Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et lille møde //privat-Boulder// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et lille møde //privat-Boulder// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et lille møde //privat-Boulder// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et lille møde //privat-Boulder// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et lille møde //privat-Boulder// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et lille møde //privat-Boulder// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et lille møde //privat-Boulder// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et lille møde //privat-Boulder// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et lille møde //privat-Boulder// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et lille møde //privat-Boulder// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et lille møde //privat-Boulder//

Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 22:57


Sted: Nains Inn/ lige udenfor
Tid: 16.35
Dato: IRL
Vejr: varmt, solrigt, skyfrit, himmelen er blå
Omgivelser: (inde i kroen)en masse fulde dværge(og et par stykker der ikke er fulde) borde og stole, en bestillings skrank, og en kvindelig dværg der tager imod bestillinger (udenfor)kroen, bjerge og en lille sti der føre op til kroen

lige udenfor døren til Nains Inn stod der en 20-årig mand, han havde en lang sort frakke på, hans hår var lille, og hans øjne ligeså.
"jeg kan ligeså godt gå ind og se hvordan der er derinde" sukkede manden og åbnede stille døren til kroen.
Da han kom ind så han en masse fulde dværge der sad og grinte af hinanden af ren berusethed...
//nej det er ikke et rigtigt ord, men du ved hvad jeg mener//
...Manden smilte stille og fandt et bord hvor der ingen sad "her er da lidt hyggeligt" sukkede han "hvis man havde penge til at købe en drink eller to" tilføjede han trist og kiggede ud af vinduet ved hans plads...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty Sv: et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 23:11

Et kort stykke tid efter at Reldus var kommet ind og havde sat sig, kom der en ny dværg igennem døren. Han havde en stor grøn hoodie på, dog med hætten nede. Han havde metal rustning ved hans skuldre og ned af hans arme, og en sto økse på ryggen. Et par dværge kiggede op, og smilte med et kort nik. Den nyankommende nikkede tilbage med et smil som svar. Han gik så hen imod skranken. Kvinden ved skranken smilede bredt da hun så dværgen, og nikkede.
"Det sedvandelige Boulder?" Spurgte hun med et smil. Boulder nikkede ned et retuneret smil.
"Selvfølgelig smukke." Sagde han med et løft på det ene øjnbryn. Boulder vendte sig og lænede sin ryg op af skranken. Han strakte sine skuldre, og kiggede rundt i Inn'en, og nikkede til et par stykker som han kente, og sendte dem venlige smil. Han lagde så mærke til manden der sad alene og kiggede ud af et vindue. Han så en smule betænksom ud, og kiggede så over skulderen.
"Kunne du ikke lave to denne gang?" Spurgte han, og kvinden nikkede med et smil, og lavede en mere. Boulder nikkede som en tak, og lagde betaling på bordet, og sendte den kvindelige dværg et kys igennem luften. Hun grinede lidt, rystede hovedet, og shoo'ede ham væk. Han grinede og vendte sig. Han gik hen til den unge mand, og satte det ene store glas mjød foran manden og nikkede til ham.
"Der er ingen der sider uden en drink i Nains Inn når jeg er her." Sagde Boulder med et smil. Han hentød imod en plads overfor ham som var tomt. "Noget imod jeg gør dig med selvskab?" Spurgte han med det samme brede smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty Sv: et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 23:33

"tak, og nej sæt du dig bare" svarede han med et smil og tog imod mjøden
"navnet er Reldus" præsenterede han sig selv og rakte sin ene hånd ud til dværgen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty Sv: et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 23:52

Boulder satte sig med et brummende grynt, og rakte sin egen store hånd ud.
"Boulder.. Glæder mig at møde dem hr Reldus.." Han rystede Reldus' hånd, og slap den så igen. Han løftede sit glas som en skål, og drak så en stor slurk af hans glas. Han satte glasset hårdt ned på bordet, og tørede noget mjød væk fra hans overskæg, imens han stadigt kiggede på Reldus.
"Du er ny her, er du ikke? Har ihvert fald ikke set dig i smukke Nain før." Sagde han med et varmt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty Sv: et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 0:00

"ja, jeg er ret ny her på egnen, og ville lige se hvordan tingene så ud her omkring" forklarede han og tog også en slurk af sin mjød.
"jeg tænkte også at ved at se på bjergene her omkring måske ville bringe nogle minder frem fra den gang jeg stadig var i live" sukkede han stille... "den fortid jeg mistede den gang jeg skiftede fra menneske til engel" gentog han og uddybte hvad han talte om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty Sv: et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 0:12

Boulder nikkede og smilte halvt.
"Engel? Siger du? Hm.. Møder godt nok mange af dem nu tildags.. Er nærmest trist, da det signalere at flere og flere mennesker dør ungt.. Er da også pågrund af alle de væsner der ikke kan kntrolere sigselv i disse tider.. Vampyrende controlere ikke sigselv mere, der er kommet en overvælende mængde af varulve, og ulve for den sagds skyld.. Skoven er langt fra så sikker som den var for hundrede år siden.." Sagde han med et halvt grin, og drak lidt mere. Han kiggede på Reldus igen.
"Hvor længe siden er det at du... Ja hvad skal man sige, blev forvandlet?" Spurgte han. "Altså hvis ikke det er noget du helst ikke vil snakke om, i så falde skal du bare glemmer at jeg spurgte." Sagde han og løftede den ene hånd, og lænede så skulderen på stole kanten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty Sv: et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 0:21

"det er tre år siden nu..." sukkede han og så igen ud af vinuet "og gennem de tre år har jeg ikke fortaget mig andet end at vandre rund i verden og prøve at finde ud af to ting..." forklarede han trist "jeg vil kende mit efternavn, og så vil jeg vide hvem ejeren af de grønne øjne jeg kan huske er..." tilføjede han og tog, uden at fjerne blikket fra vinduet, endnu en slurk fra sin mjød.
*og den eneste kraft som jeg kender indtil nu er at jeg kan tale telepatisk* tænkte han og sende tankerne videre in i Boulders sin...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty Sv: et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 0:26

Boulder løftede sine øjnbryn en smule overrasket og kiggede over skulderen da han snakkede igennem tankerne. Han kiggede tilbage på Reldus og grinede lidt, med et ryst på hovedet og drak lidt mere.
"En smule skræmende evne..." Sagde han og lænede sig frem, og lagde sine albuer på bordkanten. "Det er altid trist når nogen dør.. Og endnu mere når den person glemmer, eller aldrig har husket sit efternavn." Sagde han stile, og drejede hans glas lidt.. "Kan helt få en til at tænke hvorfor en selv fik lov til at leve vidre, imens andre blev taget fra end.." Sagde han stille, en smule dyster. Inden han rystede hovedet en enkelt gang, trak vejret dybt igennem næsen, drak en stor slurk mjød, og lænte sig tilbage med et suk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty Sv: et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 0:34

"og det værste er at jeg nogen gange sender mine tanker videre til en andens sind... prøv at forestille dig en situation hvor dine tanker bliver lidt... intense og du kommer til at sende dem videre til en pige der tilfældigvis går forbi dig..." forklarede han og grinte lidt af hans eksempel
"jeg har selv fået en lussing eller to gennem de tre år..." sukkede han og og smilte dumt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty Sv: et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 16:46

Boulder udbrød med en høj og varm later, og rystede på hovedet. Han prøvede ihærdigt at stoppe den, men lykkedes ikke.
"Ja det! Kunne jeg forstille mig.. Hahaha.. Det må du undskylde, men det var sku et sjovt eksempel.. Kunne jeg godt forstille mig ville gøre en ret upopulær..." Fik han kæmpet frem forbi hans latter. Han fik den dæmpet lidt, og tog en slurk af sin mjød, og lænede sig frem på sine albuer, på boret.
"Ouh.. Jeg kunne lige forestille mig, at man stod og 'chekkede' en pige ud, som man sige nutildags, og man så kom til at sænde tankerne til pigen som man overskuede.. Ahh... Fantastisk situation at stå i..." Sagde han og brød ud i endnu en høj latter..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty Sv: et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 16:52

Reldus grinte også stille og tog endnu en slurk mjød *jeg kan se at hvad jeg har hørt om dværge passer* Tænkte han og sukkede stille.
"men hvad med dig? har du ellers nogle specielle krafter?" spurgte Reldus, han smilte stadig af dværgens hysteriske lattter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty Sv: et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 17:35

Boulder fik langsomt kølet sin latter ned så han kunne høre hvad han blev spurgt om. Han smilede og grinede lidt, og pegede over sin skulder på den store økse.
"Gamle Odin der er nok min største styrke.. Og så dem her." Sagde han og løftede sine arme, spændte sine muscler en smule, så man kunne se at de strammede hans ærmer en smule. Hanlagde den ene arm ned, og lod den anden være i luften. Han strammede sin knytnæve, og så forvandlede hans hånd sig til sten, og han pegede på hånden med sin anden hånd.
"Så er jeg ret god til at leje med sten." Sagde han med endnu et grin, og forvandlede hans hånd tilbage, rystede den, og holdt håndfladen frem imod Reldus, i det et halvskarpt lys blinkede fra hånden. "Og så lidt lys.. Dog ikke så meget.." Sagde han med et smil, og drak så lidt af hans mjød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty Sv: et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 17:45

Reldus så fascineret til mens Boulder forvandlede sin arm til sten, han sukkede stille af hans lille joke, og så så endnu en gang på mens han demonstrerede sin lys magi.
"de er sikkert noget mere brugbare end min" sukkede han stille, før han igen smilte...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty Sv: et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 18:07

Boulder grinede en enkelt gang, og vinkede opad med en hånd.
"Meeh.. Ens evner er kun nyttige hvis man lære at bruge dem.. Jeg lærte at bruge min økse uden mine evner.. Sådan noget kunne du jo også sagtens lære unge mand, du har da stadigt masser af tid.. Jeg har trodsalt også trænet i over ottehundrede år.." Sagde han med et varmt smil. Han lænede sig tilbage i sin stol, og tog mjøden med, og drak en pegede imod ham med det. "Træner du dig i noget andet? Nogen form for kampsport... Et våben? Et eller andet?" Spurgte han, og tog en stor slurk af mjøden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty Sv: et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 17:57

Reldus smilte stille. Han kiggede hurtigt til begge sider for at se om nogen lyttede med.
"kun dem her" sagde han stille og tog to pistoler ud fra hans frakke.
"men jeg kunne sikkert lære at bruge flere ting hvis jeg tog mig tid til det" sukkede han stille og tog sine pistoler tilbage ind under frakken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et lille møde //privat-Boulder// Empty Sv: et lille møde //privat-Boulder//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum