Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
rolig natten ved de død EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
rolig natten ved de død EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
rolig natten ved de død EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
rolig natten ved de død EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
rolig natten ved de død EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
rolig natten ved de død EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
rolig natten ved de død EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
rolig natten ved de død EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
rolig natten ved de død EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
rolig natten ved de død EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

rolig natten ved de død

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

rolig natten ved de død Empty rolig natten ved de død

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 22:49

Sted: Kirke gård
Tid: omkring tre om natten
Dato: irl
Vejr: rolig og lidt vind
Omgivelser: grav sten og Lucifer indtil videre

Lucifer gik rolig mod kirke gård, han kom ud fra skov, han havde lige være ud af jage nogen dyr for af få noget blod til sig selv og lidt til der hjem, han havde være der hjem med det og han var ikke rigtig træt imod så han vælget af går en tur til kirke, der var nok en eller flere men har kendt som ligger der, det var længe side han sidste havde være der, da han arbejde ret meget for tid med det en og med det andet, han gik lidt rundt på kirke gård da han var når der til ind han sat dig på en halv stor sten og slappe af og lydte til område og kiggede på de mange grav sten der er, han har nogen halv løs sort bukser på og en mørke grå skjole og nogen sorte sko.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

rolig natten ved de død Empty Sv: rolig natten ved de død

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 22:57

Misha gik lidt mod kirkegården hun havde gået på en grus sti og var ved at nærme
sig selve kirkegården. Hun kiggede rundt mange mennesker og sikkert også væsner lå stendød, hver for sig i hver deres kister hun syntes det så meget pænt nok ud med blomster rund tom gravstene, og lidt væk fra dem. Hendes hår var lyst og krøllet hun elskede mørket og at være tæt ved kirkegården på disse kanter og tidspunkter hun gik lidt mellem gravstene og stoppede så lidt op ved en gravsten ved siden af en anden, hun troede ikke sine egne øjne da hun så hvad der stod på den. Det var jo her hendes forældre var begravet hun lod ikke nogle tårer tage løb endnu men det så snart ud sådan.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 23:08

efter lidt tid kun han høre en kom ind på kirke gård med hvad det var vidste han ikke, han rejse sig lidt efter op og gik lydløs videre rundt på kirkegård og kiggede rolig på de mange grav sten, hans var var bliv halv lang igen og det sort og rødt, der var ikke nogen i nu han lige så kendet så han gab ikke af stop op bare for af kig på sten eller steneren, han stopper første da han havde drej om et træ af så en pige eller en kvinde, han læner sig rolig op af træ og kiggede rolig på hende, hun lever ikke da hun ikke har nogen puls, så han vil nok gæt på en vampyr, "godaften frøk" sagde han efter lang tid i stillehed hvor han havde kiggede på hende og natten himmel for af kiggede på noget andet også.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 23:15

Misha vendte blikket væk fra stenen hun havde kigget på til hen mod den stemme der forstyrrede hendes blik. Hun tænkte lidt og fik så et svar frem"Godaften hr. Hvad laver de så herude så sent"spurgte hun med et lille smil om læben hun gik hen mod ham da hun var træt af at stå ved stenen i så lang tid det var næsten som om den hypnotisere hende. Misha stod nu helt foran ham med et venligt blik han lugtede som et væsen et magisk et nok en dæmon eller en vampyr hans øjne var kolde og huden lys, så det måtte da være en vampyr. Hun kiggede så på hans tøj men så kom hun i tanke om noget tænk nu hvis denne person var ude efter hende eller havde nogle skumle tanker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 23:28

"blot bare ud af går med en tur, er ikke rigtig træt og de frøk" spurget han og kiggede rolig på hende, han kiggede kort på hende for af ser hun an, jo hun er hele sikke en vampyr og hun er bleg som en, det så ikke ud til af hun havde tænke til af angrib, men man skulle heller ikke altid regn med en vampyr for ikke af tale om sig selv ud over han kun er halv vampyr, men hans anden race gør det så heller ikke bedre af en blande vampyr og dødsengle med hinande er ikke godt, han kiggede kort på hende mens han venter på af hun vil svar ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 14:30

Misha kiggede på ham og gik hen til ham så hun kunne støtte sig op til det træ han stod ved
"Tjaa jeg gik mig enlig selv lidt rundt og så elsker jeg at være ude sent nu hvor jeg er et nattevæsen en vampyr"sagde hun kort og tydeligt med et lille høfligt nik foran ham. Træet hun og han stod ved var meget højt og tykt det så meget mørkt ud det var jo også klart når tiden og stedet var mørkt belagt. Hun lod sit blik falde ind på hans øjne"Jeg gætter på at de også er vampyr har jeg ret eller tager jeg ehtl fejl af dem"spurgte hun med et lille forsigtigt grin et kært stille grin der ikke lød af meget og som heller ikke betød meget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 15:05

han nikke bare som svar på af han havde hørt hende. så havde han gætte rigtig med af hun var vampyr, han kiggede hende rolig i øjne da hun kiggede ham i øjne, han er noget højer ind hende men nu er han også højt af hans ældre, han smiler svagt over af hun havde sat ham som vampyr men det er jo også halv rigtig, "du tager halv fejl så næste rigtig" sagde han og kiggede kort ned på hende og smiler svagt igen, "kender du person der er begrav over ved den grav sten som du stod ved før" spurget han efter en halv lang pause.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 15:14

Misha kiggede hen der hvor han pegede eller hentydede sig til og så fik hun et trist udtyrk i øjnene og ansigtet"Ja..Mine forældre."sagde hun stille lidt trist mens hun undgik at græde foran ham hun haddede at græde selvom alle nok gjorde det så haddede hun det bare hun kiggede så hen på ham"Kender du nogen her der er begravet og halv vil det sige at de er både vampyr og.."hun stoppede kort for at gætte sig lidt frem til hvad han ellers kunne være måske en dæmon eller noget andet hun ikke vidste hun var en vampyr men havde hvide vinger som kort kom frem på hendes ryg. Misha kiggede så hen på ham hun vidste ikke hvad han hed men det var hyggeligt at have nogen til et godt selskab herude på kirkegården

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 15:27

han nikke igen som svar på af han havde hørt hende, han var ikke så god til af give medføles over så nogen ting så de var normal ham de sendt ud når nogen død i hæren og skulle afleve et flag hos familie, "ikke så jeg har set indtil videre men det kan godt være" sagde han kort og kiggede kort rundt, "jeg har både vampyr og dødsengle" sagde han og kiggede rolig ned på hende, hun ser ikke særlig gammel ud, hun ligner en på 14 men kan jo stadig gammel være meget ældre som ham selv som ligner en på 20, "hvad hedder de enlig, mit navn er Lucifer" spurget han og kiggede rolig på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 15:31

Hun kiggede på ham med et lille smil til det han sagde"Jaså så de er både en vampyr og dødsengel hvad laver en dødsengel enlig"spurgte hun meget undren men hun var også meget spændende efter at høre og vide mer om ham hun havde aldrig mødt en dødsengel før..Men det havde hun så nu så hun nejede lidt høfligt overfor ham"Åh undskyld tillad mig at præsentere mig selv mit navn er Misha en ære at møde dem jeg er ikke så gammel og ikke ret høj de er meget højere end mig"sagde hun med et lille grin hun stilte sig så lige ud foran ham for at måle lidt ud efter hvor høj han var i forhold til hende"Wow de er meget høj hvor høj tror de at du er sådan ca"tilføjede hun så efter det første hun sagde.Misha s hår hang løst og var krøllet fint så kiggede hun hen mod hendes forældres grevstene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 15:44

"ja det er jeg, hvad dødsengle laver, svær af sige, hold livs gang iorden hvis man kan kalde det for det" sagde han og kiggede kort på hende, han hjort kort halv stor øjne da hun begynde af siger af hun ikke er så høj og ikke så gammel" sagde han og kiggede kort på hende, "jeg er hvis ca. 190 høj og ja jeg har en god højt" sagde han og smielr kort, hans ejer hår hang også løs han sat det aldrig op da det ikke ligger til ham, "nu hvor du selv kom ind på det, hvor gammel er du enlig, du ligner en på omkring på de 14år" spurget han og kiggede rolig på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 15:52

"Det rigtigt Lucifer jeg er 14 år en lille pige hihi"sagde hun med et lille grin mens hun lavede en lile drejende bevægelse så hendes kjole flagrede lidt rundt om hende de røde bånd formede små kors undervejs bare meget hurtigt så det næsten ikke rigtig kunne ses"Hvad med dig du ligner en på de 20 år eller deromkring"prøvede hun at gætte sig frem til. Misha kiggede hen mod gravstenene plejede der ikke engang at komme afdøde væsner op fra gravene fordi de var genopstået eller sådan noget som man sagde først troede hun ikke helt rigtigt på det men lidt efter lidt blev hun overbevist en smule. Hun gik lidt væk fra Lucifer"De har vel ikke i tanke at bide mig har de"spurgte hun selvom hun selv var en vampyr så haddede hun andre der stjal noget af hendes blod.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 16:02

"ja det må men sige af du er, en lille pige som er vampyr, er du så fødet vampyr eller bidet" spurget han og kiggede kort ned på hende og kiggede så op på natten himmel, "ja jeg ligner en på de 20år, jeg var så gammel da jeg død og genopstod, men er rigtig 479år gammel så en gamle nar" sagde han og smiler kort, han griner kort over hende da hun trot af han vil bide hende for af få blod, "nej det har jeg ikke tænke mig af gør, har lige få blod ind jge tog her over så du kan tager det med ro" sagde han og smiler svagt af hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 16:07

Misha pustede lettet ud mens hun tog sig til hendes bryst mens hun girnte lidt og stoppede med at dreje rundt da hun var ved at blive svimmel"Ikke godt.."sagde hun og væltede bagover at svimmelhed mens hendes øjne lavede korte spiral former hun kunne ikke se noget men høre kunne hun godt. Misha hår blev ikke ødelagt af at hun kom ned at ligge"Jeg er lille og minde rmeget om en dukke det siger de fleste til mig jeg har ingen forældre men ønsker at finde en som vil adoptere mig jeg ønsker mig en far igen jeg savner at have en tæt på mig til at hold af mig som familie bånd. Og ja jeg blev født vampyr"sagde hun og nikkede til ham mens hun smillede"Lucifer dit navn minder mig om en engel den engel helt tilbage i de kristne tro og det"sagde hun med et lille forsigtigt smil over hendes læber hun havde ikke spiral øjne mer men var stadig lidt svimmel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 16:24

"ja det kan man godt sige af du gør på en måde" sagde han og kiggede kort rundt på kirke gård, den var stadig tom ud dem, "det er jeg ikke, jeg bliv bidet til vampyr" sagde han og kiggede kort på hende, "jo navn er fra den sataniske tro, Lucifer er en fra de fire kronprinser i helvede, så det kan være der du har hørt det fra" sagde han og kiggede rolig på hende, "men jeg er ikke kristne bare så du ikke tror det" sagde han mere for sjov man mener det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 16:28

Misha grinte lidt og kiggede på ham"Lucifer er et meget smukt navn det lyder så dejligt er du ikke glad fir at hedde det jeg tror på en måde heller ikke på det"sagde hun med et lille smil og nikkede så. Hun kiggede på kirkegården"Kom med!"sagde hun hurtigt og højt mens hun tog hans hånd og fik slæbt ham med hen til den kirke der lå ved gravstedet en kriek der var ret lille og var helt hvid som sne nærmest. Misha smillede til ham hun havde ikke troet han kunne sile siden at han virkede så ensom nærmest og stille og kold nok også men det var godt at hun fik set nogle smil frem ham det gjorde at hun også ville smile.Hun kiggede og havde taget ham med hen foran kirken"Lyst til at gå en tur derind"spurgte hun med et lille smil hun stod og lignede en der nærmest var sammen med en der kunne minde om sin far for han havd den højde til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 16:42

han nikke bare til af han havde hørt hende og kiggede lidt underlig på hende da hun hun tog ham i hånd og slæber ham efter sig, men han gik efter hende, ja hun var en lille pige og så opføler hun sig også, han kiggede på kirke da de stopper foran den, "nej kan ikke ser nogen grude til det, hvorfor besøg gud hus, han kommer alligevel aldrig og besøg mig i mit hus" sagde han og kiggede hende på hende, det havde han enlig ikke lyst til, han havde nok tro på gud hvis han var en engle og ikke en dødsengle, men hans liv var kun til af slå andre ihjel i og ikke rigtig noget andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 14:22

Misha kiggede på ham mens hun vendte sig om og gav slip rundt om hans håndlæd"Virkelig har gud aldrig besøgt dig han så jeg ikke den eneste men det gør mig meget ondt Lucifer for dig, tror du der kan være noget i vejen siden at han ikke har det hmm en dødsengel måske kan det være at han ikke besøger dig forbi du måske har lavet mange synder eller noget.. Jeg ved det enlig ikke"sagde hun og kiggede lidt med et smil og et ryk på skulderne hen mod en af gravstene hun håbede ikke at hun sagde noget helt forkert noget til ham, eller mpske gjorde ham trist eller noget. Hun kiggede forsigtigt óp på ham hun syntes det var ret sjovt at han har den højeste og hende den laveste"Hihihi!"grinte hun lidt mens hun drejede ens mule rundt på stedet så kjolen flagrede rundt igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 14:32

"det kan godt være af jeg har godt, ind jeg død var jeg i hæren og beskylde mit land man falde i kamp og genopstå som dødsengle, man derefter vil jeg tænke på hvor mange jeg har laver, det er jo det en dødsengle laver, slå andre ihjel, ja det er lige meget giver heller ikke af har ham på besøge. han er sikke for fin til så noget" sagde han og kiggede kort ned på hende, han gik over til en grav sten og sat sig på den og kiggede rolig op på himmel, ind han finde sig cigaretter pakke frem og prutte en smøg i mund og ligger pakke tilbage i lommer og tænde smøg og ryge rolig og kiggede kort på hende, "regn ikke med af du ryge" sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 12:56

Misha rystede på hovedet da Lucifer spurgte hende om hun røg"Nej ryger ikke men dødsengle ordet lyder så.."stoppede hun sin sætning mens hun tænkte lidt over ordet dødsengel der var død i ordet så det måtte være noget med at dræbe folk og væsner måske."Lucifer kan de enlig godt lig at være her ved kirkegården jeg syntes det meget hyggeligt at have selskab"tilføjede hun så mens hun lod sig støtte til en bleg hvid væg det var en væg på det lille hus der stod ved kirkegården, gravstenen var rigtig smukke blomster rundt ved mange af dem, og smukke skrifte de rvar skrevet selvom Misha ikke rigtigt kunne læse hvad der stod.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:38

"regn jeg nu heller ikke mad af du gjort men heller spørge en gang for meget ind en hang for lidt" sagde han og kiggede kort på hende og røg rolig videre, "jo jeg har ikke noget imod af være her og hvad lyde dødsengle som" spurget han da hun ikke sagde sætting færdig så den svæver stadig i luft efter hans hoved, han smide resten af smøg væk da han var færdig med af røg og kiggede kort over på hende og vente på hun vil svar ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:10

"Jeg ved det ikke den tanke jeg havde før er pludselig forsvundet men dødsengle
de dræber ligesom vampyre gør de ikke"sgade Misha helt sikker næsten i sin tale hun kiggede på ham og på den lille røg om ham og lidt væk"Jeg nyder også at være her ved kirkegården jeg syntes der er så djeligt og luften er tung af døde mennesker det gør det lidt sjovere"sagde hun med et lille grin hun stod ret så godt lænet op ad den væg hendes ryg mødte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 17:14

"okay og jo det gør vi og hvis mere hvis det skal være, være dræber når vi har lyst ud af har det dårlig over det, ligesom vi dræber dyr, fx. fugle over i træ der over, kun jeg slå ihjel her fra hvis jeg havde lyst men det har jeg ikke" sagde han go kiggede på hende, fugle var sort og kun ikke ses der fra de var, han vidste kun af det var det fordi han kun mærke dens puls, "ja det er her og så er her også dejlig stille til af kun tænke ting igennem hvis det skal være det" sagde han og smiler svagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 0:01

Misha kiggede på ham da han sagde det med fulgene og bagefter kiggede hun hen mod det træ han havde talt om hun forstod ham godt selv hun blev nødt til at dirkke blod fra uskyldige mennesker bare for at overleve hun kunne ikke lig tanken om at gøre det"jeg kender det godt næsten alt for godt..Men jeg hadder nogen gange at jeg ikke kan være blevet født som noget andet end et blodvæsen af en slags men selvom jeg ikke har ville ønske det blev det sådan jeg kan enlig godt lig livet som vampyr nu og ja du har ret..Hmm kirkegården den er meget stille men også meget smuk "sagd ehun smillende mens hun lagde hovedet på skrå for at se bedre efter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 0:08

han nikke bare som svar på af han havde hørt hende, han synes ikke der skulle siges mere til det emme som han valge bare af nikke til det, han nikke også til det næste hun sagde som tegn på af han havde hørt hende, "hvor bor du så hen, nu hvor du ikke har når familie til af pas på dig" spurget han og skulle ikke mener af han havde spurget hende om det, hvis han havde sket der ikke noget ved af han spurget igen om det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum