Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
rolig natten ved de død
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
rolig natten ved de død
Tid: omkring tre om natten
Dato: irl
Vejr: rolig og lidt vind
Omgivelser: grav sten og Lucifer indtil videre
Lucifer gik rolig mod kirke gård, han kom ud fra skov, han havde lige være ud af jage nogen dyr for af få noget blod til sig selv og lidt til der hjem, han havde være der hjem med det og han var ikke rigtig træt imod så han vælget af går en tur til kirke, der var nok en eller flere men har kendt som ligger der, det var længe side han sidste havde være der, da han arbejde ret meget for tid med det en og med det andet, han gik lidt rundt på kirke gård da han var når der til ind han sat dig på en halv stor sten og slappe af og lydte til område og kiggede på de mange grav sten der er, han har nogen halv løs sort bukser på og en mørke grå skjole og nogen sorte sko.
Gæst- Gæst
Sv: rolig natten ved de død
sig selve kirkegården. Hun kiggede rundt mange mennesker og sikkert også væsner lå stendød, hver for sig i hver deres kister hun syntes det så meget pænt nok ud med blomster rund tom gravstene, og lidt væk fra dem. Hendes hår var lyst og krøllet hun elskede mørket og at være tæt ved kirkegården på disse kanter og tidspunkter hun gik lidt mellem gravstene og stoppede så lidt op ved en gravsten ved siden af en anden, hun troede ikke sine egne øjne da hun så hvad der stod på den. Det var jo her hendes forældre var begravet hun lod ikke nogle tårer tage løb endnu men det så snart ud sådan.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tjaa jeg gik mig enlig selv lidt rundt og så elsker jeg at være ude sent nu hvor jeg er et nattevæsen en vampyr"sagde hun kort og tydeligt med et lille høfligt nik foran ham. Træet hun og han stod ved var meget højt og tykt det så meget mørkt ud det var jo også klart når tiden og stedet var mørkt belagt. Hun lod sit blik falde ind på hans øjne"Jeg gætter på at de også er vampyr har jeg ret eller tager jeg ehtl fejl af dem"spurgte hun med et lille forsigtigt grin et kært stille grin der ikke lød af meget og som heller ikke betød meget.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
de dræber ligesom vampyre gør de ikke"sgade Misha helt sikker næsten i sin tale hun kiggede på ham og på den lille røg om ham og lidt væk"Jeg nyder også at være her ved kirkegården jeg syntes der er så djeligt og luften er tung af døde mennesker det gør det lidt sjovere"sagde hun med et lille grin hun stod ret så godt lænet op ad den væg hendes ryg mødte
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» En rolig tid - Brendon
» en rolig aften
» Rolig eftermiddag - Zane
» Endnu en rolig dag. //Aya, Nano//