende og gik hen til bilen og tømte magasinet i vampyren og flåede hans hugtænder ud med de bare næver, hvorefter han gik tilbage til Craig og puttede et nyt magasin i pistolen. "Er han død nu?" spurgte Ami ligegyldigt og smed 4 hugtænder i Craigs hånd, Ami havde lært lidt af at være spøgelse i 300 år, det kunne man jo ikke undgå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:23

"sølvkugler dræber kun varulve ved du vel nok" sagde han skævt smilende "men selvom han overlever så får han sig ikke et specielt godt liv fremover" sagde han og så på hugtænderne han roligt lagde i lommen bare hvis han en dag skulle bruge dem til noget vigtigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:29

"Han vil blive svækket af sølvkugler og dø indenfor meget kort tid uden sine tænder om han får blod eller ej, så dør han uden sine tænder." konstaterede Ami og kiggede lidt rundt for at se hvem han skulle skyde på næste gang han så en kvinde og et lille barn og satte sig i skydestilling og sigtede på barnets hovede og ville til at skyde af, han så barnet som en fjende, dette mindede ham om det de havde gjort i 2. verdenskrig så han fik det ikke dårligt med det, han skulle bare have ordenligt sigte på barnets hovede for at sikre sig det døde... Med det samme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:36

Craig tog hurtigt fat i pistolen og vendte den opad "Ami, det er et lille barn" sagde han stille og hævede roligt det ene øjenbryn "dvs et ikke hjernevasket individ endnu" sagde han roligt, "skal du skyde nogen så skyd alt andet end børnene, for det er børnene vi har brug for, jo flere man kan nå at bide eller få på sin side jo flere er vi til den store kamp om verdenen der tilhører os." tilføjede han og så ind i Amis øjne "barnet er vigtigt, det er moderen dog ikke lige så meget" sagde han stille og gav slip på pistolen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Parken Sombre - Craig - Page 2 Empty Sv: Parken Sombre - Craig

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum